{Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 15 від 18.01.2017}
Про умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України у 2016 році
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 300 від 20.04.2016
№ 590 від 31.08.2016}
Відповідно до пункту 7 розділу XI “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про державну службу” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити схему посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України згідно з додатком.
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
2. Надати право керівникам державної служби в державному органі та керівникам Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі - Управління) у межах затвердженого фонду оплати праці:
{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
розміри посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, та Управлінь (далі - працівники), відповідно до затвердженої цією постановою схеми посадових окладів;
{Абзац другий підпункту 1 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи - до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за стаж роботи в державних органах;
доплату за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника (крім обов’язків керівника та заступників керівника самостійного структурного підрозділу) у розмірі до 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього працівника.
Зазначена доплата не встановлюється керівникам Управлінь, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів Управлінь і їх заступникам.
{Підпункт 1 пункту 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавка та доплата скасовуються або їх розмір зменшується;
2) здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного органу, Управління, утвореного у розмірі 20 відсотків загального фонду посадових окладів за рік та економії фонду оплати праці.
{Абзац перший підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників визначаються у положенні про преміювання, що діє у відповідному державному органі, Управлінні;
{Абзац другий підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
3) надавати матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує посадовий оклад працівника.
3. Надавати працівникам під час надання щорічної відпустки матеріальну допомогу для оздоровлення у розмірі, що не перевищує посадовий оклад працівника.
4. Виплачувати працівникам надбавку у відсотках до посадового окладу за стаж роботи в державних органах, Управліннях у таких розмірах: понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.
{Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються стаж роботи у державних органах на посадах керівних працівників, спеціалістів і службовців, у тому числі раніше набутий стаж державної служби та періоди роботи, передбачені статтею 46 Закону України “Про державну службу”.
{Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
41. Установити, що преміювання керівників Управлінь, установлення їм надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань здійснюється в порядку та розмірах, що встановлені цією постановою, у межах затверджених видатків на оплату праці. Рішення про зазначені виплати приймається органом вищого рівня.
{Постанову доповнено пунктом 41 згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
5. Керівникам державної служби в державному органі та керівникам Управлінь вжити заходів до виконання пункту 7 розділу XI “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про державну службу”.
{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 590 від 31.08.2016}
6. Ця постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 10 грудня 2015 р. 889-VIII “Про державну службу”.
Додаток |
СХЕМА
посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України
Найменування посади | Розміри посадових окладів, гривень | ||
вся територія України | територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя | територія одного або кількох районів, міст обласного значення | |
Начальник Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України | 6 031 | ||
Перший заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України | 5 729 | ||
Заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України; головний бухгалтер Управління адміністративними будинками Державного управління справами | 5 686 | ||
Начальник відділу у складі департаменту, самостійного управління, управління | 3 620 | 2 585 | 2 326 |
Заступник начальника відділу у складі департаменту, самостійного управління; заступник головного бухгалтера Управління адміністративними будинками Державного управління справами | 3 410 | 2 375 | 2 195 |
Завідувач сектору у складі департаменту, самостійного управління, управління, самостійного відділу | 3 205 | 2 270 | 2 068 |
Інженер, інженер-програміст, інженер-електронік, інженери інших спеціальностей, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою, консультант, документознавець, інспектор та інші: | |||
провідний | 2 378 | 2 196 | 1 783 |
I категорії | 2 259 | 2 089 | 1 773 |
II категорії | 2 145 | 1 983 | 1 763 |
Завідувач: архіву, протокольної частини, підрозділу з обліку і доставки документів, бібліотеки, експедиції, господарства, складу, копіювально-розмножувального бюро, орденської комори, військово-облікового бюро | 2 039 | 1 883 | 1 753 |
Старший: інспектор, статистик; секретар приймальні судів, секретар керівника, фахівець з інтерв’ювання, бібліотекар, відповідальний черговий | 1 936 | 1 789 | 1 743 |
Касир, інспектор, статистик, підбирач довідкового та інформаційного матеріалу, діловод, стенографіст I категорії, оператор комп’ютерного набору I категорії, комендант, диспетчер | 1 840 | 1 733 | 1 733 |
Стенографіст II категорії, оператор комп’ютерного набору II категорії, архіваріус, експедитор органів прокуратури, експедитор судів, експедитор, оператор копіювальних та розмножувальних машин | 1 747 | 1 723 | 1 723 |
__________ |
|
2. Розміри посадових окладів працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України визначаються за підграфою “вся територія України.”. |
{Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 300 від 20.04.2016; в редакції Постанови КМ № 590 від 31.08.2016}