Про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян на території проведення антитерористичної операції
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 1065/5 від 07.07.2014
№ 1321/5 від 11.08.2014
№ 1801/5 від 29.10.2014
№ 1847/5 від 05.11.2014
№ 2129/5 від 17.12.2014
№ 225/5 від 19.02.2015}
Відповідно до підпункту 60 пункту 4 та пункту 9 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, та з метою забезпечення захисту прав та законних інтересів фізичних та юридичних осіб у зв’язку із соціально-політичною ситуацією, що склалась у Донецькій та Луганській областях, НАКАЗУЮ:
1. Державному підприємству «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України:
1) тимчасово припинити доступ користувачів до Єдиних та Державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України, а саме: Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Спадкового реєстру, Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, Державного реєстру актів цивільного стану громадян, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, до закінчення антитерористичної операції на сході України на території:
Луганської області - Антрацитівського, Краснодонського, Лутугинського, Перевальського, Слов’яносербського, Свердловського, Станично-Луганського районів, міст Алчевськ, Антрацит, Брянка, Кіровськ, Красний Луч, Краснодон, Луганськ, Первомайськ, Ровеньки, Свердловськ, Стаханов;
Донецької області - Амвросіївського, Мар’їнського, Новоазовського, Старобешівського, Тельманівського, Шахтарського, Ясинуватського районів, міст Горлівка, Докучаєвськ, Донецьк, Жданівка, Кіровське, Макіївка, Єнакієве, Сніжне, Харцизьк, Ясинувата, Торез, Шахтарськ;
2) відновити доступ користувачів до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Спадкового реєстру на території міста Курахове Мар’їнського району Донецької області.
{Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 225/5 від 19.02.2015}
2. Встановити, що нотаріальні дії та державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) на нерухоме майно, яке розташоване на території Луганської (Антрацитівського, Краснодонського, Лутугинського, Перевальського, Слов'яносербського, Свердловського, Станично-Луганського районів, міст Алчевськ, Антрацит, Брянка, Кіровськ, Красний Луч, Краснодон, Луганськ, Первомайськ, Ровеньки, Свердловськ, Стаханов) та Донецької (Амвросіївського, Мар'їнського (за винятком міста Курахове), Новоазовського, Старобешівського, Тельманівського, Шахтарського, Ясинуватського районів, міст Горлівка, Докучаєвськ, Донецьк, Жданівка, Кіровське, Макіївка, Єнакієве, Сніжне, Харцизьк, Ясинувата, Торез, Шахтарськ) областей, здійснюють відповідно державні реєстратори речових прав на нерухоме майно органів державної реєстрації прав і приватні та державні нотаріуси інших районів Луганської та Донецької областей відповідно до законодавства.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1065/5 від 07.07.2014, № 1321/5 від 11.08.2014, № 1801/5 від 29.10.2014, № 225/5 від 19.02.2015}
3. Тимчасово призупинити проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян відділами державної реєстрації актів цивільного стану, що знаходяться на території Луганської області (Антрацитівського, Краснодонського, Лутугинського, Перевальського, Слов’яносербського, Свердловського, Станично-Луганського районів, міст Алчевськ, Антрацит, Брянка, Кіровськ, Красний Луч, Краснодон, Луганськ, Первомайськ, Ровеньки, Свердловськ, Стаханов) та Донецької області (Амвросіївського, Новоазовського, Старобешівського, Тельманівського, Шахтарського, Ясинуватського районів, міст Горлівка, Докучаєвськ, Донецьк, Жданівка, Кіровське, Макіївка, Єнакієве, Сніжне, Харцизьк, Ясинувата, Торез, Шахтарськ).
{Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2129/5 від 17.12.2014}
Проведення зазначених дій здійснюється будь-яким відділом державної реєстрації актів цивільного стану, що знаходиться за межами вказаної території.
{Наказ доповнено новим пунктом 3 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1847/5 від 05.11.2014}
4. Державній реєстраційній службі України (Онищенко Г.В.) вжити заходів щодо:
тимчасового припинення доступу користувачів до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців на територіях, визначених у цьому наказі;
реалізації цього наказу в частині здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно і юридичних та фізичних осіб - підприємців, а також державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та видачі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
{Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1847/5 від 05.11.2014}
5. Державному підприємству «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України вжити необхідних заходів щодо:
припинення доступу користувачів до Єдиних та Державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України відповідно до підпункту 1 пункту 1 цього наказу;
відновлення доступу користувачів до Єдиних та Державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України відповідно до підпункту 2 пункту 1 цього наказу.
{Пункт 5 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 225/5 від 19.02.2015}
6. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра Ємельянову І.І.