Про забезпечення впровадження єдиної державної політики реформ в Україні
З метою забезпечення впровадження єдиної, узгодженої державної політики реформ в Україні, налагодження ефективного механізму взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ, із залученням до співпраці з цих питань міжнародної спільноти, впровадження системного підходу до стратегічного планування, узгодження позицій та моніторингу реалізації реформ щодо забезпечення сталого розвитку України як передумови зростання добробуту її населення, досягнення європейських стандартів забезпечення та захисту прав і свобод людини і громадянина, відповідно до пункту 28 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:
Національну раду реформ як спеціальний консультативно-дорадчий орган при Президентові України з питань стратегічного планування, узгодження позицій щодо впровадження в Україні єдиної державної політики реформ та їх реалізації;
Дорадчу раду реформ як консультативно-дорадчий орган при Президентові України, основним завданням якого є внесення пропозицій щодо здійснення в Україні реформ на основі кращого міжнародного досвіду та сприяння їх упровадженню;
Виконавчий комітет реформ як допоміжний орган при Президентові України, основним завданням якого є підготовка пропозицій щодо стратегічного планування реформ, їх узгодженого впровадження та моніторинг реалізації реформ.
Головою Національної ради реформ є Президент України;
до складу Національної ради реформ входять: Голова Верховної Ради України (за згодою), Прем'єр-міністр України та інші члени Кабінету Міністрів України, які очолюють міністерства, - за погодженням із Прем'єр-міністром України, а також за згодою: Голова Національного банку України, голови комітетів Верховної Ради України, чотири представники від громадських об'єднань, представник Дорадчої ради реформ;
до складу Виконавчого комітету реформ входять: Заступник Глави Адміністрації Президента України, до відання якого віднесені питання здійснення реформ, та Представник Президента України у Кабінеті Міністрів України - за посадою, а також дві особи, кандидатури яких запропоновані Прем'єр-міністром України, дві особи, кандидатури яких запропоновані Головою Верховної Ради України, та одна особа, кандидатура якої запропонована Головою Національного банку України;
персональний склад Національної ради реформ, Дорадчої ради реформ та Виконавчого комітету реформ затверджує Президент України;
голова та члени Національної ради реформ, голова та члени Дорадчої ради реформ, директор та члени Виконавчого комітету реформ беруть участь у роботі Національної ради реформ, Дорадчої ради реформ та Виконавчого комітету реформ на громадських засадах.
3. Призначити ШИМКІВА Дмитра Анатолійовича - Заступника Глави Адміністрації Президента України - директором Виконавчого комітету реформ.
4. Директору Виконавчого комітету реформ:
розробити проекти Положення про Національну раду реформ, Положення про Дорадчу раду реформ та Положення про Виконавчий комітет реформ, передбачивши, зокрема, принципи взаємодії Національної ради реформ, Дорадчої ради реформ і Виконавчого комітету реформ, та внести у двотижневий строк зазначені проекти в установленому порядку;
провести до 15 серпня 2014 року консультації з громадськими об'єднаннями та за результатами консультацій внести пропозиції щодо представників від громадських об'єднань для включення до персонального складу Національної ради реформ;
внести пропозиції щодо персонального складу Дорадчої ради реформ.
Голові Верховної Ради України, Прем'єр-міністрові України та Голові Національного банку України подати у тижневий строк пропозиції щодо кандидатур до персонального складу Виконавчого комітету реформ;
Прем'єр-міністрові України погодити включення до складу Національної ради реформ членів Кабінету Міністрів України, зазначених в абзаці третьому статті 2 цього Указу.
6. Виконавчому комітету реформ у тримісячний строк після затвердження персонального складу підготувати для розгляду Національною радою реформ проект Стратегії сталого розвитку України на період до 2020 року, передбачивши визначення стратегічних інтересів держави у правовій, економічній, соціальній, науково-технологічній, екологічній, інформаційній та інших сферах.