Про затвердження Порядку проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 950 від 14.12.2016}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2012 р. № 946 “Про затвердження Порядку проведення інвентаризації високовартісного обладнання у закладах охорони здоров’я, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві” (Офіційний вісник України, 2012 p., № 79, ст. 3197).
ПОРЯДОК
проведення інвентаризації обладнання в державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізов ану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення інвентаризації обладнання (далі - інвентаризація) у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) і третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу (далі - заклади).
Дія цього Порядку не поширюється на інвентаризацію майна, яка проводиться закладами відповідно до Положення про інвентаризацію військового майна у Збройних Силах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 травня 2000 р. № 748 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 18, ст. 751).
2. Інвентаризація проводиться з метою встановлення фактичної наявності, кількості, вартості, якісного стану, інтенсивності використання, причин невикористання обладнання, а також визначення обсягу ресурсного забезпечення закладів та відповідності фактичного стану забезпечення закладів табелям матеріально-технічного оснащення.
3. Об’єктом інвентаризації є медичні вироби, крім тих, які віднесені до малоцінних необоротних матеріальних активів, відповідно до законодавства (високовартісне обладнання).
4. Інвентаризація проводиться у закладах щороку протягом місяця з 1 листопада по 1 грудня.
5. Інвентаризація проводиться з використанням інформаційної (автоматизованої) системи, порядок ведення якої визначається МОЗ, електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
6. Вихідними даними для проведення інвентаризації є відомості, що містяться у формах первинної облікової документації, затверджених Держстатом.
7. Для проведення інвентаризації наказом керівника закладу або посадової особи, яка виконує його обов’язки, утворюється комісія з числа працівників закладу, персональний склад якої погоджується із структурним підрозділом з питань охорони здоров’я відповідної місцевої держадміністрації або відповідним підрозділом державного органу, до сфери управління якого належить заклад.
До складу комісії обов’язково включається головний (старший) бухгалтер закладу, а також представник міжрегіонального територіального органу Держаудитслужби або відповідного підрозділу державного органу, до сфери управління якого належить заклад, що проводить контрольно-ревізійну роботу.
{Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 950 від 14.12.2016}
Головою комісії є керівник закладу або посадова особа, яка виконує його обов’язки, або заступник керівника закладу.
8. За результатами інвентаризації комісією складається акт за встановленою МОЗ формою, який підписується головою та членами комісії, скріплюється печаткою закладу та передається для узагальнення до структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міської держадміністрації або державного органу, до сфери управління якого належить заклад, або Національної академії медичних наук, у віданні якої перебуває заклад, або відповідного підрозділу державного органу, до сфери управління якого належить заклад.
9. Органи, зазначені у пункті 8 цього Порядку, згідно з наказом про проведення інвентаризації визначають із складу працівників органу посадову особу, відповідальну за узагальнення отриманих від закладів відповідних актів, підготовку зведеного акта та подання його в установленому порядку до МОЗ.
Узагальнення та подальше опрацювання актів проводиться окремо за кожним закладом, що надає вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу.
10. Про обсяги ресурсного забезпечення закладів, а також якісний стан, інтенсивність використання та причини невикористання обладнання Міністр охорони здоров’я або особа, яка виконує його обов’язки, доповідає щороку на засіданні Кабінету Міністрів України.
Результати інвентаризації використовуються для планування закупівель необхідного обладнання.
11. Зведені акти в електронному та паперовому вигляді в установленому порядку зберігаються у МОЗ.