ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОРЯДОК
перерахування і використання коштів та подання звітів щодо виконання проектів за кошти грантів Президента України для обдарованої молоді
1. Цей Порядок визначає форми та вимоги до документів, які необхідні для перерахування і використання коштів та подання звітів щодо виконання проектів за кошти грантів Президента України для обдарованої молоді.
2. Кошти, надані у вигляді грантів Президента України для обдарованої молоді, перераховуються Міністерством молоді та спорту України (далі - Міністерство) на рахунки структурних підрозділів, які відповідають за реалізацію державної молодіжної політики, Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - відповідний структурний підрозділ), відкриті в органах Державної казначейської служби України за місцем реєстрації місця проживання чи перебування одержувача гранту, в сумі, визначеній відповідним розпорядженням Президента України.
3. Відповідний структурний підрозділ перераховує кошти одержувачу гранту на спеціально відкритий ним рахунок у відділенні публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" протягом 10 робочих днів за наявності таких документів:
1) наказу Міністерства про перерахування коштів одержувачам грантів Президента України для обдарованої молоді на відповідний рік;
2) копії договору про реалізацію проекту за кошти гранту Президента України для обдарованої молоді (далі - Договір), укладеного між Міністерством, відповідним структурним підрозділом та одержувачем гранту;
3) копії затвердженого Міністерством кошторису витрат на реалізацію проекту (далі - кошторис витрат);
4) копії затвердженого Міністерством календарного плану заходів щодо реалізації проекту (далі - календарний план);
5) документа, який підтверджує відкриття одержувачем гранту спеціального рахунку у відділенні публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України";
6) копії паспорта одержувача гранту (для одержувачів грантів віком до 16 років - копії свідоцтва про народження, для одержувачів грантів віком до 18 років - згоди органу опіки та піклування і батьків (усиновлювачів) або піклувальника розпоряджатися грошовими коштами, що внесені іншими особами у фінансову установу на ім'я неповнолітньої особи);
7) копії реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім випадків, якщо претендент через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку в паспорті громадянина України).
4. Під час перерахування відповідний структурний підрозділ утримує з суми гранту податок з доходів фізичних осіб, передбачений законодавством.
5. Сума гранту (за винятком податку з доходів фізичних осіб) перераховується одержувачеві гранту одноразово в повному обсязі.
6. Відповідний структурний підрозділ письмово інформує Міністерство про перерахування коштів одержувачеві гранту в триденний строк після їх перерахування.
7. Використання коштів одержувачем гранту здійснюється відповідно до строків, сум і статей витрат, визначених Договором, календарним планом і кошторисом витрат.
8. Документація щодо виконання проектів за кошти гранту Президента України для обдарованої молоді включає такі документи:
1) договір, укладений за формою Типового договору про реалізацію проекту за кошти гранту Президента України для обдарованої молоді, затвердженою наказом Міністерства молоді та спорту України від 15 жовтня 2013 року № 619;
2) календарний план, підготовлений за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
3) кошторис витрат, підготовлений відповідно до вимог підпункту 4 пункту 2 розділу І Порядку подання документів на розгляд Експертної ради при Міністерстві молоді та спорту України з висунення претендентів на отримання грантів Президента України для обдарованої молоді, затвердженого наказом Міністерства молоді та спорту України від 15 жовтня 2013 року № 619;
4) творчий звіт про виконання проекту, підготовлений за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку;
5) фінансовий звіт про виконання проекту, підготовлений за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.
9. Календарний план і кошторис витрат оформлюються одночасно з укладанням Договору.
У разі необхідності внесення змін до Договору, календарного плану, кошторису витрат зміни вносяться на підставі письмового звернення виконавця проекту до відповідного структурного підрозділу з обґрунтуванням необхідності щодо внесення таких змін.
За наявності погодження відповідного структурного підрозділу скоригованих документів Міністерство розглядає питання щодо внесених змін до Договору, календарного плану, кошторису витрат.
10. Виконавець проекту подає творчий та фінансовий звіти до відповідного структурного підрозділу в строки, визначені Договором.
Творчі та фінансові звіти подаються у двох примірниках (крім підсумкового творчого звіту, який подається у трьох примірниках).
Перший примірник (оригінал) зберігається у відповідному структурному підрозділі, другий примірник (копія) повертається виконавцю проекту за підписом керівника відповідного структурного підрозділу.
Третій примірник підсумкового звіту зберігається в Міністерстві.
До творчих звітів додаються макети або зразки поліграфічних, інформаційних, методичних та роздаткових матеріалів, фотографії, а також ксерокопії публікацій в друкованих виданнях, інші матеріали, що засвідчують якісний рівень виконання проекту (відгуки загальновизнаних фахівців у відповідній галузі) за відповідний квартал.
До фінансових звітів обов'язково додаються підтвердні документи (в оригіналі): договори про надання послуг та виконання робіт, рахунки, платіжні доручення, акти виконаних робіт, накладні тощо.
11. Відповідні структурні підрозділи подають до Міністерства тільки підсумкові творчі звіти виконавців проектів до 20 числа наступного місяця після закінчення проекту, строк якого визначено Договором.
До підсумкового творчого звіту обов'язково додаються зразки поліграфічних, інформаційних, методичних та роздаткових матеріалів, фотографії, а також ксерокопії публікацій у друкованих виданнях, інші матеріали, що засвідчують якісний рівень виконання проекту (відгуки фахівців, представників органів виконавчої влади, керівників установ, підприємств, організацій).
До підсумкового творчого звіту також додаються зауваження та рекомендації щодо реалізації проекту (за наявності).
12. У разі якщо одержувач гранту після прийняття розпорядження Президента України про призначення грантів на відповідний рік не подав до Міністерства документи відповідно до вимог підпунктів 1-3 пункту 8 цього Порядку до 01 червня року реалізації проекту або відмовився укласти Договір, Міністерство у разі потреби готує та подає пропозиції щодо скасування рішення про призначення такій особі гранту в установленому законодавством порядку.
Одержувач гранту має право відмовитись від призначеного йому гранту Президента України для обдарованої молоді на підставі письмового звернення із зазначенням причин відмови.
Додаток 1 |
Затверджую __________________________________ __________________________________ __________________________________ |
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
заходів щодо реалізації проекту
_______________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові автора проекту в родовому відмінку)
__________________________________________________
(назва проекту)
з ________ 20__ р. до _________ 20__ р.
Квартал | Обсяг запланованої роботи | Загальний обсяг коштів, які планується використати протягом кварталу, грн |
І квартал 20___ року | ||
ІI квартал 20___ року | ||
ІІI квартал 20___ року | ||
ІV квартал 20___ року | ||
Разом за проектом (сума словами): |
Виконавець проекту | _____________ | ________________________ |
_____________ 20__ р. |
Додаток 2 |
Погоджено __________________________________ __________________________________ __________________________________ |
ТВОРЧИЙ ЗВІТ
про виконання проекту
___________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові автора проекту в родовому відмінку)
__________________________________________________
(назва проекту)
у _____________ кварталі 20__ року
які завдання планувалося виконати протягом звітного періоду;
які завдання не було виконано, з яких причин, коли їх планується виконати.
що було зроблено стосовно кожного із завдань;
кількісні та якісні показники результатів виконання завдань.
як було висвітлено роботу щодо реалізації проекту (публікації, телерадіорепортажі, видання збірників, методичних розробок тощо). З обов'язковим посиланням на реалізацію проекту за рахунок коштів гранту Президента України для обдарованої молоді та зазначенням, що будь-яка продукція до продажу не допускається і розповсюджується безкоштовно.
який результат виконаної роботи за звітний період.
Додатки до підсумкового звіту:
відгуки наукового керівника (консультанта), керівника установи, на базі якої реалізується проект;
незалежний експертний (фаховий) висновок з реалізації проекту за весь період упровадження;
зразки поліграфічної продукції. Обов'язково додається не менше 10 примірників поліграфічної продукції;
аудіо-, відео-, фотоматеріали на електронних носіях.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як діяльність установи, додаються також копії установчих документів.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як дослідження, додаються також копії публікацій.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як проведення заходу, додаються також списки учасників, копії відомостей про розповсюдження роздаткових матеріалів, вручення призів, сувенірів, канцелярських товарів.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як випуск продукту, додаються також списки на безкоштовне розповсюдження виготовленої продукції або акт передачі в безкоштовне користування продукту.
Додаток 3 |
Погоджено __________________________________ __________________________________ __________________________________ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ
про виконання проекту
__________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові автора проекту в родовому відмінку)
__________________________________________________
(назва проекту)
у _____________ кварталі 20__ року
з ________ 20__ р. до _________ 20__ р.
№ з/п | Стаття витрат | Сума витрат за кошторисом | Фактичні витрати | Підтвердні документи* |
1 | Оплата послуг залучених спеціалістів | Договір на оплату послуг залучених спеціалістів, | ||
2 | Витрати на проїзд, проживання та харчування учасників заходу | Договори на оплату послуг проживання, харчування, | ||
3 | Відрядження | Оригінали підтвердних документів на проїзд, проживання, | ||
4 | Оренда (використання) місць проведення заходу | Договір оренди місць проведення заходу, калькуляція, специфікація, | ||
5 | Транспортні послуги | Договір про надання транспортних послуг, | ||
6 | Оренда обладнання, оргтехніки | Договір оренди обладнання, оргтехніки, калькуляція, специфікація, | ||
7 | Прокат костюмів, одягу | Договір прокату костюмів, одягу, | ||
8 | Витрати на обслуговування і експлуатацію обладнання | Договір про обслуговування обладнання чи придбання витратних матеріалів, | ||
9 | Художнє оформлення місць проведення заходу | Договір про надання послуг художнього оформлення місць проведення заходу, калькуляція, специфікація, | ||
10 | Послуги зв’язку | Договір про надання послуг зв’язку, калькуляція, специфікація, | ||
11 | Поліграфічні послуги | Договір про надання поліграфічних послуг, | ||
12 | Інформаційні послуги | Договір про надання інформаційних послуг, | ||
13 | Канцелярські витрати | Рахунок на канцелярські товари, | ||
14 | Призи | Рахунок на призи, сувеніри, | ||
15 | Інші витрати (у тому числі банківські послуги) | Договори, рахунки, | ||
Усього (сума словами) |
Усього ______________________________________________________________________
(сума цифрами й словами)
Первинні фінансові документи знаходяться у ______________________________________
(відповідний структурний підрозділ)
__________
*Перелік підтвердних документів уточнюється з урахуванням тематики та змісту конкретного проекту.