ПОРЯДОК
взаємодії структурних підрозділів Міністерства доходів і зборів України, головних управлінь Міністерства доходів і зборів України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України - Центрального офісу з обслуговування великих платників та митниць Міністерства доходів і зборів України для забезпечення виконання Програми підтримки платників, які набули статусу «зразковий платник»
1.1. Цей Порядок розроблено з метою організації взаємодії структурних підрозділів Міністерства доходів і зборів України, головних управлінь Міністерства доходів і зборів України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України - Центрального офісу з обслуговування великих платників та митниць Міністерства доходів і зборів України щодо визначення платників для набуття статусу «зразковий платник» та забезпечення Програми підтримки платників, які набули статусу «зразковий платник» (далі - Програма підтримки).
1.2. Визначення платників, які набули статусу «зразковий платник», та формування Реєстру платників, які набули статусу «зразковий платник» (далі - Реєстр), здійснюються щороку в цілому по Україні відповідно до Критеріїв визначення платників для набуття статусу «зразковий платник» (далі - Критерії).
1.3. Реєстр формується автоматично.
1.4. При формуванні Реєстру враховується алгоритм, визначений у заявці на розробку програмного забезпечення для автоматичного формування Реєстру.
ІІ. Порядок формування Реєстру та підтримки платників, які набули статусу «зразковий платник»
2.1. Департамент розвитку ІТ, електронних сервісів та обліку платників:
1) формує Реєстр до 1 квітня поточного року;
2) щокварталу (станом на 1 липня, 1 жовтня та 1 січня) здійснює оновлення Реєстру за результатами моніторингу діяльності платників щодо відповідності Критеріям;
3) надає Реєстр (сформований за звітний рік та щокварталу оновлений) у триденний строк:
до Інформаційно-комунікаційного департаменту для оприлюднення на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України;
до структурних підрозділів Міністерства доходів і зборів України, головних управлінь Міністерства доходів і зборів України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України - Центрального офісу з обслуговування великих платників та митниць Міністерства доходів і зборів України для забезпечення Програми підтримки.
2.2. Інформаційно-комунікаційний департамент забезпечує розміщення Реєстру на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України не пізніше робочого дня, наступного за днем отримання Реєстру, відповідно до підпункту 3 пункту 2.1 цього розділу.
2.3. Структурні підрозділи Міністерства доходів і зборів України, головні управління Міністерства доходів і зборів України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Міжрегіональне головне управління Міністерства доходів і зборів України - Центральний офіс з обслуговування великих платників та митниці Міністерства доходів і зборів України:
1) забезпечують виконання Програми підтримки;
2) здійснюють аналіз стану виконання Програми підтримки та до 20 січня наступного року надають інформацію до Департаменту обслуговування платників податків для узагальнення.
2.4. Департамент обслуговування платників податків здійснює узагальнення інформації, наданої відповідно до підпункту 2 пункту 2.3 цього розділу, з метою визначення ефективності Програми підтримки.