Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні
{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ
№ 1072-р від 25.12.2013}
1. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні (далі - план заходів), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади подавати щороку до 20 лютого Державному агентству з питань науки, інновацій та інформатизації інформацію про стан виконання плану заходів для її узагальнення та подання до 31 березня Кабінетові Міністрів України.
3. Витрати, пов'язані з виконанням плану заходів, здійснювати в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПЛАН
заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні
1. Створити інтерактивну систему проведення оцінки електронної готовності України.
2. Ввести в експлуатацію Державну інформаційну систему електронних звернень громадян, передбачивши, зокрема, розроблення:
Положення про Державну інформаційну систему електронних звернень громадян;
Регламенту роботи Державної інформаційної системи електронних звернень громадян.
3. Забезпечити функціонування Державної інформаційної системи електронних звернень громадян, у тому числі реєстрацію в ній органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Держінформнауки, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації. | |
2014 рік. |
4. Забезпечити координацію діяльності щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань впровадження електронного урядування.
Нацдержслужба, Держінформнауки, Національна академія державного управління при Президентові України. | |
Постійно. |
5. Визначити перелік державних реєстрів, їх держателів та функцій з метою уникнення дублювання.
6. Забезпечити нормативне врегулювання питання створення єдиної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
7. Забезпечити розвиток та стандартизацію інфраструктури відкритих ключів та надання послуг електронного цифрового підпису, зокрема:
розроблення нормативних актів у сфері технічного регулювання інфраструктури відкритих ключів та надання послуг електронного цифрового підпису;
удосконалення системи організаційних та організаційно-технічних заходів, визначення нових підходів для забезпечення ефективного розвитку технологічної інфраструктури відкритих ключів та надання послуг електронного цифрового підпису.
Мін’юст, Адміністрація Держспецзв’язку, Мінекономрозвитку, Держінформнауки, Мінфін, Національний банк (за згодою). | |
2014-2015 роки. |
8. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України проект концепції запровадження ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних інформаційних систем без використання електронного цифрового підпису.
9. Забезпечити упорядкування архівних документів за встановлені законодавством строки їх зберігання в архівних підрозділах органів виконавчої влади для здійснення поступового переходу на електронний документообіг.
Укрдержархів, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації. | |
2014-2015 роки. |
10. Забезпечити впровадження інформаційної системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів та її подальшу взаємодію з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
11. Забезпечити впровадження в діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування типових організаційно-технічних рішень у сфері електронного урядування, зокрема розробити регламенти взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів органів виконавчої влади з інформаційною системою електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
12. Забезпечити модернізацію пілотної версії Єдиного державного порталу адміністративних послуг.
13. Забезпечити впровадження в промислову експлуатацію автоматизованої системи “Єдине вікно подання електронної звітності” та розпочати дослідну експлуатацію другої черги системи з поступовим приєднанням всіх центральних органів виконавчої влади, до яких подається звітність.
Міндоходів, Держінформнауки, Мінфін, Мінекономрозвитку, Мін’юст, Адміністрація Держспецзв’язку, Мінсоцполітики, Національний банк (за згодою). | |
2014-2015 роки. |
14. Модернізувати систему електронної взаємодії органів виконавчої влади, передбачивши, зокрема, розроблення та затвердження регламенту системи.
15. Забезпечити впровадження комплексної системи захисту інформації в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади.
16. Забезпечити підключення до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади систем електронного документообігу Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації. | |
2014 рік. |
{План заходів в редакції Розпорядження КМ № 1072-р від 25.12.2013}