КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 12 жовтня 2011 р. N 1049
Київ
Про затвердження Порядку проведення конкурсуз визначення програм (проектів, заходів),
розроблених інститутами громадянського суспільства,
для виконання (реалізації)
яких надається фінансова підтримка
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1373 ( 1373-2011-п ) від 05.12.2011
N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
{ У назві та тексті Постанови слова “громадськимиорганізаціями та творчими спілками” замінено словами
“інститутами громадянського суспільства” згідно з
Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
З метою здійснення фінансової підтримки програм (проектів,
заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства,
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення
програм (проектів, заходів), розроблених інститутами
громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких
надається фінансова підтримка (далі - Порядок), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам
виконавчої влади:
подати у двомісячний строк пропозиції щодо приведення актів
Кабінету Міністрів України у відповідність з Порядком;
привести власні нормативно-правові акти у відповідність з
Порядком.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування
застосовувати Порядок під час визначення програм (проектів,
заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для
виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за
рахунок коштів місцевих бюджетів.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету
Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 17
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2011 р. N 1049
ПОРЯДОКпроведення конкурсу
з визначення програм (проектів, заходів),
розроблених інститутами громадянського суспільства,
для виконання (реалізації) яких надається
фінансова підтримка
{ Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
{ У тексті Порядку слова “громадські організації та творчіспілки” в усіх відмінках замінено словами “інститути
громадянського суспільства” у відповідному відмінку, а
слова “громадська організація, творча спілка” в усіх
відмінках і формах числа - словами “інститут
громадянського суспільства” у відповідному відмінку і
числі згідно з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
1. Цей Порядок установлює процедуру організації та проведення
конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених
інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації)
яких надається фінансова підтримка (далі - програми (проекти,
заходи) за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів (далі -
бюджетні кошти), та моніторингу їх виконання (реалізації).
У цьому Порядку термін "інститут громадянського суспільства"
означає громадські об’єднання із статусом юридичної особи та
творчі спілки, які згідно із законодавством мають право на
отримання фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів.
{ Пункт 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Дія цього Порядку не поширюється на передбачені законами
України випадки надання фінансової підтримки за рахунок бюджетних
коштів всеукраїнським фізкультурно-спортивним товариствам,
громадським організаціям фізкультурно-спортивної спрямованості,
для виконання програм і здійснення заходів аерокосмічного профілю
серед дітей та молоді, всеукраїнським громадським організаціям
інвалідів і ветеранів та їх спілкам, підтримки підприємств та
організацій невиробничої сфери УТОГу та УТОСу, а також підприємств
та об'єднань зазначених товариств, які спрямовують бюджетні кошти
на утримання власних соціально-культурних підрозділів,
національним творчим спілкам та їх регіональним осередкам. { Абзац
пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1373
( 1373-2011-п ) від 05.12.2011 }
2. Терміни, що використовуються в цьому Порядку, мають таке
значення:
захід - сукупність дій, необхідна для виконання інститутом
громадянського суспільства конкретного завдання у рамках програми
або проекту чи окремо протягом визначеного періоду часу;
конкурсна документація - комплект документів, які
розробляються організатором конкурсу і містять вимоги до
підготовки інститутами громадянського суспільства конкурсних
пропозицій;
конкурсна пропозиція - комплект документів, які готуються
учасником конкурсу та подаються організаторові конкурсу;
організатор конкурсу - центральний або місцевий орган
виконавчої влади, що є розпорядником бюджетних коштів та/або
відповідальним виконавцем бюджетної програми; { Абзац п’ятий
пункту 2 в редакції Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
програма - комплекс завдань та заходів, що розроблені і
здійснюються інститутом громадянського суспільства з метою
розв'язання найважливіших проблем розвитку держави та суспільства
і розраховані на довгостроковий період;
проект - комплекс заходів, що розроблені і здійснюються
інститутом громадянського суспільства і спрямовуються на
досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (як
правило, не більше одного року);
учасник конкурсу - інститут громадянського суспільства.
3. Оголошення про проведення конкурсу з визначення програм
(проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського
суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова
підтримка (далі - конкурс), та вимоги до конкурсної пропозиції
оприлюднюються організатором конкурсу за 30 днів до закінчення
приймання документів на власному офіційному веб-сайті та в інший
прийнятний спосіб. У разі коли фінансова підтримка програм
(проектів, заходів) здійснюється за рахунок коштів державного
бюджету, організатор конкурсу надсилає у зазначений строк
відповідну інформацію Секретаріатові Кабінету Міністрів України
для розміщення на урядовому веб-сайті "Громадянське суспільство і
влада".
Конкурс проводиться після прийняття державного (місцевого)
бюджету на відповідний бюджетний період.
4. У конкурсній документації зазначаються:
цілі та пріоритетні завдання ( z1102-13 ), які відповідають
загальнодержавним та/або регіональним програмам і на реалізацію
яких повинні спрямовуватися програми (проекти, заходи), що
подаються для участі у конкурсі;
перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані
організатором конкурсу, їх цільова аудиторія;
граничний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів
програм (проектів, заходів);
вимоги до конкурсної пропозиції ( z1102-13 );
адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції;
умови та строки подання конкурсних пропозицій ( z1102-13 );
строки проведення конкурсу.
Конкурсна документація також повинна містити зразки форм
документів, затверджених організатором конкурсу.
5. Конкурсні пропозиції можуть подаватися інститутами
громадянського суспільства, зареєстрованими в установленому
порядку не пізніше ніж за два роки до оголошення конкурсу. { Абзац
перший пункту 5 в редакції Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
У разі коли фінансова підтримка для виконання програм
(реалізації проектів, заходів) здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету, конкурсну пропозицію можуть подавати
інститути громадянського суспільства, які мають всеукраїнський
статус.
Інститут громадянського суспільства може подавати на конкурс
кілька конкурсних пропозицій.
6. Конкурсні пропозиції подаються організаторові конкурсу у
друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в
оголошенні про проведення конкурсу.
Організатор конкурсу видає учасникові конкурсу довідку із
зазначенням дати надходження конкурсної пропозиції.
Подана конкурсна пропозиція не повертається учасникові
конкурсу.
7. Конкурсна пропозиція містить:
заяву про участь у конкурсі, складену за формою, що
затверджена організатором конкурсу, із зазначенням найменування
інституту громадянського суспільства та назви програми (проекту,
заходу) за підписом керівника або уповноваженої особи інституту
громадянського суспільства, скріпленим його печаткою (у разі
наявності); { Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
копії свідоцтва про реєстрацію та статуту (положення)
інституту громадянського суспільства, скріплені його печаткою (у
разі наявності); { Абзац третій пункту 7 в редакції Постанови КМ
N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
копію рішення органу державної податкової служби про
включення інституту громадянського суспільства до Реєстру
неприбуткових установ та організацій;
копії податкових звітів інституту громадянського суспільства
за попередні два роки; { Абзац п’ятий пункту 7 в редакції
Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
опис та кошторис витрат, необхідних для виконання програми
(реалізації проекту, заходу), за формою, що затверджена
організатором конкурсу. Опис програми (проекту, заходу) повинен
містити мету і завдання, план виконання із зазначенням строків та
відповідальних виконавців на кожному етапі, очікувані результати
та конкретні результативні показники виконання програми
(реалізації проекту, заходу), інформацію про цільову аудиторію,
залучені до виконання програми (реалізації проекту, заходу) інші
інститути громадянського суспільства, способи інформування
громадськості про хід виконання програми (реалізації проекту,
заходу), детальний розрахунок витрат та джерела фінансування;
листи-підтвердження від інших інститутів громадянського
суспільства, залучених до виконання програми (реалізації проекту,
заходу);
інформацію про діяльність інституту громадянського
суспільства, зокрема про досвід виконання програм (реалізації
проектів, заходів) протягом останніх двох років за рахунок
бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела
фінансування інституту громадянського суспільства, його
матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення. { Абзац восьмий
пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Конкурсна пропозиція складається державною мовою.
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у
конкурсній пропозиції, покладається на учасника конкурсу.
8. Інститути громадянського суспільства не допускаються до
участі в конкурсі у разі, коли:
документи, що входять до складу конкурсної пропозиції,
містять недостовірну інформацію про інститут громадянського
суспільства;
інститут громадянського суспільства не відповідає вимогам
пункту 5 цього Порядку;
інститут громадянського суспільства відмовився від участі у
конкурсі шляхом надсилання організаторові офіційного листа;
{ Абзац четвертий пункту 8 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
інститут громадянського суспільства перебуває у стадії
припинення;
конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого
строку, не в повному обсязі або з порушенням вимог пункту 7 цього
Порядку;
програма (проект, захід), зазначені у конкурсній пропозиції,
не відповідають загальнодержавному та/або відповідному
адміністративно-територіальному рівню виконання (реалізації);
передбачена конкурсною пропозицією діяльність спрямовується
на підтримку політичних партій;
установлено факт порушення інститутом громадянського
суспільства вимог бюджетного законодавства у попередніх
двох бюджетних періодах. { Абзац дев’ятий пункту 8 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
9. Для розгляду конкурсних пропозицій та проведення
моніторингу виконання програм (реалізації проектів, заходів)
організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менш як
семи осіб та затверджує її персональний склад. Головою конкурсної
комісії призначається представник організатора конкурсу.
Конкурсна комісія затверджує на першому засіданні регламент
своєї роботи.
10. До складу конкурсної комісії включаються представники
організатора конкурсу, голова (уповноважений представник)
громадської ради, утвореної при організаторові конкурсу відповідно
до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р.
N 996 ( 996-2010-п ) "Про забезпечення участі громадськості у
формуванні та реалізації державної політики" (Офіційний вісник
України, 2010 р., N 84, ст. 2945), представники інститутів
громадянського суспільства, наукових установ і фахівці відповідно
до тематики конкурсу.
Чисельність представників організатора конкурсу не повинна
перевищувати половини від кількості членів конкурсної комісії
(далі - члени комісії).
Члени комісії виконують свої повноваження на громадських
засадах.
Не може бути членом комісії особа, що є керівником, членом
керівних органів або працівником інституту громадянського
суспільства, який подав конкурсну пропозицію для участі в
конкурсі. { Абзац четвертий пункту 10 із змінами, внесеними згідно
з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Члени комісії зобов'язані не допускати конфлікту інтересів
під час розгляду конкурсних пропозицій.
Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член комісії
зобов'язаний повідомити про наявність конфлікту інтересів та
надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати
об'єктивному виконанню ним обов'язків.
Член комісії, у якого виявлено конфлікт інтересів, виводиться
з її складу.
Якщо конфлікт інтересів виявлено після ухвалення комісією
рішення про визначення переможців, таке рішення підлягає
перегляду.
11. Засідання конкурсної комісії проводяться у міру потреби,
про що повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за п'ять
днів до його початку.
Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на
ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.
12. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів
членів комісії, присутніх на засіданні, та оформляється
протоколом.
За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови
конкурсної комісії.
Протоколи засідань конкурсної комісії підписуються присутніми
на їїзасіданні членами.
13. Рішення конкурсної комісії доводиться до відома учасників
конкурсу та розміщується у триденний строк на офіційному веб-сайті
організатора конкурсу.
Учасникові конкурсу на його вимогу може бути видана копія
протоколу засідання конкурсної комісії.
14. Конкурс проводиться у два етапи. На першому етапі
конкурсна комісія розглядає конкурсні пропозиції щодо їх
відповідності вимогам пунктів 5, 7 і 8 цього Порядку.
Конкурсна комісія у разі потреби може прийняти рішення про
проведення перевірки достовірності інформації, наведеної в
конкурсній пропозиції. Перевірка проводиться у порядку
( z0824-12 ), визначеному організатором конкурсу.
За результатами розгляду конкурсних пропозицій та перевірки
достовірності інформації, наведеної в конкурсній пропозиції,
конкурсна комісія визначає конкурсні пропозиції, які допускаються
для участі у другому етапі конкурсу.
У разі коли інститут громадянського суспільства не виконав
програму (не реалізував проект, захід), для виконання яких
надавалася фінансова підтримка, за два попередніх бюджетних
періоди, про що було прийняте рішення відповідно до пункту 22
цього Порядку, питання стосовно доцільності участі його конкурсної
пропозиції у другому етапі конкурсу розглядається конкурсною
комісією. { Абзац четвертий пункту 14 із змінами, внесеними згідно
з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Якщо до участі в конкурсі допущено лише одну конкурсну
пропозицію чи не допущено жодної, конкурсна комісія може прийняти
рішення про продовження строку подання конкурсних пропозицій.
Зазначений строк не повинен перевищувати 30 календарних днів з
дати ухвалення такого рішення.
На другому етапі конкурсу конкурсна комісія проводить
відкритий захист конкурсних пропозицій, на який запрошуються
учасники конкурсу, конкурсні пропозиції яких допущені до участі у
другому етапі.
Захист конкурсної пропозиції здійснює керівник інституту
громадянського суспільства, який є учасником конкурсу, або його
уповноважений представник. { Абзац сьомий пункту 14 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
У разі коли учасник конкурсу письмово відмовився від
відкритого захисту конкурсної пропозиції, конкурсна комісія
приймає рішення про припинення його подальшої участі в конкурсі,
про що надсилає письмове повідомлення.
15. Конкурсна комісія оцінює конкурсні пропозиції за такими
критеріями: { Абзац перший пункту 15 в редакції Постанови КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
відповідність зазначеним у конкурсній документації цілям та
пріоритетним завданням; { Абзац другий пункту 15 в редакції
Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
відповідність запланованих заходів програми (проекту, заходу)
поставленій меті програми (проекту, заходу); { Абзац третій пункту
15 в редакції Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
очікувана результативність програми (проекту, заходу), у тому
числі наявність конкретних результативних показників виконання
програми; { Абзац четвертий пункту 15 в редакції Постанови КМ
N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення,
необхідного для виконання програми (реалізації проекту, заходу),
досвід провадження діяльності у відповідній сфері; { Абзац п’ятий
пункту 15 в редакції Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
наявність можливості продовження виконання програми
(реалізації проекту, заходу) або здійснення подібних заходів після
припинення фінансування за рахунок бюджетних коштів. { Абзац
шостий пункту 15 в редакції Постанови КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
Члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні
пропозиції за кожним із передбачених цим Порядком критеріїв за
шкалою від нуля до п’яти балів. Індивідуальні оціночні листи
членів конкурсної комісії та результати оцінки конкурсних
пропозицій додаються до протоколу засідання конкурсної комісії.
{ Абзац сьомий пункту 15 в редакції Постанови КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Конкурсна комісія за результатами оцінки конкурсних
пропозицій приймає на своєму засіданні рішення про визнання
переможців конкурсу з пропозицією щодо обсягів виділення бюджетних
коштів для виконання (реалізації) відповідних програм (проектів,
заходів). { Абзац восьмий пункту 15 в редакції Постанови КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
У разі набрання конкурсними пропозиціями однакової кількості
балів рішення про визначення переможця конкурсу приймається
членами комісії шляхом відкритого голосування. Член комісії може
висловити свою думку щодо прийнятого ним рішення. За умови рівного
розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Пріоритетність фінансування програм (проектів, заходів)
визначається згідно з кількістю балів, набраних конкурсними
пропозиціями за результатами оцінювання.
Остаточні обсяги бюджетних коштів для виконання (реалізації)
програм (проектів, заходів), визнаних переможцями конкурсу,
визначаються організатором конкурсу з урахуванням вимог бюджетного
законодавства та принципу економного використання бюджетних
коштів. { Пункт 15 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
16. Рішення конкурсної комісії про визначення переможців
конкурсу доводиться у триденний строк з дати його прийняття до
відома інститутів громадянського суспільства, які брали участь у
другому етапі конкурсу, оприлюднюється на офіційному веб-сайті
організатора конкурсу та в інший прийнятний спосіб.
У разі надання фінансової підтримки для виконання програм
(реалізації проектів, заходів) за рахунок коштів державного
бюджету організатор конкурсу надсилає у триденний строк
Секретаріатові Кабінету Міністрів України інформацію про переможця
конкурсу для розміщення на урядовому веб-сайті "Громадянське
суспільство і влада".
17. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене у тижневий
строк організаторові конкурсу, а у разі незгоди з рішенням
організатора конкурсу - в установленому порядку.
18. Організатор конкурсу на підставі рішення конкурсної
комісії про визначення переможців конкурсу приймає рішення щодо
укладення договорів про виконання програми (реалізацію проекту,
заходу) (далі - договір).
Договір повинен містити опис та план виконання програми
(реалізації проекту, заходу) із зазначенням строків та
відповідальних виконавців на кожному етапі; обов'язки організатора
конкурсу щодо фінансування програми (проекту, заходу) із
зазначенням строків такого фінансування; обов'язки інституту
громадянського суспільства щодо оприлюднення та подання
організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення
заходів, матеріалів, підготовлених в рамках виконання програми
(реалізації проекту, заходу), щоквартальних та підсумкових звітів;
права, обов'язки і відповідальність сторін у разі дострокового
припинення виконання програми (реалізації проекту, заходу) чи їх
фінансування; умови, передбачені законодавством, та умови щодо
яких досягнуто взаємної згоди.
Договір повинен містити зобов'язання інституту громадянського
суспільства повернути бюджетні кошти у разі, коли не виконано
програму (не реалізовано проект, захід).
Інститут громадянського суспільства, визнаний переможцем
конкурсу, бере участь у співфінансуванні програми (проекту,
заходу) в розмірі, встановленому організатором конкурсу (але не
менш як 25 відсотків необхідного обсягу фінансування). { Абзац
четвертий пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 562 ( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
Внесок для виконання програми (реалізації проекту, заходу)
може здійснюватися переможцем конкурсу у вигляді матеріальних чи
нематеріальних ресурсів, у тому числі як оплата вартості
приміщення, техніки, обладнання.
У разі коли переможець конкурсу письмово відмовляється від
виконання програми (реалізації проекту, заходу), конкурсна комісія
приймає рішення щодо визнання переможцем конкурсу інституту
громадянського суспільства, конкурсна пропозиція якого набрала
більшу кількість балів серед учасників конкурсу, які не були
визнані переможцями. { Абзац шостий пункту 18 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 562 ( 562-2013-п ) від
11.07.2013 }
19. Організатор конкурсу розміщує на власному офіційному
веб-сайті розроблені інститутами громадянського суспільства плани
заходів та іншу інформацію, пов'язану з виконанням програм
(реалізацією проектів, заходів).
{ Пункт 20 виключено на підставі Постанови КМ N 562
( 562-2013-п ) від 11.07.2013 }
21. Інститут громадянського суспільства подає у місячний
строк після виконання програми (реалізації проекту, заходу)
організаторові конкурсу підсумковий звіт про виконання договору та
обсяг використаних бюджетних коштів за формою, визначеною
організатором конкурсу.
Підсумковий звіт повинен містити опис та перелік завдань,
виконаних у рамках програми (проекту, заходу); результативні
показники виконання програми (реалізації проекту, заходу); причини
невиконання умов договору в повному обсязі або частково (у разі
потреби); оцінку рівня заінтересованості та задоволеності потреб
цільової аудиторії, на яку спрямовувалася програма (проект,
захід). Організатор конкурсу має право встановлювати додаткові
вимоги щодо змісту звіту.
22. Організатор конкурсу готує у місячний строк після
надходження підсумкового звіту інституту громадянського
суспільства підсумковий висновок за результатами моніторингу
виконання програми (реалізації проекту, заходу), у якому
наводиться інформація про виконання показників, зазначених у
пункті 21 цього Порядку, та умов договору.
Організатор конкурсу оприлюднює підсумковий висновок за
результатами моніторингу разом із підсумковим звітом інституту
громадянського суспільства на власному офіційному веб-сайті та
подає їх конкурсній комісії. У разі надання фінансової підтримки
інституту громадянського суспільства для виконання програми
(реалізації проекту, заходу) за рахунок коштів державного бюджету
організатор конкурсу надсилає відповідні матеріали Секретаріатові
Кабінету Міністрів України для розміщення на урядовому веб-сайті
"Громадянське суспільство і влада".
Конкурсна комісія на підставі підсумкового висновку за
результатами моніторингу і підсумкового звіту інституту
громадянського суспільства може прийняти рішення про те, що
програму (проект, захід) не виконано (не реалізовано), яке у
триденний строк оприлюднюється на офіційному веб-сайті
організатора конкурсу.
Організатор конкурсу на основі відповідного рішення
конкурсної комісії може прийняти рішення про повернення бюджетних
коштів, яке у триденний строк надсилається інституту
громадянського суспільства.
Після надходження рішення організатора конкурсу про
повернення бюджетних коштів інститут громадянського суспільства
повертає у тижневий строк на рахунок організатора конкурсу,
відкритий у територіальному органі Казначейства, бюджетні кошти,
які перераховуються протягом двох робочих днів до відповідного
бюджету.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2011 р. N 1049
ПЕРЕЛІКпостанов Кабінету Міністрів України,
що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р.
N 1062 ( 1062-2002-п ) "Про затвердження Порядку проведення
конкурсу проектів програм, розроблених молодіжними, дитячими
громадськими організаціями та їх спілками, стосовно дітей, молоді,
жінок та сім'ї" (Офіційний вісник України, 2002 р., N 31,
ст. 1468).
2. Пункт 14 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів
України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
17 листопада 2004 р. N 1572 ( 1572-2004-п ) (Офіційний вісник
України, 2004 р., N 46, ст. 3055).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 6 травня 2009 р.
N 444 ( 444-2009-п ) "Про внесення змін до постанови Кабінету
Міністрів України від 25 липня 2002 р. N 1062" (Офіційний вісник
України, 2009 р., N 33, ст. 1158).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р.
N 956 ( 956-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення
конкурсного відбору проектів і програм інформування громадськості
з питань європейської інтеграції, розроблених громадськими
організаціями" (Офіційний вісник України, 2008 р., N 84,
ст. 2826).
5. Пункт 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня
2011 р. N 778 ( 778-2011-п ) "Деякі питання надання молодіжним та
дитячим громадським організаціям державної підтримки для виконання
загальнодержавних програм і заходів стосовно дітей, молоді, жінок
та сім'ї" (Офіційний вісник України, 2011 р., N 56, ст. 2241).
6. Пункт 11 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів
України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
25 грудня 2004 р. N 1757 ( 1757-2004-п ) (Офіційний вісник
України, 2004 р., N 52, ст. 3451).
7. Пункт 15 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів
України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
20 квітня 2005 р. N 305 ( 305-2005-п ) (Офіційний вісник України,
2005 р., N 16, ст. 845).
Джерело:Офіційний портал ВРУ