{Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду № 26-1 від 03.11.2017}
Про внесення змін до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах
Відповідно до пунктів 9, 11 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 384, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Унести до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 березня 2004 року № 4-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2004 року за № 427/9026, такі зміни:
абзац перший пункту 5 після слів “що їх представляють” доповнити словами “головними управліннями Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі”;
доповнити пункт 11 новим підпунктом такого змісту:
“21) ДІТБ України - Державна інспекція техногенної безпеки України.”.
2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Никитенко В.С.