Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування
1. З метою покращення якості обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері підтримати пропозицію Міністерства соціальної політики і Пенсійного фонду України щодо створення та запровадження з 1 жовтня 2012 р. веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України для забезпечення:
1) доступу до розміщеної на зазначеному веб-порталі такої інформації:
- про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;
- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни форми виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів у електронному вигляді;
- про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
для юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:
- про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
- про умови та порядок складення і подання звітності;
- про порядок проведення органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень органів Пенсійного фонду України;
- про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між органами Пенсійного фонду України, юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;
- зразки бланків заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів у електронному вигляді;
2) доступу для громадян, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан накопичених пенсійних коштів, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує такий доступ, шляхом її реєстрації в базі даних веб-порталу);
3) взаємодії громадян, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, з органами Пенсійного фонду України з питань:
заповнення бланків заяви, скарги, запитів у електронному вигляді;
стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих у електронному вигляді;
подання запитів для підготовки у паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду України;
попереднього запису про відвідування органу Пенсійного фонду України.
2. Пенсійному фонду України забезпечити:
утворення веб-порталу електронних послуг на базі існуючих інформаційних систем і ресурсів шляхом їх модернізації (включаючи створення нових компонентів) з урахуванням вимог Законів України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронний цифровий підпис”, “Про захист персональних даних”;
постійне інформування громадян про надання послуг в електронному вигляді.
3. Витрати, пов’язані з утворенням веб-порталу електронних послуг, здійснити в межах видатків, передбачених бюджетом Пенсійного фонду України на 2012 рік, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2012 р. № 69 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 11, ст. 410).