Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати щороку за поданням Міністерства надзвичайних ситуацій визначені Програмою завдання і заходи до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям привести у відповідність з Програмою галузеві і регіональні програми забезпечення пожежної безпеки.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, які визначені виконавцями Програми, подавати щороку до 10 лютого Міністерству надзвичайних ситуацій інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 30 березня Кабінетові Міністрів України.
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Метою Програми є забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об'єктів, об'єктів підвищеної небезпеки, об'єктів з масовим перебуванням людей (далі - об'єкти) та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному поетапному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення законодавчої, науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об'єктах.
Можливі два варіанти розв'язання проблеми.
Перший варіант полягає у виконанні визначених законодавством завдань у сфері пожежної безпеки та задоволенні потреб сьогодення у забезпеченні функціонування діючих структур пожежної охорони в рамках наданих повноважень.
Реалізація зазначеного варіанта істотно не поліпшить рівень пожежної безпеки в державі.
Другий варіант передбачає впровадження програмного підходу до формування політики у сфері пожежної безпеки на середньострокову перспективу, що дасть змогу:
залучити до розв'язання проблеми пожежної безпеки додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством;
збільшити кількість підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони в населених пунктах, що сприятиме створенню з урахуванням досвіду європейських держав умов для розширення у майбутньому зон (територій) обслуговування добровільними протипожежними формуваннями та зменшенню фінансового навантаження на національну економіку;
підвищити рівень захисту від пожеж об'єктів та населених пунктів.
Отже, оптимальним є другий варіант, реалізація якого дасть змогу істотно підвищити стан пожежної безпеки в державі.
У рамках виконання Програми передбачається здійснити заходи за такими основними напрямами:
підвищення ефективності управління та внесення змін до відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
постійне оновлення основної і спеціальної пожежної техніки та обладнання у підрозділах державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони;
розроблення нових зразків пожежної техніки з удосконаленими технічними характеристиками, що відповідають міжнародним вимогам, та їх виробництво;
підвищення рівня захищеності сільських населених пунктів і об'єктів аграрного та промислового сектору економіки;
технічне переоснащення виробничого комплексу шляхом впровадження новітніх наукових досягнень, оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд.
Програму передбачається виконувати двома етапами.
На першому етапі (2012 рік) планується шляхом удосконалення законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки запровадити додатковий механізм реалізації державної політики у зазначеній сфері, що в подальшому за умови належного фінансування на другому етапі (2013-2015 роки) сприятиме виконанню завдань та здійсненню заходів, передбачених Програмою.
Державний замовник та виконавці заходів Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування (зроблено за роками) виконання Програми, що наведені в додатку 2, спрямовані на підвищення ефективності державного управління та діяльності із запобігання виникненню пожеж та організації пожежогасіння.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити ефективну багаторівневу систему управління діяльністю суб'єктів господарювання щодо забезпечення пожежної безпеки;
привести протипожежний стан об'єктів та населених пунктів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
забезпечити високий рівень протипожежного захисту сільських населених пунктів, територій і об'єктів природно-заповідного фонду;
знизити ризик виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, створити сприятливі соціальні умови життєдіяльності населення, зменшити вплив небезпечних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;
зменшити кількість пожеж, загиблих і травмованих людей, економічних втрат та матеріальних збитків;
своєчасно виявляти осередки загорянь, оповіщувати про них населення та підрозділи пожежної охорони, видаляти продукти горіння із застосуванням систем протипожежного захисту;
забезпечити мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця імовірної пожежі за рахунок оптимальної їх дислокації у містах та сільській місцевості;
забезпечити виробництво вогнегасних речовин в обсязі, необхідному для локалізації та ліквідації пожеж, і подачу води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.
За оцінкою фахівців, за останні 10 років загальний збиток від пожеж зріс на 32 відсотки без урахування індексу інфляції, тож невжиття невідкладних заходів до поліпшення стану протипожежного захисту об'єктів та населених пунктів може призвести до загальних економічних збитків від пожеж за 2012-2015 роки на суму близько 29082,7 млн. гривень.
Результат обчислення суми збитків 29082,7 млн. гривень з витратами на виконання завдань і заходів Програми 876,92 млн. гривень свідчить про ефективність Програми.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 876,92 млн. гривень, з них 236,08 млн. - за рахунок державного бюджету, 569,96 млн. - за рахунок місцевих бюджетів та 70,88 млн. гривень - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік.
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 2348.
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590.
4. Керівник Програми - Голова Держтехногенбезпеки.
5. Виконавці заходів Програми - МНС, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання - 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | |||
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||
Державний бюджет | 236,084977 | 71,847325 | 83,873182 | 80,36447 | |
Місцеві бюджети | 569,961566 | 108,781437 | 235,533987 | 225,646142 | |
Інші джерела | 70,8784 | 18,331 | 23,8042 | 28,7432 | |
Усього | 876,924943 | 198,959762 | 343,211369 | 334,753812 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Джерела фінансування | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||
усього | за роками | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||||
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||||||
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки |
| 1) проведення аналізу стану забезпечення пожежної безпеки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах та організаціях, розроблення за результатами такого аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам та загибелі на них людей | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади | ||||||||||
Мінкультури | державний бюджет | 3,9 | 1,2 | 1,3 | 1,4 | |||||||||
|
| 2) проведення аналізу протипожежних норм та у разі потреби внесення до них необхідних змін з урахуванням сучасних вимог протипожежного захисту будівель та споруд | МНС, | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади | ||||||||||
|
| 3) розроблення з урахуванням Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки галузевих та регіональних програм, спрямованих на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів, забезпечення будівництва та реконструкції пожежних депо, інших об'єктів пожежної охорони відповідно до вимог нормативно-правових актів | міністерства, | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади | ||||||||||
4) забезпечення ведення щорічної звітності на підставі адміністративних даних про кількість пожеж та їх наслідки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах та організаціях шляхом: | -“- | -“- | ||||||||||||
збирання, узагальнення та оброблення статистичних даних про пожежі та їх наслідки | МНС, | державний бюджет | 0,186 | 0,062 | 0,062 | 0,062 | ||||||||
прогнозування стану з пожежами в державі і підготовка відповідних аналітичних та інформаційних матеріалів | МНС | -“- | 0,0183 | 0,0061 | 0,0061 | 0,0061 | ||||||||
5) здійснення щороку згідно із законодавством контролю за відповідністю продукції, що реалізується через торговельну мережу, вимогам пожежної безпеки та за діяльністю випробувальних лабораторій (центрів), які проводять випробування такої продукції | Держспоживінспекція, | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади | ||||||||||||
|
| 6) забезпечення подальшого розвитку методичної та експериментальної бази для вивчення дослідно-випробувальними лабораторіями МНС питання щодо виникнення пожеж шляхом надання | МНС | державний бюджет | 0,054 | 0,018 | 0,018 | 0,018 | ||||||
|
| таким лабораторіям науково-методичної допомоги у виконанні робіт з дослідження пожеж, проведення метрологічної атестації випробувального обладнання та порівняльних випробувань | ||||||||||||
|
| 7) утворення та забезпечення функціонування служб пожежної безпеки в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади | |||||||||||
|
|
| ДКА | -“- | 0,5 | 0,1 | 0,2 | 0,2 | ||||||
|
|
| Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації | -“- | 0,75 | 0,25 | 0,25 | 0,25 | ||||||
Генеральна прокуратура України | -“- | 0,5 | 0,1 | 0,2 | 0,2 | |||||||||
| кількість підрозділів | 933 | 13 | 458 | 462 | 8) утворення та забезпечення функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони | облдержадміністрації: | |||||||
40 | 20 | 20 | Вінницька | місцевий бюджет | 4,9456 | 2,4728 | 2,4728 | |||||||
|
| 4 | 2 | 2 |
| Волинська | -“- | 2,8 | 1,4 | 1,4 | ||||
|
| 59 | 21 | 38 |
| Донецька | -“- | 14,9436 | 6,2768 | 8,6668 | ||||
|
| 30 | 17 | 13 |
| Закарпатська | -“- | 9,991 | 6,14 | 3,851 | ||||
|
| 10 | 5 | 5 |
| Запорізька | -“- | 5,5 | 2,75 | 2,75 | ||||
|
| 96 | 47 | 49 |
| Івано-Франківська | -“- | 11,14 | 5,42 | 5,72 | ||||
|
| 51 | 24 | 27 |
| Київська | -“- | 7,7 | 3,8 | 3,9 | ||||
|
| 153 | 76 | 77 |
| Кіровоградська | -“- | 17,038 | 8,519 | 8,519 | ||||
|
| 40 | 20 | 20 |
| Луганська | місцевий бюджет | 10,9456 | 5,4728 | 5,4728 | ||||
|
| 6 | 4 | 2 |
| Львівська | -“- | 0,6 | 0,4 | 0,2 | ||||
|
| 23 | 13 | 10 |
| Миколаївська | -“- | 4,6102 | 2,7362 | 1,874 | ||||
|
| 270 | 135 | 135 |
| Одеська | -“- | 54,64 | 27,32 | 27,32 | ||||
|
| 26 | 18 | 8 |
| Полтавська | -“- | 2,8 | 2,2 | 0,6 | ||||
|
| 32 | 16 | 16 |
| Рівненська | -“- | 5,184 | 2,592 | 2,592 | ||||
|
| 10 | 5 | 5 |
| Сумська | -“- | 1,32 | 0,66 | 0,66 | ||||
|
| 4 | 2 | 2 |
| Тернопільська | -“- | 1,16 | 0,58 | 0,58 | ||||
|
| 51 | 13 | 19 | 19 |
| Херсонська | -“- | 12,275 | 2,3 | 4,9875 | 4,9875 | ||
|
| 14 | 7 | 7 |
| Черкаська | -“- | 1,8 | 0,9 | 0,9 | ||||
|
| 4 | 2 | 2 |
| Чернівецька | -“- | 0,4 | 0,2 | 0,2 | ||||
|
| 10 | 5 | 5 |
| Чернігівська | -“- | 0,7 | 0,35 | 0,35 | ||||
| кількість будинків та споруд | 1324 | 400 | 450 | 474 | 9) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення населення про пожежу, електрообладнання будівель та споруд міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади | |||||||
| 42 | 12 | 14 | 16 |
| Держземагентство | державний бюджет | 2,1 | 0,6 | 0,7 | 0,8 | |||
720 | 240 | 240 | 240 | Генеральна прокуратура України | -“- | 30 | 10 | 10 | 10 | |||||
| 57 | 14 | 21 | 22 |
| МВС | -“- | 2,85 | 0,7 | 1,05 | 1,1 | |||
| 10 | 3 | 3 | 4 |
| Служба зовнішньої розвідки | -“- | 0,5 | 0,15 | 0,15 | 0,2 | |||
| 28 | 8 | 10 | 10 |
| Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації | -“- | 1,4 | 0,4 | 0,5 | 0,5 | |||
| 209 | 58 | 66 | 85 |
| Мінфін | -“- | 10,45 | 2,9 | 3,3 | 4,25 | |||
| 2 | 1 | 1 |
| МЗС | державний бюджет | 0,1 | 0,05 | 0,05 | |||||
| 80 | 20 | 30 | 30 |
| ДПтС | -“- | 4 | 1 | 1,5 | 1,5 | |||
| 4 | 1 | 1 | 2 |
| Фонд державного майна | -“- | 0,2 | 0,05 | 0,05 | 0,1 | |||
| 161 | 40 | 60 | 61 |
| Національна академія наук | -“- | 8,05 | 2 | 3 | 3,05 | |||
| 10 | 3 | 3 | 4 |
| Держспецтрансслужба | -“- | 0,5 | 0,15 | 0,15 | 0,2 | |||
ДКА | -“- | 3,7 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | |||||||||
|
|
| Держстат | -“- | 0,2 | 0,05 | 0,05 | 0,1 | ||||||
|
|
| Держкомтелерадіо | -“- | 0,5 | 0,15 | 0,15 | 0,2 | ||||||
|
|
| Мінкультури | -“- | 1,4 | 0,4 | 0,5 | 0,5 | ||||||
|
|
| Нацкомфінпослуг | -“- | 0,252 | 0,063 | 0,121 | 0,068 | ||||||
|
|
| Мінкультури, | -“- | 1,7 | 1,7 | ||||||||
|
|
| державне підприємство “Севастопольський морський рибний порт” | інші джерела | 0,6904 | 0,221 | 0,2292 | 0,2402 | ||||||
|
|
| державне підприємство “Керченський морський порт” | -“- | 0,4 | 0,014 | 0,044 | 0,342 | ||||||
|
|
| Мінагрополітики, | державний бюджет | 0,59 | 0,59 | ||||||||
| 1 | 1 |
| Мінсоцполітики | -“- | 0,78 | 0,78 | |||||||
| кількість приміщень
| 2270 | 612 | 825 | 833 | 10) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу, електрообладнання будівель та споруд центральних державних архівів, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в областях, архівних відділів райдержадміністрацій, | Укрдержархів, | |||||||
міських рад та трудових архівів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки, а саме: | Укрдержархів | державний бюджет | 6 | 1 | 2 | 3 | ||||||||
|
| 8 | 3 | 3 | 2 | Державного архіву | Рада міністрів Автономної Республіки | державний бюджет | 1,6685 | 0,6674 | 0,6674 | 0,3337 | ||
51 | 13 | 22 | 16 | архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад | Крим райдержадміністрації, міськради, районні ради | місцевий бюджет | 0,82764 | 0,11137 | 0,434885 | 0,281385 | ||||
|
| 8 | 2 | 3 | 3 | Вінницька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,006 | 0,244 | 0,3755 | 0,3865 | |||
83 | 25 | 18 | 40 | місцевий бюджет | 0,892496 | 0,213884 | 0,194549 | 0,484063 | ||||||
|
| 8 | 2 | 2 | 4 | Волинська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,905 | 0,014 | 0,324 | 0,567 | |||
50 | 20 | 20 | 10 | місцевий бюджет | 0,0746 | 0,0224 | 0,023525 | 0,028675 | ||||||
|
| 8 | 2 | 2 | 4 | Дніпропетровська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,5991 | 0,1727 | 0,1485 | 0,2779 | |||
7 | 7 | місцевий бюджет | 0,06 | 0,06 | ||||||||||
|
| 8 | 2 | 3 | 3 | Донецька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,5036 | 0,463 | 0,5228 | 0,5178 | |||
107 | 25 | 40 | 42 | місцевий бюджет | 1,76033 | 0,18727 | 0,61084 | 0,96222 | ||||||
|
| 4 | 2 | 2 | Житомирська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,591 | 0,49 | 0,101 | |||||
54 | 13 | 20 | 21 | місцевий бюджет | 0,9967 | 0,09659 | 0,40644 | 0,49367 | ||||||
|
| 16 | 4 | 6 | 6 | Закарпатська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,59691 | 0,38045 | 0,0657 | 0,15076 | |||
37 | 9 | 10 | 18 | місцевий бюджет | 1,06095 | 0,0265 | 0,0974 | 0,93705 | ||||||
|
| 8 | 2 | 2 | 4 | архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад | Запорізька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, райради | державний бюджет | 1,6308 | 0,6737 | 0,6077 | 0,3494 | ||
88 | 21 | 32 | 35 | місцевий бюджет | 0,7388 | 0,1792 | 0,27775 | 0,28185 | ||||||
|
| 4 | 1 | 2 | 1 | Івано-Франківська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,107 | 0,002 | 0,104 | 0,001 | |||
31 | 9 | 10 | 12 | місцевий бюджет | 1,6689 | 0,1689 | 0,5918 | 0,9082 | ||||||
|
| 16 | 5 | 5 | 6 | Київська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,712 | 0,028 | 0,035 | 1,649 | |||
140 | 45 | 50 | 45 | місцевий бюджет | 7,6 | 2 | 3,24 | 2,36 | ||||||
|
| 8 | 2 | 2 | 4 | Кіровоградська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,9499 | 0,1517 | 0,2402 | 0,558 | |||
98 | 25 | 38 | 35 | місцевий бюджет | 0,830205 | 0,2215 | 0,33195 | 0,276755 | ||||||
|
| 8 | 2 | 2 | 3 | Луганська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,318 | 0,346 | 0,486 | 0,486 | |||
115 | 29 | 48 | 38 | місцевий бюджет | 0,444333 | 0,060789 | 0,212599 | 0,170945 | ||||||
|
| 16 | 4 | 7 | 5 | Львівська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,419 | 0,098 | 0,196 | 0,125 | |||
55 | 14 | 21 | 20 | місцевий бюджет | 0,576356 | 0,161284 | 0,214548 | 0,200524 | ||||||
|
| 8 | 4 | 2 | 2 | Миколаївська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,066167 | 0,561415 | 0,252812 | 0,25194 | |||
92 | 23 | 36 | 33 | місцевий бюджет | 3,470615 | 0,896942 | 1,360645 | 1,213028 | ||||||
|
| 12 | 4 | 4 | 4 | Одеська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,944 | 0,11 | 0,407 | 0,427 | |||
132 | 44 | 44 | 44 | місцевий бюджет | 3,2094 | 0,7195 | 1,1176 | 1,3723 | ||||||
|
| 8 | 2 | 3 | 3 | архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад | Полтавська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,464 | 0,116 | 0,174 | 0,174 | ||
100 | 25 | 37 | 38 | |||||||||||
місцевий бюджет | 1,0927 | 0,2806 | 0,3706 | 0,4415 | ||||||||||
|
| 2 | 2 | Рівненська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,31 | 1,31 | |||||||
2 | 1 | 1 | місцевий бюджет | 0,003 | 0,001 | 0,002 | ||||||||
| 8 | 2 | 3 | 3 | Сумська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,072 | 0,086 | 0,843 | 0,143 | ||||
100 | 25 | 37 | 38 | місцевий бюджет | 0,338 | 0,074 | 0,132 | 0,132 | ||||||
| 8 | 2 | 4 | 2 | Тернопільська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 2,99 | 0,75 | 1,49 | 0,75 | ||||
72 | 18 | 27 | 27 | місцевий бюджет | 3,9632 | 0,7408 | 1,6112 | 1,6112 | ||||||
| 8 | 2 | 4 | 2 | Харківська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 3,4612 | 0,896 | 1,6702 | 0,895 | ||||
132 | 33 | 49 | 50 | місцевий бюджет | 4,552791 | 0,864678 | 1,638676 | 2,049438 | ||||||
| 8 | 2 | 3 | 3 | Херсонська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,7212 | 0,48506 | 0,61777 | 0,61837 | ||||
68 | 16 | 22 | 30 | місцевий бюджет | 1,02534 | 0,2887 | 0,30162 | 0,43502 | ||||||
| 8 | 4 | 2 | 2 | Хмельницька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,451 | 0,661 | 0,395 | 0,395 | ||||
184 | 46 | 69 | 69 | місцевий бюджет | 1,552 | 0,37 | 0,595 | 0,587 | ||||||
|
| 8 | 2 | 3 | 3 | Черкаська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 0,103 | 0,013 | 0,044 | 0,046 | |||
22 | 4 | 7 | 11 | місцевий бюджет | 0,5458 | 0,07189 | 0,13242 | 0,34149 | ||||||
|
| 8 | 3 | 2 | 3 | Чернівецька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 1,185 | 0,385 | 0,345 | 0,455 | |||
48 | 15 | 16 | 17 | місцевий бюджет | 0,02376 | 0,00154 | 0,00559 | 0,01663 | ||||||
|
| 28 | 7 | 10 | 11 | Чернігівська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради | державний бюджет | 2,836 | 0,268 | 1,268 | 1,3 | |||
100 | 30 | 35 | 35 | місцевий бюджет | 1,0811 | 0,1815 | 0,4094 | 0,4902 | ||||||
|
| 4 | 1 | 2 | 1 | Севастопольська міськдержадміністрація, райдержадміністрації | державний бюджет | 0,151 | 0,0375 | 0,076 | 0,0375 | |||
16 | 5 | 5 | 6 | місцевий бюджет | 0,22695 | 0,053 | 0,05025 | 0,1237 | ||||||
|
| 8 | 2 | 3 | 3 | Київська міськдержадміністрація, райдержадміністрації | державний бюджет | 0,5177 | 0,1277 | 0,1888 | 0,2012 | |||
40 | 10 | 15 | 15 | місцевий бюджет | 0,044 | 0,011 | 0,0165 | 0,0165 | ||||||
|
| 11) заміна автоматичних систем газового пожежогасіння | Міненерговугілля | державний бюджет | 6 | 1 | 2 | 3 | ||||||
інші джерела | 30 | 5 | 10 | 15 | ||||||||||
| кількість будинків | 1047 | 307 | 375 | 365 | 12) приведення у робочий стан інженерного обладнання систем протипожежного захисту висотних будинків і будинків підвищеної поверховості, забезпечення належного функціонування таких систем, створення спеціалізованих дільниць з їх ремонту та технічного обслуговування | обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
11 | 3 | 4 | 4 | Вінницька | місцевий бюджет | 3,29 | 0,674 | 1,293 | 1,323 | |||||
|
| 2 | 2 |
| Волинська | -“- | 0,197 | 0,197 | ||||||
|
| 48 | 12 | 18 | 18 |
| Дніпропетровська | -“- | 8 | 2,25 | 2,875 | 2,875 | ||
|
| 171 | 43 | 65 | 63 |
| Донецька | -“- | 20,78 | 5,42 | 7,62 | 7,74 | ||
|
| 5 | 3 | 2 |
| Житомирська | місцевий бюджет | 1,198 | 0,6 | 0,598 | ||||
|
| 2 | 1 | 1 |
| Закарпатська | -“- | 1,2 | 0,6 | 0,6 | ||||
|
| 63 | 18 | 21 | 25 |
| Запорізька | -“- | 8,1 | 2,5 | 2,75 | 2,85 | ||
|
| 6 | 1 | 3 | 2 |
| Івано-Франківська | -“- | 1,128 | 0,188 | 0,564 | 0,376 | ||
|
| 69 | 22 | 23 | 24 |
| Київська | -“- | 8,25 | 2,666 | 2,666 | 2,918 | ||
|
| 3 | 1 | 1 | 1 |
| Кіровоградська | -“- | 0,87 | 0,29 | 0,29 | 0,29 | ||
|
| 53 | 16 | 18 | 19 |
| Луганська | -“- | 10,3 | 3,2 | 3,5 | 3,6 | ||
|
| 42 | 11 | 15 | 16 |
| Львівська | -“- | 7,98 | 2,09 | 2,85 | 3,04 | ||
|
| 42 | 11 | 21 | 10 |
| Миколаївська | -“- | 7,08 | 2,09 | 3,09 | 1,9 | ||
|
| 40 | 13 | 13 | 14 |
| Одеська | -“- | 6,3 | 2,07 | 2,07 | 2,16 | ||
|
| 17 | 5 | 6 | 6 |
| Полтавська | -“- | 3,23 | 0,95 | 1,14 | 1,14 | ||
|
| 8 | 2 | 4 | 2 |
| Рівненська | -“- | 2,32 | 0,58 | 1,16 | 0,58 | ||
|
| 40 | 10 | 15 | 15 |
| Сумська | -“- | 6,79 | 2,09 | 2,35 | 2,35 | ||
|
| 4 | 1 | 2 | 1 |
| Тернопільська | -“- | 1,16 | 0,29 | 0,58 | 0,29 | ||
|
| 23 | 4 | 8 | 10 |
| Херсонська | -“- | 6,38 | 1,16 | 2,32 | 2,9 | ||
|
| 22 | 7 | 7 | 8 |
| Хмельницька | -“- | 6,18 | 2,03 | 2,03 | 2,12 | ||
|
| 14 | 4 | 5 | 5 |
| Чернігівська | -“- | 2,85 | 0,71 | 1,07 | 1,07 | ||
|
| 62 | 20 | 21 | 21 |
| Севастопольська міськдержадміністрація | -“- | 3,101 | 1,033 | 1,034 | 1,034 | ||
| кількість секцій | 1204 | 416 | 391 | 397 |
| Київська міськдержадміністрація | державний бюджет | 71,9 | 25,8 | 23 | 23,1 | ||
| кількість об'єктів | 859 | 246 | 303 | 310 | 13) оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, метрополітенів, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||
|
| 17 | 5 | 6 | 6 |
| комунальне підприємство “Дніпропетровський метрополітен” | -“- | 4,66 | 1,06 | 1,8 | 1,8 | ||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
|
| 185 | 40 | 73 | 72 |
| Закарпатська | місцевий бюджет | 2,5 | 0,7 | 0,9 | 0,9 | ||
|
| 139 | 45 | 47 | 47 |
| Кіровоградська | -“- | 2,506 | 0,798 | 0,854 | 0,854 | ||
|
| 17 | 4 | 6 | 7 |
| Київська | -“- | 0,53 | 0,16 | 0,18 | 0,19 | ||
|
| 62 | 20 | 21 | 21 |
| Сумська | -“- | 0,8 | 0,2 | 0,3 | 0,3 | ||
|
| 239 | 72 | 80 | 87 |
| Херсонська | -“- | 3,585 | 0,78 | 1,35 | 1,455 | ||
|
| 200 | 60 | 70 | 70 |
| Чернівецька | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних місцевих органів виконавчої влади | ||||||
| кількість пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж | 16856 | 5267 | 8133 | 3456 | 14) проведення аналізу стану протипожежного водопостачання міст, селищ міського типу, об'єктів та здійснення комплексу заходів щодо приведення стану пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж у відповідність з вимогами нормативно-правових актів | центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації | |||||||
|
| 8 | 3 | 2 | 3 |
| Держспецтрансслужба | державний бюджет | 0,063 | 0,021 | 0,014 | 0,028 | ||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
884 | 221 | 442 | 221 | Вінницька | місцевий бюджет | 2,8112 | 0,7028 | 1,4056 | 0,7028 | |||||
|
|
| Житомирська | -“- | 3,3565 | 0,8772 | 1,6682 | 0,8111 | ||||||
|
| 3966 | 1048 | 1855 | 1063 |
| Закарпатська | -“- | 20,209 | 6,483 | 7,194 | 6,532 | ||
|
| 257 | 65 | 132 | 60 |
| Запорізька | -“- | 1,808 | 0,46 | 0,938 | 0,41 | ||
|
| 1280 | 320 | 640 | 320 |
| Дніпропетровська | -“- | 3,996 | 0,999 | 1,998 | 0,999 | ||
|
| 1545 | 385 | 772 | 388 |
| Донецька | -“- | 5,7 | 1,438 | 2,862 | 1,4 | ||
|
| 120 | 30 | 60 | 30 |
| Івано-Франківська | -“- | 1,174 | 0,293 | 0,586 | 0,295 | ||
|
|
| Кіровоградська | -“- | 3,432 | 0,858 | 1,716 | 0,858 | ||||||
|
| 1120 | 280 | 560 | 280 |
| Львівська | -“- | 1,56 | 0,39 | 0,78 | 0,39 | ||
|
| 640 | 160 | 320 | 160 |
| Одеська | -“- | 1,28 | 0,32 | 0,64 | 0,32 | ||
|
| 1320 | 330 | 660 | 330 |
| Полтавська | -“- | 5,26 | 1,3 | 2,66 | 1,3 | ||
|
| 91 | 23 | 46 | 22 |
| Рівненська | -“- | 0,047 | 0,012 | 0,024 | 0,011 | ||
|
| 400 | 100 | 200 | 100 |
| Сумська | місцевий бюджет | 3,68 | 0,92 | 1,84 | 0,92 | ||
|
| 562 | 140 | 282 | 140 |
| Тернопільська | -“- | 1,716 | 0,429 | 0,858 | 0,429 | ||
|
| 214 | 53 | 107 | 54 |
| Херсонська | -“- | 0,526 | 0,13 | 0,263 | 0,133 | ||
|
| 4449 | 2109 | 2055 | 285 |
| Черкаська | -“- | 1,5065 | 0,021 | 0,2055 | 1,28 | ||
| кількість об'єктів | 20204 | 6336 | 6898 | 6970 | 15) виведення сигналів від систем пожежної автоматики на пульти пожежного та техногенного спостереження | центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації | державний та місцевий бюджети | ||||||
|
|
| Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації | державний бюджет | 0,15 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | ||||||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
694 | 178 | 248 | 268 | Вінницька | місцевий бюджет | 0,8 | 0,2 | 0,3 | 0,3 | |||||
|
| 267 | 66 | 128 | 73 |
| Закарпатська | -“- | 8,334 | 2,221 | 4,072 | 2,041 | ||
|
| 800 | 200 | 300 | 300 |
| Запорізька | інші джерела | 0,4 | 0,1 | 0,15 | 0,15 | ||
|
| 420 | 100 | 150 | 170 |
| Івано-Франківська | місцевий бюджет | 9,782 | 2,044 | 3,431 | 4,307 | ||
|
| 1193 | 388 | 397 | 408 |
| Кіровоградська | -“- | 2,862 | 0,932 | 0,953 | 0,977 | ||
|
| 1052 | 255 | 396 | 401 |
| Київська | -“- | 10,136 | 2,663 | 3,1335 | 4,3395 | ||
|
| 7324 | 2441 | 2441 | 2442 |
| Львівська | -“- | 29,28 | 9,76 | 9,76 | 9,76 | ||
|
| 5180 | 1726 | 1726 | 1728 |
| Миколаївська | інші джерела | 37,818 | 12,606 | 12,606 | 12,606 | ||
|
| 600 | 200 | 200 | 200 |
| Рівненська | місцевий бюджет | 0,78 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | ||
|
| 1424 | 474 | 474 | 476 |
| Сумська | -“- | 2,848 | 0,949 | 0,949 | 0,95 | ||
|
| 234 | 58 | 88 | 88 |
| Тернопільська | -“- | 0,32 | 0,08 | 0,12 | 0,12 | ||
|
| 1016 | 250 | 350 | 416 |
| Херсонська | -“- | 2,03 | 0,5 | 0,7 | 0,83 | ||
| кількість будинків та споруд | 9656 | 2421 | 3599 | 3636 | 16) підвищення вогнестійкості будинків та споруд шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||
| 4 | 1 | 2 | 1 |
| Держземагентство | державний бюджет | 0,02 | 0,005 | 0,01 | 0,005 | |||
|
| 4 | 1 | 2 | 1 |
| Фонд державного майна | -“- | 0,004 | 0,001 | 0,002 | 0,001 | ||
| 10 | 2 | 4 | 4 |
| Служба зовнішньої розвідки | державний бюджет | 2,9 | 0,6 | 1,05 | 1,25 | |||
|
| 171 | 47 | 42 | 82 |
| Держстат | -“- | 1,8879 | 0,5107 | 0,4708 | 0,9064 | ||
|
| 4 | 1 | 2 | 1 |
| Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації | -“- | 0,25 | 0,08 | 0,09 | 0,08 | ||
|
| 1 | 1 |
| Мінкультури | -“- | 0,075 | 0,075 | ||||||
|
| 1 | 1 |
| Мінагрополітики, Держрибагентство | -“- | 0,014 | 0,014 | ||||||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
308 | 77 | 154 | 77 | Вінницька | місцевий бюджет | 1,4 | 0,35 | 0,7 | 0,35 | |||||
|
| 669 | 207 | 223 | 239 |
| Закарпатська | -“- | 8,403 | 2,487 | 2,717 | 3,199 | ||
|
| 280 | 70 | 140 | 70 |
| Запорізька | інші джерела | 1,4 | 0,35 | 0,7 | 0,35 | ||
|
| 380 | 75 | 115 | 190 |
| Івано-Франківська | місцевий бюджет | 5,21 | 0,9 | 1,75 | 2,56 | ||
|
| 1238 | 302 | 461 | 475 |
| Кіровоградська | -“- | 10,369 | 2,263 | 3,9835 | 4,1225 | ||
|
| 1334 | 300 | 493 | 541 |
| Київська | -“- | 11,2624 | 2,7376 | 3,9914 | 4,5334 | ||
|
| 259 | 66 | 95 | 98 |
| Донецька | -“- | 7,003 | 1,824 | 2,5495 | 2,6295 | ||
|
| 2440 | 610 | 915 | 915 |
| Львівська | -“- | 12,2 | 3,05 | 4,575 | 4,575 | ||
|
| 445 | 112 | 166 | 167 |
| Сумська | -“- | 2,3 | 0,575 | 0,8625 | 0,8625 | ||
|
| 234 | 58 | 88 | 88 |
| Тернопільська | -“- | 1,06 | 0,26 | 0,4 | 0,4 | ||
|
| 660 | 165 | 247 | 248 |
| Полтавська | -“- | 6,6 | 1,65 | 2,475 | 2,475 | ||
|
| 710 | 200 | 260 | 250 |
| Херсонська | -“- | 14,2 | 4 | 5,2 | 5 | ||
|
| 480 | 120 | 180 | 180 |
| Чернівецька | -“- | 2 | 0,5 | 0,75 | 0,75 | ||
|
| 24 | 6 | 9 | 9 |
| Севастопольська міськдержадміністрація | -“- | 0,56 | 0,14 | 0,21 | 0,21 | ||
кількість будівель та споруд | 17246 | 4396 | 6379 | 6471 | 17) приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів та їх обслуговування | облдержадміністрації: | ||||||||
132 | 33 | 50 | 49 | Вінницька | місцевий бюджет | 0,6 | 0,15 | 0,225 | 0,225 | |||||
|
| 5 | 3 | 2 |
| Житомирська | -“- | 1,198 | 0,6 | 0,598 | ||||
|
| 11469 | 2933 | 4259 | 4277 |
| Закарпатська | -“- | 2,394 | 0,682 | 0,8475 | 0,8645 | ||
|
| 2000 | 500 | 750 | 750 |
| Запорізька | інші джерела | 0,12 | 0,03 | 0,045 | 0,045 | ||
|
| 44 | 11 | 16 | 17 |
| Львівська | місцевий бюджет | 2,1 | 0,55 | 0,775 | 0,775 | ||
|
| 1812 | 453 | 679 | 680 |
| Кіровоградська | місцевий бюджет | 0,28 | 0,07 | 0,105 | 0,105 | ||
|
| 322 | 78 | 84 | 160 |
| Київська | -“- | 3,53 | 0,882 | 0,988 | 1,66 | ||
|
| 230 | 77 | 77 | 76 |
| Донецька | -“- | 0,096 | 0,046 | 0,046 | 0,004 | ||
|
| 32 | 8 | 12 | 12 |
| Сумська | -“- | 1,28 | 0,32 | 0,48 | 0,48 | ||
|
| 1200 | 300 | 450 | 450 |
| Чернівецька | -“- | 0,2 | 0,05 | 0,075 | 0,075 | ||
|
| 18) проведення прикладних наукових досліджень щодо зниження ризику додаткового опромінення персоналу та населення прилеглих районів унаслідок радіаційних пожеж, у тому числі: | Національний університет біоресурсів і природокористування | державний бюджет | 2 | 0,5 | 0,75 | 0,75 | ||||||
|
| створення необхідної технічної бази для забезпечення наукової діяльності | -“- | -“- | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||
| кількість осіб | 60 | 30 | 30 | підвищення кваліфікації працівників державного спеціалізованого комплексного підприємства “Чорнобильська пуща” | -“- | -“- | 0,2 | 0,1 | 0,1 | ||||
| кількість конференцій | 4 | 1 | 2 | 1 | проведення міжнародних конференцій з питань пожежної безпеки | -“- | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,06 | 0,03 | ||
|
| 19) створення в державному підприємстві “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” центру вогневих випробувань шляхом: | Мінрегіон, державне підприємство “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” | -“- | ||||||||||
|
| придбання устатковання для вогневих випробувань будівельних матеріалів | -“- | -“- | 0,4 | 0,4 | ||||||||
|
| придбання приміщення для випробувань будівельних конструкцій на вогнестійкість | -“- | -“- | 1 | 1 | ||||||||
|
| облаштування печей для випробувань будівельних конструкцій на вогнестійкість | Мінрегіон, державне підприємство “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” | державний бюджет | 0,5 | 0,5 | ||||||||
|
| придбання програмного комплексу ANSYS | -“- | -“- | 0,6 | 0,6 | ||||||||
| кількість об'єктів | 511 | 125 | 131 | 255 | 20) розроблення регіональних програм, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту пам'яток історії та культури, культових споруд | ||||||||
облдержадміністрації: | ||||||||||||||
| 8 | 2 | 2 | 4 |
| Закарпатська | місцевий бюджет | 0,06 | 0,01 | 0,01 | 0,04 | |||
|
| 431 | 107 | 109 | 215 |
| Кіровоградська | -“- | 5,37 | 1,331 | 1,348 | 2,691 | ||
|
| 72 | 16 | 20 | 36 |
| Київська | -“- | 2,19 | 0,09 | 1,01 | 1,09 | ||
|
| 21) проведення щороку нарад, семінарів, оглядів, конкурсів з питань пожежної безпеки для працівників органів виконавчої влади | центральні органи виконавчої влади | |||||||||||
|
|
| ДКА | державний бюджет | 0,003 | 0,001 | 0,001 | 0,001 | ||||||
|
|
| Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації | -“- | 0,12 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | ||||||
22) проведення щороку Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежників | облдержадміністрації: | місцевий бюджет | ||||||||||||
Вінницька | -“- | 0,036 | 0,012 | 0,012 | 0,012 | |||||||||
|
|
| Волинська | -“- | 0,1 | 0,025 | 0,025 | 0,05 | ||||||
|
|
| Дніпропетровська | -“- | 0,1856 | 0,0464 | 0,0464 | 0,0928 | ||||||
|
|
| Закарпатська | -“- | 0,196 | 0,049 | 0,098 | 0,049 | ||||||
|
|
| Запорізька | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,03 | 0,06 | ||||||
|
|
| Івано-Франківська | місцевий бюджет | 0,416 | 0,104 | 0,208 | 0,104 | ||||||
|
|
| Кіровоградська | -“- | 0,14 | 0,035 | 0,035 | 0,07 | ||||||
|
|
| Київська | -“- | 0,8656 | 0,2139 | 0,4178 | 0,2339 | ||||||
|
|
| Львівська | -“- | 0,14 | 0,035 | 0,035 | 0,07 | ||||||
|
|
| Миколаївська | -“- | 0,1028 | 0,0257 | 0,0257 | 0,0514 | ||||||
|
|
| Полтавська | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,06 | 0,03 | ||||||
|
|
| Рівненська | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,06 | 0,03 | ||||||
|
|
| Сумська | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,06 | 0,03 | ||||||
|
|
| Тернопільська | -“- | 0,12 | 0,03 | 0,06 | 0,03 | ||||||
|
|
| Херсонська | -“- | 0,3 | 0,075 | 0,15 | 0,075 | ||||||
|
|
| Черкаська | -“- | 0,272 | 0,068 | 0,136 | 0,068 | ||||||
| кількість пожежних суден | 1 | 1 | 23) забезпечення пожежними суднами морських та річкових портів шляхом: | міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації | |||||||||
|
| забезпечення пожежних суден необхідною кількістю піноутворювачів | державне підприємство “Керченський морський рибний порт” | інші джерела | 0,05 | 0,01 | 0,03 | 0,01 | ||||||
|
| 1 | 1 | придбання пожежного судна | Київська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 2 | 2 | ||||||
Разом за завданням 1 |
|
|
| 846,416243 | 187,611862 | 332,853469 | 325,950912 | |||||||
у тому числі |
|
|
| державний бюджет | 207,326277 | 61,829425 | 73,755282 | 71,74157 | ||||||
місцевий бюджет | 568,211566 | 107,451437 | 235,293987 | 225,466142 | ||||||||||
інші джерела | 70,8784 | 18,331 | 23,8042 | 28,7432 | ||||||||||
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної, відомчої та добровільної пожежної охорони | кількість підрозділів | 224 | 100 | 84 | 40 | 1) розроблення регіональних програм розвитку матеріально-технічної бази пожежної охорони, в яких передбачається будівництво, реконструкція, ремонт пожежних депо, придбання та створення нових зразків протипожежної техніки, забезпечення пожежників засобами пожежогасіння та індивідуального захисту, зв'язку | Черкаська облдержадміністрація | місцевий бюджет | 1,75 | 1,33 | 0,24 | 0,18 | ||
| кількість підрозділів | 51 | 17 | 17 | 17 | 2) утримання підрозділів відомчої воєнізованої охорони в державних установах | Держрезерв | державний бюджет | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||
| кількість автомобілів | 3 | 1 | 1 | 1 | 3) придбання пожежних автомобілів для державних установ | -“- | -“- | 1,8 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||
| кількість депо | 54 | 18 | 18 | 18 | 4) будівництво та ремонт пожежних депо | ДПтС | -“- | 3,6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||
| кількість установ виконання покарань та слідчих ізоляторів | 68 | 26 | 26 | 16 | 5) придбання основної і спеціальної пожежної техніки та створення матеріально-технічної бази для підрозділів відомчої пожежної охорони | -“- | -“- | 8,7 | 3,4 | 3,4 | 1,9 | ||
| кількість осіб | 30 | 10 | 10 | 10 | 6) підвищення кваліфікації та перепідготовка працівників відомчої пожежної охорони | МВС, | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади | ||||||
7) підвищення ефективності роботи державного центру сертифікації у частині підтвердження відповідності продукції протипожежного призначення та систем управління якістю | МНС | державний бюджет | 0,05 | 0,025 | 0,025 | |||||||||
8) придбання пожежних автомобілів та іншої протипожежної техніки, засобів пожежогасіння | Мінприроди | -“- | 3 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
|
| 9) технічне переоснащення штатних пожежних та аварійно-рятувальних підрозділів Держспецтрансслужби, зокрема придбання аварійно-рятувальної та пожежної техніки: | Держспецтрансслужба | -“- | ||||||||||
| одиниць | 3 | 1 | 1 | 1 | аварійно-рятувальної та пожежної техніки (аварійно-рятувальний автомобіль КрАЗ САРМ-В) | -“- | -“- | 3 | 1 | 1 | 1 | ||
| кількість об'єктів | 6 | 2 | 2 | 10) обладнання пожежних депо на території структурних підрозділів | Держспецтрансслужба | державний бюджет | 0,14 | 0,07 | 0,07 | ||||
| -“- | 3 | 1 | 1 | 1 | 11) придбання пожежних автомобілів та їх укомплектування обладнанням | ДКА | -“- | 2,7 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||
| -“- | 12 | 4 | 4 | 4 | 12) забезпечення засобами рятування та індивідуального захисту | -“- | -“- | 0,6 | 0,1 | 0,2 | 0,3 | ||
| -“- | 180 | 60 | 60 | 60 | 13) утримання загонів державної протипожежної охорони на державних підприємствах | -“- | -“- | 3,3 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | ||
Разом за завданням 2 |
|
|
|
| 30,14 | 11,225 | 10,235 | 8,68 | ||||||
у тому числі |
|
|
| державний бюджет | 28,39 | 9,895 | 9,995 | 8,5 | ||||||
місцевий бюджет | 1,75 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||||||||
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки |
| 1) сприяння висвітленню у державних засобах масової інформації питань щодо запобігання виникненню пожеж | МНС, | державний бюджет | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||||
|
| 2) організація вивчення в межах навчальних предметів та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі | МОНмолодьспорт |
| ||||||||||
|
| 3) організація та проведення виставок з питань пожежної безпеки | МНС |
| ||||||||||
| кількість підрозділів | 35 | 11 | 12 | 12 | 4) спільне відпрацювання планів пожежогасіння | МВС, | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади | ||||||
Разом за завданням 3 |
|
|
|
|
|
|
|
| державний бюджет | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної безпеки |
|
|
|
|
|
| 1) організація стажування фахівців пожежної охорони в установах іноземних держав, які провадять діяльність у сфері пожежної безпеки | МНС | ||||||
|
|
|
|
|
|
| 2) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у роботі міжнародних організацій з питань пожежної безпеки відповідно до міжнародних договорів, зокрема з: | |||||||
| кількість конференцій | 3 | 1 | 1 | 1 | Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб (CTIF) | -“- | державний бюджет | 0,0687 | 0,0229 | 0,0229 | 0,0229 | ||
|
|
|
|
|
|
| Міжнародною організацією з стандартизації (ISO) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 “Пожежна безпека та протипожежна техніка” | -“- | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади | |||||
|
|
|
|
|
|
| Міжнародною електротехнічною комісією (IEC) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 “Пожежна безпека та протипожежна техніка” | МНС, | -“- | |||||
|
|
|
|
|
|
| Європейським комітетом із стандартизації (CEN) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 “Пожежна безпека та протипожежна техніка” | -“- | -“- | |||||
|
|
|
|
|
|
| 3) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у міжнародних виставках, конференціях та семінарах з питань пожежної безпеки та у міжнародних змаганнях з пожежно-прикладного спорту | МНС | -“- | |||||
|
|
|
|
|
|
| 4) вивчення і впровадження в практику передового досвіду зарубіжних держав у сфері пожежної охорони | МНС | за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади | |||||
Разом за завданням 4 |
|
|
|
|
|
|
|
| державний бюджет | 0,0687 | 0,0229 | 0,0229 | 0,0229 | |
Усього за Програмою |
|
|
|
|
|
|
|
| 876,924943 | 198,959762 | 343,211369 | 334,753812 | ||
у тому числі | державний бюджет | 236,084977 | 71,847325 | 83,873182 | 80,36447 | |||||||||
місцевий бюджет | 569,961566 | 108,781437 | 235,533987 | 225,646142 | ||||||||||
інші джерела | 70,8784 | 18,331 | 23,8042 | 28,7432 |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
Найменування завдання | Найменування показників виконання завдання | Значення показників | ||||
усього | у тому числі за роками | |||||
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки | кількість створених підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони | 933 | 13 | 458 | 462 | |
кількість будинків та споруд, підпорядкованих міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади, у яких здійснюється приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу, електрообладнання у відповідність з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки | 1324 | 400 | 450 | 474 | ||
кількість приміщень центральних державних архівів, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в областях, архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад та трудових архівів, які приводяться у відповідність з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки | 2270 | 612 | 825 | 833 | ||
кількість висотних будинків та споруд і будинків підвищеної поверховості, в яких інженерне обладнання систем протипожежного захисту приводиться у робочий стан | 1047 | 307 | 375 | 365 | ||
кількість будівель та споруд небезпечних об'єктів (атомних електростанцій, метрополітенів, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів, підземних споруд), оснащених сучасними автоматичними системами протипожежного захисту | 859 | 246 | 303 | 310 | ||
кількість відремонтованих джерел протипожежного водопостачання (пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж) | 16856 | 5267 | 8133 | 3456 | ||
кількість об'єктів, сигнали від систем пожежної автоматики яких виводяться на пульти пожежного та техногенного спостереження | 20204 | 6336 | 6898 | 6970 | ||
кількість будинків та споруд, конструкції яких просочені вогнетривкими сумішами | 9656 | 2421 | 3599 | 3636 | ||
кількість будинків та споруд, у яких димові та вентиляційні канали приведені у робочий стан і здійснюється їх обслуговування | 17246 | 4396 | 6379 | 6471 | ||
кількість пам'яток історії та культури, культових споруд, включених до регіональних програм, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту | 511 | 125 | 131 | 255 | ||
кількість пожежних суден для морських та річкових портів | 1 | 1 | ||||
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної, відомчої та добровільної пожежної охорони | кількість придбаних пожежних автомобілів для державних установ | 3 | 1 | 1 | 1 | |
кількість побудованих та відремонтованих пожежних депо в закладах ДПтС | 54 | 18 | 18 | 18 | ||
кількість придбаної основної і спеціальної пожежної техніки для підрозділів відомчої пожежної охорони ДПтС | 68 | 26 | 26 | 16 | ||
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки | кількість планів пожежогасіння, виконаних МВС разом з МНС | 35 | 11 | 12 | 12 | |
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної безпеки | кількість конференцій, проведених разом з Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб (CTIF) | 3 | 1 | 1 | 1 |