Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення системи моніторингу ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
1. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції створення системи моніторингу ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що додається.
2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади:
забезпечити своєчасне виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням;
подавати кожного півріччя до 25 числа місяця, що настає за звітним періодом, Державній службі з контролю за наркотиками інформацію про хід виконання зазначеного плану заходів для її узагальнення та подання у десятиденний строк Кабінетові Міністрів України.
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо реалізації Концепції створення системи моніторингу ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
1. Розробити і подати на розгляд Кабінету Міністрів України:
внесення до Закону України “Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними” змін щодо визначення засад функціонування системи моніторингу ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (далі - система моніторингу).
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат. | |
До 1 лютого 2013 р.; |
визначення порядку проведення моніторингу ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також критеріїв і показників (індикаторів) для забезпечення єдиного підходу до його проведення на регіональному та національному рівні.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 грудня 2012 р.; |
2) пропозиції щодо включення до Національної програми інформатизації робіт із створення інформаційно-аналітичної складової частини системи моніторингу.
1) порядок збору, опрацювання, зберігання та обміну інформацією про ситуацію у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (далі - інформація).
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 березня 2013 р.; |
2) порядок надання державним органам і громадським організаціям узагальненої інформації.
3) регламент роботи системи моніторингу.
1) проведення навчання працівників державних органів з питань технічного обслуговування та експлуатації інформаційно-аналітичної складової частини системи моніторингу та підвищення їх кваліфікації.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 грудня 2012 р.; |
2) розроблення форм статистичної звітності щодо отримання даних про обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 листопада 2012 р.; |
3) визначення вимог до рівня технічного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної складової частини системи моніторингу.
4) створення інформаційно-аналітичної складової частини системи моніторингу.
5) проведення передпроектного обстеження стану ведення суб’єктами системи моніторингу обліку інформації та складення її переліку.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 листопада 2012 р.; |
6) реалізацію технічного проекту інформаційно-телекомунікаційної складової частини системи моніторингу.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 квітня 2013 р.; |
7) розроблення технічного завдання із створення інформаційно-аналітичної складової частини системи моніторингу, зокрема програмно-технічної складової частини, а також класифікаторів і засобів захисту інформації.
ДСКН, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Держстат, Держінформнауки, Держфінмоніторинг, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
До 1 грудня 2012 р.; |
8) проведення дослідної експлуатації та атестації інформаційно-аналітичної складової частини системи моніторингу.
9) фінансування заходів щодо створення системи моніторингу згідно з технічним проектом, зокрема придбання технічних засобів, розроблення програмних продуктів, класифікаторів, інформаційних показників (індикаторів), регламентів збору, зберігання та обміну інформацією.
ДСКН, Мінфін, МВС, СБУ, МОЗ, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорт, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, Національна академія наук, Національна академія медичних наук. | |
2012-2015 роки. |
4. Поглибити співпрацю на регіональному рівні з громадськими радами, які утворені при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київській та Севастопольській міських держадміністраціях, з питань профілактики і протидії поширенню наркоманії, а також збору та обміну інформацією.
5. Забезпечити здійснення заходів щодо:
1) постійного обміну з Управлінням ООН з наркотиків та злочинності відкритою статистичною та аналітичною інформацією про протидію незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також поглиблення та розширення співпраці з Європейським моніторинговим центром з питань наркотиків та наркотичної залежності.
2) залучення міжнародної технічної допомоги Управління ООН з наркотиків та злочинності, Групи Помпіду Ради Європи та інших міжнародних організацій для запровадження та забезпечення функціонування системи моніторингу.