ЗАТВЕРДЖЕНО |
{Документ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 2067 від 10.12.2024}
ЖУРНАЛ
обліку отримання і використання бланків медико-соціальною експертною комісією
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми первинної облікової документації № 160-2/o «Журнал обліку отримання і використання бланків медико-соціальною експертною комісією»
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Журнал обліку отримання і використання бланків медико-соціальною експертною комісією» (далі - форма № 160-2/о).
2. Форма № 160-2/o призначена для обліку отримання і використання бланків форм № 156/о, № 157-1/о, № 158/о, № 158-1/о, № 168-1/о медико-соціальними експертними комісіями (далі - МСЕК).
3. Форма № 160-2/о ведеться у Кримській республіканській, обласних, центральних міських у містах Києві та Севастополі, міських, міжрайонних та районних МСЕК.
4. У формі № 160-2/о реєструються всі бланки, які отримала МСЕК.
5. У графі 1 зазначається дата отримання бланків МСЕК.
6. У графі 2 зазначаються найменування і номер документа, за яким отримані бланки МСЕК.
7. У графі 3 зазначаються серія і номер бланків: з першого порядкового номера до останнього номера включно.
8. У графі 4 зазначається загальна кількість отриманих бланків.
9. У графі 5 зазначається дата, коли бланк був використаний.
10. У графі 6 зазначаються найменування і номер документа, який засвідчує витрати.
11. У графі 7 зазначається загальна кількість використаних бланків МСЕК.
12. У графі 8 зазначаються серія і номер використаних бланків з першого порядкового номера до останнього номера включно.
13. У графі 9 зазначається залишок бланків МСЕК.
14. Форма № 160-2/о повинна бути пронумерована, прошита, засвідчена підписом голови МСЕК та печаткою МСЕК.
15. Відповідальним за правильність заповнення форми № 160-2/о є голова МСЕК.