ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОВІДОМЛЕННЯ
підприємству, установі, організації про результати огляду медико-соціальною експертною комісією
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми первинної облікової документації № 162/o «Повідомлення підприємству, установі, організації про результати огляду медико-соціальною експертною комісією»
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Повідомлення підприємству, установі, організації про результати огляду медико-соціальною експертною комісією» (далі - форма № 162/о).
2. Форма № 162/о призначена для повідомлення підприємству, установі чи організації про результати огляду медико-соціальною експертною комісією (далі - МСЕК), рекомендовані заходи щодо відновлення працездатності і направляється за місцем роботи інваліда.
3. Форма № 162/о ведеться у Кримській республіканській, обласних, центральних міських у містах Києві та Севастополі, міських, міжрайонних та районних МСЕК.
4. Форма № 162/о заповнюється на усіх осіб, оглянутих МСЕК і визнаних інвалідами.
5. У пункті 1 зазначається місцезнаходження МСЕК.
6. У пункті 2 зазначається профіль МСЕК.
7. У пункті 3 зазначаються прізвище, ім’я, по батькові інваліда.
8. У пункті 4 зазначається дата народження інваліда.
9. У пункті 5 зазначається дата огляду МСЕК.
10. У пункті 6 зазначається, первинно чи повторно оглянутий інвалід МСЕК.
11. У пункті 7 зазначається словами встановлена група інвалідності.
12. У пункті 8 зазначається причина інвалідності.
13. У пункті 9 зазначається дата чергового огляду МСЕК із зазначенням терміну переогляду.
14. У пункті 10 зазначається висновок про умови та характер праці, що рекомендовані інваліду.
15. У пункті 11 зазначаються рекомендовані заходи щодо відновлення працездатності інваліда.
16. У пункті 12 зазначається номер акта про огляд МСЕК.
17. У пункті 13 зазначається дата видачі повідомлення МСЕК.
18. Форма № 162/о повинна бути засвідчена підписом голови МСЕК та печаткою МСЕК.
19. Відповідальним за правильність заповнення форми № 162/о є голова МСЕК.