Про затвердження Державної програми “Вода Криму” на 2013-2020 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну програму “Вода Криму” на 2013-2020 роки (далі - Програма), що додається.
2. Пункти 18-22 додатка до Державної програми соціально-економічного розвитку Автономної Республіки Крим на період до 2017 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2007 р. № 1067 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 72, ст. 2699), виключити.
3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати щороку визначені Програмою завдання, заходи та показники до розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
4. Міністерству фінансів разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим передбачати під час складання проектів Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік кошти, необхідні для виконання Програми, з урахуванням можливостей бюджетів.
5. Раді міністрів Автономної Республіки Крим подавати щороку до 1 березня Міністерству фінансів і Міністерству економічного розвитку і торгівлі звіт про результати виконання Програми.
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
“Вода Криму” на 2013-2020 роки
Метою Програми є надання споживачам питної води у достатньому обсязі, забезпечення сталого розвитку систем водопостачання та водовідведення, охорона навколишнього природного середовища, забезпечення виробників сільськогосподарської продукції та сільського населення водою для зрошення.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язання проблеми можливе шляхом:
розвитку та реконструкції систем водопостачання та водовідведення, зокрема:
- реконструкції водоочисних споруд, впровадження сучасних реагентів, матеріалів та обладнання для забезпечення якості питної води на рівні встановлених нормативів;
- забезпечення розвитку підземних і поверхневих водозаборів;
- удосконалення процесу знезараження води на підприємствах питного водопостачання;
- впровадження станцій та установок доочищення питної води у системах централізованого водопостачання, в тому числі у сільських населених пунктах;
- будівництва та/або відновлення водопроводів у сільських населених пунктах, що не забезпечені системами централізованого водопостачання;
- заміни, будівництва та реконструкції водоводів, розподільних мереж, насосних станцій та резервуарів у системах централізованого водопостачання;
- вдосконалення системи водосховищ Північно-Кримського каналу, зокрема для резервного водопостачання мм. Ялти і Євпаторії;
- визначення якості підземних вод, проведення оцінки можливості їх застосування, в тому числі під час змішування з поверхневими водами, а також встановлення заборони на використання якісної підземної води для поливу і технічного водопостачання;
охорони джерел питного водопостачання, зокрема:
- упорядкування зон санітарної охорони;
- будівництва та реконструкції споруд для механічного і біологічного очищення стічних вод, впровадження сучасних методів обробки та утилізації осадів;
- реконструкції та заміни каналізаційних мереж, колекторів і глибоководних випусків очищених стічних вод;
- будівництва і розвитку систем каналізації в сільських населених пунктах з метою використання очищених стічних вод для поливу та зрошення;
підвищення ефективності використання матеріальних і енергетичних ресурсів, зокрема:
- оснащення об'єктів централізованого питного водопостачання засобами обліку споживання води з метою переходу на розрахунки за фактично спожитий обсяг питної води;
- впровадження систем автоматизації процесів очищення, подачі та розподілу питної води;
- запобігання несанкціонованому відбору питної води, зменшення інших непродуктивних втрат води у водопровідних системах;
- проведення аудиту функціонування насосних станцій;
- впровадження систем повторного використання промивних вод на фільтрувальних спорудах водоочисних станцій;
- впровадження технологій і обладнання із застосуванням альтернативних джерел енергії у системах водопостачання та водовідведення.
Замовника і виконавців Програми зазначено в додатку 1.
Виконання завдань і заходів здійснюється у два етапи.
На першому етапі (2013-2015 роки) передбачається:
поліпшити якість питної води в окремих населених пунктах Автономної Республіки Крим;
забезпечити цілодобову подачу питної води та її надійну дезінфекцію;
проводити реконструкцію водоводів мм. Феодосії і Судака;
провести гідравлічні розрахунки водопровідних мереж, аудит насосних станцій та їх модернізацію;
розпочати реконструкцію водопровідних мереж, модернізацію очисних споруд водопроводу і каналізації;
створити ефективну систему обліку використаної питної води і перейти на проведення розрахунків з усіма споживачами за фактично спожитий її обсяг;
забезпечити захист населених пунктів, виробничих об'єктів та сільськогосподарських угідь від шкідливої дії води.
Також планується впровадити ефективну систему управління шляхом створення господарського об'єднання або холдингової компанії на базі підприємств водопровідно-каналізаційного господарства, які перебувають у власності Автономної Республіки Крим, та створення у складі такого об'єднання підприємств районного рівня для централізованого обслуговування систем водопровідно-каналізаційного господарства сільських населених пунктів.
На другому етапі (2016-2020 роки) передбачається:
продовжити реконструкцію та розвиток водопровідних мереж, модернізацію очисних споруд водопроводу і каналізації;
завершити реконструкцію водоводів мм. Феодосії і Судака;
використання резервних джерел водопостачання, створення системи забезпечення споживачів високоякісною питною водою;
створення систем автоматизації та управління водопровідно-каналізаційним господарством;
залучення довгострокових фінансових ресурсів для здійснення капітальних інвестицій у будівництво систем водопостачання та водовідведення Криму.
Завдання і заходи Програми наведено в додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити систему управління діяльністю підприємств водопровідно-каналізаційного господарства;
зменшити питомі енерговитрати у системах водопостачання і водовідведення;
досягти економії електричної і теплової енергії у результаті застосування альтернативних методів її одержання;
знизити рівень витоків і неврахованих втрат води у результаті встановлення приладів обліку води та застосування гідравлічних моделей систем водопостачання населених пунктів;
забезпечити стійке функціонування колекторно-дренажних систем та поліпшити меліоративний стан сільськогосподарських угідь і земель у межах населених пунктів;
мінімізувати збитки, завдані шкідливою дією води, зокрема внаслідок підтоплення ґрунтовими водами, повені та паводків;
забезпечити стале функціонування внутрішньогосподарських зрошувальних систем;
підвищити ефективність використання зрошуваних угідь з метою збільшення врожайності;
забезпечити населення у достатньому обсязі питною водою, що відповідає вимогам державних стандартів;
забезпечити цілодобову подачу питної води у великих містах;
ліквідувати дефіцит питної води, що виникає під час курортного сезону внаслідок різкого притоку відпочивальників, шляхом використання додаткових джерел водопостачання;
забезпечити усі населені пункти централізованим водопостачанням;
підвищити надійність систем водопостачання та знизити рівень аварійності на розподільних мережах;
підвищити рівень охоплення населення централізованим каналізуванням;
забезпечити очищення стічних вод у населених пунктах, оснащених системами централізованого каналізування;
знизити рівень аварійності на каналізаційних мережах;
підвищити надійність систем водовідведення шляхом дублювання окремих ділянок каналізаційних мереж;
забезпечити нормативну якість очищених стічних вод на всіх каналізаційних очисних спорудах;
запровадити оброблення осадів стічних вод;
припинити застосування газоподібного хлору на об'єктах водопостачання;
поліпшити якість поверхневих та підземних вод шляхом підтримання необхідного екологічного стану басейнів річок.
Ефективність виконання завдань і заходів, визначених Програмою, становить близько 9500 млн. гривень.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, бюджету Автономної Республіки Крим, субвенції з державного бюджету бюджету Автономної Республіки Крим, інших місцевих бюджетів, а також інших джерел.
Для виконання Програми в Автономній Республіці Крим необхідні кошти у сумі 4770,78 млн. гривень.
Фактичне фінансування заходів Програми здійснюється у межах коштів, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку виходячи з реальних можливостей бюджетів.
Головним розпорядником коштів є Рада міністрів Автономної Республіки Крим.
ПАСПОРТ
Державної програми “Вода Криму” на 2013-2020 роки
1. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2012 р. № 944.
2. Державний замовник - Рада міністрів Автономної Республіки Крим.
3. Керівник Програми - Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим.
4. Відповідальні за виконання завдань і заходів Програми - Рада міністрів Автономної Республіки Крим, суб'єкти господарювання.
5. Строк виконання: 2013-2020 роки.
6. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерело фінансування | Усього | У тому числі за роками | |||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||
Державний бюджет | 2375,49 | 271,3 | 308,45 | 356,41 | 355,42 | 357,5 | 244,61 | 245,52 | 236,28 |
Бюджет Автономної Республіки Крим | 430 | 20 | 30 | 60 | 60 | 60 | 80 | 80 | 40 |
Субвенція з державного бюджету бюджету Автономної Республіки Крим | 522,67 | 35,37 | 73,23 | 77,83 | 86,07 | 73,76 | 64,41 | 58,86 | 53,14 |
Інші місцеві бюджети | 647,45 | 57,49 | 70,14 | 104,79 | 104,84 | 127,1 | 62,64 | 62,89 | 57,56 |
Інші джерела | 795,17 | 89,54 | 131,93 | 126,01 | 130,19 | 132,54 | 57,68 | 47,79 | 79,49 |
Усього | 4770,78 | 473,7 | 613,75 | 725,04 | 736,52 | 750,9 | 509,34 | 495,06 | 466,47 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної програми “Вода Криму” на 2013-2020 роки
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Джерела фінансування | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень | ||||||||||||||||
усього | за роками | усього | у тому числі за роками | ||||||||||||||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||||||
1. Розвиток та реконструкція систем водопостачання | кількість водопровідних очисних споруд, на яких завершено реконструкцію або переобладнання, одиниць | 9 | 1 | 8 | 1) відновлення водоочисних споруд з реконструкцією реагентного господарства та системи знезараження, | державний бюджет | 67,5 | 11,9 | 13,9 | 13,9 | 13,9 | 13,9 | |||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 28 | 1,8 | 11,8 | 11,8 | 1,8 | 0,8 | |||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 4,65 | 1 | 1 | 1 | 1,65 | ||||||||||||||||
інші джерела | 31,75 | 10,2 | 0,2 | 0,2 | 10,15 | 11 | |||||||||||||||
2) впровадження нових технологій підготовки води на водоочисних станціях | державний бюджет | 152 | 18 | 18 | 28 | 28 | 30 | 30 | |||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 4,52 | 0,72 | 0,76 | 0,76 | 0,76 | 0,76 | 0,76 | ||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 34,08 | 5,36 | 1,72 | 5,5 | 5,5 | 10,5 | 5,5 | ||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 5,07 | 1,49 | 0,58 | 3 | |||||||||||||||||
інші джерела | 39,5 | 4 | 13 | 10,5 | 5 | 1 | 6 | ||||||||||||||
кількість водопровідних очисних споруд, на яких у результаті переобладнання досягнуто нормативної якості води, одиниць | 9 | 1 | 8 | 3) реконструкція водоочисних споруд із збільшенням продуктивності до 160 тис. куб. метрів на добу, будівництво хлораторної і споруд з обробки промивних вод, м. Ялта | державний бюджет | 84,19 | 10,5 | 10,54 | 10,52 | 10,51 | 10,53 | 10,53 | 10,55 | 10,51 | |||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 34 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | 4,25 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 1,32 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | 0,2 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | ||||||||||||
інші джерела | 1,44 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | ||||||||||||
4) реконструкція водоочисної станції, | державний бюджет | 3,16 | 1,58 | 1,58 | |||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 4,99 | 2,59 | 2,4 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 10,42 | 5,5 | 4,92 | ||||||||||||||||||
5) відновлення водоочисної станції, Ленінський район | державний бюджет | 7,42 | 3,71 | 3,71 | |||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 11,7 | 5,08 | 6,62 | ||||||||||||||||||
кількість побудованих підземних водозаборів, одиниць | 200 | 20 | 45 | 30 | 35 | 35 | 35 | 6) будівництво нових та облаштування наявних свердловин для водопостачання населених пунктів Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 51,36 | 3,08 | 3,46 | 4,08 | 5,14 | 8,8 | 8,8 | 9 | 9 | |||
субвенція з державного бюджету | 6,36 | 0,56 | 0,87 | 0,56 | 0,67 | 0,8 | 0,9 | 1 | 1 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 8,7 | 0,6 | 0,8 | 0,8 | 1 | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 7,93 | 0,58 | 0,65 | 1,57 | 1,63 | 1,7 | 1,8 | ||||||||||||||
7) реконструкція артезіанських свердловин і міських каптажів, Бахчисарайський район | державний бюджет | 3,51 | 1,17 | 1,17 | 1,17 | ||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,56 | 0,52 | 0,52 | 0,52 | |||||||||||||||||
8) реконструкція підземних водозаборів, м. Джанкой | державний бюджет | 0,89 | 0,41 | 0,48 | |||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,43 | 1,43 | |||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 2,93 | 1,23 | 1,7 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 1,34 | 1,24 | 0,1 | ||||||||||||||||||
9) проведення робіт з реконструкції Чоботарського водозабору, м. Євпаторія | державний бюджет | 8,51 | 1,15 | 1,15 | 1,93 | 2,14 | 2,14 | ||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,82 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,62 | ||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 2,74 | 0,33 | 0,33 | 0,28 | 0,3 | 1,5 | |||||||||||||||
10) санація і відновлення водоводу, смт Новоозерне, м. Євпаторія | державний бюджет | 3,48 | 3,48 | ||||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 4,8 | 4,8 | |||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 4,41 | 4,41 | |||||||||||||||||||
11) реконструкція греблі та очищення ставка-накопичувача, м. Керч | державний бюджет | 0,38 | 0,38 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 0,27 | 0,27 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 0,53 | 0,53 | |||||||||||||||||||
12) відновлення та модернізація артезіанських свердловин, Красноперекопський район | державний бюджет | 1,44 | 0,72 | 0,72 | |||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2,27 | 1,09 | 1,18 | ||||||||||||||||||
13) буріння артезіанської свердловини, м. Саки | державний бюджет | 0,33 | 0,33 | ||||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,3 | 0,3 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 0,69 | 0,69 | |||||||||||||||||||
14) реконструкція водозабірних споруд Фронтового водосховища, м. Феодосія | державний бюджет | 15,24 | 5,89 | 4,35 | 5 | ||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,42 | 0,75 | 0,67 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,7 | 2,06 | 1,64 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 0,99 | 0,46 | 0,53 | ||||||||||||||||||
кількість реконструйованих підземних свердловин, одиниць | 300 | 26 | 56 | 32 | 40 | 40 | 40 | 46 | 15) очищення підвідного каналу | державний бюджет | 4,6 | 2,22 | 2,38 | ||||||||
до водозабірної споруди, | бюджет Автономної Республіки Крим | 3,85 | 0,33 | 3,52 | |||||||||||||||||
інші джерела | 4,17 | 0,73 | 3,44 | ||||||||||||||||||
16) добудова греблі водосховища “Щасливе-2”, м. Ялта | державний бюджет | 9,4 | 2,35 | 2,35 | 2,35 | 2,35 | |||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,44 | 0,36 | 0,36 | 0,72 | |||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 1,4 | 0,35 | 0,35 | 0,7 | |||||||||||||||||
інші джерела | 2,2 | 0,55 | 0,55 | 1,1 | |||||||||||||||||
17) будівництво та реконструкція місцевих джерел водопостачання - каптажів, м. Ялта | державний бюджет | 0,57 | 0,18 | 0,39 | |||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,88 | 0,99 | 2,89 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 0,26 | 0,1 | 0,16 | ||||||||||||||||||
18) буріння та облаштування свердловин у районах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 74,09 | 12,9 | 12,1 | 10 | 19,1 | 20 | ||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 3,18 | 0,35 | 0,35 | 0,34 | 0,34 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |||||||||||||
інші місцеві бюджети | 2,78 | 0,3 | 0,31 | 0,31 | 0,31 | 0,5 | 0,5 | 0,55 | |||||||||||||
19) реконструкція системи водоподачі від с. Кринички до насосної станції другого підйому, | державний бюджет | 7,2 | 3 | 3 | 1,2 | ||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,8 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||||||||
частка населених пунктів, в яких для знезараження використовуються сильнодіючі отруйні речовини, відсотків | 75 | 65 | 50 | 45 | 35 | 30 | 25 | 15 | 5 | 20) впровадження сучасних методів знезараження води в населених пунктах | державний бюджет | 5,85 | 1,37 | 1,96 | 2,52 | ||||||
субвенція з державного бюджету | 11,1 | 3,25 | 3,5 | 4,35 | |||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 5,6 | 1,5 | 1,8 | 2,3 | |||||||||||||||||
інші джерела | 3,08 | 1,08 | 1 | 1 | |||||||||||||||||
кількість установок доочищення питної води у містах, одиниць | 810 | 100 | 140 | 100 | 120 | 120 | 120 | 110 | 21) впровадження систем доочищення питної води у містах | державний бюджет | 68 | 22 | 23 | 23 | |||||||
інші місцеві бюджети | 1,8 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |||||||||||||||||
інші джерела | 29,6 | 9,8 | 9,9 | 9,9 | |||||||||||||||||
кількість установок доочищення питної води в сільській місцевості, одиниць | 1190 | 150 | 210 | 150 | 180 | 250 | 250 | 22) впровадження систем доочищення питної води у районах | державний бюджет | 117,2 | 27,7 | 27,7 | 21,4 | 20,4 | 20 | ||||||
субвенція з державного бюджету | 23 | 5 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 16 | 4 | 6 | 6 | |||||||||||||||||
інші джерела | 23 | 5 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,2 | 0,6 | 0,6 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
кількість сільських населених пунктів, що не оснащені системами централізованого водопостачання, одиниць | 750 | 650 | 550 | 450 | 350 | 300 | 250 | 200 | 23) будівництво об'єктів водопостачання у сільських населених пунктах, населення яких користується привізною питною водою | державний бюджет | 122,6 | 27,3 | 27,3 | 27,5 | 20,5 | 20 | |||||
інші місцеві бюджети | 4,8 | 0,9 | 0,9 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
24) розвиток систем | державний бюджет | 95,58 | 6,5 | 6,02 | 7,46 | 17,9 | 17,9 | 19,9 | 19,9 | ||||||||||||
водопостачання в населених пунктах | субвенція з державного бюджету | 18,69 | 2,89 | 2,9 | 2,9 | 2 | 2 | 3 | 3 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 97,89 | 2,73 | 8,36 | 10 | 18,2 | 18,2 | 20,2 | 20,2 | |||||||||||||
25) реконструкція систем водопостачання сіл західної частини Ленінського району з їх водопостачанням із водосховища “Фронтове” | державний бюджет | 14,8 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | |||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 6,08 | 1,52 | 1,52 | 1,52 | 1,52 | ||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,68 | 0,92 | 0,92 | 0,92 | 0,92 | ||||||||||||||||
загальна довжина перекладених та санованих трубопроводів, кілометрів | 1305 | 75 | 150 | 90 | 90 | 200 | 200 | 200 | 300 | 26) заміна, санація зношених водопровідних мереж, будівництво нових у містах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 123,2 | 12,6 | 15,8 | 15,8 | 15,8 | 15,8 | 15,8 | 15,8 | 15,8 | |
субвенція з державного бюджету | 62,3 | 8,9 | 8,9 | 8,9 | 8,9 | 8,9 | 8,9 | 8,9 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 43,5 | 20 | 23,5 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 132,02 | 8,82 | 17,6 | 17,6 | 17,6 | 17,6 | 17,6 | 17,6 | 17,6 | ||||||||||||
інші джерела | 102 | 3 | 18,5 | 18,5 | 18,5 | 20 | 23,5 | ||||||||||||||
27) будівництво системи водопостачання, розподільної мережі та збільшення продуктивності водопровідних | державний бюджет | 28,67 | 2,95 | 9,92 | 10,8 | 5 | |||||||||||||||
очисних споруд, Алуштинська територіальна громада | субвенція з державного бюджету | 5,08 | 0,66 | 0,52 | 3,9 | ||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,88 | 0,8 | 0,56 | 0,52 | 2 | ||||||||||||||||
інші джерела | 1,93 | 0,6 | 0,08 | 1,25 | |||||||||||||||||
28) будівництво регулювальних ємностей у п'ятому і шостому мікрорайонах (два резервуари чистої води та водонапірна башта), м. Бахчисарай | державний бюджет | 2,97 | 2,97 | ||||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2,92 | 2,92 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 1 | 1 | |||||||||||||||||||
29) реконструкція магістрального водоводу від Вілінського водозабору до міських резервуарів чистої води, м. Бахчисарай | державний бюджет | 1,81 | 1,81 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 1,38 | 1,38 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 1,59 | 1,59 | |||||||||||||||||||
30) будівництво водоводу від Балановського водосховища для водопостачання селищ міського типу Зуя і Кримська Роза Білогірського району | державний бюджет | 3,77 | 3,77 | ||||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету Автономної Республіки Крим | 0,75 | 0,75 | |||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,81 | 3,81 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 1,84 | 1,84 | |||||||||||||||||||
31) розвиток системи водопостачання, м. Євпаторія | державний бюджет | 41,98 | 4,42 | 5,46 | 5,62 | 5,28 | 5,3 | 5,3 | 5,3 | 5,3 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 43,5 | 5 | 5,5 | 5,5 | 5,5 | 5,5 | 5,5 | 5,5 | 5,5 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 12,13 | 5 | 5 | 2,13 | |||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 3,47 | 0,3 | 0,31 | 0,46 | 0,5 | 0,4 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
інші джерела | 55,04 | 4,5 | 9,07 | 7,82 | 8,64 | 8,64 | 4,5 | 4,5 | 7,37 | ||||||||||||
32) розвиток системи водопровідного комплексу м. Керчі та прилеглих селищ | державний бюджет | 16,59 | 2,37 | 2,37 | 2,37 | 2,37 | 2,37 | 2,37 | 2,37 | ||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 30,25 | 4,45 | 4,45 | 4,45 | 4,45 | 4,45 | 4 | 4 | |||||||||||||
інші місцеві бюджети | 7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
інші джерела | 3,59 | 0,33 | 0,33 | 0,33 | 2,6 | ||||||||||||||||
33) розвиток системи водопостачання мікрорайонів м. Сімферополя | державний бюджет | 101,7 | 18,6 | 19,2 | 19,2 | 24,6 | 20,1 | ||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 7,6 | 0,8 | 0,9 | 1,1 | 0,8 | 4 | |||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 9,25 | 1,1 | 1,2 | 0,95 | 1 | 5 | |||||||||||||||
інші джерела | 16,73 | 1,84 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | 8,29 | |||||||||||||||
34) поліпшення стану забезпечення водою населення Феодосійсько-Судакського регіону | державний бюджет | 101,7 | 18,6 | 19,2 | 19,2 | 24,6 | 20,1 | ||||||||||||||
35) реконструкція водоводу від м. Судака до смт Новий Світ | -”- | 106,6 | 18,6 | 19,2 | 19,2 | 24,6 | 25 | ||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 15,3 | 0,8 | 0,9 | 4,8 | 4,8 | 4 | |||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 3,3 | 3,3 | |||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 10,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | ||||||||||||||
інші джерела | 16,5 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | |||||||||||||||
36) реконструкція діючого тунельного водоводу Південного берега Криму, м. Ялта | державний бюджет | 20,2 | 10,1 | 10,1 | |||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 7,2 | 3,6 | 3,6 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | |||||||||||||||||||||
інші джерела | 11,8 | 5,9 | 5,9 | ||||||||||||||||||
кількість відновлених розподільних систем у сільських населених | 165 | 15 | 30 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 37) реконструкція водопровідного комплексу для водопостачання м. Ялти та прилеглих селищ | державний бюджет | 8,88 | 2,18 | 2,18 | 4,52 | ||||||
пунктах, одиниць | субвенція з державного бюджету | 2,77 | 0,51 | 0,51 | 1,75 | ||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 9,61 | 5,08 | 4,53 | ||||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 17,48 | 1,54 | 1,54 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | ||||||||||||||
інші джерела | 33,53 | 0,57 | 0,57 | 10,5 | 5,42 | 5,97 | 10,5 | ||||||||||||||
38) реконструкція магістральних водоводів, м. Щолкіне | державний бюджет | 3 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 4,26 | 1,42 | 1,42 | 1,42 | |||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 2,52 | 1,26 | 1,26 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||||||
39) заміна і санація зношених водопровідних мереж, будівництво нових у районах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 149,9 | 25,5 | 15,6 | 18,2 | 18,2 | 18,6 | 18,8 | 17,5 | 17,5 | |||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 56 | 0,09 | 0,36 | 6,4 | 4,68 | 6,81 | 12,86 | 12,4 | 12,4 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 10,4 | 1,7 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | ||||||||||||
інші джерела | 39,61 | 10,62 | 13,18 | 7,3 | 3,66 | 1,41 | 0,84 | 1,3 | 1,3 | ||||||||||||
40) реконструкція наявних та будівництво нових водонапірних башт у районах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 28,64 | 3,9 | 2,34 | 5,6 | 5,6 | 5,6 | 5,6 | |||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 11 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,9 | 1,9 | ||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
інші джерела | 7,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||||||||||||
кількість облаштованих зон санітарної охорони, одиниць | 785 | 90 | 165 | 90 | 90 | 90 | 90 | 90 | 80 | 41) організація зон санітарної охорони джерел водопостачання | державний бюджет | 8,54 | 4,27 | 4,27 | |||||||
субвенція з державного бюджету | 3,86 | 1,93 | 1,93 | ||||||||||||||||||
42) створення водоохоронних зон і прибережних захисних смуг навколо водоймищ | державний бюджет | 8,71 | 4,69 | 4,02 | |||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 3,1 | 1,5 | 1,6 | ||||||||||||||||||
кількість реконструйованих каналізаційних очисних споруд, одиниць | 42 | 2 | 6 | 10 | 10 | 14 | 43) реконструкція каналізаційних очисних споруд, насосних станцій та глибоководних випусків у містах | державний бюджет | 126,9 | 10 | 10 | 38,9 | 36,4 | 31,6 | |||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 27,5 | 0,3 | 7,3 | 7,8 | 12,1 | ||||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 131,7 | 10 | 10,3 | 32,4 | 30,3 | 48,7 | |||||||||||||||
інші джерела | 75,6 | 18,6 | 22 | 15 | 10 | 10 | |||||||||||||||
44) реконструкція каналізаційних очисних споруд, насосних станцій та глибоководних | державний бюджет | 101,8 | 5,3 | 10,7 | 1 | 8,4 | 16,4 | 20 | 20 | 20 | |||||||||||
випусків у районах | бюджет Автономної Республіки рим | 25,55 | 3,34 | 1,34 | 2,51 | 2,36 | 8 | 8 | |||||||||||||
інші місцеві бюджети | 26,89 | 9,8 | 7,6 | 3,4 | 4,7 | 1,39 | |||||||||||||||
інші джерела | 16,13 | 1,7 | 4 | 2,79 | 5,64 | 2 | |||||||||||||||
загальна довжина санованих, переукладених та новозбудованих каналізаційних мереж і колекторів, кілометрів | 345 | 30 | 55 | 30 | 30 | 50 | 50 | 50 | 50 | 45) заміна напірних колекторів, аварійних каналізаційних мереж у містах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 52,8 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | |
субвенція з державного бюджету | 85,8 | 6 | 11,4 | 11,4 | 11,4 | 11,4 | 11,4 | 11,4 | 11,4 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 111,9 | 18,9 | 16 | 16 | 12,2 | 12,2 | 12,2 | 12,2 | 12,2 | ||||||||||||
інші джерела | 40 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||
рівень охоплення населення сільської місцевості централізованим каналізуванням, відсотків | 24 | 27 | 34 | 38 | 40 | 42 | 44 | 47 | 50 | 46) заміна, санація мереж водовідведення у районах Автономної Республіки Крим | державний бюджет | 11 | 1,5 | 1,75 | 1,75 | 2 | 2 | 2 | |||
субвенція з державного бюджету | 17,4 | 1,3 | 2,8 | 2,8 | 3,3 | 3,6 | 3,6 | ||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 5,6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||||
інші джерела | 25,2 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | ||||||||||||||
2. Підвищення ефективності використання матеріальних і енергетичних ресурсів | кількість впроваджених лічильників технологічного контролю, одиниць | 560 | 120 | 80 | 80 | 80 | 200 | 1) встановлення технологічних приладів обліку води | -”- | 2,2 | 0,7 | 0,7 | 0,8 | ||||||||
кількість реконструйованих насосних станцій, одиниць | 240 | 50 | 25 | 30 | 30 | 30 | 30 | 35 | 2) обстеження насосних станцій для впровадження енергозберігаючих технологій | -”- | 4,7 | 0,7 | 2 | 2 | |||||||
витрати електроенергії на водопостачання/водовідведення порівняно з 2011 роком, відсотків | 95 | 91 | 87 | 83 | 79 | 75 | 71 | 67 | 3) заміна енергоємного обладнання водопровідних і каналізаційних насосних станцій, водоочисних споруд, свердловин | державний бюджет | 80,1 | 12,1 | 13,4 | 11,2 | 9,8 | 8,6 | 9 | 8 | 8 | ||
субвенція з державного бюджету | 5,8 | 0,8 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 10,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | ||||||||||||||
інші місцеві бюджети | 5,3 | 0,9 | 0,85 | 1,1 | 1,3 | 1,15 | |||||||||||||||
інші джерела | 21,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | ||||||||||||||
кількість новостворених лабораторій контролю якості питної води, одиниць | 8 | 3 | 3 | 2 | 4) створення централізованої міжвідомчої аналітичної лабораторії контролю якості питної води | державний бюджет | 73 | 10,5 | 10,5 | 12 | 12 | 14 | 14 | ||||||||
субвенція з державного бюджету | 7,8 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | ||||||||||||||
частка систем автоматичного управління, відсотків | 10 | 20 | 30 | 40 | 5) будівництво та облаштування лабораторій контролю якості питної води та очищення стоків | державний бюджет | 20 | 6 | 6,16 | 7,84 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2,16 | 0,7 | 0,7 | 0,76 | |||||||||||||||||
6) створення автоматизованої системи контролю і управління якістю води централізованих систем водопостачання | субвенція з державного бюджету | 36,5 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | ||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 36,5 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | 7,3 | |||||||||||||||
3. Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму водних об'єктів та запобігання шкідливій дії води | кількість розчищених річок, водойм, одиниць | 10 | 11 | 16 | 22 | 32 | 42 | 47 | 52 | 1) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Алушта | державний бюджет | 0,24 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | 0,03 | |
бюджет Автономної Республіки Крим | 0,32 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | ||||||||||||
2) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Джанкой | державний бюджет | 1,11 | 0,18 | 0,3 | 0,15 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,78 | 0,24 | 0,45 | 0,25 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | ||||||||||||||
3) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Євпаторія | державний бюджет | 0,8 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,12 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | ||||||||||||
4) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Керч | державний бюджет | 1,03 | 0,17 | 0,28 | 0,16 | 0,21 | 0,21 | ||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,68 | 0,23 | 0,43 | 0,24 | 0,35 | 0,43 | |||||||||||||||
5) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Сімферополь | державний бюджет | 8,54 | 1,22 | 1,22 | 1,22 | 1,22 | 1,22 | 1,22 | 1,22 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 11,13 | 1,59 | 1,59 | 1,59 | 1,59 | 1,59 | 1,59 | 1,59 | |||||||||||||
6) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Судак | державний бюджет | 0,2 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 0,3 | 0,1 | 0,2 | ||||||||||||||||||
7) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Феодосія | державний бюджет | 0,2 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 0,3 | 0,1 | 0,2 | ||||||||||||||||||
8) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, м. Ялта | державний бюджет | 2,28 | 0,36 | 0,6 | 0,33 | 0,33 | 0,33 | 0,33 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 3,42 | 0,47 | 0,91 | 0,51 | 0,51 | 0,51 | 0,51 | ||||||||||||||
9) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Бахчисарайський район | державний бюджет | 7,5 | 1,25 | 1,25 | 1,25 | 1,25 | 1,25 | 1,25 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 13,12 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | 1,64 | ||||||||||||
10) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Джанкойський район | державний бюджет | 2,88 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | |||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 3,76 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | ||||||||||||
11) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Білогірський район | державний бюджет | 1,62 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 2,52 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | 0,36 | |||||||||||||
12) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Кіровський район | державний бюджет | 0,78 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,19 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | |||||||||||||
13) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Красногвардійський район | державний бюджет | 1,68 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 2,64 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | ||||||||||||||
14) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Красноперекопський район | державний бюджет | 0,2 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 0,3 | 0,1 | 0,2 | ||||||||||||||||||
15) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Ленінський район | державний бюджет | 0,2 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 0,3 | 0,1 | 0,2 | ||||||||||||||||||
16) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Нижньогірський район | державний бюджет | 1,09 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,79 | 0,11 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | ||||||||||||
17) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Сакський район | державний бюджет | 1,08 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | |||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,72 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,24 | 0,26 | 0,26 | |||||||||||||
18) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Сімферопольський район | державний бюджет | 11,55 | 1,65 | 1,65 | 1,65 | 1,65 | 1,65 | 1,65 | 1,65 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 15,33 | 2,19 | 2,19 | 2,19 | 2,19 | 2,19 | 2,19 | 2,19 | |||||||||||||
19) поліпшення екологічного і гідрологічного стану річок та водойм, Совєтський район | державний бюджет | 0,91 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 1,26 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | |||||||||||||
площа земель, захищених від підтоплення, гектарів | 3031 | 3222 | 4450 | 5680 | 6990 | 8330 | 10050 | 11710 | 20) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, м. Армянськ | державний бюджет | 8,46 | 1,41 | 1,41 | 1,41 | 1,41 | 1,41 | 1,41 | ||||
субвенція з державного бюджету | 8,96 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | 1,12 | ||||||||||||
інші джерела | 19,45 | 1,55 | 1,55 | 1,55 | 2,96 | 2,96 | 2,96 | 2,96 | 2,96 | ||||||||||||
21) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, м. Євпаторія | державний бюджет | 10,8 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 10,4 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | ||||||||||||
інші джерела | 24,8 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | ||||||||||||
22) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, м. Керч | державний бюджет | 0,6 | 0,1 | 0,16 | 0,09 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,53 | 0,07 | 0,14 | 0,07 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | ||||||||||||
інші джерела | 1,47 | 0,12 | 0,22 | 0,18 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | ||||||||||||
23) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, м. Красноперекопськ | державний бюджет | 3,08 | 0,49 | 0,83 | 0,46 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2,9 | 0,39 | 0,74 | 0,42 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | 0,27 | ||||||||||||
інші джерела | 6,96 | 0,54 | 1,06 | 0,86 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||
24) запобігання підтопленням та ліквідація їх | державний бюджет | 20,39 | 3,31 | 5,6 | 2,98 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | |||||||||||
наслідків, м. Сімферополь | субвенція з державного бюджету | 19,7 | 2,63 | 5,04 | 2,78 | 1,85 | 1,85 | 1,85 | 1,85 | 1,85 | |||||||||||
інші джерела | 46,06 | 3,63 | 7,02 | 5,66 | 5,95 | 5,95 | 5,95 | 5,95 | 5,95 | ||||||||||||
25) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, м. Феодосія | державний бюджет | 0,5 | 0,09 | 0,14 | 0,07 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | 0,04 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,53 | 0,07 | 0,14 | 0,07 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 | ||||||||||||
інші джерела | 1,09 | 0,09 | 0,17 | 0,13 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | ||||||||||||
26) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Бахчисарайський район | державний бюджет | 1,94 | 0,32 | 0,54 | 0,28 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | 0,16 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,89 | 0,25 | 0,47 | 0,27 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | 0,18 | ||||||||||||
інші джерела | 4,41 | 0,35 | 0,67 | 0,54 | 0,57 | 0,57 | 0,57 | 0,57 | 0,57 | ||||||||||||
27) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Джанкойський район | державний бюджет | 4,58 | 0,75 | 1,26 | 0,67 | 0,38 | 0,38 | 0,38 | 0,38 | 0,38 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 4,38 | 0,59 | 1,13 | 0,61 | 0,41 | 0,41 | 0,41 | 0,41 | 0,41 | ||||||||||||
інші джерела | 10,22 | 0,8 | 1,56 | 1,26 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | ||||||||||||
28) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, | державний бюджет | 0,25 | 0,04 | 0,07 | 0,04 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | |||||||||||
Білогірський район | субвенція з державного бюджету | 0,21 | 0,03 | 0,06 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 | |||||||||||
інші джерела | 0,7 | 0,06 | 0,11 | 0,08 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | ||||||||||||
29) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Кіровський район | державний бюджет | 2,73 | 0,44 | 0,74 | 0,4 | 0,23 | 0,23 | 0,23 | 0,23 | 0,23 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету бюджету Автономної Республіки Крим | 2,64 | 0,35 | 0,68 | 0,36 | 0,25 | 0,25 | 0,25 | 0,25 | 0,25 | ||||||||||||
інші джерела | 6,2 | 0,49 | 0,95 | 0,76 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||
30) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Красногвардійський район | державний бюджет | 3,87 | 0,63 | 1,07 | 0,57 | 0,32 | 0,32 | 0,32 | 0,32 | 0,32 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 3,75 | 0,5 | 0,97 | 0,53 | 0,35 | 0,35 | 0,35 | 0,35 | 0,35 | ||||||||||||
інші джерела | 8,76 | 0,69 | 1,34 | 1,08 | 1,13 | 1,13 | 1,13 | 1,13 | 1,13 | ||||||||||||
31) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Красноперекопський район | державний бюджет | 2,06 | 0,33 | 0,57 | 0,31 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2 | 0,27 | 0,51 | 0,27 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | ||||||||||||
інші джерела | 4,74 | 0,37 | 0,73 | 0,59 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | ||||||||||||
32) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, | державний бюджет | 0,12 | 0,02 | 0,04 | 0,01 | 0,05 | |||||||||||||||
Ленінський район | субвенція з державного бюджету | 0,03 | 0,02 | ||||||||||||||||||
інші джерела | 0,11 | 0,02 | 0,04 | 0,05 | |||||||||||||||||
33) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Нижньогірський район | державний бюджет | 6,14 | 1 | 1,69 | 0,9 | 0,51 | 0,51 | 0,51 | 0,51 | 0,51 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 5,96 | 0,79 | 1,52 | 0,85 | 0,56 | 0,56 | 0,56 | 0,56 | 0,56 | ||||||||||||
інші джерела | 13,92 | 1,1 | 2,12 | 1,7 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | ||||||||||||
34) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Первомайський район | державний бюджет | 1,56 | 0,25 | 0,43 | 0,23 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | 0,13 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 1,47 | 0,19 | 0,37 | 0,21 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | 0,14 | ||||||||||||
інші джерела | 3,64 | 0,28 | 0,55 | 0,46 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | ||||||||||||
35) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Роздольненський район | державний бюджет | 6,99 | 1,14 | 1,93 | 1,02 | 0,58 | 0,58 | 0,58 | 0,58 | 0,58 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 6,81 | 0,9 | 1,75 | 0,96 | 0,64 | 0,64 | 0,64 | 0,64 | 0,64 | ||||||||||||
інші джерела | 15,71 | 1,23 | 2,39 | 1,94 | 2,03 | 2,03 | 2,03 | 2,03 | 2,03 | ||||||||||||
36) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Сакський район | державний бюджет | 0,97 | 0,16 | 0,27 | 0,14 | 0,08 | 0,08 | 0,08 | 0,08 | 0,08 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,96 | 0,13 | 0,25 | 0,13 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | ||||||||||||
інші джерела | 2,17 | 0,17 | 0,33 | 0,27 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | ||||||||||||
37) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Сімферопольський район | державний бюджет | 3,37 | 0,55 | 0,92 | 0,5 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | 0,28 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 3,21 | 0,43 | 0,82 | 0,46 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||||||||||
інші джерела | 7,66 | 0,6 | 1,17 | 0,94 | 0,99 | 0,99 | 0,99 | 0,99 | 0,99 | ||||||||||||
38) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Совєтський район | державний бюджет | 2,02 | 0,32 | 0,55 | 0,3 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | 0,17 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 2 | 0,26 | 0,5 | 0,29 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | 0,19 | ||||||||||||
інші джерела | 4,74 | 0,37 | 0,73 | 0,59 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | 0,61 | ||||||||||||
39) запобігання підтопленням та ліквідація їх наслідків, Чорноморський район | державний бюджет | 0,02 | 0,01 | ||||||||||||||||||
субвенція з державного бюджету | 0,03 | 0,02 | |||||||||||||||||||
4. Реконструкція меліоративних об'єктів | 1) реконструкція внутрішньогосподарських зрошувальних систем | державний бюджет | 19,44 | 1,01 | 2 | 2,11 | 2,84 | 2,87 | 2,87 | 2,87 | 2,87 | ||||||||||
2) розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції системи Північно-Кримського каналу | -”- | 4 | 1,3 | 1,3 | 1,4 | ||||||||||||||||
3) проведення моніторингу підземних вод на території Автономної Республіки Крим та розширення його зони | державний бюджет | 29,6 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | |||||||||||
4) проведення комплексної оцінки стану підземних вод з метою визначення можливості їх використання для централізованого питного водопостачання | -”- | 20,87 | 4,17 | 4,17 | 4,17 | 4,17 | 4,19 | ||||||||||||||
5) розроблення сучасних технологій очищення поверхневих вод | -”- | 15,52 | 7,52 | 8 | |||||||||||||||||
6) організація республіканської водної компанії в Автономній Республіці Крим | -”- | 20 | 6 | 7 | 7 | ||||||||||||||||
Усього за Програмою | 4770,78 | 473,7 | 613,75 | 725,04 | 736,52 | 750,9 | 509,34 | 495,06 | 466,47 | ||||||||||||
у тому числі: | -”- | 2375,49 | 271,3 | 308,45 | 356,41 | 355,42 | 357,5 | 244,61 | 245,52 | 236,28 | |||||||||||
субвенція з державного бюджету | 522,67 | 35,37 | 73,23 | 77,83 | 86,07 | 73,76 | 64,41 | 58,86 | 53,14 | ||||||||||||
бюджет Автономної Республіки Крим | 430 | 20 | 30 | 60 | 60 | 60 | 80 | 80 | 40 | ||||||||||||
інші місцеві бюджети | 647,45 | 57,49 | 70,14 | 104,79 | 104,84 | 127,1 | 62,64 | 62,89 | 57,56 | ||||||||||||
інші джерела | 795,17 | 89,54 | 131.93 | 126,01 | 130,19 | 132,54 | 57,68 | 47,79 | 79,49 |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної програми “Вода Криму” на 2013-2020 роки
Найменування завдання | Найменування показника виконання | Значення показника | ||||||||
Усього | у тому числі за роками | |||||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | |||
1. Розвиток та реконструкція систем водопостачання | рівень охоплення населення централізованим водопостачанням, відсотків | 90 | 91 | 92 | 93 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
кількість населених пунктів, що не оснащені системами централізованого водопостачання, одиниць | 400 | 320 | 290 | 250 | 210 | 170 | 130 | 90 | ||
кількість великих міст, у яких населення отримує воду за графіком, одиниць | 5 | 4 | 3 | 2 | ||||||
кількість установок доочищення питної води, одиниць | 2000 | 250 | 350 | 250 | 300 | 370 | 370 | 110 | ||
кількість створених робочих місць, одиниць | 1550 | 150 | 150 | 180 | 180 | 180 | 200 | 200 | 310 | |
рівень охоплення населення міст централізованим каналізуванням, відсотків | 96 | 96 | 97 | 97 | 98 | 99 | 99 | 100 | ||
рівень охоплення населення у сільській місцевості централізованим каналізуванням, відсотків | 24 | 27 | 34 | 38 | 40 | 42 | 44 | 47 | ||
2. Підвищення ефективності використання матеріальних і енергетичних ресурсів | витрати електроенергії на водопостачання/ водовідведення порівняно з 2011 роком, відсотків | 95 | 91 | 87 | 83 | 79 | 75 | 71 | 67 | |
рівень витрат і неврахованих втрат води, відсотків | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | ||
3. Відновлення та підтримання сприятливого | площа земель, захищених від підтоплення, гектарів | 11710 | 3031 | 3222 | 4450 | 5680 | 6990 | 8330 | 10050 | 11710 |
гідрологічного режиму водних об'єктів та запобігання шкідливій дії води | кількість розчищених річок, водойм, одиниць | 52 | 11 | 16 | 22 | 28 | 34 | 40 | 46 | 52 |
4. Реконструкція меліоративних об'єктів | підвищення врожайності, відсотків | 30 | 33 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | |
кількість населених пунктів із системами постачання технічної води для поливу, одиниць | 187 | 51 | 73 | 92 | 111 | 129 | 142 | 161 | 187 |