Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів
№ 568 від 18.05.2012
№ 1343 від 17.12.2012
№ 1163 від 25.11.2014}
Відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Закону України "Про Державну програму економічного і соціального розвитку України на 2010 рік", Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку в державному секторі на 2007-2015 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2007 № 34, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі 102 "Консолідована фінансова звітність", 103 "Фінансова звітність за сегментами", 124 "Доходи", 125 "Зміни облікових оцінок та виправлення помилок", 126 "Оренда", 127 "Зменшення корисності активів", 128 "Зобов’язання", 129 "Інвестиційна нерухомість", схвалені Методологічною радою з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України, що додаються.
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 1163 від 25.11.2014}
2. Внести зміни до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 "Подання фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2009 № 1541, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.01.2010 за № 103/17398, схвалені Методологічною радою з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України, виклавши його в новій редакції, що додається.
3. У заголовку та тексті наказу Міністерства фінансів України від 28.12.2009 № 1541 "Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 "Подання фінансової звітності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.01.2010 за № 103/17398, слово "Положення" у всіх відмінках замінити словами "Національне положення" у відповідних відмінках.
4. Управлінню методології бухгалтерського обліку (Канцуров О.О.):
4.1. Забезпечити подання цього наказу в п'ятиденний строк після його видання у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4.2. У десятиденний строк з дня державної реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України в мережі Інтернет.
5. Установити, що цей наказ набирає чинності з 01 січня 2015 року, крім національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі 102 "Консолідована фінансова звітність", 103 "Фінансова звітність за сегментами", 124 "Доходи", 126 "Оренда", 129 "Інвестиційна нерухомість", затверджених пунктом 1 цього наказу, що набирають чинності з 01 січня 2016 року.
{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів № 1343 від 17.12.2012, № 1163 від 25.11.2014}
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Копилова В.А.
НАЦІОНАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ
(стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 102 "Консолідована фінансова звітність"
1. Це Національне положення (стандарт) визначає порядок складання консолідованої фінансової звітності та загальні вимоги до розкриття інформації щодо складання консолідованої фінансової звітності.
2. Норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються суб'єктами бухгалтерського обліку в державному секторі (далі - суб'єкти державного сектору), які складають та подають консолідовану фінансову звітність.
3. Це Національне положення (стандарт) не застосовується суб'єктами державного сектору до фінансової звітності контрольованих суб'єктів господарювання, які є підприємствами державного, комунального секторів економіки, що належать до сфери їх управління. Показники фінансової звітності підприємств державного, комунального секторів економіки підлягають консолідації згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 20 "Консолідована фінансова звітність", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 30.07.99 № 176, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.08.99 за № 553/3846.
Консолідована фінансова звітність підприємств державного, комунального секторів економіки, які належать до сфери управління контролюючого суб'єкта державного сектору, складається окремо та подається у складі консолідованої фінансової звітності.
У бухгалтерському обліку та у фінансовій звітності контролюючого суб'єкта державного сектору внески до статутного капіталу підприємств державного, комунального секторів економіки відображаються як фінансові інвестиції.
4. Терміни, що використовуються в національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку в державному секторі, мають такі значення:
внутрішньогрупове сальдо - сальдо дебіторської заборгованості та зобов'язань на дату балансу, яке утворилося внаслідок внутрішньогрупових операцій;
внутрішньогрупові операції - операції між контролюючим та контрольованими суб'єктами державного сектору або між контрольованими суб'єктами державного сектору в межах однієї економічної групи;
консолідована фінансова звітність - фінансова звітність, яка відображає фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів контролюючого суб'єкта та контрольованих ним суб'єктів як єдиної економічної групи;
контроль - повноваження суб'єкта державного сектору управляти фінансовою та операційною політикою іншого суб'єкта державного сектору з метою одержання вигід від його діяльності.
II. Порядок складання та подання консолідованої фінансової звітності
1. Консолідовану фінансову звітність подає контролюючий суб'єкт державного сектору.
Контролюючий суб'єкт державного сектору не подає консолідованої фінансової звітності:
а) якщо він є контрольованим суб'єктом державного сектору іншої економічної групи; або
б) за наявності відповідного рішення власника, прийнятого в установленому порядку.
2. Контролюючий суб'єкт державного сектору, який подає консолідовану фінансову звітність, консолідує показники фінансової звітності всіх контрольованих суб'єктів, крім тих, стосовно яких наявна одна з таких умов:
а) контроль над контрольованим суб'єктом державного сектору є тимчасовим;
б) контрольований суб'єкт державного сектору провадить діяльність в умовах довгострокових обмежень, які не дають змоги контролюючому суб'єкту державного сектору отримувати вигоди або потенціал корисності від його діяльності. У такому разі відповідні активи і операції відображаються відповідно до інших національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.
3. Консолідована фінансова звітність складається шляхом впорядкованого додавання показників фінансової звітності контрольованих суб'єктів державного сектору до аналогічних показників фінансової звітності контролюючого суб'єкта державного сектору. Склад і форми фінансової звітності визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 "Подання фінансової звітності", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2009 № 1541, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.01.2010 за № 103/17398 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24.12.2010 № 1629).
При складанні консолідованої фінансової звітності підлягають виключенню:
а) сальдо та операції між суб'єктами державного сектору в межах економічної групи та отримані в результаті нереалізовані доходи;
б) нереалізовані втрати в результаті операцій в межах економічної групи, за винятком випадків, коли їх можна відшкодувати.
4. При складанні консолідованої фінансової звітності наводяться усі статті (рядки) форм фінансової звітності, можуть не наводитись статті (рядки) форм фінансової звітності, за якими у суб'єктів державного сектору економічної групи відсутні показники.
5. Фінансова звітність контролюючого суб'єкта державного сектору та його контрольованих суб'єктів державного сектору, що використовується при складанні консолідованої фінансової звітності, складається за той самий звітний період і на ту саму дату балансу.
6. Консолідовану фінансову звітність складають з фінансової звітності контролюючого та контрольованих суб'єктів державного сектору з використанням єдиної облікової політики для подібних операцій та інших подій за схожих обставин. Якщо при складанні консолідованої фінансової звітності неможливо застосувати єдину облікову політику, то про це повідомляється у примітках до консолідованої фінансової звітності.
7. Курсові різниці, що виникають під час перерахунку показників фінансової звітності контрольованих суб'єктів державного сектору, розташованих за межами України, у валюту України, визначаються згідно з іншими національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі.
8. Консолідований звіт про рух грошових коштів складається на основі консолідованого балансу, консолідованого звіту про фінансові результати та консолідованого звіту про власний капітал.
ІІІ. Загальна консолідована фінансова звітність суб’єктів державного сектору
1. Загальна консолідована фінансова звітність суб’єктів державного сектору (далі - загальна консолідована фінансова звітність) складається Державною казначейською службою України з метою отримання інформації про загальний майновий стан та результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів.
2. Загальна консолідована фінансова звітність включає консолідований баланс, консолідований звіт про фінансовий результат, консолідований звіт про рух грошових коштів, консолідований звіт про власний капітал згідно з додатками 1-4 до цього Національного положення (стандарту).
3. Формування загальної консолідованої фінансової звітності здійснюється шляхом впорядкованого додавання показників консолідованої фінансової звітності контролюючих суб’єктів державного сектору та бюджетів.
4. Розкриття статей звітів загальної консолідованої фінансової звітності здійснюється згідно з порядком заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, встановленим відповідно до законодавства.
5. Консолідована фінансова звітність контролюючих суб'єктів державного сектору та бюджетів, що використовується при складанні форм загальної консолідованої фінансової звітності, має бути за той самий звітний період і на ту саму дату балансу, на яку складається загальна консолідована фінансова звітність.
6. Загальна консолідована фінансова звітність складається за показниками консолідованої фінансової звітності контролюючих суб'єктів державного сектору та бюджетів з використанням єдиної облікової політики для подібних операцій та інших подій за схожих обставин. Якщо при складанні загальної консолідованої фінансової звітності неможливо застосувати єдину облікову політику, то про це повідомляється у примітках до загальної консолідованої фінансової звітності державного сектору.
7. Консолідована інформація про виконання бюджету (кошторису) формується відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
{Національне положення доповнено новим розділом згідно з Наказом Міністерства фінансів № 568 від 18.05.2012}
ІV. Розкриття інформації про складання консолідованої фінансової звітності
1. У примітках до консолідованої фінансової звітності наводиться інформація про:
1.1. Перелік контрольованих суб'єктів державного сектору, що належать до сфери управління, із зазначенням:
найменування, країни та місця реєстрації і місцезнаходження;
короткого опису основної діяльності;
найменування контролюючих суб'єктів державного сектору іншої економічної групи, від яких отримувались активи для покриття витрат з реалізації їх цілей, обсяги цих активів і не використані (або не повернені) залишки на кінець звітного періоду.
1.2. Причини, з яких показники фінансової звітності контрольованих суб'єктів державного сектору не включено до консолідованої фінансової звітності.
2. У примітках до консолідованої фінансової звітності також наводиться інформація про статті, до яких застосовувалася різна облікова політика.
Додаток 1 |
КОНСОЛІДОВАНИЙ БАЛАНС
на ____________ 20__ року
АКТИВ | Код рядка | На початок звітного року | На кінець звітного періоду | ||||||||||||
усього | у тому числі | усього | у тому числі | ||||||||||||
державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
І. НЕФІНАНСОВІ АКТИВИ | |||||||||||||||
Основні засоби: | |||||||||||||||
залишкова вартість | 010 | ||||||||||||||
знос | 011 | ||||||||||||||
первісна вартість | 012 | ||||||||||||||
Нематеріальні активи: | |||||||||||||||
залишкова вартість | 020 | ||||||||||||||
накопичена амортизація | 021 | ||||||||||||||
первісна вартість | 022 | ||||||||||||||
Незавершені капітальні інвестиції | 030 | ||||||||||||||
Запаси | 040 | ||||||||||||||
Малоцінні та швидкозношувані предмети | 050 | ||||||||||||||
Готова продукція | 060 | ||||||||||||||
Інші нефінансові активи | 070 | ||||||||||||||
Усього за розділом I | 100 | ||||||||||||||
II. ФІНАНСОВІ АКТИВИ | |||||||||||||||
Довгострокова дебіторська заборгованість | 110 | ||||||||||||||
Довгострокові фінансові інвестиції | 120 | ||||||||||||||
Поточна дебіторська заборгованість: | |||||||||||||||
за розрахунками з бюджетом | 130 | ||||||||||||||
за розрахунками за товари, роботи, послуги | 140 | ||||||||||||||
за наданими кредитами | 150 | ||||||||||||||
за виданими авансами | 160 | ||||||||||||||
за розрахунками із соціального страхування | 170 | ||||||||||||||
за внутрішніми розрахунками | 180 | ||||||||||||||
інша поточна дебіторська заборгованість | 190 | ||||||||||||||
Поточні фінансові інвестиції | 200 | ||||||||||||||
Грошові кошти та їх еквіваленти бюджетних установ та державних цільових фондів в: | |||||||||||||||
національній валюті, у тому числі в: | 210 | ||||||||||||||
касі | 211 | ||||||||||||||
казначействі | 212 | ||||||||||||||
установах банків | 213 | ||||||||||||||
іноземній валюті | 220 | ||||||||||||||
Кошти бюджетів та інших клієнтів на: | |||||||||||||||
єдиному казначейському рахунку | 230 | ||||||||||||||
рахунках в установах банків, у тому числі: | 240 | ||||||||||||||
у національній валюті | 241 | ||||||||||||||
в іноземній валюті | 242 | ||||||||||||||
Інші фінансові активи | 250 | ||||||||||||||
Усього за розділом II | 280 | ||||||||||||||
III. ВИТРАТИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ | 290 | ||||||||||||||
БАЛАНС | 300 |
ПАСИВ | Код рядка | На початок звітного року | На кінець звітного періоду | ||||||||||||||
усього | у тому числі | усього | у тому числі | ||||||||||||||
державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок місцевого бюджетту | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок місцевого бюджету | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ||
I. ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ ТА ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ | |||||||||||||||||
Внесений капітал | 330 | ||||||||||||||||
Фонд дооцінки | 340 | ||||||||||||||||
Фінансовий результат | 350 | ||||||||||||||||
Капітал у підприємства | 360 | ||||||||||||||||
Резерви | 370 | ||||||||||||||||
Усього за розділом I | 410 | ||||||||||||||||
II. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ | |||||||||||||||||
Довгострокові зобов'язання: | |||||||||||||||||
за цінними паперами | 420 | ||||||||||||||||
за кредитами | 430 | ||||||||||||||||
інші довгострокові зобов’язання | 440 | ||||||||||||||||
Поточна заборгованість за довгостроковими зобов’язаннями | 450 | ||||||||||||||||
Поточні зобов'язання: | |||||||||||||||||
за платежами до бюджету | 460 | ||||||||||||||||
за розрахунками за товари, роботи, послуги | 470 | ||||||||||||||||
за кредитами | 480 | ||||||||||||||||
за одержаними авансами | 490 | ||||||||||||||||
за розрахунками з оплати праці | 500 | ||||||||||||||||
за розрахунками із соціального страхування | 510 | ||||||||||||||||
за внутрішніми розрахунками | 520 | ||||||||||||||||
інші поточні зобов’язання | 530 | ||||||||||||||||
Усього за розділом II | 570 | ||||||||||||||||
III. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | 580 | ||||||||||||||||
IV. ДОХОДИ МАЙБУТНІХ ПЕРІОДІВ | 590 | ||||||||||||||||
БАЛАНС | 600 |
{Національне положення доповнено додатком згідно з Наказом Міністерства фінансів № 568 від 18.05.2012}
Додаток 2 |
КОНСОЛІДОВАНИЙ ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ
за ____________ 20__ року
I. ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ
Стаття | Код рядка | За звітний період | За попередній період | ||||||||||||
усього | у тому числі | усього | у тому числі | ||||||||||||
державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | державний бюджет | бюджет ні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюд-жети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
ДОХОДИ | |||||||||||||||
Доходи від обмінних операцій | |||||||||||||||
Бюджетні асигнування | 010 | ||||||||||||||
Доходи від надання послуг | 020 | ||||||||||||||
Доходи від продажу | 030 | ||||||||||||||
Фінансові доходи | 040 | ||||||||||||||
Інші доходи від обмінних операцій | 050 | ||||||||||||||
Всього доходів від обмінних операцій | 080 | ||||||||||||||
Доходи від необмінних операцій | |||||||||||||||
Податкові надходження | 090 | ||||||||||||||
Неподаткові надходження (адміністративні збори та платежі) | 100 | ||||||||||||||
Трансферти | 110 | ||||||||||||||
Надходження до державних цільових фондів | 120 | ||||||||||||||
Інші доходи від необмінних операцій | 130 | ||||||||||||||
Всього доходів від необмінних операцій | 170 | ||||||||||||||
Всього доходів | 200 | ||||||||||||||
ВИТРАТИ | |||||||||||||||
Витрати за обмінними операціями | |||||||||||||||
Витрати на оплату праці | 210 | ||||||||||||||
Відрахування на соціальні заходи | 220 | ||||||||||||||
Матеріальні витрати | 230 | ||||||||||||||
Амортизація | 240 | ||||||||||||||
Фінансові витрати | 250 | ||||||||||||||
Інші витрати за обмінними операціями | 260 | ||||||||||||||
Всього витрат за обмінними операціями | 290 | ||||||||||||||
Витрати за необмінними операціями | |||||||||||||||
Трансферти | 300 | ||||||||||||||
Інші витрати за необмінними операціями | 310 | ||||||||||||||
Всього витрат за необмінними операціями | 340 | ||||||||||||||
Всього витрат | 400 | ||||||||||||||
Профіцит/дефіцит за звітний період | 410 |
II. ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ (КОШТОРИСУ) ЗА ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ ВИДАТКІВ ТА КРЕДИТУВАННЯ БЮДЖЕТУ
Найменування показника | Код рядка | За звітний період | За попередній період | |||||||||||||
усього | у тому числі | усього | у тому числі | |||||||||||||
державний бюджет | бюджет ні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
Загальнодержавні функції | 440 | |||||||||||||||
Оборона | 450 | |||||||||||||||
Громадський порядок, безпека та судова влада | 460 | |||||||||||||||
Економічна діяльність | 470 | |||||||||||||||
Охорона навколишнього природного середовища | 480 | |||||||||||||||
Житлово-комунальне господарство | 490 | |||||||||||||||
Охорона здоров'я | 500 | |||||||||||||||
Духовний та фізичний розвиток | 510 | |||||||||||||||
Освіта | 520 | |||||||||||||||
Соціальний захист та соціальне забезпечення | 530 |
{Національне положення доповнено додатком згідно з Наказом Міністерства фінансів № 568 від 18.05.2012}
Додаток 3 |
КОНСОЛІДОВАНИЙ ЗВІТ ПРО РУХ ГРОШОВИХ КОШТІВ
за 20__ рік
Стаття | Код рядка | За звітний період | За попередній період | ||||||||||||||||||||
усього | у тому числі | усього | у тому числі | ||||||||||||||||||||
державний бюджет | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети держав-них цільових фондів | органи державних цільових фондів | державний бюджет | бюджет ні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | місцеві бюджети | бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів | бюджети державних цільових фондів | органи державних цільових фондів | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ||||||||
I. Рух коштів у результаті операційної діяльності | |||||||||||||||||||||||
Надходження від операційної діяльності, всього | 010 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі за: обмінними операціями: | 020 | ||||||||||||||||||||||
бюджетні асигнування | 021 | ||||||||||||||||||||||
доходи від надання послуг | 022 | ||||||||||||||||||||||
інші надходження від обмінних операцій | 023 | ||||||||||||||||||||||
необмінними операціями: | 030 | ||||||||||||||||||||||
податкові надходження | 031 | ||||||||||||||||||||||
неподаткові надходження | 032 | ||||||||||||||||||||||
трансферти | 033 | ||||||||||||||||||||||
надходження до державних цільових фондів | 034 | ||||||||||||||||||||||
інші надходження від необмінних операцій | 035 | ||||||||||||||||||||||
Витрати на операційну діяльність, всього | 040 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі: витрати за обмінними операціями: | 050 | ||||||||||||||||||||||
витрати на оплату праці | 051 | ||||||||||||||||||||||
відрахування на соціальні заходи | 052 | ||||||||||||||||||||||
оплата товарів, робіт, послуг | 053 | ||||||||||||||||||||||
інші витрати за обмінними операціями | 054 | ||||||||||||||||||||||
витрати за необмінними операціями: | 060 | ||||||||||||||||||||||
трансферти | 061 | ||||||||||||||||||||||
інші витрати за необмінними операціями | 062 | ||||||||||||||||||||||
Чистий рух коштів від операційної діяльності | 070 | ||||||||||||||||||||||
II. Рух коштів у результаті інвестиційної діяльності | |||||||||||||||||||||||
Надходження від інвестиційної діяльності за обмінними операціями, всього | 080 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі від продажу: | 090 | ||||||||||||||||||||||
фінансових інвестицій | 091 | ||||||||||||||||||||||
основних засобів | 092 | ||||||||||||||||||||||
нематеріальних активів | 093 | ||||||||||||||||||||||
Інші надходження | 100 | ||||||||||||||||||||||
Витрати на інвестиційну діяльність за обмінними операціями, всього | 110 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі на придбання: | 120 | ||||||||||||||||||||||
фінансових інвестицій | 121 | ||||||||||||||||||||||
основних засобів | 122 | ||||||||||||||||||||||
нематеріальних активів | 123 | ||||||||||||||||||||||
Інші витрати | 130 | ||||||||||||||||||||||
Чистий рух коштів від інвестиційної діяльності | 140 | ||||||||||||||||||||||
III. Рух коштів у результаті фінансової діяльності | |||||||||||||||||||||||
Надходження від фінансової діяльності за обмінними операціями, всього | 150 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі від: | 160 | ||||||||||||||||||||||
повернення кредитів | 161 | ||||||||||||||||||||||
отримання позик | 162 | ||||||||||||||||||||||
отримання відсотків (роялті) | 163 | ||||||||||||||||||||||
Інші надходження | 170 | ||||||||||||||||||||||
Витрати на фінансову діяльність за обмінними операціями, всього | 180 | ||||||||||||||||||||||
у тому числі: | 190 | ||||||||||||||||||||||
надання кредитів | 191 | ||||||||||||||||||||||
погашення позик | 192 | ||||||||||||||||||||||
сплата відсотків | 193 | ||||||||||||||||||||||
Інші витрати | 200 | ||||||||||||||||||||||
Чистий рух коштів від фінансової діяльності | 210 | ||||||||||||||||||||||
Чистий рух коштів за звітний період | 220 | ||||||||||||||||||||||
Залишок коштів на початок року | 230 | ||||||||||||||||||||||
Вплив зміни валютних курсів на залишок коштів | 240 | ||||||||||||||||||||||
Залишок коштів на кінець року | 250 |
{Національне положення доповнено додатком згідно з Наказом Міністерства фінансів № 568 від 18.05.2012}
Додаток 4 |
КОНСОЛІДОВАНИЙ ЗВІТ ПРО ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ
за 20__ рік
Стаття | Код рядка | Бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету | Бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету | Органи державних цільових фондів | Разом | |||||||||||||||
внесений капітал | фонд дооцінки | фінансовий результат | капітал у підприємства | резерви | разом | внесений капітал | фонд дооцінки | фінансовий результат | капітал у підприємства | резерви | разом | внесений капітал | фонд дооцінки | фінансовий результат | капітал у підприємства | резерви | разом | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Залишок на початок року | 010 | |||||||||||||||||||
Коригування: | ||||||||||||||||||||
Зміна облікової політики | 020 | |||||||||||||||||||
Виправлення помилок | 030 | |||||||||||||||||||
Інші зміни | 040 | |||||||||||||||||||
Скоригований залишок на початок року | 050 | |||||||||||||||||||
Переоцінка активів: | ||||||||||||||||||||
Дооцінка основних засобів | 060 | |||||||||||||||||||
Уцінка основних засобів | 070 | |||||||||||||||||||
Дооцінка незавершеного будівництва | 080 | |||||||||||||||||||
Уцінка незавершеного будівництва | 090 | |||||||||||||||||||
Дооцінка нематеріальних активів | 100 | |||||||||||||||||||
Уцінка нематеріальних активів | 110 | |||||||||||||||||||
Профіцит/дефіцит за звітний період | 120 | |||||||||||||||||||
Збільшення капіталу в підприємства | 130 | |||||||||||||||||||
Зменшення капіталу в підприємства | 140 | |||||||||||||||||||
Інші зміни в капіталі | 150 | |||||||||||||||||||
Разом змін в капіталі | 180 | |||||||||||||||||||
Залишок на кінець звітного періоду | 190 |
{Національне положення доповнено додатком згідно з Наказом Міністерства фінансів № 568 від 18.05.2012}