Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мінерально-сировинної бази, в тому числі проведення робіт з буріння артезіанських свердловин, та внесення змін до Порядку проведення геологорозвідувальних робіт за рахунок коштів державного бюджету
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мінерально-сировинної бази, в тому числі проведення робіт з буріння артезіанських свердловин, що додається.
2. Внести до Порядку проведення геологорозвідувальних робіт за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 1999 р. № 83 (Офіційний вісник України, 1999 р., № 4, ст. 137; 2006 р., № 11, ст. 717; 2009 р., № 17, ст. 533), зміни, що додаються.
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мінерально-сировинної бази, в тому числі проведення робіт з буріння артезіанських свердловин
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Розвиток мінерально-сировинної бази, в тому числі буріння артезіанських свердловин" (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство екології та природних ресурсів.
Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Державна служба геології та надр.
2. Ціллю використання бюджетних коштів є виконання державного замовлення з геологічного вивчення надр і забезпечення приросту запасів корисних копалин.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
геологічне вивчення надр та проведення інших робіт, пов'язаних з геологічною зйомкою та іншими видами картування, вивченням сейсмоактивних регіонів і прогнозуванням землетрусів, підготовкою до видання карт геологічного і спеціального призначення та їх виданням, проведенням моніторингу геологічного середовища і мінерально-сировинної бази;
проведення пошукових і розвідувальних робіт (крім дорозвідки та експлуатаційної розвідки) на нафту і газ, інші паливноенергетичні ресурси; на металічні корисні копалини та неметалічні корисні копалини;
буріння артезіанських свердловин;
складення та ведення кадастру родовищ і проявів корисних копалин, балансів запасів корисних копалин, проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, спрямованих на забезпечення ефективного геологічного вивчення надр, створення і супроводження функціонування банків даних геологічної інформації;
проведення безперервних або періодичних спостережень (моніторингу) та визначення параметрів фізичних і геохімічних полів, інших параметрів геологічного середовища, підземних вод, ґрунтів, ландшафтів, екзогенних та ендогенних геологічних процесів;
вивчення, прогнозування зміни стану та оцінку експлуатаційних запасів і прогнозних ресурсів підземних вод та їх переоцінку;
збір матеріалів та оцінку результатів діяльності користувачів надр, необхідних для здійснення контролю за виконанням умов спеціального дозволу на користування надрами або угоди про умови користування надрами.
4. Виконавцями геологорозвідувальних робіт за бюджетною програмою є спеціалізовані підприємства усіх форм власності.
5. Закупівля геологорозвідувальних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких робіт проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.
6. Сума видатків на геологорозвідувальні роботи визначається виконавцем таких робіт у пооб'єктних планах їх проведення виходячи з повної кошторисної вартості,обсягів проведення на початок бюджетного року, залишку кошторисної вартості, умов проведення робіт на об'єктах та відповідно до затверджених розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня проектно-кошторисних документів на кожний об'єкт, складених відповідно до вимог Інструкції із складання проектів та кошторисів на проведення геологорозвідувальних робіт, затвердженої головним розпорядником коштів за погодженням з Мінфіном.
Пооб'єктний план затверджується розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня за погодженням з головним розпорядником бюджетних коштів.
7. Оплата проведених геологорозвідувальних робіт здійснюється розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня згідно з договорами, укладеними з виконавцями робіт, за фактично проведені роботи.
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому Державною казначейською службою.
9. Для оплати робіт їх виконавці подають розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня за встановленою ним формою зведені реєстри проведених робіт за місяць у вартісному виразі.
10. За результатами проведення геологорозвідувальних робіт їх виконавці щокварталу з наростаючим підсумком складають інформаційний звіт за встановленою розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня формою, який передається йому до 10 числа наступного після звітного кварталу місяця.
Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня подає щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, зведену інформацію Міністерству екології та природних ресурсів і Мінфіну.
11. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку проведення геологорозвідувальних робіт за рахунок коштів державного бюджету
1. Пункт 1 викласти у такій редакції:
"1. Цей Порядок визначає процедуру доведення геологічних (технічних) завдань, складання проектно-кошторисної документації, планування, виконання, прийняття та оцінки результатів геологорозвідувальних робіт, що проводяться за рахунок державного бюджету на території України, її континентальному шельфі та у виключній (морській) економічній зоні згідно з додатком 1.".