КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 17 березня 2011 р. N 340
Київ
Про затвердження порядківвикористання коштів, передбачених
у державному бюджеті для фінансової
підтримки розвитку туризму та фінансової
підтримки роботи із створення умов для безпеки
туристів, розбудови туристичної інфраструктури
міжнародних транспортних коридорів і магістралей
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 1155 ( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу
України ( 2456-17 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання коштів, передбачених у державному
бюджеті для фінансової підтримки розвитку туризму;
Порядок використання коштів, передбачених у державному
бюджеті для фінансової підтримки роботи із створення умов для
безпеки туристів, розбудови туристичної інфраструктури міжнародних
транспортних коридорів і магістралей.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 340
ПОРЯДОКвикористання коштів, передбачених у державному
бюджеті для фінансової підтримки розвитку туризму
{ У тексті Порядку слова "Міністерство інфраструктури" в усіх
відмінках замінено словом "Мінінфраструктури", а слова
"Державна казначейська служба" в усіх відмінках - словом
"Казначейство" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
N 1155 ( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у державному бюджеті Мінінфраструктури за програмою
"Фінансова підтримка розвитку туризму" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство
інфраструктури, а відповідальним виконавцем бюджетної програми -
Держтуризмкурорт. Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 1155 ( 1155-2011-п ) від
09.11.2011 }
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) забезпечення підвищення якості та рівня безпеки
національного туристичного продукту шляхом розроблення і
впровадження стандартів у галузі туризму та вимог до об'єктів
туристичної інфраструктури, що гармонізовані з міжнародними
стандартами;
2) проведення орієнтованої на зовнішній та внутрішній ринок
рекламно-інформаційної кампанії;
3) проведення туристичних виставок і ярмарків в Україні та за
кордоном, а також участь у них;
4) проведення за участю вітчизняних фахівців семінарів,
конференцій і засідань за круглим столом з метою вивчення питання
щодо впровадження міжнародних стандартів у галузі туризму;
5) забезпечення ведення обліку та здійснення моніторингу
туристичних ресурсів шляхом створення і ведення реєстрів курортних
територій, об'єктів відвідувань (музеїв, пам'яток архітектури,
культури, історії) та туристичної інфраструктури, турагентств і
туроператорів;
6) забезпечення міжнародної діяльності в галузі туризму
шляхом фінансування спільних туристичних проектів за укладеними
міжнародними договорами, здійснення перекладу зазначених договорів
українською мовою та участі вітчизняних фахівців у роботі
міжурядових комісій і міжвідомчих робочих груп;
7) оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних
делегацій для участі у заходах щодо розвитку туризму, які
проводяться в Україні та за кордоном.
4. Бюджетні кошти використовуються у межах бюджетних
призначень відповідно до плану заходів щодо розвитку туризму
(далі - план заходів), затвердженого Держтуризмкурортом за
погодженням з Мінінфраструктури, та з урахуванням необхідності
виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в
органах Казначейства. Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1155
( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних
коштів здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з
урахуванням положень бюджетного законодавства.
Остаточні розрахунки проводяться згідно з умовами договору
про закупівлю товарів, робіт і послуг на підставі актів
приймання-передачі виконаних робіт та документального
підтвердження вартості витрат і проведених розрахунків.
6. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку
інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а
також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов'язань в органах
Казначейства та проведення операцій, пов'язаних з використанням
бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому
Казначейством.
7. З метою недопущення виникнення кредиторської
заборгованості на кінець року до тендерної документації та
договору про закупівлю товарів, робіт і послуг включається вимога
щодо коригування визначених у договорі суми та зобов'язань сторін
у разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників
державного бюджету.
8. Мінінфраструктури затверджує результативні показники
виконання плану заходів з поквартальною розбивкою.
Відомості про зазначені показники надсилаються
Мінінфраструктури у двотижневий строк Мінфіну.
Мінінфраструктури подає Мінфіну в тижневий строк після
завершення звітного періоду та одинадцяти місяців інформацію про
стан виконання показників.
9. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про
використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та
ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством
порядку.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 340
ПОРЯДОКвикористання коштів, передбачених
у державному бюджеті для фінансової
підтримки роботи із створення умов
для безпеки туристів, розбудови туристичної
інфраструктури міжнародних транспортних
коридорів і магістралей
{ У тексті Порядку слова "Міністерство інфраструктури" в усіх
відмінках замінено словом "Мінінфраструктури", а слова
"Державна казначейська служба" в усіх відмінках - словом
"Казначейство" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
N 1155 ( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у державному бюджеті Мінінфраструктури за програмою
"Фінансова підтримка створення умов безпеки туристів та розбудови
туристичної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів та
магістралей в Україні" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство
інфраструктури, а відповідальним виконавцем бюджетної програми -
Держтуризмкурорт. Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 1155 ( 1155-2011-п ) від
09.11.2011 }
3. Бюджетні кошти спрямовуються на виконання робіт із
створення безпечних умов для відвідування країни та об'єктів
туристичної інфраструктури шляхом:
1) складення переліку туристичних маршрутів, об'єктів
відвідувань та туристичної інфраструктури із зазначенням
обов'язкових характеристик, вимог щодо безпеки туристів під час
відвідування таких об'єктів та їх облаштування з метою віднесення
до категорії "туристичний";
2) розроблення схеми розташування туристичних маршрутів,
об'єктів відвідувань та інфраструктури;
3) створення системи інформаційного обслуговування туристів і
суб'єктів туристичної індустрії;
4) проведення інвентаризації об'єктів туристичної
інфраструктури;
5) проведення семінарів і конференцій з метою залучення
інвестицій для будівництва об'єктів туристичної інфраструктури;
6) розроблення та видання карт, схем, довідників для
автотуристів з метою розповсюдження в пунктах перетину кордону та
найбільших туристичних центрах.
4. Бюджетні кошти використовуються у межах бюджетних
призначень відповідно до плану заходів щодо створення умов для
безпеки туристів, розбудови туристичної інфраструктури міжнародних
транспортних коридорів і магістралей (далі - план заходів),
затвердженого Держтуризмкурортом за погодженням з
Мінінфраструктури, та з урахуванням необхідності виконання
бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах
Казначейства.
Мінінфраструктури для здійснення кожного окремого заходу,
передбаченого планом заходів, видає наказ, в якому зазначається
найменування заходу, відповідальний за його виконання, дата і
місце здійснення, сума витрат. До наказу додається кошторис
витрат, пов'язаних із підготовкою та здійсненням заходу, з
відповідними розрахунками та обґрунтуваннями. Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1155
( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних
коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з
урахуванням положень бюджетного законодавства.
Остаточні розрахунки проводяться згідно з умовами договору
про закупівлю товарів, робіт і послуг на підставі актів
приймання-передачі виконаних робіт та документального
підтвердження вартості витрат і проведених розрахунків.
6. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку
інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а
також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов'язань в органах
Казначейства та проведення операцій, пов'язаних з використанням
бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому
Казначейством.
7. З метою недопущення виникнення кредиторської
заборгованості на кінець року до тендерної документації та
договору про закупівлю товарів, робіт і послуг включається вимога
щодо коригування визначених у договорі суми та зобов'язань сторін
у разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників
державного бюджету.
8. Мінінфраструктури затверджує результативні показники
виконання плану заходів з поквартальною розбивкою.
Відомості про зазначені показники надсилаються
Мінінфраструктури у двотижневий строк Мінфіну.
Мінінфраструктури подає Мінфіну в тижневий строк після
завершення звітного періоду та одинадцяти місяців інформацію про
стан виконання показників.
9. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про
використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим і
ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством
порядку. Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1155
( 1155-2011-п ) від 09.11.2011 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ