ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
01.12.2009 N 671
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
4 лютого 2010 р.
за N 125/17420
Про затвердження форми Розрахунку суми зборуна розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
та Порядку заповнення розрахунку суми збору
на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
Відповідно до статті 8 Закону України "Про державну податкову
службу в Україні" ( 509-12 ), Закону України "Про збір на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства" ( 587-14 ) та постанови
Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 N 587 ( 587-2005-п )
"Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштів
на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства"
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити форму Розрахунку суми збору на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства ( za125-10 ), що
додається.
2. Затвердити Порядок заповнення розрахунку суми збору на
розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, що додається.
3. Управлінню адміністрування акцизного збору
(Марченко Ю.В.):
3.1. Подати цей наказ до Міністерства юстиції України на
державну реєстрацію у встановленому порядку.
3.2. Після державної реєстрації цього наказу в 10-денний
строк надати Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення
процесів оподаткування (Шевченко С.С.) форми звітності та
відповідні алгоритми контролю для внесення змін до програмного
забезпечення для приймання та обробки документів податкової
звітності платників податків.
4. Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення
процесів оподаткування (Шевченко С.С.) у місячний строк від дня
реєстрації наказу в Міністерстві юстиції України внести відповідні
зміни до програмного забезпечення для проведення державними
податковими органами обробки розрахунку збору на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства.
5. Департаменту масово-роз'яснювальної роботи та звернень
громадян (Косарчук В.П.) довести наказ через засоби масової
інформації та веб-сайт ДПА до відома платників податків.
6. Наказ набирає чинності через 10 днів після офіційного
опублікування.
7. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державної
податкової адміністрації України від 28.03.2002 N 133 ( z0369-02 )
"Про затвердження форми звіту про суму нарахованого збору на
розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства та Порядку його
заповнення і подання, а також форми довідки про суми зазначеного
збору", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.04.2002
за N 369/6657 (зі змінами).
8. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Голови Буханевича О.М.
Голова С.В.Буряк
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва О.Кужель
Перший заступник
Міністра фінансів України І.І.Уманський
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Державної податкової
адміністрації України
01.12.2009 N 671
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
4 лютого 2010 р.
заповнення розрахунку суми збору на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства
( za125-10 )
1. Дія цього Порядку поширюється на суб'єктів підприємницької
діяльності, які відповідно до Закону України "Про збір на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства" ( 587-14 ) є платниками
збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
(далі - платник).
2. У Розрахунку суми збору на розвиток виноградарства,
садівництва і хмелярства (далі - розрахунок) платником збору
щомісяця зазначається сума податкового зобов'язання зі сплати
збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
3. У розрахунку вказуються всі передбачені в ньому показники.
У разі незаповнення того чи іншого показника (через його
відсутність) у відповідній графі розрахунку ставиться
прокреслення. Розрахунок заповнюється чорнилом, пастою кулькових
ручок, за допомогою друкарської машинки, принтерів.
4. Суми збору у розрахунку за кожний податковий (звітний)
місяць проставляються у гривнях, без копійок, з відповідним
округленням за загальновстановленими правилами.
5. Розрахунок складається з таких частин: загальна частина,
розділ "Розрахунок суми збору на розвиток виноградарства,
садівництва і хмелярства" та спеціальна частина для службових
відміток.
6. У загальній частині розрахунку відображаються такі дані:
вид розрахунку - звітний, новий звітний або уточнюючий (у кожному
окремому випадку позначається через "х"); тривалість базового
звітного (податкового) періоду (порядковий номер місяця
зазначається арабськими цифрами (для чисел з однієї цифри в
першому полі проставляється "0")); найменування юридичної особи
або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код платника за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер
платника згідно з ДРФО (за наявності); місцезнаходження платника
збору, телефон, поштовий індекс (факс, електронна адреса - на
бажання); повна назва органу державної податкової служби, до якого
подається розрахунок.
7. У відповідних клітинках колонки 2 "Вид товару"
зазначаються алкогольні напої та/або пиво окремими рядками.
8. У відповідних клітинках колонки 3 "Сума виручки від
реалізації товарів в оптовій торговельній мережі за договорами
комісії" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в оптовій торговельній
мережі за договорами комісії.
9. У відповідних клітинках колонки 4 "Сума виручки від
реалізації товарів в оптовій торговельній мережі за іншими
договорами" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в оптовій торговельній
мережі за іншими договорами.
10. У відповідних клітинках колонки 5 "Сума виручки від
реалізації товарів у роздрібній торговельній мережі за договорами
комісії" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в роздрібній
торговельній мережі за договорами комісії.
11. У відповідних клітинках колонки 6 "Сума виручки від
реалізації товарів у роздрібній торговельній мережі за іншими
договорами" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в роздрібній
торговельній мережі за іншими договорами.
12. У відповідних клітинках колонки 7 "Сума виручки від
реалізації товарів у мережі громадського харчування за договорами
комісії" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в мережі громадського
харчування за договорами комісії.
13. У відповідних клітинках колонки 8 "Сума виручки від
реалізації товарів у мережі громадського харчування за іншими
договорами" зазначається сума виручки, отримана на всіх етапах
реалізації алкогольних напоїв та/або пива в мережі громадського
харчування за іншими договорами.
14. У відповідних клітинках колонки 9 "Всього виручки до
оподаткування" зазначається загальна сума виручки, отримана за
звітний місяць, яка підлягає оподаткуванню.
15. У відповідних клітинках колонки 10 "Сума податкового
зобов'язання, що підлягає сплаті до бюджету" зазначається сума в
розмірі одного відсотка від загальної суми виручки, отриманої за
звітний місяць.
16. Розрахунок підписується фізичною особою - суб'єктом
підприємницької діяльності або керівником і головним бухгалтером
юридичної особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та дати
заповнення розрахунку) та скріплюється печаткою (за наявності).
Дані, наведені в розрахунку, повинні підтверджуватися первинними
документами обліку та звітності.
17. Після подання звітного розрахунку за податковий (звітний)
період платник збору має право подати новий звітний розрахунок за
цей самий період з виправленими показниками до закінчення
граничного терміну подання розрахунку.
18. Якщо платник збору самостійно виявляє помилки, що
містяться у поданому ним раніше розрахунку, такий платник
зобов'язаний подати уточнюючий розрахунок з виправленими
показниками (далі - уточнюючий розрахунок).
19. Уточнюючий розрахунок подається платником за формою та за
звітний період, у якому було допущено помилку, із розкриттям
інформації про суму податкового зобов'язання в результаті
самостійно виявлених помилок.
20. До кожного уточнюючого розрахунку додається окрема
Довідка про суму збору на розвиток виноградарства, садівництва і
хмелярства, яка зменшує або збільшує податкове зобов'язання у
результаті виправлення самостійно виявленої помилки в попередніх
звітних періодах ( za125-10 ) (далі - довідка).
21. Довідка може бути заповнена чорнилом, пастою кулькових
ручок, за допомогою друкарської машинки, принтерів. У рядках, де
відсутні дані для заповнення, ставиться прокреслення.
22. У довідці зазначаються такі дані: тривалість базового
податкового (звітного) періоду та податковий (звітний) період, за
який виправляються помилки (порядковий номер місяця зазначається
арабськими цифрами (для чисел з однієї цифри в першому полі
проставляється "0")); найменування юридичної особи або прізвище,
ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця; ідентифікаційний
код платника за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер платника згідно
з ДРФО (за наявності); місцезнаходження платника податку, телефон,
поштовий індекс (факс, електронна адреса - на бажання); повна
назва органу державної податкової служби, до якого подається
довідка.
23. Дані показників, що впливають на суму податку в картці
особового рахунку платника збору, заносяться у довідку в такому
порядку: рядок 1 - сума збору на розвиток виноградарства, садівництва
і хмелярства, що підлягає сплаті згідно з розрахунком, у якому
виявлено помилку; рядок 2 - сума збору на розвиток виноградарства, садівництва
і хмелярства, що підлягає сплаті згідно з уточнюючим розрахунком; рядок 3 - сума збору на розвиток виноградарства, садівництва
і хмелярства, яка зменшує податкові зобов'язання у результаті
виправлення помилки, тобто різниця між сумою збору згідно з
попередньо поданим розрахунком (звітним, новим звітним або
уточнюючим) та сумою збору згідно з уточнюючим розрахунком, який
подається; рядок 4 - сума збору на розвиток виноградарства, садівництва
і хмелярства, яка збільшує податкові зобов'язання у результаті
виправлення помилки, тобто різниця між сумою збору згідно з
уточнюючим розрахунком, який подається, та сумою збору згідно з
попередньо поданим розрахунком (звітним, новим звітним або
уточнюючим); рядок 5 - сума самостійно нарахованого штрафу в розмірі п'яти
відсотків від суми недоплати; рядок 6 - зміст помилки, яка призвела до збільшення або
зменшення суми збору.
24. Довідка підписується фізичною особою - суб'єктом
підприємницької діяльності або керівником і головним бухгалтером
юридичної особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та дати
заповнення довідки) та скріплюється печаткою (за наявності).
Начальник Управління
адміністрування
акцизного збору Ю.В.Марченко
Джерело:Офіційний портал ВРУ