МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Н А К А ЗМіністра оборони України
01.03.2010 N 93
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
25 березня 2010 р.
за N 249/17544
Про затвердження Змін до Інструкціїпро організацію розгляду звернень
та проведення особистого прийому
громадян у Міністерстві оборони України
та Збройних Силах України
{ Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності
Наказу Міністерства оборони N 722 ( z1512-05 ) від 03.12.2005,
до якого вносились зміни }
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року
N 109 ( 109/2008 ) "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до
органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня
1992 року N 731 ( 731-92-п ) "Про затвердження Положення про
державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших
органів виконавчої влади" (із змінами) та з метою вдосконалення
роботи із зверненнями громадян у Міністерстві оборони України та
Збройних Силах України Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про організацію розгляду
звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві
оборони України та Збройних Силах України, затвердженої наказом
Міністра оборони України від 3 грудня 2005 року N 722
( z1512-05 ), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України
16 грудня 2005 року за N 1512/11792 (із змінами), що додаються.
2. Наказ розіслати до окремої військової частини.
3. Наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.
Тимчасово виконуючий обов'язки
Міністра оборони України В.В.Іващенко
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністра оборони
України
01.03.2010 N 93
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
25 березня 2010 р.
до Інструкції про організацію розгляду звернень
та проведення особистого прийому громадян
у Міністерстві оборони України
та Збройних Силах України
( z1512-05 )
1. Пункт 1.2 розділу 1 викласти в такій редакції: "1.2. Інструкцію розроблено відповідно до вимог Конституції
України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про звернення громадян"
( 393/96-ВР ), "Про Збройні Сили України" ( 1934-12 ), Статуту
внутрішньої служби Збройних Сил України ( 548-14 ),
Дисциплінарного статуту Збройних Сил України ( 551-14 ), Указу
Президента України від 7 лютого 2008 року N 109 ( 109/2008 ) "Про
першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та
органів місцевого самоврядування", постанов Кабінету Міністрів
України від 14 квітня 1997 року N 348 ( 348-97-п ) "Про
затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в
органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях
громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно
від форм власності, в засобах масової інформації", від 17 жовтня
1997 року N 1153 ( 1153-97-п ) "Про затвердження Примірної
інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки
Крим, місцевих органах виконавчої влади", від 24 червня 2009 року
N 630 ( 630-2009-п ) "Про затвердження Методики оцінювання рівня
організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої
влади".
2. Підпункт 2.5.5 розділу 2 викласти в такій редакції: "2.5.5. Керівники органів військового управління особисто
розглядають звернення і в першу чергу приймають Героїв України,
Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів
Великої Вітчизняної війни, повних кавалерів ордена Слави, осіб,
нагороджених чотирма і більше медалями "За відвагу", жінок, яким
присвоєно почесне звання України "Мати-героїня". Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни
та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали
внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей,
одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту
та підтримки".
3. Розділ 3 доповнити пунктами 3.11 та 3.12 такого змісту: "3.11. Органи військового управління створюють умови для
участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надають
можливість знайомитися з матеріалами перевірок відповідних
звернень та матеріалів справ особистого прийому в частині, що їх
стосується. 3.12. Посадові особи органів військового управління
забезпечують функціонування гарячих ліній і телефонів довіри.
Проводять широку роз'яснювальну роботу з питань реалізації
громадянами права на звернення на особистий прийом".
4. Пункт 4.8 розділу 4 викласти в такій редакції: "4.8. Попередній запис громадян до Міністра оборони України,
першого заступника Міністра оборони України, заступників Міністра
оборони України здійснюється посадовими особами Управління
розгляду звернень та прийому громадян Міністерства оборони України
в місті Києві за адресою: вулиця Грушевського, 30/1 (Центральний
будинок офіцерів Збройних Сил України, кімната 349, телефони:
0-44-253-89-31, 0-44-253-04-71, 0-44-253-11-56) з 9.00 до 13.00 та
з 14.00 до 18.00 і закінчується не пізніше ніж за 10 робочих днів
до дня прийому".
5. Пункт 7.12 розділу 7 доповнити підпунктами 7.12.3
та 7.12.4 такого змісту: "7.12.3. Рівень організації роботи із зверненнями громадян у
Міністерстві оборони України та Генеральному штабі Збройних Сил
України оцінюється за показниками відповідно до Методики
оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в
органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету
Міністрів України від 24 червня 2009 року N 630 ( 630-2009-п ). 7.12.4. За результатами проведеної перевірки та оцінювання
рівня організації роботи із зверненнями громадян у разі виявлення
недоліків надаються рекомендації щодо їх усунення та удосконалення
такої роботи".
Директор Адміністративного
департаменту Міністерства
оборони України
генерал-майор В.О.Георгієш
Джерело:Офіційний портал ВРУ