КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 21 січня 2009 р. N 28
Київ
Про утворення Ради з питаньпрофесійної орієнтації населення
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 858 ( 858-2011-п ) від 10.08.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Утворити Раду з питань професійної орієнтації населення.
2. Затвердити Положення про Раду з питань професійної
орієнтації населення, що додається.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 21 січня 2009 р. N 28
ПОЛОЖЕННЯпро Раду з питань професійної орієнтації населення
1. Рада з питань професійної орієнтації населення (далі -
Рада) є консультативно-дорадчим органом при Кабінеті Міністрів
України. Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 858
( 858-2011-п ) від 10.08.2011 }
2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента
України та постановами Верховної Ради України, прийнятими
відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України,
актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Ради є:
всебічне вивчення проблемних питань та розроблення пропозицій
за результатами аналізу діяльності міністерств, інших центральних
органів виконавчої влади, всеукраїнських профспілок, їх об'єднань,
всеукраїнських громадських організацій, інших об'єднань громадян і
всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців у частині
професійної орієнтації населення;
сприяння координації роботи центральних і місцевих органів
виконавчої влади та їх взаємодії з органами місцевого
самоврядування і сторонами соціального діалогу;
розроблення пропозицій і рекомендацій щодо підвищення рівня
професійної орієнтації населення, її нормативно-правового,
фінансового, матеріально-технічного, кадрового, наукового,
методичного та інформаційного забезпечення;
участь у визначенні пріоритетів фундаментальних та прикладних
наукових досліджень з питань, що належать до її компетенції;
забезпечення проведення системного аналізу актів
законодавства з питань професійної орієнтації населення з метою
визначення основних напрямів його вдосконалення та проектів актів
законодавства із зазначених питань;
сприяння вивченню, узагальненню і поширенню вітчизняного та
зарубіжного досвіду роботи у сфері професійної орієнтації
населення;
розроблення пропозицій щодо розвитку міжнародного
співробітництва, спрямованого на вдосконалення державної системи
професійної орієнтації населення.
4. Рада має право:
одержувати в установленому порядку від центральних і місцевих
органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій
інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
утворювати постійні та тимчасові робочі групи, комісії,
залучати за згодою для участі в їх роботі представників
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій, профспілок,
їх об'єднань, громадських організацій, інших об'єднань громадян,
організацій роботодавців, їх об'єднань, наукових установ тощо (за
погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів;
заслуховувати на своїх засіданнях інформацію керівників
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій, профспілок,
їх об'єднань, громадських організацій, інших об'єднань громадян,
організацій роботодавців, їх об'єднань з питань професійної
орієнтації населення;
взаємодіяти з утвореними в установленому порядку радами з
питань професійної орієнтації населення в Автономній Республіці
Крим, областях, мм. Києві та Севастополі;
вносити Кабінетові Міністрів України розроблені за
результатами своєї роботи пропозиції щодо вирішення актуальних
питань функціонування державної системи професійної орієнтації
населення;
організовувати та проводити конференції, симпозіуми,
семінари, наради з питань, що належать до її компетенції.
5. Рада утворюється у складі голови, трьох заступників голови
та членів Ради, які здійснюють свої повноваження і обов'язки на
громадських засадах.
Головою Ради є Віце-прем'єр-міністр України - Міністр
соціальної політики.
До складу Ради входять по одному заступнику Міністра
соціальної політики, Міністра освіти і науки, молоді та спорту,
Міністра фінансів, Міністра економічного розвитку і торгівлі,
Міністра охорони здоров'я, Голови Держмолодьспорту, директора
Державного центру зайнятості, а також академік - секретар
відділення професійної освіти і освіти дорослих Національної
академії педагогічних наук, вісім представників всеукраїнських
профспілок, їх об'єднань, всеукраїнських громадських організацій,
інших об'єднань громадян і вісім представників всеукраїнських
об'єднань організацій роботодавців за їх згодою. Пункт 5 в редакції Постанови КМ N 858 ( 858-2011-п ) від
10.08.2011 }
6. Голова Ради має трьох заступників.
Заступником голови Ради з числа членів Ради, що представляють
центральні органи виконавчої влади, Державний центр зайнятості,
Національну академію педагогічних наук, є заступник Міністра
соціальної політики. Інші заступники голови Ради обираються на
першому її засіданні з числа членів Ради, що представляють
всеукраїнські профспілки, їх об'єднання, всеукраїнські громадські
організації, інші об'єднання громадян і всеукраїнські об'єднання
організацій роботодавців. { Абзац другий пункту 6 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 858 ( 858-2011-п ) від
10.08.2011 }
7. Персональний склад Ради затверджується головою Ради.
Строк повноважень членів Ради становить три роки.
8. Основною формою роботи Ради є засідання, що проводиться її
головою або одним із заступників голови Ради в разі потреби, але
не рідше ніж два рази на рік.
Регламент роботи Ради затверджується головою Ради.
9. Засідання Ради вважається правоможним, якщо на ньому
присутні не менш як:
дві третини членів Ради;
по чотири члени Ради, що представляють центральні органи
виконавчої влади, Державний центр зайнятості, Національну академію
педагогічних наук; всеукраїнські профспілки, їх об'єднання,
всеукраїнські громадські організації, інші об'єднання громадян;
всеукраїнські об'єднання організацій роботодавців. { Абзац третій
пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 858
( 858-2011-п ) від 10.08.2011 }
10. На своїх засіданнях Рада формує пропозиції і рекомендації
з питань, що належать до її компетенції, які фіксуються в
протоколі засідання.
Пропозиції і рекомендації вважаються такими, що схвалені,
якщо за них проголосувала більшість присутніх на засіданні членів
Ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос
головуючого.
Протокол засідання Ради підписує голова Ради, а у разі його
відсутності - заступник голови.
11. Пропозиції і рекомендації Ради можуть бути реалізовані
шляхом прийняття відповідного акта Кабінетом Міністрів України.
12. Організаційно-технічне забезпечення роботи Ради здійснює
Мінсоцполітики. Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 858
( 858-2011-п ) від 10.08.2011 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ