open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 27 травня 2009 р. N 532

Київ
Про затвердження Положення

про Реєстр державних та

адміністративних послуг

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про Реєстр державних та
адміністративних послуг, що додається.
2. Підпункт 24 пункту 4 Положення про Головне управління
державної служби України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 26 вересня 2007 р. N 1180 ( 1180-2007-п )
(Офіційний вісник України, 2007 р., N 74, ст. 2757), викласти у
такій редакції:
"24) забезпечує проведення функціонального обстеження органів
виконавчої влади, ведення Реєстру державних та адміністративних
послуг, готує пропозиції щодо оптимізації структури та системи
зазначених органів і подає їх в установленому порядку Кабінетові
Міністрів України;".
3. Головному управлінню державної служби розпочати у
двотижневий строк ведення Реєстру державних та адміністративних
послуг.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 40

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 27 травня 2009 р. N 532
ПОЛОЖЕННЯ

про Реєстр державних

та адміністративних послуг

1. Реєстр державних та адміністративних послуг (далі -
Реєстр) - єдина комп'ютерна база даних про державні та
адміністративні послуги, які надаються органами виконавчої влади,
державними підприємствами, установами та організаціями, а також
органами місцевого самоврядування у процесі виконання ними
делегованих державою повноважень.
2. Реєстр формується з метою:
ведення обліку державних та адміністративних послуг;
удосконалення процедури надання державних та адміністративних
послуг на платній і безоплатній основі;
забезпечення відкритості та доступності інформації про
державні та адміністративні послуги.
3. Держателем Реєстру, який забезпечує його формування та
ведення, є Головдержслужба.
Адміністратором Реєстру, який забезпечує його технічне
обслуговування та програмне забезпечення, є Центр адаптації
державної служби до стандартів Європейського Союзу.
4. Формування та ведення Реєстру передбачає:
збирання, облік та оброблення інформації про державні та
адміністративні послуги і суб'єктів їх надання;
включення відомостей до Реєстру та їх виключення;
видачу витягів з Реєстру;
забезпечення доступу користувачів до Реєстру через офіційний
веб-сайт Головдержслужби та їх інформування через інші засоби
масової інформації.
5. До Реєстру включається інформація про нормативно-правовий
акт, відповідно до якого надається державна або адміністративна
послуга, суб'єкта її надання, розмір плати (у разі надання послуги
на платній основі) та інші визначені держателем Реєстру відомості.
6. Підставою для включення відомостей до Реєстру та їх
виключення є подання органами виконавчої влади інформації про
державні та адміністративні послуги в установленому держателем
Реєстру порядку. Держатель Реєстру звертається до органів
місцевого самоврядування для надання відповідної інформації.
Органи виконавчої влади несуть відповідальність за
достовірність і своєчасність подання відомостей, що вносяться до
Реєстру.
7. Витяг з Реєстру видається користувачам безоплатно
відповідно до їх письмового запиту за встановленою держателем
Реєстру формою.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: