open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
{ Указ втратив чинність на підставі Указу Президента

N 1033/2009 ( 1033/2009 ) від 11.12.2009 }
Про зупинення дії

розпорядження Кабінету Міністрів України

від 16 вересня 2009 року N 1119-р

Кабінет Міністрів України 16 вересня 2009 року видав
розпорядження N 1119-р ( 1119-2009-р ) "Деякі питання проведення
конверсії смуг радіочастот", яким доручив:
Міністерству оборони України, Міністерству транспорту та
зв'язку України, Національній комісії з питань регулювання зв'язку
України провести конверсію смуг радіочастот 1920-1935 МГц,
1950-1980 МГц, 2010-2015 МГц, 2020-2025 МГц, 2110-2125 МГц,
2140-2170 МГц для запровадження системи мобільного зв'язку
третього покоління стандарту ІМТ-2000 (UMTS) шляхом зміни
частотних присвоєнь радіоелектронних засобів спеціальних
користувачів, які працюють у зазначених смугах радіочастот, і
переведення їх поза такі смуги радіочастот (пункт 1)
( 1119-2009-р );
Національній комісії з питань регулювання зв'язку України
організувати проведення тендерів (відкритих аукціонів) на видачу
ліцензії на користування радіочастотним ресурсом у смугах
радіочастот 1920-1935 МГц, 1950-1980 МГц, 2010-2015 МГц,
2020-2025 МГц, 2110-2125 МГц, 2140-2170 МГц для впровадження
радіотехнології "Цифровий стільниковий радіозв'язок ІМТ-2000
(UMTS)" (пункт 2) ( 1119-2009-р ).
Таким чином, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення
щодо конверсії смуг радіочастот, які використовуються Збройними
Силами України та іншими спеціальними користувачами в інтересах
національної безпеки та оборони України, і передачі права на
користування такими радіочастотами операторам мобільного зв'язку.
За Законом України "Про радіочастотний ресурс України"
( 1770-14 ) конверсія радіочастотного ресурсу України передбачає
комплекс заходів, у результаті виконання яких відбувається
вивільнення частини радіочастотного ресурсу України (радіочастот
та/або смуг радіочастот) для подальшого її використання
користувачами інших категорій та/або впровадження інших стандартів
і технологій; конверсія радіочастотного ресурсу України
здійснюється на виконання та відповідно до Плану використання
радіочастотного ресурсу України ( 815-2006-п ), а також згідно із
стратегічними завданнями держави щодо впровадження сучасних
телекомунікаційних та інформаційних технологій (частини перша і
друга статті 22) ( 1770-14 ).
Тож, вивільнення відповідного радіочастотного ресурсу
спеціальними користувачами має передбачати комплекс заходів, який
би забезпечував безперешкодне переведення радіоелектронних засобів
таких користувачів на інші смуги радіочастот.
Передбачені ж названим розпорядженням ( 1119-2009-р ) заходи
щодо вивільнення відповідного радіочастотного ресурсу не
передбачають комплексного підходу, який би забезпечував
безперешкодне переведення радіоелектронних засобів спеціальних
користувачів, що працюють у вищезазначених смугах радіочастот, на
інші смуги, та не враховують реальних можливостей такого
переведення.
Відтак, запропонований розпорядженням N 1119-р
( 1119-2009-р ) механізм матиме наслідком зниження рівня
боєздатності Збройних Сил України та інших військових формувань,
їх бойової готовності до оборони держави. Підтримання ж на
належному рівні боєздатності Збройних Сил України та інших
військових формувань, їх бойової готовності до оборони держави є
необхідною складовою підготовки держави до оборони в мирний час
(стаття 3 Закону України "Про оборону України") ( 1932-12 ).
Отже, реалізація передбачених названим розпорядженням
Кабінету Міністрів України ( 1119-2009-р ) заходів знизить рівень
оборонного потенціалу України, що, виходячи зі змісту Закону
України "Про основи національної безпеки України" ( 964-15 ),
становить загрозу національним інтересам і національній безпеці
держави.
Згідно зі статтею 17 Конституції України ( 254к/96-ВР )
захист суверенітету і територіальної цілісності України,
забезпечення її інформаційної безпеки є найважливішими функціями
держави (частина перша) ( 254к/96-ВР ); забезпечення державної
безпеки і захист державного кордону України покладаються, зокрема,
на відповідні військові формування (частина третя) ( 254к/96-ВР ).
Основним Законом держави ( 254к/96-ВР ) встановлено, що
Кабінет Міністрів України має здійснювати заходи щодо забезпечення
обороноздатності і національної безпеки України (пункт 7
статті 116) ( 254к/96-ВР ).
Проте Уряд зазначеним розпорядженням ( 1119-2009-р )
передбачив заходи, що призведуть до зниження рівня боєздатності
Збройних Сил України та інших військових формувань, їх бойової
готовності до оборони держави, а відповідно, - до зниження рівня
обороноздатності України, а отже, діяв усупереч наведеним нормам
статті 17, пункту 7 статті 116 Конституції України ( 254к/96-ВР ).
Відтак, Кабінетом Міністрів України порушено й вимогу частини
третьої статті 113 Конституції України ( 254к/96-ВР ), згідно з
якою Кабінет Міністрів України зобов'язаний керуватися у своїй
діяльності Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України.
Виходячи з викладеного, відповідно до пункту 15 частини
першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР )
п о с т а н о в л я ю:
1. Зупинити дію розпорядження Кабінету Міністрів України від
16 вересня 2009 року N 1119-р ( 1119-2009-р ) "Деякі питання
проведення конверсії смуг радіочастот".
2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЮЩЕНКО
м. Київ, 20 жовтня 2009 року

N 834/2009

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: