open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 27 лютого 2008 р. N 108

Київ
Про затвердження Порядку використання

у 2008 році коштів, передбачених

у державному бюджеті для надання

державної підтримки вугледобувним

підприємствам (включаючи підприємства

з видобутку бурого вугілля) на часткове

покриття витрат із собівартості продукції,

у тому числі забезпечення гарантійних

зобов'язань щодо повернення бюджетних

позик, а також погашення простроченої

заборгованості за електричну енергію,

яка утворилася у минулих роках
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 478 ( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок використання у 2008 році коштів,
передбачених у державному бюджеті ( 107-17 ) для надання державної
підтримки вугледобувним підприємствам (включаючи підприємства з
видобутку бурого вугілля) на часткове покриття витрат із
собівартості продукції, у тому числі забезпечення гарантійних
зобов'язань щодо повернення бюджетних позик, а також погашення
простроченої заборгованості за електричну енергію, яка утворилася
у минулих роках.
Державній податковій адміністрації надавати згідно із законом
вугледобувним підприємствам, що проводять відповідно до
зазначеного Порядку розрахунки з погашення простроченої
заборгованості за електричну енергію, яка утворилася у минулих
роках, розстрочку у сплаті податкових зобов'язань з податку на
прибуток, який виникає при проведенні цих розрахунків, строком на
24 місяці. { Постановляючу частину доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 478 ( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 37

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 27 лютого 2008 р. N 108
ПОРЯДОК

використання у 2008 році коштів, передбачених

у державному бюджеті ( 107-17 ) для надання

державної підтримки вугледобувним

підприємствам (включаючи підприємства з видобутку

бурого вугілля) на часткове покриття витрат

із собівартості продукції, у тому числі

забезпечення гарантійних зобов'язань щодо

повернення бюджетних позик, а також погашення

простроченої заборгованості за електричну енергію,

яка утворилася у минулих роках

1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2008 році
коштів, передбачених Мінвуглепрому в державному бюджеті ( 107-17 )
за програмою "Державна підтримка вугледобувних підприємств
(включаючи підприємства з видобутку бурого вугілля) на часткове
покриття витрат із собівартості продукції, у тому числі
забезпечення гарантійних зобов'язань по поверненню бюджетних
позик, а також погашення простроченої заборгованості за електричну
енергію, яка утворилася у минулих роках, у сумі
1019403,3 тис. грн." (далі - бюджетні кошти).
2. Мінвуглепром здійснює розподіл бюджетних коштів (крім
коштів, що спрямовуються на забезпечення гарантійних зобов'язань
щодо повернення бюджетних позик, а також погашення простроченої
заборгованості за електричну енергію, яка утворилася у минулих
роках, у сумі 1019403,3 тис. гривень) між вугледобувними
підприємствами державної форми власності, якщо обсяг готової
товарної вугільної продукції за прогнозованими цінами не покриває
витрат з її собівартості.
3. Мінвуглепром на підставі оцінки результатів діяльності
вугледобувних підприємств за економічними показниками та
виробничих потенціалів затверджує не пізніше ніж 1 березня 2008 р.
окремі показники програм діяльності цих підприємств на поточний
рік.
Прогнозовані обсяги готової товарної вугільної продукції
визначаються Мінвуглепромом для кожного вугледобувного
підприємства виходячи з асортименту її виробництва з урахуванням
попиту на таку продукцію, якісних показників, помісячного
прогнозованого рівня цін на 2008 рік та з урахуванням зазначених
показників у 2007 році. До складу прогнозованих обсягів готової
товарної вугільної продукції кожного вугледобувного підприємства
не включаються прогнозовані обсяги готової товарної вугільної
продукції очисних вибоїв, наданих іншим суб'єктам господарювання
відповідно до договорів оренди, про спільну діяльність, комісії,
доручення чи інших договорів, що регулюють зазначені
взаємовідносини, шахти, яка входить до складу вугледобувного
підприємства як відокремлений підрозділ або яка є суб'єктом
господарювання. { Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 478 ( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }
Прогнозовані витрати із собівартості готової товарної
вугільної продукції визначаються Мінвуглепромом відповідно до
методичних рекомендацій з обліку витрат на виробництво готової
товарної вугільної продукції, затверджених Мінвуглепромом та
погоджених з Мінфіном, без врахування суми амортизаційних
відрахувань, нарахованих на основні засоби, що придбані за рахунок
бюджетних коштів.
Різниця між прогнозованими витратами із собівартості готової
товарної вугільної продукції та її прогнозованою вартістю
становить обсяг прогнозованих збитків.
Прогнозовані обсяги готової товарної вугільної продукції,
рівень цін та прогнозовані витрати із собівартості уточнюються
щокварталу на 1 число першого місяця наступного періоду разом з
показниками програм діяльності вугледобувних підприємств. Під час
уточнення прогнозованих виробничо-економічних показників
діяльності вугледобувного підприємства не враховуються показники
очисних вибоїв, зазначених в абзаці другому цього пункту, щодо
прогнозованих обсягів готової товарної вугільної продукції, рівня
цін та прогнозованих витрат із собівартості. { Абзац п'ятий пункту
3 в редакції Постанови КМ N 478 ( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }
4. Обсяг бюджетних коштів на 1 гривню прогнозованих збитків,
крім коштів на забезпечення гарантійних зобов'язань щодо
повернення бюджетних позик, а також погашення простроченої
заборгованості за електричну енергію, яка утворилася у минулих
роках, у сумі 1019403,3 тис. гривень визначається за такою
формулою:
P = B : Z,
де В - обсяг передбачених бюджетних коштів, крім коштів на
забезпечення гарантійних зобов'язань щодо повернення бюджетних
позик, а також погашення простроченої заборгованості за електричну
енергію, яка утворилася у минулих роках, у сумі
1019403,3 тис. гривень;
Z - загальний обсяг прогнозованих збитків.
5. Обсяг бюджетних коштів для окремого вугледобувного
підприємства визначається за такою формулою:
R = P x Z ,

1.2.3 1 2.3
де Z - обсяг прогнозованих збитків вугледобувного

1.2.3
підприємства.
підприємства.
Визначений обсяг бюджетних коштів у розрізі вугледобувних
підприємств затверджується Мінвуглепромом у встановленому порядку.
6. До 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом,
Мінвуглепром в рахунок помісячних бюджетних асигнувань наступного
кварталу здійснює перерозподіл бюджетних коштів шляхом коригування
їх обсягів (збільшення або зменшення обсягів бюджетних коштів для
окремого вугледобувного підприємства) виходячи із суми бюджетних
коштів, визначених на 1 гривню прогнозованих збитків, і фактичного
обсягу готової товарної вугільної продукції.
Коригування обсягу бюджетних коштів здійснюється за такою
формулою:
R = R + R X (К - 1) x

скор.1.2.3 1.2.3 1.2.3 1.2.3
x (1 - d : 100),

1.2.3
де К - коефіцієнт співвідношення фактичного і

1.2.3
прогнозованого обсягу готової товарної вугільної продукції
вугледобувного підприємства, який визначається за такою формулою:
прогнозованого обсягу готової товарної вугільної продукції
вугледобувного підприємства, який визначається за такою формулою:
К = Т : Т

1.2.3 ф1.2.3 пл.1.2.3,
де Т - прогнозований обсяг готової товарної вугільної

пл.1.2.3
продукції;
продукції;
Т - фактичний обсяг готової товарної вугільної продукції;
ф1.2.3
ф1.2.3
d - частка фактичних умовно-постійних витрат у поточних
1.2.3 витратах кожного вугледобувного підприємства (відсотків), але не
більше ніж прогнозовані умовно-постійні витрати, які
застосовувалися під час визначення прогнозованих збитків зменшених
на обсяг фактичних умовно-постійних витрат очисних вибоїв,
зазначених в абзаці другому пункту 3 Порядку. { Абзац шостий
пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 478
( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }
1.2.3 витратах кожного вугледобувного підприємства (відсотків), але не
більше ніж прогнозовані умовно-постійні витрати, які
застосовувалися під час визначення прогнозованих збитків зменшених
на обсяг фактичних умовно-постійних витрат очисних вибоїв,
зазначених в абзаці другому пункту 3 Порядку. { Абзац шостий
пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 478
( 478-2008-п ) від 23.04.2008 }
Перелік умовно-постійних витрат, склад і форма звітності
затверджуються Мінвуглепромом за погодженням з Мінфіном.
Коригування обсягу бюджетних коштів на наступний період не
здійснюється, якщо план виробництва готової товарної вугільної
продукції не виконаний з об'єктивних причин, зокрема:
зменшення обсягу видобутку рядового вугілля, пов'язаного з
погіршенням гірничо-геологічних умов (зниження потужності та
збільшення кута нахилу пластів, які плануються до відпрацювання
виключно у 2008 році, збільшення обсягів газу метану, який
виділяється з вугільних пластів);
вимушеної зупинки в роботі та аварії.
Бюджетні кошти, що залишилися нерозподіленими в результаті
коригування, спрямовуються Мінвуглепромом вугледобувним
підприємствам (понад скориговані обсяги державної підтримки), які
виконали планові завдання з виробництва готової товарної вугільної
продукції (у фізичному та вартісному вимірі) для покриття витрат,
пов'язаних з оплатою праці та спожитої електричної енергії.
Скоригований обсяг бюджетних коштів не може перевищувати
стовідсоткового покриття прогнозованих збитків вугледобувного
підприємства.
7. Обсяги бюджетних коштів, спрямованих на часткове покриття
витрат із забезпечення гарантійних зобов'язань щодо повернення
бюджетних позик, узятих у 2004 році для погашення заборгованості
із заробітної плати, під час коригування не враховуються та
розподіляються пропорційно залишкам на 1 січня 2008 р. таких
зобов'язань.
8. Бюджетні кошти спрямовуються на оплату праці, сплату
обов'язкових зборів і платежів, пов'язаних з виплатою заробітної
плати, оплату спожитої електричної енергії, погашення простроченої
заборгованості за електричну енергію, яка утворилася у минулих
роках, у сумі 1019403,3 тис. гривень, та забезпечення гарантійних
зобов'язань щодо повернення бюджетних позик, узятих у 2004 році
для погашення заборгованості із заробітної плати. Мінвуглепром
перераховує бюджетні кошти вугледобувним підприємствам (включаючи
підприємства з видобутку бурого вугілля) на окремі рахунки,
відкриті в органах Державного казначейства, із зазначенням
цільового спрямування.
9. Погашення простроченої заборгованості за електричну
енергію, яка утворилася у минулих роках, у сумі
1019403,3 тис. гривень здійснюється за рахунок:
коштів, що надходять у сумі 807403,3 тис. гривень як
зобов'язання державного підприємства "Енергоринок" перед державним
бюджетом із збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на
електричну та теплову енергію за минулі роки;
невикористаного залишку коштів у сумі 212000 тис. гривень,
джерелом утворення якого були надходження у 2007 році збору у
вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та
теплову енергію.
10. Вугледобувні підприємства та енергопостачальні компанії
протягом двох місяців I кварталу складають та підписують акти
звіряння заборгованості за спожиту в минулих роках електричну
енергію, яка склалася на 1 січня 2008 р., і до 1 березня подають
їх Мінвуглепрому.
Мінвуглепром до 15 березня складає реєстр актів звіряння
заборгованості за спожиту у минулих роках електричну енергію
(далі - реєстр) у розрізі вугледобувних підприємств, який є
підставою для здійснення розподілу бюджетних коштів. У реєстрі
визначається загальний обсяг заборгованості кожного вугледобувного
підприємства, обсяг заборгованості, який буде погашено у
2008 році, в тому числі шляхом проведення видатків, джерелом
фінансування яких будуть бюджетні кошти передбачені у пункті 5
статті 7 і пункті 3 статті 19 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих
актів України" ( 107-17 ). Мінвуглепром не пізніше ніж 17 березня
подає реєстр Мінпаливенерго і Державному казначейству та інформує
вугледобувні підприємства про заплановані обсяги погашення
заборгованості за спожиту у минулих роках електричну енергію у
межах розпису видатків державного бюджету та за
джерелами її погашення.
11. Видатки за рахунок невикористаного залишку коштів у сумі
212000 тис. гривень, джерелом формування яких у 2007 році були
надходження збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на
електричну та теплову енергію, здійснюються відповідно до Порядку
обслуговування державного бюджету за видатками ( z0716-04 ),
затвердженого Державним казначейством.
Мінвуглепром перераховує бюджетні кошти на рахунки
вугледобувних підприємств, відкриті в органах Державного
казначейства.
Вугледобувні підприємства перераховують кошти на поточні
рахунки із спеціальним режимом використання енергопостачальних
компаній, відкриті в установах уповноваженого банку.
Кошти, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом
використання енергопостачальних компаній, за спожиту електричну
енергію уповноважений банк перераховує в повному обсязі на
поточний рахунок із спеціальним режимом використання оптового
постачальника електричної енергії.
Під час проведення розрахунків у графі платіжного доручення
"Призначення платежу" додатково зазначається "пункт 3 статті 19
Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про
внесення змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ).
Алгоритм розподілу коштів за спожиту електричну енергію, які
надходять під час проведення розрахунків, встановлює НКРЕ.
12. За рахунок коштів, що надходять у сумі
807403,3 тис. гривень як зобов'язання державного підприємства
"Енергоринок" перед державним бюджетом із збору у
вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та
теплову енергію за минулі роки, розрахунки здійснюються шляхом
укладення договору між підприємствами, що беруть участь у
проведенні зазначених розрахунків (далі - учасники розрахунків),
про взаєморозрахунки, який є підставою для їх проведення у межах
обсягу, визначеного у реєстрі. Форма цього договору затверджується
Державним казначейством за погодженням з Мінвуглепромом і
Мінпаливенерго.
Енергопостачальні компанії організовують роботу з оформлення
і підписання договору про взаєморозрахунки та щомісяця до 10 числа
подають договори Мінвуглепрому. Мінвуглепром складає зведений
реєстр зазначених договорів та щомісяця не пізніше ніж 17 числа
подає Державному казначейству зведений реєстр та договори.
Мінвуглепром протягом трьох днів після подання Державному
казначейству зведеного реєстру та договорів про взаєморозрахунки
повідомляє Державне казначейство про суму проведених розрахунків.
Перерахування бюджетних коштів здійснюється шляхом залучення
коштів з єдиного казначейського рахунка у порядку, встановленому
Державним казначейством за погодженням з Мінфіном.
Для проведення розрахунків усі їх учасники (крім
енергопостачальних компаній та державного підприємства
"Енергоринок") відкривають рахунки в органах Державного
казначейства.
Енергопостачальні компанії та державне підприємство
"Енергоринок" проводять розрахунки за спожиту електричну енергію
через відкриті в установах уповноваженого банку поточні рахунки із
спеціальним режимом використання.
Мінвуглепром перераховує бюджетні кошти на рахунки
вугледобувних підприємств, відкриті в органах Державного
казначейства.
Вугледобувні підприємства перераховують кошти на поточні
рахунки із спеціальним режимом використання енергопостачальних
компаній для проведення подальших розрахунків згідно з договорами
про взаєморозрахунки з оптовим постачальником електричної енергії.
Оптовий постачальник електричної енергії забезпечує перерахування
коштів до державного бюджету у вигляді цільової надбавки до
діючого тарифу на електричну та теплову енергію.
Під час проведення розрахунків у графі платіжного доручення
"Призначення платежу" додатково зазначається "пункт 5 статті 7
Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про
внесення змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ).
Алгоритм розподілу коштів за спожиту електричну енергію, які
надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання
енергопостачальних компаній та державного підприємства
"Енергоринок" під час проведення розрахунків, встановлює НКРЕ.
13. Мінвуглепром щомісяця до 25 числа наступного звітного
періоду подає Мінфіну звітність за формою, затвердженою Мінфіном,
та щокварталу до 25 числа місяця, що настає за звітним періодом,
подає інформацію за напрямами використання коштів бюджетної
програми у розрізі вугледобувних підприємств.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: