КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 5 березня 2008 р. N 128
Київ
Про затвердження Типового положенняпро управління з питань внутрішньої політики
та зв'язків з громадськістю обласної і управління
(відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків
з громадськістю Севастопольської міської
державної адміністрації
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Типове положення про управління з питань
внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної і
управління (відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків з
громадськістю Севастопольської міської державної адміністрації, що
додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, Типове положення про
управління з питань внутрішньої політики обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій, затверджене
пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня
1998 р. N 1715 ( 1715-98-п ) "Про утворення підрозділів місцевих
органів виконавчої влади з питань внутрішньої політики" (Офіційний
вісник України, 1998 р., N 44, ст. 1622; 2002 р., N 52, ст. 2385),
у частині, що стосується управлінь з питань внутрішньої політики
обласної та Севастопольської міської державної адміністрації.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 51
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 5 березня 2008 р. N 128
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯпро управління з питань внутрішньої
політики та зв'язків з громадськістю обласної
і управління (відділ) з питань внутрішньої політики
та зв'язків з громадськістю Севастопольської
міської державної адміністрації
1. Управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з
громадськістю обласної, управління (відділ) з питань внутрішньої
політики та зв'язків з громадськістю Севастопольської міської
державної адміністрації (далі - управління) є структурним
підрозділом держадміністрації, що утворюється головою відповідної
держадміністрації і підзвітне та підконтрольне йому.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, а також указами Президента
України та постановами Верховної Ради України, прийнятими
відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) і законів України, актами
Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної та
Севастопольської міської держадміністрації та цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у
регіоні;
проведення консультацій з громадськістю з питань формування
та реалізації державної політики;
сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні
взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує та прогнозує розвиток суспільно-політичних
процесів у регіоні, розглядає питання, пов'язані з реалізацією
внутрішньої політики, готує інформаційно-аналітичні матеріали та
подає відповідні пропозиції голові держадміністрації;
2) забезпечує взаємодію відповідної держадміністрації з
політичними партіями та громадськими організаціями з питань, що
належать до його компетенції;
3) аналізує діяльність політичних партій та громадських
організацій, готує пропозиції щодо залучення зазначених
організацій до вирішення соціально-економічних питань регіону;
4) забезпечує підготовку і проведення разом з іншими
структурними підрозділами відповідної держадміністрації
консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного
життя, щодо шляхів розв'язання проблем і визначення перспектив
розвитку регіону, а також стосовно інших питань;
5) узагальнює висновки, пропозиції та зауваження, що надійшли
під час проведення консультацій з громадськістю, сприяє врахуванню
громадської думки під час прийняття рішень місцевими органами
виконавчої влади;
6) здійснює організаційно-правове та матеріально-технічне
забезпечення діяльності громадської ради при обласній та
Севастопольській міській держадміністрації;
7) надає методичну і практичну допомогу іншим структурним
підрозділам відповідної держадміністрації, районним, районним у
м. Севастополі держадміністраціям з питань, що належать до
компетенції управління;
8) бере участь у підготовці матеріалів для засобів масової
інформації з питань, що належать до його компетенції, а також
сприяє їх поширенню;
9) здійснює моніторинг проведення мирних зібрань, організовує
в установленому порядку разом з іншими структурними підрозділами
відповідної держадміністрації розгляд вимог учасників зазначених
акцій та інформує про результати;
10) вживає в межах своєї компетенції заходів для забезпечення
реалізації права громадян брати участь в управлінні державними
справами та задоволення їх потреби в інформації;
11) організовує підготовку проектів розпоряджень голови
держадміністрації з питань, що належать до компетенції управління;
12) бере в установленому порядку участь у розробленні
відповідних розділів проектів бюджету та програми
соціально-економічного розвитку регіону;
13) розглядає звернення громадян, підприємств, установ та
організацій з питань, що належать до його компетенції;
14) надає роз'яснення щодо розпоряджень голови
держадміністрації з питань, що належать до компетенції управління;
15) аналізує оприлюднені в засобах масової інформації
матеріали з питань, що належать до його компетенції, готує у разі
необхідності відповідні роз'яснення або спростування;
16) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього
завдань.
5. Управління має право:
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів
держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за
погодженням з їх керівниками), представників об'єднань громадян, а
також вчених та фахівців для розгляду питань, що належать до його
компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних
підрозділів держадміністрації, органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій інформаційні та інші
матеріали, а від місцевого органу державної статистики -
безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на
нього завдань;
скликати в установленому порядку наради та організовувати
семінари з питань, що належать до його компетенції.
6. Управління під час виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з районними та районними у м. Севастополі
держадміністраціями, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями
громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду
та звільняється з посади головою держадміністрації за поданням
заступника голови згідно з розподілом обов'язків.
Начальник управління має заступників.
Заступників начальника і керівників структурних підрозділів
управління призначає на посаду та звільняє з посади голова
держадміністрації за поданням начальника управління, погодженим із
заступником голови держадміністрації згідно з розподілом
обов'язків.
Інші працівники управління призначаються на посаду та
звільняються з посади начальником управління.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління та несе
персональну відповідальність за виконання покладених на управління
завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників і
керівників структурних підрозділів управління;
затверджує положення про структурні підрозділи управління,
видає в межах своїх повноважень накази і контролює їх виконання;
подає на затвердження голови держадміністрації кошторис і
штатний розпис управління;
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису;
скликає в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції.
9. Управління утримується за рахунок коштів державного
бюджету.
10. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та
видатки на утримання управління в межах виділених асигнувань
визначає голова обласної та Севастопольської міської
держадміністрації після проведення їх експертизи головним
фінансовим управлінням обласної та фінансовим управлінням
Севастопольської міської держадміністрації.
11. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням
Державного Герба України і своїм найменуванням.
Джерело:Офіційний портал ВРУ