МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2008 N 443
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
12 травня 2008 р.
за N 395/15086
Про затвердження Змін до Правилкористування вагонами і контейнерами
Відповідно до пункту 4 Положення про Міністерство транспорту
та зв'язку України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 06.06.2006 N 789 ( 789-2006-п ), та статей 5, 119, 124
Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 06.04.98 N 457 ( 457-98-п ),
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Зміни до Правил користування вагонами і
контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту України
від 25.02.99 N 113 ( z0165-99 ), зареєстрованих у Міністерстві
юстиції України 15.03.99 за N 165/3458 (із змінами), що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту України
(Мельничук В.О.):
2.1. Надати цей наказ до Міністерства юстиції України в
установленому порядку для державної реєстрації.
2.2. Довести зазначені в цьому наказі зміни до відома
працівників залізничного транспорту, підприємств, організацій,
установ, експедиторів та громадян, які користуються послугами
залізничного транспорту.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Бадагова В.Ф.
Міністр Й.Вінський
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
16.04.2008 N 443
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
12 травня 2008 р.
до Правил користування вагонами і контейнерами
( z0165-99 )
1. Доповнити Правила ( z0165-99 ) новим розділом IV такого
змісту:
"IV. Порядок розрахунку розміру збитківза пошкодження вантажних вагонів
19. Підставою для пред'явлення вантажовідправникам,
вантажоодержувачам, власникам під'їзних колій, портам,
підприємствам і організаціям, винним у пошкодженні вантажних
вагонів (далі - винна сторона), претензій щодо відшкодування
збитків є акт про пошкодження вагона форми ВУ-25 або ВУ-25М (у
разі машинної обробки актів) і акт загальної форми ГУ-23 (додаток
6), які складаються відповідно до Правил складання актів,
затверджених наказом Міністерства транспорту України від
28.05.2002 N 334 ( z0567-02 ), зареєстрованих у Міністерстві
юстиції України 08.07.2002 за N 567/6855.
20. Пошкодження вантажного вагона - це порушення справного
стану вагона або його складових частин унаслідок зовнішніх
впливів, що перевищують рівні, установлені ГОСТ 22235-76, а також
унесення змін у конструкції вагонів, заварювання дверей, люків,
знімання бортів платформ, дверей напіввагонів, знімного
устаткування вагонів тощо, свердління (пробивання, пропалювання)
отворів для кріплення вантажів у деталях вагонів, а також
кріплення до них вантажів за допомогою зварювання без дозволу
залізниці.
21. Ремонт пошкодженого вагона здійснюється на підприємстві,
що має право на виконання таких робіт, або на найближчому до місця
пошкодження вагоноремонтному підприємстві. Перелік таких
підприємств оприлюднюється у товарних конторах станцій
обслуговування.
22. Сума збитків за пошкодження вагона складається з: витрат на транспортування пошкодженого вагона від місця
пошкодження до місця його ремонту в розмірі провізної плати,
визначеної відповідно до Збірника тарифів на перевезення вантажів
залізничним транспортом України, затвердженого наказом
Міністерства транспорту України від 15.11.99 N 551 ( z0828-99 ),
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.99 за
N 828/4121, з урахуванням коригувальних коефіцієнтів, що діють на
момент транспортування; вартості ремонту пошкодженого вагона з урахуванням вартості
втрачених та (або) пошкоджених частин; витрат на перевантаження вантажу з пошкодженого вагона, якщо
його неможливо відремонтувати в навантаженому стані, які
визначаються за калькуляцією вартості робіт, що надається разом з
розрахунком збитків; плати за користування вагоном за нормативний час перебування
пошкодженого вагона в деповському, капітальному ремонті або
технічному обслуговуванні з відчепленням (додаток 9), визначеної
за ставками плати за користування вагонами згідно з пунктом 14 цих
Правил.
23. Вартість ремонту та всі витрати, пов'язані з ремонтом
пошкодженого вагона, зазначаються в акті про пошкодження вагона,
який надається винній стороні для відшкодування збитків за
пошкодження вагона.
24. У разі втрати або пошкодження вагона до стану, що не
підлягає ремонту, винна сторона зобов'язана надати відповідний
вагон. У разі відсутності у винної сторони відповідного вагона
вона зобов'язана відшкодувати його вартість, визначену згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 N 116
( 116-96-п ) "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків
від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних
цінностей"".
2. Доповнити Правила ( z0165-99 ) новим додатком 9
(додається).
Директор Департаменту
розвитку та координації
систем транспорту
та зв'язку Г.Легенький
Додаток 9до пункту 22 Правил
користування вагонами
і контейнерами ( z0165-99 )
НОРМИпростою вантажних вагонів у деповському,
капітальному ремонті та технічному
обслуговуванні з відчепленням
------------------------------------------------------------------ | Тип вантажного | У деповському |У капітальному |При технічному | | вагона | ремонті, | ремонті, |обслуговуванні | | | год. | діб |з відчепленням,| | | | | год. | |----------------+---------------+---------------+---------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |----------------+---------------+---------------+---------------| |1. Криті | 34 | 30 | 14 | |універсальні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |2. Вагони-хопери| 29 | 30 | 13 | |для цементу | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |3. Вагони-хопери| 34 | 30 | 11 | |для зерна | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |4. Вагони-хопери| 39 | 30 | 14 | |для мінеральних | | | | |добрив | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |5. Вагони для | 29 | 30 | 11 | |автомобілів | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |6. Вагони-хопери| 34 | 30 | 12 | |для сипких | | | | |матеріалів | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |7. Напіввагони | 43 | 30 | 13 | |універсальні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |8. Вагони-хопери| 38 | 30 | 13 | |для обкотишів | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |9. Платформи | 34 | 30 | 12 | |універсальні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |10. Платформи | 30 | 30 | 14 | |для великотон- | | | | |нажних контей- | | | | |нерів, двоярусні| | | | |для легкових | | | | |автомобілів | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |11. Вагони- | 30 | 30 | 14 | |самоскиди | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12. Цистерни | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12.1. Нафто- | 31 | 30 | 11 | |бензинові | | | | |та кислотні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12.2. Винні та | 58 | 30 | 13 | |молочні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12.3. Для | 40 | 30 | 11 | |патоки, | | | | |метанолу, | | | | |спирту | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12.4. Для | 40 | 30 | 11 | |цементу | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |12.5. Нафто- | 50 | 30 | 14 | |бензинові | | | | |8-вісні | | | | |----------------+---------------+---------------+---------------| |13. Інші | 39 | 30 | 14 | ------------------------------------------------------------------
Джерело:Офіційний портал ВРУ