МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.07.2008 N 818
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
18 липня 2008 р.
за N 667/15358
Про встановлення ставок платиза користування вантажними вагонами Укрзалізниці
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерстватранспорту та зв'язку
N 1149 ( z0930-08 ) від 18.09.2008 }
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96
N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення повноважень органів
виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо
регулювання цін (тарифів)" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Ставки плати за користування вантажними
вагонами Укрзалізниці, що додаються.
2. Державній адміністрації залізничного транспорту України
(Мельничук В.О.):
2.1. Довести цей наказ до відома причетних працівників
залізниць.
2.2. Подати цей наказ до Міністерства юстиції України на
державну реєстрацію в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності
розпорядженням Кабінету Міністрів України про визнання такими, що
втратили чинність, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів
України від 08.10.2004 N 706-р ( 706-2004-р ) "Про заходи щодо
підвищення ефективності використання залізничних вантажних
вагонів" та додатка до нього ( 1039-2008-р ). Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
транспорту та зв'язку N 1149 ( z0930-08 ) від 18.09.2008 }
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Бадагова В.Ф.
Міністр Й.Вінський
ПОГОДЖЕНО:
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
Міністр фінансів України В.М.Пинзеник
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва К.О.Ващенко
Заступник Міністра юстиції
України В.В.Лутковська
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
плати за користування
вантажними вагонами Укрзалізниці
(гривень) ----------------------------------------------------------------- Час користування | У разі виконання | У разі виконання | вагоном (годин) | однієї вантажної | подвійної вантажної | | операції | операції | ------------------+--------------------+------------------------| 1 | 2 | 3 | ------------------+--------------------+------------------------| 1 | 0,8 | 0,7 | ------------------+--------------------+------------------------| 2 | 1,5 | 1,4 | ------------------+--------------------+------------------------| 3 | 2,3 | 2,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 4 | 3,0 | 2,8 | ------------------+--------------------+------------------------| 5 | 4,3 | 3,5 | ------------------+--------------------+------------------------| 6 | 5,6 | 4,2 | ------------------+--------------------+------------------------| 7 | 6,9 | 4,9 | ------------------+--------------------+------------------------| 8 | 8,2 | 5,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 9 | 9,5 | 6,9 | ------------------+--------------------+------------------------| 10 | 10,8 | 8,2 | ------------------+--------------------+------------------------| 11 | 12,1 | 9,5 | ------------------+--------------------+------------------------| 12 | 13,4 | 10,8 | ------------------+--------------------+------------------------| 13 | 14,7 | 12,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 14 | 16,0 | 13,4 | ------------------+--------------------+------------------------| 15 | 17,3 | 14,7 | ------------------+--------------------+------------------------| 16 | 18,6 | 16,0 | ------------------+--------------------+------------------------| 17 | 19,9 | 17,3 | ------------------+--------------------+------------------------| 18 | 21,2 | 18,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 19 | 22,5 | 19,9 | ------------------+--------------------+------------------------| 20 | 23,8 | 21,2 | ------------------+--------------------+------------------------| 21 | 25,1 | 22,5 | ------------------+--------------------+------------------------| 22 | 26,4 | 23,8 | ------------------+--------------------+------------------------| 23 | 27,7 | 25,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 24 | 29,0 | 26,4 | ------------------+--------------------+------------------------| 25 | 32,5 | 27,7 | ------------------+--------------------+------------------------| 26 | 36,0 | 29,0 | ------------------+--------------------+------------------------| 27 | 39,5 | 30,3 | ------------------+--------------------+------------------------| 28 | 43,0 | 31,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 29 | 46,5 | 35,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 30 | 50,0 | 38,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 31 | 53,5 | 42,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 32 | 57,0 | 45,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 33 | 60,5 | 49,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 34 | 64,0 | 52,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 35 | 67,5 | 56,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 36 | 71,0 | 59,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 37 | 81,0 | 63,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 38 | 91,0 | 66,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 39 | 101,0 | 70,1 | ------------------+--------------------+------------------------| 40 | 111,0 | 73,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 41 | 127,0 | 83,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 42 | 143,0 | 93,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 43 | 159,0 | 103,6 | ------------------+--------------------+------------------------| 44 | 175,0 | 113,6 | ----------------------------------------------------------------| Понад 44 год. - 16 грн за кожну годину за 1 вагон | -----------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
залізничного транспорту М.В.Макаренко
Джерело:Офіційний портал ВРУ