Про порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства та для створення захисних лісових насаджень і полезахисних лісових смуг
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 59 від 22.02.2008}
{Дію Постанови продовжено на 2009 рік з урахуванням положень Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" та особливостей, викладених в Постанові КМ № 32 від 14.01.2009}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 406 від 09.06.2010
№ 82 від 09.02.2011
№ 968 від 07.09.2011}
{Установити, що використання у 2010 році коштів, передбачених у державному бюджеті за програмами "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" і "Створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг" здійснюється відповідно до порядків, затверджених цією Постановою, згідно з Постановою КМ № 406 від 09.06.2010}
{Установити, що використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмами "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" та "Створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг" здійснюється відповідно до порядків, затверджених цією Постановою, згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання коштів державного бюджету, що виділяються для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів;
{Абзац другий постановляючої частини із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
Порядок використання коштів державного бюджету, що виділяються для створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг.
{Абзац третій постановляючої частини із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету, що виділяються для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів
{Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
{У тексті Порядку слова "управління лісового господарства" замінено словами "управління лісового та мисливського господарства" згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
{У тексті Порядку слово "Держкомлісгосп" у всіх відмінках замінено словами "Державне агентство лісових ресурсів" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Державному агентству лісових ресурсів за програмою "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Державне агентство лісових ресурсів.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальними виконавцями зазначеної програми є Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, а також підприємства та установи, що належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів (далі - підприємства та установи).
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
2. Бюджетні кошти спрямовуються на ведення лісового і мисливського господарства, охорону і захист лісів відповідно до Державної цільової програми "Ліси України" на 2010-2015 роки", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 р. № 977 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 72, ст. 2475), та переліку робіт, наведеного у додатку, з урахуванням пріоритетів, на які виділяється не менш як 70 відсотків загального обсягу коштів:
{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 406 від 09.06.2010}
лісовпорядкування та інші проектно-вишукувальні роботи;
боротьба із шкідниками та хворобами лісу;
лісокультурні роботи в лісовому фонді;
ведення мисливського господарства;
забезпечення функціонування державної лісової охорони;
загальногосподарські та адміністративні витрати, пов'язані з веденням лісового і мисливського господарства;
роботи, пов'язані з одержанням державних актів на право постійного користування земельними ділянками.
{Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 406 від 09.06.2010}
3. Визначення вартості одиниці робіт здійснюється за природно-кліматичними зонами виходячи з нормативів витрат, які розробляються на основі нормативно-технологічних карт відповідно до норм і вимог ведення лісового господарства та затверджуються Державним агентством лісових ресурсів.
Визначення обсягу та вартості робіт капітального характеру здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої з урахуванням вимог нормативних документів з ведення лісового господарства.
4. Обсяг бюджетних коштів визначається як різниця між загальною нормативною потребою у видатках на ведення лісового та мисливського господарства, охорону і захист лісів та обсягом надходжень власних коштів від лісогосподарської діяльності. При цьому кошти, що надійшли від реалізації деревини, одержаної від рубок, пов'язаних з веденням лісового господарства, спрямовуються у повному обсязі на ведення лісового та мисливського господарства, охорону і захист лісів.
5. Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи подають Державному агентству лісових ресурсів узагальнені розрахунки і обґрунтування проекту плану заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів в лісовому фонді (далі - план заходів), на підставі якого розробляється зведений план заходів, що затверджує зазначене Агентство за погодженням з Міністерством аграрної політики та продовольства і Мінфіном. Копію зведеного плану заходів Державне агентство лісових ресурсів подає Державній казначейській службі.
На підставі результатів аналізу інформації про стан виконання зведеного плану заходів та у разі наявності заборгованості за бюджетними зобов'язаннями минулих років, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби, Державне агентство лісових ресурсів передбачає видатки на здійснення заходів щодо погашення такої заборгованості.
{Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
6. Державне агентство лісових ресурсів доводить зведений план заходів до Республіканського комітету Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управлінь лісового господарства, об'єднань, підприємств та установ.
На підставі зведеного плану заходів підприємства та установи складають виробничо-фінансові плани з ведення лісового господарства, мисливства та охорони навколишнього природного середовища (далі - виробничо-фінансові плани) і надсилають їх на розгляд управлінь лісового господарства та об'єднань, які після затвердження подають такі плани Державному агентству лісових ресурсів.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законодавством порядку.
{Пункт 7 в редакції Постанови КМ № 406 від 09.06.2010}
8. Державне агентство лісових ресурсів, Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи затверджують в установленому порядку кошториси за всіма кодами економічної класифікації відповідно до розпису асигнувань загального фонду державного бюджету.
9. Бюджетні кошти перераховуються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого в установленому порядку.
{Абзац перший пункту 9 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
Технічне приймання робіт, пов'язаних з відновленням лісів, та визначення їх якості проводиться комісіями відповідно до Інструкції з проектування, технічного приймання, обліку та оцінки якості лісокультурних об'єктів, затвердженої в установленому порядку.
{Абзац другий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
Порядок утворення комісій визначається управлінням лісового та мисливського господарства. До складу комісії входять заступник начальника управління лісового та мисливського господарства, заступник голови райдержадміністрації, представники територіальних органів Держфінінспекції та органів місцевого самоврядування (за згодою).
{Абзац третій пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 59 від 22.02.2008, № 968 від 07.09.2011}
Видатки, пов'язані з фінансуванням капітального будівництва лісогосподарських доріг, провадяться відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).
{Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом лісогосподарських доріг здійснюються відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 (Офіційний вісник України, 2008 р., № 80, ст. 2694; 2009 р., № 41, ст. 1370).
{Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
10. Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи подають щокварталу до 10 числа наступного місяця Державному агентству лісових ресурсів інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Державним агентством лісових ресурсів за погодженням з Мінфіном.
Державне агентство лісових ресурсів подає до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінфіну інформацію про виконання зведеного плану заходів та до 10 лютого наступного року інформацію за підсумками річної діяльності.
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
11. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
ПЕРЕЛІК
робіт з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів, на виконання яких можуть спрямовуватися бюджетні кошти
лісовпорядкування (базове, безперервне);
упорядження мисливських угідь;
ґрунтово-типологічне обстеження;
ведення державного лісового кадастру, обліку та моніторингу лісів;
інші роботи з лісовпорядкування (проведення національної інвентаризації лісів, аерофотозйомка лісів, оновлення матеріалів лісовпорядкування, створення і ведення баз даних, обстеження та дослідження деревостанів, розроблення проектів упорядження території, підготовчі роботи).
2. Проектно-вишукувальні та науково-дослідні роботи.
3. Роботи, пов'язані з одержанням державних актів на право постійного користування земельними ділянками.
4. Рубки, пов'язані з веденням лісового господарства:
рубки догляду за лісом, у тому числі:
пов'язані з реконструкцією деревостанів.
6. Допоміжні лісогосподарські роботи:
відведення ділянок лісу під рубку та для інших потреб;
ремонт і забезпечення функціонування осушувальних систем;
підготовка технічної документації, будівництво, реконструкція і утримання лісогосподарських доріг та інших інженерно-технічних споруд (містки, мости, підпірні стінки тощо);
придбання техніки для утримання і будівництва лісогосподарських доріг;
придбання лісогосподарської техніки та обладнання.
сприяння природному поновленню лісу;
догляд за лісовими культурами;
обробіток ґрунту під лісові культури;
заготівля або закупівля насіння та садивного матеріалу;
вирощування садивного матеріалу;
створення плантацій та догляд за ними.
улаштування протипожежних розривів та мінералізованих смуг і догляд за ними;
упорядження рекреаційних ділянок;
утворення та забезпечення функціонування лісових пожежних станцій і пунктів спостереження, забезпечення мобільного зв'язку та радіозв'язку;
будівництво об'єктів протипожежного призначення;
утримання тимчасових пожежних наглядачів;
9. Здійснення заходів щодо боротьби із шкідниками та хворобами лісу:
лісопатологічні та ґрунтові обстеження;
винищувальні роботи в осередках шкідників і хвороб із застосуванням авіаційних та наземних методів;
виробництво біологічних препаратів.
охорона та ведення обліку диких тварин;
забезпечення відтворення, зокрема шляхом штучного розведення, мисливських тварин, здійснення біотехнічних заходів.
11. Забезпечення функціонування державної лісової охорони, загальногосподарські та адміністративні витрати з ведення лісового і мисливського господарства.
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету, що виділяються для створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг
{Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
{У тексті Порядку слова "управління лісового господарства" замінено словами "управління лісового та мисливського господарства" згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
{У тексті Порядку слово "Держкомлісгосп" у всіх відмінках замінено словами "Державне агентство лісових ресурсів" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Державному агентству лісових ресурсів за програмою "Створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг" (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Державне агентство лісових ресурсів.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальними виконавцями зазначеної програми є Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, а також підприємства та установи, що належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів (далі - підприємства та установи).
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
2. Бюджетні кошти спрямовуються на створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг відповідно до Державної цільової програми "Ліси України" на 2010-2015 роки", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 р. № 977 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 72, ст. 2475), та переліку робіт, наведеного у додатку, з урахуванням пріоритетів, на які виділяється не менш як 70 відсотків загального обсягу коштів:
{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 406 від 09.06.2010}
догляд за захисними лісовими насадженнями та полезахисними лісовими смугами;
створення захисних лісових насаджень:
на ерозійно небезпечних землях та землях, не придатних для використання в сільському господарстві і на згарищах;
{Абзац четвертий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
створення полезахисних лісових смуг.
3. Вартість одиниці робіт визначається за природно-кліматичними зонами виходячи з нормативів витрат, які розробляються на основі нормативно-технологічних карт відповідно до норм і вимог ведення лісового господарства та затверджуються Державним агентством лісових ресурсів.
4. Роботи із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг виконуються на землях підприємств, що належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів.
Невідкладні заходи, пов'язані із захисним лісорозведенням, зокрема захистом деградованих і малопродуктивних земель сільськогосподарського та іншого призначення, використання яких є екологічно небезпечним, здійснюються на підставі звернень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування і висновків територіальних органів Мінприроди. На зазначені цілі може бути спрямовано до 10 відсотків загальної суми коштів за бюджетною програмою.
5. Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи подають Державному агентству лісових ресурсів узагальнені розрахунки і обґрунтування проекту плану заходів із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг (далі - план заходів), на підставі якого розробляється зведений план заходів, що затверджує зазначене Агентство за погодженням з Міністерством аграрної політики та продовольства і Мінфіном. Копію зведеного плану заходів Державне агентство лісових ресурсів подає Державній казначейській службі.
На підставі результатів аналізу інформації про стан виконання зведеного плану заходів та у разі наявності заборгованості за бюджетними зобов'язаннями минулих років, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби, Державне агентство лісових ресурсів передбачає видатки на здійснення заходів щодо погашення такої заборгованості.
{Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
6. Державне агентство лісових ресурсів доводить зведений план заходів до Республіканського комітету Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управлінь лісового та мисливського господарства, які на його основі затверджують плани заходів для підприємств та установ.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законодавством порядку.
{Пункт 7 в редакції Постанови КМ № 406 від 09.06.2010}
8. Державне агентство лісових ресурсів, Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи затверджують в установленому порядку кошториси відповідно до розпису асигнувань загального фонду державного бюджету.
{Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
9. Бюджетні кошти перераховуються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого в установленому порядку.
{Абзац перший пункту 9 в редакції Постанови КМ № 82 від 09.02.2011}
Технічне приймання робіт, пов'язаних з лісорозведенням, та визначення їх якості проводиться комісіями відповідно до Інструкції з проектування, технічного приймання, обліку та оцінки якості лісокультурних об'єктів, затвердженої в установленому порядку.
{Абзац другий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 82 від 09.02.2011}
Порядок утворення комісії визначається управлінням лісового та мисливського господарства. До складу комісії входять заступник начальника управління лісового та мисливського господарства, заступник голови райдержадміністрації, представники територіальних органів Держфінінспекції та органів місцевого самоврядування (за згодою).
{Абзац третій пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 59 від 22.02.2008, № 968 від 07.09.2011}
10. Республіканський комітет Автономної Республіки Крим з лісового і мисливського господарства, управління лісового та мисливського господарства, об'єднання, підприємства та установи подають Державному агентству лісових ресурсів щокварталу до 10 числа наступного місяця інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Державним агентством лісових ресурсів за погодженням з Мінфіном.
Державне агентство лісових ресурсів подає до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінфіну інформацію про виконання зведеного плану заходів та до 10 лютого наступного року інформацію за підсумками річної діяльності.
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
11. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
ПЕРЕЛІК
робіт із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг
Догляд за лісовими культурами в переведенні на однократний
Обробіток ґрунту під лісові культури
Ремонт та забезпечення функціонування протиерозійних гідротехнічних споруд
Рекультивація порушених земель
Охорона створених лісових насаджень від пожеж та випасання худоби
{Додаток доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}
Інші роботи (вирощування та придбання насіння і садивного матеріалу, заготівля насіння, відведення земель, підготовка та оформлення правовстановлюючої документації на землю, проектування об'єктів лісорозведення, проведення ґрунтово-лісотипологічного обстеження, придбання паливно-мастильних матеріалів)
{Абзац дев'ятий із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 59 від 22.02.2008}