КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 21 березня 2007 р. N 537
Київ
Про затвердження Порядку використання у 2007 роцікоштів, передбачених у державному бюджеті для
фінансової підтримки розвитку туризму
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 326 ( 326-2008-п ) від 09.04.2008
N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
{ Установити, що у 2008 році кошти, передбачені Міністерствукультури і туризму у державному бюджеті ( 107-17 ) для
фінансової підтримки розвитку туризму, використовуються
відповідно до Порядку, затвердженого цією Постановою,
згідно з Постановою КМ N 326 ( 326-2008-п ) від 09.04.2008 }
{ Дію Постанови продовжено на 2009 рік з урахуваннямположень Закону України "Про Державний бюджет України
на 2009 рік" ( 835-17 ) та особливостей, викладених в
Постанові КМ N 32 ( 32-2009-п ) від 14.01.2009 }
{ Установити, що у 2010 році кошти, передбачені у державномубюджеті ( 2154-17 ) за програмою "Фінансова підтримка
розвитку туризму", використовуються відповідно до Порядку,
затвердженого цією Постановою, згідно з Постановою КМ
N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок використання у 2007 році коштів,
передбачених у державному бюджеті ( 489-16 ) для фінансової
підтримки розвитку туризму, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 21 березня 2007 р. N 537
ПОРЯДОКвикористання у 2007 році коштів, передбачених у
державному бюджеті ( 489-16 ) для фінансової підтримки
розвитку туризму
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у державному бюджеті ( 489-16 ) МКТ за програмою
"Фінансова підтримка розвитку туризму" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є МКТ,
розпорядником нижчого рівня - Держтуризмкурортів.
Напрями використання бюджетних коштів
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) забезпечення підвищення якості та рівня безпеки
національного туристичного продукту шляхом розроблення і
впровадження стандартів у галузі туризму та вимог до об'єктів
туристичної інфраструктури, гармонізованих з міжнародними
стандартами;
2) проведення орієнтованої на зовнішній ринок
рекламно-інформаційної кампанії "Україна запрошує":
створення і розповсюдження інформаційних матеріалів
(друкованої, фото- та відеопродукції, дисків для лазерних систем
зчитування різними мовами), що характеризують Україну як
туристично привабливу державу на зовнішньому ринку, а також
розміщення таких матеріалів у зарубіжних засобах масової
інформації;
організація в Україні і за кордоном презентацій, які
розкривають туристичний потенціал України;
розміщення інформаційних матеріалів, що характеризують
Україну як туристично привабливу державу, з використанням засобів
зовнішньої реклами за кордоном;
участь у міжнародних туристичних виставках і ярмарках, що
проводяться за кордоном;
3) проведення туристичних виставок і ярмарків в Україні та
участь в них;
4) інформаційну підтримку та оновлення офіційного сайту
Держтуризмкурортів та національного туристичного веб-порталу
українською та іноземними мовами;
5) проведення інформаційно-рекламних акцій з просування
національного туристичного продукту на внутрішньому ринку;
6) проведення семінарів, конференцій і засідань за круглим
столом за участю вітчизняних фахівців з метою вивчення питання
щодо впровадження міжнародних стандартів у галузі туризму;
7) забезпечення ведення обліку та здійснення моніторингу
туристичних ресурсів шляхом створення і ведення реєстрів курортних
територій, об'єктів відвідувань (музеїв, пам'яток архітектури,
культури, історії) та туристичної інфраструктури, турагенств і
туроператорів;
8) забезпечення міжнародної діяльності у галузі туризму
шляхом фінансування спільних туристичних проектів за укладеними
міжнародними договорами, приведення українського законодавства про
туризм у відповідність з директивами Європейського Союзу,
здійснення перекладу міжнародних договорів українською мовою,
участі в роботі міжурядових комісій і міжвідомчих робочих груп;
9) оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних
делегацій, склад яких погоджено з Віце-прем'єр-міністром України
(відповідно до розподілу функціональних повноважень), для участі у
заходах щодо розвитку туризму, що здійснюються в Україні та за
кордоном. { Пункт 3 доповнено підпунктом 9 згідно з Постановою КМ
N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
Вимоги щодо використання бюджетних коштів
4. Бюджетні кошти використовуються Держтуризмкурортів у межах
бюджетних призначень з урахуванням плану заходів щодо розвитку
туризму (далі - план заходів), затвердженого Держтуризмкурортів за
погодженням з МКТ і Мінфіном, та необхідності виконання бюджетних
зобов'язань минулих років, взятих на облік в органах Державного
казначейства, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми
та напрямам, визначеним планом заходів. { Абзац перший пункту 4 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
У разі потреби Держтуризмкурортів вносить до плану заходів
зміни за погодженням з МКТ і Мінфіном. { Абзац другий пункту 4 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
Для здійснення передбачених у плані заходів
Держтуризмкурортів видає наказ, в якому зазначається найменування
заходу, відповідальний за його виконання, дата і місце здійснення,
сума витрат. До наказу додається кошторис витрат, пов'язаних з
підготовкою та здійсненням заходу, з відповідними розрахунками та
обґрунтуваннями. { Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою
КМ N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
Заходи здійснюються без залучення посередників. { Пункт 4
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
Не допускається спрямування бюджетних коштів на: { Пункт 4
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
придбання товарів, робіт і послуг, які безпосередньо не
пов'язані із здійсненням заходів та участю в них; { Пункт 4
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
оплату посередницьких послуг; { Пункт 4 доповнено абзацом
згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
фінансування заходів, на проведення яких здійснюються видатки
за рахунок коштів, передбачених на виконання інших бюджетних
програм. { Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 501
( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних
коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
{ Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 326 ( 326-2008-п ) від 09.04.2008 }
Виконавцем робіт відповідно до цього Порядку є переможець
процедури закупівлі товарів, робіт і послуг.
6. Попередня оплата товарів, робіт і послуг, яка здійснюється
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня
2006 р. N 1404 ( 1404-2006-п ) "Питання попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти"
(Офіційний вісник України, 2006 р., N 41, ст. 2752), не може
перевищувати 30 відсотків їх вартості (попередня оплата товарів,
робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, зазначених у
підпункті 2 пункту 3 цього Порядку, може перевищувати зазначений
розмір).
Остаточні розрахунки здійснюються згідно з умовами договору
про закупівлю товарів, робіт і послуг на підставі актів
приймання-передачі виконаних робіт та документального
підтвердження вартості витрат і проведених розрахунків.
7. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів,
проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного
бюджету за видатками та операціями з надання та повернення
кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету
( z0716-04 ), затвердженого Державним казначейством.{ Пункт 7 в редакції Постанови КМ N 501 ( 501-2010-п ) від
23.06.2010 }
8. З метою недопущення виникнення кредиторської
заборгованості на кінець року до тендерної документації та
договору про закупівлю товарів, робіт і послуг включається вимога
щодо коригування визначеної в договорі суми та зобов'язань сторін
договору в разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення
показників державного бюджету.
Звітність про використання бюджетнихкоштів та контроль за їх витрачанням
9. МКТ затверджує результативні показники щодо виконання
плану заходів з його поквартальною розбивкою.
Відомості про зазначені показники надсилаються Мінфіну у
двотижневий строк.
Інформацію про стан виконання показників МКТ подає Мінфіну у
тижневий строк після завершення звітного періоду та одинадцяти
місяців.
У разі невиконання показників МКТ утворює комісію, яка
розглядає питання щодо подальшого фінансування виконання плану
заходів. { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 501
( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
Про рішення комісії МКТ письмово повідомляє Мінфін у
триденний строк після його прийняття. { Пункт 9 доповнено абзацом
згідно з Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
Якщо план заходів виконується не на належному рівні, Мінфін і
МКТ проводять узгоджувальні наради, за результатами яких подають
Міністрові фінансів пропозиції щодо подальшого фінансування
виконання зазначеного плану. { Пункт 9 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 501 ( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
10. За нецільове використання бюджетних коштів
відповідальність несуть головний розпорядник, розпорядник
бюджетних коштів нижчого рівня та виконавці.
10-1. Виконавці подають щомісяця до 1 числа МКТ інформацію
про використання бюджетних коштів для її узагальнення та
надсилання до 5 числа Мінфіну.{ Порядок доповнено пунктом 10-1 згідно з Постановою КМ N 501
( 501-2010-п ) від 23.06.2010 }
{ Пункт 11 виключено на підставі Постанови КМ N 326
( 326-2008-п ) від 09.04.2008 }
12. Складення та подання фінансової звітності про
використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим
витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Джерело:Офіційний портал ВРУ