МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2007 N 596/5
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
2 серпня 2007 р.
за N 877/14144
{ Наказ втратив чинність на підставі НаказуМіністерства юстиції
N 1107/5 ( z0565-09 ) від 22.06.2009 }
Про внесення змін до Положенняпро порядок видачі свідоцтва про право
на заняття нотаріальною діяльністю
Відповідно до Положення про Міністерство юстиції України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
14 листопада 2006 року N 1577 ( 1577-2006-п ), з метою унормування
прийняття рішень з питань видачі свідоцтв про право на заняття
нотаріальною діяльністю Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Зміни до Положення про порядок видачі
свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю,
затвердженого наказом Міністерства юстиції від 20 січня 1994 року
N 3/5 ( z0027-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
18 лютого 1994 року за N 27/236 (із змінами), що додаються.
2. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських
об'єднань (Ященко Н.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію
відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року
N 493 ( 493/92 ) "Про державну реєстрацію нормативно-правових
актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами)
та довести його до відома начальників Головного управління юстиції
Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим,
головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та
Севастополі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра юстиції Єфіменка Л.В.
Міністр О.В.Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства юстиції
України
02.08.2007 N 596/5
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
2 серпня 2007 р.
до Положення про порядок видачі свідоцтва
про право на заняття нотаріальною діяльністю
( z0027-94 )
1. У тексті Положення слова "Міністерства юстиції Республіки
Крим, управлінь юстиції обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій", "Головного управління юстиції
Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим,
обласного, Київського та Севастопольського міських управлінь
юстиції", "управлінь юстиції в областях" замінити словами
"Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в
Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях,
містах Києві та Севастополі" у відповідних відмінках.
2. Пункти 4 та 6 Положення викласти в такій редакції: "4. Заява та подані документи розглядаються протягом одного
місяця з дня їх подачі". "6. У разі надання повного комплекту документів, передбачених
пунктом 3 Положення та відповідності їх чинному законодавству,
готується висновок про видачу свідоцтва про право на заняття
нотаріальною діяльністю, який є підставою для підготовки проекту
наказу про його видачу. Висновок підписується виконавцем, начальником відділу або
особою, яка виконує його обов'язки, погоджується директором
Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (далі
- Департамент) і затверджується заступником Міністра юстиції. Наказ підписується Міністром юстиції. На підставі наказу видається свідоцтво про право на заняття
нотаріальною діяльністю, яке підписується Міністром юстиції, за
встановленою формою (додаток 1). Свідоцтво реєструється в Журналі реєстрації виданих свідоцтв
про право на заняття нотаріальною діяльністю (додаток 2)".
3. Пункт 7 Положення доповнити абзацами другим та третім
такого змісту: "У разі невідповідності поданих документів чинному
законодавству та у випадках, передбачених абзацом першим цього
пункту, готується висновок про відмову у видачі свідоцтва про
право на заняття нотаріальною діяльністю. Висновок підписується виконавцем, начальником відділу або
особою, яка виконує його обов'язки, погоджується директором
Департаменту і затверджується заступником Міністра юстиції. Про
результати розгляду Департамент інформує заявника". У зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом четвертим.
4. Пункт 9 Положення викласти в такій редакції: "9. У разі втрати або пошкодження свідоцтва видається його
дублікат. Для одержання дубліката свідоцтва до Міністерства юстиції
України подаються такі документи: - заява (у разі, якщо заява направляється поштою, підпис
особи на ній має бути нотаріально засвідчений); - документ про внесення плати за видачу дубліката свідоцтва
про право на заняття нотаріальною діяльністю (копія квитанції,
виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку); - ксерокопія паспорта; - повідомлення про втрату свідоцтва про право на заняття
нотаріальною діяльністю в засобах масової інформації, довідка
органів внутрішніх справ тощо, або оригінал свідоцтва, яке
пошкоджено. У разі надання повного комплекту документів, передбачених цим
пунктом Положення, та відповідності їх чинному законодавству,
приймається рішення про видачу дубліката свідоцтва в порядку,
передбаченому пунктом 6 Положення. Особі, яка в установленому порядку позбавлена права займатися
нотаріальною діяльністю, за її заявою видається виписка з Журналу
реєстрації виданих свідоцтв".
5. У пункті 12 Положення число "3" замінити на число "6".
6. Додаток 1 Положення викласти в такій редакції:
"Додаток 1до п. 6 Положення про
порядок видачі свідоцтва
про право на заняття
нотаріальною діяльністю
( z0027-94 )
Герб України
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
СВІДОЦТВОпро право на заняття нотаріальною діяльністю
N
Видане ______________________________________________________
Свідоцтво є підставою для призначення на посаду державного
нотаріуса або реєстрації приватної нотаріальної діяльності.
"___" ____________ 20__ р.
М.П.
Міністр юстиції"
В.о. директора Департаменту
нотаріату та реєстрації
адвокатських об'єднань Т.І.Баранова
Джерело:Офіційний портал ВРУ