{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки № 627 від 12.06.2018}
Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.04.2014 № 504
З метою приведення у відповідність до Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 № 144, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за № 410/22942, та Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни у додатки 1, 3, 4, 5, 7, 10, 15, 18, 19 до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.04.2014 № 504 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку", виклавши їх у новій редакції, що додаються.
2. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І.А.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
Додаток 1 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для сліпих дітей з українською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Українська мова | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 21 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Іноземна мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | - | 8 |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Природознавство | Природознавство | 1 | - | - | - | - | - | 1 |
Біологія | - | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 8 | |
Фізика | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Хімія | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 |
Рельєфне малювання | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 7 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | 172 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Лікувальна фізкультура | 1 | 1 | - | - | - | - | 2 |
Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 5 | |
Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Корекція розвитку | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Розвиток мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Орієнтування в просторі | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 3 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей зі зниженим зором з українською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Українська мова | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 21 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Іноземна мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | - | 8 |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Природознавство | Природознавство | 1 | - | - | - | - | - | 1 |
Біологія | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 9 | |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 8 | |
Фізика | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Хімія | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 |
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 11 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 7 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | 172 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | - | 10 |
Розвиток мовлення | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 9 | |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 4 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей зі зниженим зором з російською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Російська мова | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 15 |
Інтегрований курс "Література" (російська та зарубіжна) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | - | 8 |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Природознавство | Природознавство | 1 | - | - | - | - | - | 1 |
Біологія | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 9 | |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 8 | |
Фізика | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Хімія | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 |
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 11 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 7 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | 172 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | - | 10 |
Розвиток мовлення | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 9 | |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 5 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей зі складними порушеннями розвитку (сліпих та інтелектуальними порушеннями; зі зниженим зором та інтелектуальними порушеннями)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Суспільствознавство | Історія України | - | - | 2 | 2 | 2 | - | 6 |
Я у Світі | 1 | - | - | - | - | - | 1 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | - | 7 |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | - | 7 | |
Фізика і хімія в побуті | - | - | 2 | 2 | 2 | 1 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 |
Образотворче Мистецтво* | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 7 | 9 | 8 | 9 | 10 | 17 | 60 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | 172 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | - | 10 |
Орієнтування в просторі | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Розвиток мовлення | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 | |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
__________
* Рельєфне малювання для сліпих дітей.
Додаток 7 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей глухих з російською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Російська мова | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 15 |
Інтегрований курс "Література" (російська та зарубіжна) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Всесвітня історія | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | 0,5 | 0,5 | 1 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | - | - | - | - | 8 |
Алгебра | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Геометрія | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Природознавство | Природознавство | 1 | - | - | - | - | - | 1 |
Біологія | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 9 | |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 9 | |
Фізика | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Хімія | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 7 | |
Мистецтво | Образотворче мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 | - | - | - | 1,5 |
Мистецтво | - | - | - | 1 | 0,5 | 0,5 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 8 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 4,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 31 | 31 | 31 | 173 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 10 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 31 |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Гранично допустиме навантаження на учня (без корекційно-розвиткових занять) | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 10 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей зі складними порушеннями розвитку (глухих та інтелектуальними порушеннями; зі зниженим слухом та інтелектуальними порушеннями)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 16 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Суспільствознавство | Історія України | - | - | 1 | 2 | 2 | - | 5 |
Я у Світі | 1 | - | - | - | - | - | 1 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | - | 7 |
Географія | - | 2 | 1 | 1 | 1 | - | 5 | |
Фізика і хімія в побуті | - | - | 2 | 2 | 2 | 1 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 |
Образотворче Мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 6 | 7 | 7 | 8 | 10 | 16 | 54 |
Інформатика | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5,5 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 4,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | 172 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 12 | 6 | 6 | 6 | 4 | 4 | 38 |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 7 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 15 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів I, II ступенів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з інтелектуальними порушеннями з українською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||||||
Підг | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова* | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Українська література | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 |
Я у Світі | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | - | - | - | |
Основи правознавства | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Географія | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | |
Фізика і хімія в побуті | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - |
Образотворче мистецтво | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | - | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 7 | 9 | 8 | 8 | 8 | 10 |
Інформатика | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 19 | 19 | 19 | 20 | 20 | 24 | 27 | 29 | 30 | 31 | 31 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Корекція розвитку | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Лікувальна фізкультура | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме навантаження на учня (без корекційно-розвиткових занять) | 20 | 20 | 21 | 22 | 22 | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* в тому числі "Літературне читання" для підг. 1-4 класів.
Додаток 18 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з інтелектуальними порушеннями з українською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 16 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Суспільствознавство | Історія України |
| - | 2 | 2 | 2 | - | 6 |
Я у Світі | 1 | - | - | - | - | - | 1 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 25 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | - | 7 |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | - | 7 | |
Фізика і хімія в побуті | - | - | 2 | 2 | 2 | 1 | 7 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | 4 |
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | 4 | |
Технології | Трудове навчання | 7 | 8 | 8 | 8 | 11 | 18 | 60 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 31 | 31 | 31 | 173 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Розвиток мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
Додаток 19 |
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з інтелектуальними порушеннями з російською мовою навчання
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Російська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Українська мова | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Українська література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Суспільствознавство | Історія України |
| - | 2 | 2 | 1 | - | 5 |
Я у Світі | 1 | - | - | - | - | - | 1 | |
Основи правознавства | - | - | - | - | - | 0,5 | 0,5 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | - | 7 |
Географія | - | 2 | 1 | 2 | 2 | - | 7 | |
Фізика і хімія в побуті | - | - | 1 | 2 | 2 | - | 5 | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | 4 |
Образотворче мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 3 | |
Технології | Трудове навчання | 6 | 8 | 8 | 8 | 10 | 18 | 58 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | 5,5 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Разом | 24 | 27 | 29 | 31 | 31 | 31 | 173 | |
Корекційно-розвиткові заняття | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Розвиток мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Лікувальна фізкультура (ритміка) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 |
|
{Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://www.old.mon.gov.ua}