ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.03.2005 N 622
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
14 квітня 2005 р.
за N 400/10680
Про затвердження Порядку та умовкористування Єдиним реєстром об'єктів
державної власності
На виконання пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України
від 14.04.2004 N 467 ( 467-2004-п ) "Про затвердження Положення
про Єдиний реєстр об'єктів державної власності" із змінами
Н А К А З У Ю:
Затвердити Порядок та умови користування Єдиним реєстром
об'єктів державної власності, що додається.
Голова Фонду М.Чечетов
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Фонду державного майна
України
23.03.2005 N 622
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
14 квітня 2005 р.
та умови користування Єдиним
реєстром об'єктів державної власності
1. Порядок та умови користування Єдиним реєстром об'єктів
державної власності (далі - Порядок) визначають механізм збирання,
обліку, накопичення, оброблення, захисту та надання інформації про
нерухоме майно, у тому числі передане в оренду, лізинг, концесію
або заставу державних підприємств, їх об'єднань, установ та
організацій, а також корпоративні права держави та державне майно,
що не увійшло до статутних фондів господарських товариств
(балансоутримувачів), створених у процесі приватизації та
корпоратизації.
2. Єдиний реєстр об'єктів державної власності (далі - Реєстр)
створюється у складі Єдиної комп'ютерної інформаційної системи
органів приватизації. Адміністратором Реєстру є Департамент інформаційних
технологій Фонду державного майна України. Накопичення, аналіз, поповнення, зберігання і захист даних
Реєстру та контроль за достовірністю і доступом до них
здійснюється Адміністратором.
3. Розпорядником Реєстру є Фонд державного майна України,
який: розробляє організаційні та методологічні принципи його
ведення; затверджує порядок та умови користування Реєстром; здійснює контроль за повнотою даних, які вносяться до
Реєстру; розробляє і вдосконалює технології та програмні засоби
формування Реєстру; надає інформаційно-довідкові послуги користувачам Реєстру.
4. Органи, уповноважені управляти об'єктами державної
власності: ведуть облік об'єктів державної власності, які належать до
сфери їх управління, та підлягають внесенню до Реєстру; здійснюють контроль за повнотою даних Реєстру та їх
відповідністю встановленим вимогам; передають щокварталу Фонду державного майна України
інформацію для внесення змін до Реєстру.
5. Для внесення даних щодо об'єктів Реєстру Розпорядник
відкриває обліковий запис на основі ідентифікаційного коду Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
підприємства, їх об'єднань, установи, організації, які діють на
основі державної форми власності, господарського товариства, у
статутних фондах яких акції (частки, паї) належать державі,
балансоутримувачу державного майна.
6. Реєстр формується на основі баз даних державних
підприємств, корпоративних прав держави та державного майна. До бази даних державних підприємств включаються відомості про
підприємства, їх об'єднання, установи, організації, які діють на
основі державної форми власності та дані про нерухоме майно з
Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обмежень. До бази даних корпоративних прав держави включаються
відомості про господарські товариства, у статутних фондах яких
акції (частки, паї) належать державі з Реєстру корпоративних прав
держави. До бази даних державного майна включаються відомості про
майно, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств,
створених у процесі приватизації та корпоратизації, державне
майно, що передано в оренду, лізинг, концесію, заставу.
7. Обліковий запис складається з адресно-довідкової та
інформаційної частини. Адресно-довідкова частина містить: ідентифікаційний код та повне найменування юридичної особи,
відомості про її місцезнаходження, форму власності,
організаційно-правову форму господарювання, основний вид
економічної діяльності, дані про державну реєстрацію,
територіальну та відомчу належність; Інформаційна частина містить: щодо юридичної особи - відомості про керівника, засновників,
статус (займає монопольне (домінуюче) становище на товарних
ринках, має стратегічне значення для економіки та безпеки
держави), статус щодо приватизації (не підлягає приватизації; не
підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані; підлягає
приватизації), стану банкрутства, зміна стану (ліквідація,
реструктуризація), відокремлені підрозділи, показники фінансової
та статистичної звітності, розмір корпоративних прав держави
господарського товариства; щодо нерухомого майна (будівлі, споруди, земельні ділянки)
підприємства, їх об'єднань, установи, організації, які діють на
основі державної форми власності (відповідно до Державного реєстру
прав на нерухоме майно та їх обмежень) - дані про код об'єкта
(кадастровий номер), назва об'єкта, вартість майна,
місцезнаходження об'єкта, розмір земельної ділянки, площа
забудови, ознака щодо передачі в оренду, лізинг, концесію,
заставу; щодо державного майна, яке не увійшло до статутних фондів
господарських товариств, створених у процесі приватизації та
корпоратизації - код об'єкта, назва об'єкта, місцезнаходження
об'єкта, вартість майна, розмір земельної ділянки, ознака щодо
передачі в оренду, лізинг, концесію, заставу.
8. Підставою для внесення даних до Реєстру є наявність
відповідних записів у базах даних державних підприємств,
корпоративних прав держави та державного майна, які доповнюються
даними щодо нерухомого майна з Державного реєстру прав на нерухоме
майно та їх обмежень, визначених у пункті 6 цього Порядку.
9. Розпорядник Реєстру вживає заходів (у разі необхідності,
укладає угоди про обмін інформацією) для організації наповнення
інформацією баз даних Реєстру від: Державного комітету статистики України - інформація з Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України; Державного комітету по земельних ресурсах України -
інформація з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх
обмежень; Антимонопольного комітету України - інформація щодо суб'єктів
господарювання, що займають монопольне (домінуюче) становище на
товарних ринках; інших органів, уповноважених управляти об'єктами державної
власності - інформаційної частини Реєстру щодо юридичної особи.
10. У разі реєстрації обмежень розпорядження речовими правами
на нерухоме майно підприємств, їх об'єднань, установ, організацій,
які діють на основі державної форми власності, право власності на
яке не зареєстроване, внесення їх до Реєстру проводиться одночасно
з державною реєстрацією права власності на цей об'єкт нерухомого
майна. У цьому разі власник нерухомого майна подає заяву про
державну реєстрацію речових прав або їх обмежень на такий об'єкт в
установленому законодавством порядку.
11. Обліковий запис щодо об'єктів Реєстру закривається
Розпорядником у разі: ліквідації об'єкта обліку; поділу або об'єднання об'єктів; втрати об'єктом права державної власності відповідно до
чинного законодавства (у процесі реформування відносин власності
тощо).
12. Реєстр є інформаційно-довідковою системою.
13. Користувачами даних Реєстру є органи виконавчої влади,
органи місцевого самоврядування, підприємства, установи,
організації та громадяни.
14. Надання відомостей з Реєстру є безоплатним для усіх
користувачів у межах їх повноважень, визначених законом.
15. З Реєстру надаються інформація щодо наявності окремих
об'єктів у Реєстрі, узагальнені вартісні та кількісні показники по
групах об'єктів та в цілому за всіма об'єктами державного сектору
економіки України. Зазначену інформацію користувачі отримують
через Web- сторінку Розпорядника Реєстру.
16. Розпорядник Реєстру щоквартально надає Кабінету Міністрів
України звіт щодо вартісних та кількісних показників наявності
державного майна, моніторингу структурних змін в державному
секторі економіки.
17. Витяги за окремим об'єктом Реєстру надаються
Розпорядником Реєстру лише: власнику об'єкта, його спадкоємцям - для фізичних осіб,
правонаступникам - для юридичних осіб; органам державної влади, їх посадовим особам у разі, коли
запит зроблено у зв'язку із здійсненням ними повноважень,
визначених законодавством.
18. Для отримання інформації з Реєстру до Розпорядника
Реєстру подається письмовий запит, в якому зазначаються: мета запиту; відомості або необхідні витяги з Реєстру; дата направлення запиту.
19. Форма і зміст відомостей або витягу, що надаються з
Реєстру, визначаються Розпорядником з урахуванням інформації,
викладеної у запиті. Розпорядник Реєстру протягом п'яти робочих днів (у разі
отримання термінового запиту органів виконавчої влади протягом
трьох діб) після отримання (реєстрації) запиту надає право доступу
до відомостей Реєстру чи приймає рішення про відмову в їх наданні
із зазначенням причини.
Директор Департаменту
інформаційних технологій О.Синенко
Джерело:Офіційний портал ВРУ