КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 6 травня 2005 р. N 325
Київ
Питання використання коштів, передбачениху державному бюджеті для фінансової підтримки
підприємств агропромислового комплексу
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1294 ( 1294-2005-п ) від 27.12.2005
N 243 ( 243-2006-п ) від 02.03.2006
N 262 ( 262-2007-п ) від 21.02.2007
N 172 ( 172-2008-п ) від 12.03.2008 }
{ Зміни по Постанові КМ N 876 ( 876-2006-п ) від 24.06.2006 не
внесені у зв'язку із зняттям з розгляду законопроекту,
визначеного у п.2 Постанови КМ N 876 від 24.06.2006.
Додатково див. Постанову ВР N 606-V ( 606-16 ) від 07.02.2007 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 243 ( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для фінансової підтримки виробництва продукції
тваринництва; { Абзац другий постановляючої частини із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 243 ( 243-2006-п ) від
02.03.2006 }
Порядок використання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для селекції в рослинництві;
Порядок використання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для проведення державних виставкових заходів у сфері
агропромислового комплексу;
Порядок використання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для реформування та розвитку комунального
господарства у сільській місцевості;
Порядок використання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для здешевлення вартості страхових премій (внесків),
фактично сплачених суб'єктами аграрного ринку.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. N 325
ПОРЯДОКвикористання коштів державного бюджету,
що спрямовуються для фінансової підтримки
виробництва продукції тваринництва
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у Державному бюджеті України на 2006 рік ( 3235-15 )
для фінансової підтримки виробництва продукції тваринництва, яка
надається сільськогосподарським товаровиробникам шляхом дотування
на одиницю виробленої продукції:
за вирощені ними та продані на забій і переробку суб'єктам
господарювання, які мають власні (орендовані) переробні
потужності, або забиті та перероблені у власних (орендованих)
переробних цехах молодняк великої рогатої худоби, свині та
курчата-бройлери, качки, гуси, індики;
за реалізацію вовни;
за екологічно чисте молоко власного виробництва, продане
молокопереробним підприємствам для виготовлення спеціальних
продуктів дитячого харчування.
Сільськогосподарський товаровиробник - юридична та фізична
особа, що виробляє сільськогосподарську продукцію.
2. Розподіл коштів, передбачених у державному бюджеті для
фінансової підтримки виробництва продукції тваринництва за
визначеними напрямами, затверджується Мінагрополітики.
3. Кошти, передбачені у державному бюджеті для фінансової
підтримки виробництва продукції тваринництва (крім фінансової
підтримки за екологічно чисте молоко, продане молокопереробним
підприємствам для виготовлення спеціальних продуктів дитячого
харчування), спрямовуються Мінагрополітики за розподілом згідно з
цим Порядком Міністерству аграрної політики Автономної Республіки
Крим, головним управлінням агропромислового розвитку обласних та
управлінню агропромислового розвитку Севастопольської міської
держадміністрацій відповідно до Порядку обслуговування державного
бюджету за видатками ( z0716-04, za716-04 ), затвердженого
Державним казначейством.
Державне казначейство спрямовує зазначені кошти Міністерству
аграрної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням
агропромислового розвитку облдержадміністрацій з подальшим
перерахуванням їх управлінням агропромислового розвитку районних,
Севастопольської міської держадміністрацій для виплати фінансової
підтримки сільськогосподарським товаровиробникам.
Міністерство аграрної політики Автономної Республіки Крим,
головні управління агропромислового розвитку облдержадміністрацій
подають відповідним територіальним органам Державного казначейства
розподіл бюджетних коштів у межах отриманих обсягів між
управліннями агропромислового розвитку райдержадміністрацій для
перерахування коштів фінансової підтримки на рахунки
сільськогосподарських товаровиробників, відкриті в установах
банків.
4. Звітність про використання коштів, передбачених для
фінансової підтримки виробництва продукції тваринництва,
складається і подається у встановленому порядку.
Фінансова підтримка, що надається завирощену і продану худобу та птицю
5. Фінансова підтримка надається сільськогосподарським
товаровиробникам за вирощені ними та продані, зокрема через
товарні біржі та аукціони, на забій і переробку суб'єктам
господарювання, які мають власні (орендовані) переробні
потужності, або забиті та перероблені у власних (орендованих)
переробних цехах молодняк великої рогатої худоби, свині (за
винятком свиноматок і кнурів) та курчата-бройлери, качки, гуси,
індики (далі - фінансова підтримка за вирощену і продану худобу та
птицю).
Власний (орендований) переробний цех - структурний підрозділ
сільськогосподарського товаровиробника - юридичної особи з
відповідним технологічним обладнанням, який здійснює забій
сільськогосподарських тварин та птиці, а також виробляє і
переробляє м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти.
Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном здійснює розподіл
коштів у межах обсягу, затвердженого згідно з пунктом 2 цього
Порядку для фінансової підтримки за вирощену і продану худобу та
птицю, за регіонами пропорційно наявному поголів'ю худоби та птиці
на початок року.
6. Для надання фінансової підтримки за вирощену і продану
худобу та птицю встановлюється мінімальна прийнята жива маса
однієї тварини:
молодняка великої рогатої худоби для сільськогосподарських
товаровиробників - юридичних осіб - 390 кілограмів, для
сільськогосподарських товаровиробників - фізичних осіб -
300 кілограмів;
свиней (за винятком свиноматок і кнурів) для
сільськогосподарських товаровиробників - юридичних осіб -
95-130 кілограмів, для сільськогосподарських товаровиробників -
фізичних осіб - 95-200 кілограмів.
Фінансова підтримка за вирощену і продану худобу та птицю
надається у таких розмірах (за кілограм прийнятої живої маси):
молодняк великої рогатої худоби - 1 гривня 40 копійок;
свині (за винятком свиноматок і кнурів) - 1 гривня 5 копійок;
курчата-бройлери, качки, гуси, індики - 45 копійок.
7. Фінансова підтримка за вирощену і продану худобу та птицю
надається на підставі приймальних квитанцій (форма N ПК-1 і ПК-2),
виданих сільськогосподарським товаровиробникам у двох примірниках
суб'єктами господарювання, які мають власні (орендовані) переробні
потужності, на продані їм на забій худобу та птицю, облікових
листів (форма N 100 (100а) худоби та птиці, які забиті та
перероблені у власних (орендованих) переробних цехах
сільськогосподарських товаровиробників.
Для отримання фінансової підтримки сільськогосподарські
товаровиробники подають управлінням агропромислового розвитку
районних та Севастопольської міської держадміністрацій:
юридичні особи - першого числа місяця, що настає за звітним
періодом, реєстр приймальних квитанцій (облікових листів) за
формою згідно з додатком 1, один примірник таких квитанцій
(облікових листів) та копію довідки про ідентифікаційний код,
засвідчену нотаріусом чи посадовою особою виконавчого комітету
сільської, селищної, міської ради;
фізичні особи - один примірник приймальних квитанцій, довідку
про вирощене ними поголів'я худоби та птиці, видану сільською,
селищною, міською чи районною в місті радою. Пред'являють також
паспорт і довідки про присвоєння ідентифікаційного номера та про
відкриття рахунка в установі банку.
Сільськогосподарські товаровиробники - суб'єкти
господарювання, що провадять господарську діяльність з вирощування
і відгодівлі худоби та птиці не за місцем їх реєстрації, подають
зазначені документи управлінням агропромислового розвитку районних
та Севастопольської міської держадміністрацій за місцем
провадження діяльності.
Документи приймаються до 15 грудня (включно) поточного року в
порядку черговості їх подання з урахуванням минулих місяців
поточного року та в межах доведеного помісячного обсягу асигнувань
на відповідні цілі.
Документи про продану на забій та переробку або забиту і
перероблену худобу і птицю з 16 грудня по 31 грудня (включно)
минулого року приймаються з 1 січня поточного року в межах
доведеного помісячного обсягу асигнувань на відповідні цілі.
8. Управління агропромислового розвитку районних та
Севастопольської міської держадміністрацій на підставі документів,
що зазначені у пункті 7 цього Порядку, протягом двох банківських
днів нараховують сільськогосподарським товаровиробникам суми
фінансової підтримки за вирощену, продану на забій та переробку
або забиту і перероблену худобу та птицю і спрямовують ці кошти на
їх рахунки, відкриті в установах банків, а також протягом двох
робочих днів після закінчення кожного звітного місяця (у грудні -
після 15 грудня) складають відомість за формою згідно з додатком 2
у двох примірниках, один з яких надсилається територіальним
органам Державного казначейства.
Управління агропромислового розвитку райдержадміністрацій
складають і подають зведені відомості Міністерству аграрної
політики Автономної Республіки Крим і головним управлінням
агропромислового розвитку облдержадміністрацій, а управління
агропромислового розвитку Севастопольської міськдержадміністрації
- Мінагрополітики інформацію про нарахування фінансової підтримки
за формою згідно з додатком 3.
Міністерство аграрної політики Автономної Республіки Крим та
головні управління агропромислового розвитку облдержадміністрацій
протягом трьох робочих днів узагальнюють дані отриманих зведених
відомостей, готують інформацію про нарахування фінансової
підтримки і подають її Мінагрополітики.
Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном на підставі
зазначеної інформації у разі потреби вносить зміни до розподілу
коштів, здійсненого згідно з пунктом 5 цього Порядку.
9. Суб'єкти господарювання, що мають власні (орендовані)
переробні цехи, подають на перше число кожного звітного місяця
управлінням агропромислового розвитку районних та Севастопольської
міської держадміністрацій реєстри приймальних квитанцій (облікових
листів) у розрізі сільськогосподарських товаровиробників за місцем
провадження їх господарської діяльності з вирощування і відгодівлі
сільськогосподарської худоби та птиці за формою згідно з
додатком 4.
Фінансова підтримка, що надаєтьсяза реалізацію вовни
10. Фінансова підтримка надається сільськогосподарським
товаровиробникам - власникам поголів'я овець, які виробляють і
реалізують вовну.
Для отримання фінансової підтримки за реалізацію вовни
сільськогосподарські товаровиробники подають до 1 листопада
поточного року територіальним органам Держконтрольсільгосппроду в
районах та м. Севастополі:
юридичні особи - відомість приймально-здавальних актів за
формою згідно з додатком 5, копії приймально-здавальних актів
(форма N 15-ПОШ) і приймальних квитанцій та нотаріально засвідчену
копію звіту про стан тваринництва (форма N 24 ( vi158202-05 )
стосовно наявних овець;
фізичні особи - власники поголів'я овець - копії
приймально-здавальних актів (форма N 15-ПОШ) і приймальних
квитанцій та довідку про поголів'я овець, видану сільською,
селищною, міською чи районною в місті радою на підставі книги
погосподарського обліку.
Сільськогосподарські товаровиробники - суб'єкти
господарювання, що провадять господарську діяльність не за місцем
їх реєстрації, подають зазначені документи територіальним органам
Держконтрольсільгосппроду в районах та м. Севастополі за місцем
провадження діяльності.
Відповідальність за достовірність даних у
приймально-здавальних актах, приймальних квитанціях, виданих
сільськогосподарським товаровиробникам, несуть переробні
підприємства та підприємства споживчої кооперації згідно із
законодавством.
11. Територіальні органи Держконтрольсільгосппроду в районах
та м. Севастополі складають протягом трьох робочих днів відомість
на вовну, реалізовану сільськогосподарськими товаровиробниками, за
формою згідно з додатком 6 у трьох примірниках і подають її
управлінням агропромислового розвитку районних та Севастопольської
міської держадміністрацій.
Управління агропромислового розвитку районних та
Севастопольської міської держадміністрацій протягом двох робочих
днів узагальнюють дані зазначених відомостей і подають:
управління агропромислового розвитку райдержадміністрації -
зведені відомості Міністерству аграрної політики Автономної
Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку
облдержадміністрацій;
управління агропромислового розвитку Севастопольської
міськдержадміністрації - інформацію про вовну, реалізовану
сільськогосподарськими товаровиробниками, Мінагрополітики за
формою згідно з додатком 7.
Міністерство аграрної політики Автономної Республіки Крим та
головні управління агропромислового розвитку облдержадміністрацій
узагальнюють протягом трьох робочих днів дані зведених відомостей,
готують інформацію про вовну, реалізовану сільськогосподарськими
товаровиробниками, в розрізі регіонів і подають її
Мінагрополітики.
Мінагрополітики на підставі отриманої інформації за
погодженням з Мінфіном визначає та затверджує розмір фінансової
підтримки за кілограм вовни, прийнятої у фізичній масі, але не
більш як 6 гривень за кілограм, а також здійснює розподіл коштів у
межах обсягу, затвердженого згідно з пунктом 2 цього Порядку для
фінансової підтримки за реалізацію вовни, за регіонами пропорційно
обсягам реалізованої продукції.
Суми фінансової підтримки, що надається сільськогосподарським
товаровиробникам за реалізацію вовни, нараховують управління
агропромислового розвитку районних та Севастопольської міської
держадміністрацій за встановленим розміром.
Фінансова підтримка, що надається за екологічночисте молоко, продане молокопереробним
підприємствам для виготовлення спеціальних
продуктів дитячого харчування
12. Фінансова підтримка надається сільськогосподарським
товаровиробникам, що розміщені на території, якій надано статус
спеціальної сировинної зони для виробництва сільськогосподарської
продукції, що відповідає санітарно-гігієнічним вимогам
виготовлення продуктів дитячого і дієтичного харчування, мають
відповідний сертифікат якості, здають молоко на молокопереробні
підприємства, які виробляють спеціальні продукти дитячого
харчування (далі - молокопереробні підприємства).
Фінансова підтримка за екологічно чисте молоко власного
виробництва, продане молокопереробним підприємствам для
виготовлення спеціальних продуктів дитячого харчування (далі -
фінансова підтримка за екологічно чисте молоко) виплачується через
молокопереробні підприємства в порядку черговості складення
приймальних квитанцій та виключно в межах доведеного річного
розпису асигнувань.
13. Молокопереробні підприємства, які приймають екологічно
чисте молоко відповідно до ДСТУ 3662-97 "Молоко коров'яче
незбиране. Вимоги при закупівлі" для виготовлення спеціальних
продуктів дитячого харчування, видають сільськогосподарським
товаровиробникам приймальну квитанцію (форма N 3-ПК(МС) з
позначкою "Для дитячого харчування". У приймальній квитанції
зазначається сума фінансової підтримки за екологічно чисте молоко
виходячи з обсягів його закупівлі та розміру фінансової підтримки,
що становить 250 гривень за 1 тонну молока в заліковій вазі.
Перелік молокопереробних підприємств, які мають право на
закупівлю екологічно чистого молока та виготовлення спеціальних
продуктів дитячого харчування, визначається Мінагрополітики.
14. Молокопереробні підприємства щомісяця не пізніше ніж 10
числа місяця наступного періоду подають Мінагрополітики за
встановленою ним формою зведену довідку про надходження та
використання екологічно чистого молока для виготовлення
спеціальних продуктів дитячого харчування, обсяги їх виробництва
відповідно до статистичної звітності та використання коштів для
фінансової підтримки за екологічно чисте молоко.
Мінагрополітики на підставі зведеної довідки подає Державному
казначейству розподіли асигнувань, передбачених для фінансової
підтримки за екологічно чисте молоко, відповідно до Порядку
обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого
Державним казначейством.
15. Кошти, передбачені у державному бюджеті для фінансової
підтримки за екологічно чисте молоко, згідно з розподілом
Мінагрополітики зараховуються на спеціальні рахунки
молокопереробних підприємств, відкриті в органах Державного
казначейства.
Сума фінансової підтримки перераховується із спеціального
рахунка молокопереробного підприємства на підставі платіжних
доручень та реєстрів приймальних квитанцій.
{ Порядок із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1294
( 1294-2005-п ) від 27.12.2005; в редакції Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 1до Порядку ____________________________________
(найменування сільськогосподарського
товаровиробника, місцезнаходження,
номер поточного рахунка, найменування
відділення банку)
ВІДОМІСТЬприймальних квитанцій (облікових листів) на молодняк
великої рогатої худоби, свині та курчата-бройлери, качки,гуси, індики, вирощені, продані сільськогосподарськими
товаровиробниками на забій і переробку суб'єктам
господарювання, які мають власні
(орендовані) переробні потужності, або забиті та
перероблені у власних (орендованих) переробних цехах
за ___________ 200_ р.
------------------------------------------------------------------ | Номер |Кількість | Сума | | і дата | | фінансової |Примітка |квитанції| | підтримки, | | (обліко-| | гривень | | вого |-----------+------------| | листа) |голів|тонн |за 1 |усього| | | | |тонну| | ----------------------------------------------------------------- родано на забій і
переробку суб'єктам
господарювання,
які мають
власні (орендовані)
переробні потужності:
молодняк великої
рогатої худоби
свині
курчата-бройлери,
качки, гуси, індики
Забито і перероблено у
власних (орендованих)
переробних цехах:
молодняк великої
рогатої худоби
свині
курчата-бройлери,
качки, гуси, індики
Керівник ______________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
Головний бухгалтер ______________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
МП
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 2до Порядку ________________________
на молодняк великої рогатої худоби, свині та
курчата-бройлери, качки, гуси, індики, вирощені та проданісільськогосподарськими товаровиробниками на забій та
переробку суб'єктам господарювання, які мають
власні (орендовані) переробні потужності, або забиті та
перероблені у власних (орендованих) переробних цехах
за ______________ 200_ р.
------------------------------------------------------------------------------ аймену- | Молодняк великої | Свині | Курчата-бройлери, ання | рогатої худоби | | качки, гуси, індики ільсько-|----------------------+----------------------+---------------------- осподар-| | |сума фінан-| | |сума фінан-| | |сума фінан- ького | | | сової | | | сової | | | сової оварови-| | | підтримки,| | | підтримки,| | | підтримки, обника | | | гривень | | | гривень | | | гривень району),|голів|тонн| |голів|тонн| |голів|тонн| дентифі-| | |-----------| | |-----------| | |----------- аційний | | |нара-|спла-| | |нара-|спла-| | |нара-|спла- од | | |хова-|чено | | |хова-|чено | | |хова-|чено номер), | | |но | | | |но | | | |но | ахунок, | | | | | | | | | | | | ідкритий| | | | | | | | | | | | устано-| | | | | | | | | | | | і банку | | | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------- Сільськогосподарські підприємства
Господарства населення
Усі сільськогосподарські товаровиробники
Начальник управління
агропромислового розвитку
районної державної адміністрації ________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
МП ____________
Примітка. Дані підтверджуються реєстром приймальних квитанцій таоблікових листів.
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 3про нарахування фінансової підтримки
сільськогосподарським товаровиробникам за вирощені
ними та продані на забій і переробку суб'єктам
господарювання, які мають власні (орендовані)
переробні потужності, або забиті та перероблені у власних(орендованих) переробних цехах молодняк великої
рогатої худоби, свині та курчата-бройлери,
качки, гуси, індики
на _______________ 200__ р. _________________ регіону
-------------------------------------------------------------------------------- олодняк великої рогатої | Свині | Курчата-бройлери, худоби | | качки, гуси, індики -------------------------+--------------------------+-------------------------- ількість |сума фінансової|кількість |сума фінансової|кількість |сума фінансової |підтримки, тис.| |підтримки, тис.| |підтримки, тис. | гривень | | гривень | | гривень ---------+---------------+----------+---------------+----------+--------------- олів|тонн|нарахо-|сплаче-|голів|тонн|нарахо-|сплаче-|голів|тонн|нарахо-|сплаче- | | вано | но | | | вано | но | | | вано | но ------------------------------------------------------------------------------- Сільськогосподарські підприємства
Господарства населення
Усі сільськогосподарські товаровиробники
Міністр Начальник
аграрної політики управління
Автономної Державного
Республіки Крим казначействаАвтономної ________ ____________ Республіки Крим ________ ____________ (підпис) (ініціали та (підпис) (ініціали та прізвище) прізвище)
Начальник Начальник
головного обласного
управління управління
агропромислового Державного
розвитку обласної казначейства
державної
адміністрації ________ ____________ ________ ____________ (підпис) (ініціали та (підпис) (ініціали та прізвище) прізвище)
Начальник Начальник
управління управління
агропромислового Державного
розвитку казначейства
Севастопольської м. Севастополя
міської державної
адміністрації ________ ____________ ________ ____________ (підпис) (ініціали та (підпис) (ініціали та прізвище) прізвище)
"___" __________________ 200__ р. "___" __________________ 200__ р.
МП МП
{ Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 4до Порядку _______________________________________
(найменування суб'єкта господарювання, який має власні (орендовані) ереробні потужності, місцезнаходження)
РЕЄСТРприймальних квитанцій (облікових листів) на
молодняк великої рогатої худоби, свині та
курчата-бройлери, качки, гуси, індики, продані
сільськогосподарськими товаровиробниками на забій і
переробку суб'єктам господарювання,
які мають власні (орендовані) переробні потужності,
або забиті та перероблені у власних
(орендованих) переробних цехах
за __________200_ р.
------------------------------------------------------------------ Найменування | Номер і дата | Кількість | сільськогосподарського | квитанції |-----------|Примітка товаровиробника, | (облікового |голів|тонн | місцезнаходження | листа) | | | ----------------------------------------------------------------- рийнято на забій та
переробку суб'єктами
господарювання, які мають
власні (орендовані)
переробні потужності:
молодняк великої рогатої
худоби
свині
курчата-бройлери,
качки, гуси, індики
Забито та перероблено у
власних (орендованих)
переробних цехах:
молодняк великої рогатої
худоби
свині
курчата-бройлери,
качки, гуси, індики
Керівник ______________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
МП
{ Додаток 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 5до Порядку ____________________________________
(найменування сільськогосподарського
товаровиробника, місцезнаходження,
номер поточного рахунка, найменування
відділення банку)
ВІДОМІСТЬприймально-здавальних актів, виданих за реалізацію
вовни сільськогосподарськими товаровиробниками
переробним підприємствам
за ______________ 200___ р.
------------------------------------------------------------------ |Номер і дата | Чисельність | | | приймально- |овець на 1 липня | Кількість, |Примітка | здавального | 200_ р. (на | тонн | | акта |1 червня 200_ р.)| | ----------------------------------------------------------------- еалізовано
вовни
Керівник ______________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
Головний бухгалтер _____________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
МП
{ Додаток 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 6до Порядку ________________________________
на вовну, реалізовану сільськогосподарськими
товаровиробниками
переробним підприємствам
за _____________ 200_ р.
------------------------------------------------------------------ Найменування | Чисельність овець |Кількість сільськогосподарського | на 1 липня 200_ р. |(фізична товаровиробника (району), | (на 1 червня 200_ р.),|маса), тонн дентифікаційний код (номер), | голів | ахунок, відкритий в установі | | банку | | ----------------------------------------------------------------- Сільськогосподарські підприємства
Господарства населення
Усі сільськогосподарські товаровиробники
Державний інспектор
якості та формування
ресурсів сільськогосподарської
продукції місцевої державної
адміністрації __________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
МП
{ Додаток 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
Додаток 7до Порядку _________________________
про вовну, реалізовану сільськогосподарськими
товаровиробниками переробним підприємствам
------------------------------------------------------------------ | За місяць | З початку року Регіон |----------------------------+---------------------------- (район)| чисельність |кількість| чисельність |кількість |овець на 1 липня |(фізична | овець на 1 липня |(фізична | 200_ р. (на | маса), | 200_ р. (на | маса), |1 червня 200_ р.),| тонн |1 червня 200_ р.),| тонн | голів | | голів | ----------------------------------------------------------------- Сільськогосподарські підприємства
Господарства населення
Усі сільськогосподарські товаровиробники
Міністр аграрної політики
Автономної Республіки Крим ____________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
Начальник головного
управління агропромислового
розвитку обласної державної
адміністрації ____________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
Начальник управління
агропромислового розвитку
Севастопольської міської
державної адміністрації ____________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" _____________ 200_ р.
МП
{ Додаток 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 8 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 9 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 10 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 11 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 12 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 13 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 14 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 15 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 16 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 17 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 18 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
{ Додаток 19 виключено на підставі Постанови КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. N 325
ПОРЯДОКвикористання коштів державного бюджету,
що спрямовуються для селекції в рослинництві
{ У тексті Порядку слова "Міністерство агропромислового
комплексу" в усіх відмінках замінено словами "Міністерство
аграрної політики" у відповідному відмінку згідно з
Постановою КМ N 243 ( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у Державному бюджеті України на 2006 рік ( 3235-15 )
на виконання бюджетних програм "Селекція в рослинництві" та
"Селекція сільськогосподарських культур у ланках первинного
рослинництва". Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
2. Отримувачами бюджетних коштів можуть бути:
1) за бюджетною програмою "Селекція в рослинництві":
сільськогосподарські виробники - суб'єкти насінництва та
розсадництва, яким надано право на виробництво та реалізацію
насіння і садивного матеріалу (далі - суб'єкти насінництва та
розсадництва) і які закуповують для подальшого виробництва у
поточному році в інших суб'єктів насінництва та розсадництва,
Державному резервному насіннєвому фонді суперелітне та елітне
насіння і садивний матеріал сортів (гібридів, їх батьківських
форм) сільськогосподарських культур вітчизняної селекції, що
внесені до Реєстру сортів рослин, придатних для поширення в
Україні, а також високорепродукційне насіння і садивний матеріал
перспективних сортів (гібридів, їх батьківських форм)
сільськогосподарських культур вітчизняної селекції (далі - насіння
і садивний матеріал); { Абзац другий підпункту 1 пункту 2 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243 ( 243-2006-п ) від
02.03.2006 }
дослідні господарства і дослідні станції науково-дослідних
установ Української академії аграрних наук та Національної
академії наук, дослідні та навчально-дослідні господарства
навчальних закладів аграрної освіти та науки Мінагрополітики, та
суб'єкти насінництва та розсадництва, що виконують роботи із
селекції сільськогосподарських культур у ланках первинного
рослинництва (далі - первинне насінництво); { Абзац третій
підпункту 1 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 243 ( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
сільськогосподарські виробники (в тому числі суб'єкти
насінництва та розсадництва), які закупили у суб'єктів насінництва
та розсадництва і Державному резервному насіннєвому фонді насіння
гібридів кукурудзи першого покоління, картоплі, ріпаку і сої
першої репродукції; { Абзац четвертий підпункту 1 пункту 2 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243 ( 243-2006-п ) від
02.03.2006 }
2) за бюджетною програмою "Селекція сільськогосподарських
культур у ланках первинного рослинництва" - дослідні господарства
та дослідні станції науково-дослідних установ Української академії
аграрних наук.
3. Використання бюджетних коштів здійснюється шляхом
часткової компенсації суб'єктам, зазначеним у пункті 2 Порядку,
витрат:
за бюджетною програмою "Селекція в рослинництві" - пов'язаних
з придбанням насіння та садивного матеріалу і виконанням робіт у
первинному насінництві;
за бюджетною програмою "Селекція сільськогосподарських
культур у ланках первинного рослинництва" - пов'язаних з
виконанням робіт у первинному насінництві.
4. За бюджетною програмою "Селекція в рослинництві"
Мінагрополітики здійснює розподіл бюджетних коштів між регіонами
пропорційно середній площі посівів сільськогосподарських культур
за останні три роки з урахуванням виконання програм розвитку
первинного насінництва, а також програм виробництва суперелітного
та елітного насіння і садивного матеріалу сортів (батьківських
форм гібридів) сільськогосподарських культур вітчизняної селекції.
У разі неповного використання виділеної суми коштів окремими
регіонами Мінагрополітики здійснює їх перерозподіл.
5. Часткова компенсація здійснюється за результатами
конкурсу, що проводиться:
за бюджетною програмою "Селекція в рослинництві" -
Мінагрополітики (щодо виконання програм розвитку первинного
насінництва, а також визначених Міністерством програм виробництва
суперелітного та елітного насіння і садивного матеріалу сортів
(батьківських форм гібридів) сільськогосподарських культур
вітчизняної селекції), Міністерством аграрної політики Автономної
Республіки Крим, головними управліннями агропромислового розвитку
облдержадміністрацій;
за бюджетною програмою "Селекція сільськогосподарських
культур у ланках первинного рослинництва" - Українською академією
аграрних наук.
Умови і порядок проведення конкурсу та критерії відбору його
переможців затверджуються відповідно Мінагрополітики та
Українською академією аграрних наук.
6. Часткова компенсація здійснюється у межах коштів,
передбачених у державному бюджеті:
за бюджетною програмою "Селекція в рослинництві" - за кожну
тонну закупленого насіння і садивного матеріалу у розмірі (без
урахування сум податку на додану вартість) згідно з додатком, а за
програмами розвитку первинного насінництва - у розмірі, що
визначається Мінагрополітики;
за бюджетною програмою "Селекція сільськогосподарських
культур у ланках первинного рослинництва" - у розмірі, що
визначається Українською академією аграрних наук.
7. Для отримання сум компенсації:
за бюджетною програмою "Селекція в рослинництві" суб'єкти,
зазначені у підпункті 1 пункту 2 Порядку, - переможці конкурсу
подають Мінагрополітики визначені ним документи з первинного
насінництва, Міністерству аграрної політики Автономної Республіки
Крим, головним управлінням агропромислового розвитку
облдержадміністрацій - у трьох примірниках завірені в
установленому порядку копії накладних або товарно-транспортних
накладних на фактично придбане насіння та садивний матеріал,
платіжного доручення, сортових документів, що підтверджують якість
насіння та садивного матеріалу. Часткова компенсація
сільськогосподарським виробникам за придбане насіння з Державного
резервного насіннєвого фонду здійснюється за умови проведення з
ним повного розрахунку; { Абзац другий пункту 7 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 243 ( 243-2006-п ) від
02.03.2006 }
за бюджетною програмою "Селекція сільськогосподарських
культур у ланках первинного рослинництва" суб'єкти, зазначені у
підпункті 2 пункту 2 Порядку, - переможці конкурсу подають
Українській академії аграрних наук визначені нею документи.
8. Міністерство аграрної політики Автономної Республіки Крим,
головні управління агропромислового розвитку облдержадміністрацій
узагальнюють подані згідно з пунктом 7 Порядку матеріали та
вносять їх Мінагрополітики.
Форма подання матеріалів, у тому числі узагальнених,
затверджується Мінагрополітики.
9. Отримані суми компенсації спрямовуються суб'єктами,
зазначеними у пункті 2 Порядку, на відшкодування витрат,
пов'язаних з проведенням конкурсного, екологічного і виробничого
сортовипробувань, а також з вирощуванням насіння (придбання
оригінального насіння нових сортів і гібридів, мінеральних добрив,
засобів захисту рослин, запасних частин до сільськогосподарської
техніки, пально-мастильних матеріалів та обладнання).
У разі перепродажу насіння та садивного матеріалу сума
компенсації, отримана за бюджетною програмою "Селекція в
рослинництві", підлягає поверненню до державного бюджету.
Контроль за цільовим використанням придбаного насіння та
садивного матеріалу, на придбання якого виділено компенсацію,
здійснюється Міністерством аграрної політики Автономної Республіки
Крим, головними управліннями агропромислового розвитку
облдержадміністрацій.
10. Суб'єктам, зазначеним у підпункті 2 пункту 2 Порядку,
компенсація виплачується Державним казначейством, а зазначеним у
підпункті 1 пункту 2 - його територіальними органами.
Асигнування на здійснення видатків за бюджетною програмою
"Селекція в рослинництві" згідно з затвердженим Мінагрополітики
розподілом спрямовуються Державним казначейством Міністерству
аграрної політики Автономної Республіки Крим та головним
управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій.
11. Дані про бюджетні кошти відображаються в бухгалтерському
обліку їх отримувачів відповідно до законодавства.
12. Мінагрополітики та Українська академія аграрних наук
щокварталу подають Мінфіну інформацію про використання бюджетних
коштів на потреби селекції в рослинництві.
Додатокчасткової компенсації за бюджетною
програмою "Селекція в рослинництві"
------------------------------------------------------------------ |Категорія | Гривень | насіння | за 1 тонну ----------------------------------------------------------------- шениця озима суперелітне 1640елітне 790
Пшениця яра суперелітне 1640елітне 790
Жито озиме суперелітне 930елітне 630
Тритикале озиме та яре суперелітне 930елітне 630
Ячмінь озимий суперелітне 900елітне 430
Ячмінь ярий суперелітне 1000елітне 530
Овес суперелітне 540елітне 280
Гречка суперелітне 2000елітне 1060
Рис суперелітне 2280елітне 1190
Просо суперелітне 730елітне 380
Горох суперелітне 950елітне 640
Соя суперелітне 4050елітне 2190
першої
репродукції 1280
Цукрові буряки, цикорій батьківськіформи 135600
Ріпак суперелітне 4290елітне 2860
першої
репродукції 1650
Льон-довгунець та льон олійний елітне 2920
Хміль (живці, саджанці) суперелітне 2450 (за1 тис. штук)
Картопля суперелітне 610елітне 550
першої
репродукції 460
Кормові буряки елітне 65900
Багаторічні трави елітне 1830
Батьківські форми гібридів кукурудзи
------------------------------------------------------------------ Тип батьківської форми | Гривень за 1 тонну ----------------------------------------------------------------- Суперелітні самозапильної лінії
Стерильні 18115
Фертильні 15667
Елітні самозапильної лінії
Стерильні 12240
Фертильні 7344
Перша репродукція самозапильної лінії
Стерильні 9792
Фертильні 6854
Прості та сестринські гібриди
Стерильні 9792
Фертильні 10771
Прості другого покоління,
фертильні 1958
Сорти - відновлювані фертильності
Суперелітні 2938
Елітні 2693
Першої репродукції 2448
Гібриди кукурудзи першого покоління
------------------------------------------------------------------ Група стиглості гібридів | Гривень за 1 тонну |--------------------------------- | прості, | інші | прості модифіковані | ----------------------------------------------------------------- анньостиглі 3590 2611
Середньоранні 3590 2288
Середньостиглі 3264 1958
Середньо- та пізньостиглі 3101 1632
Овоче-баштанні культури (елітної категорії) ----------------------------------------------------------------- Культура | Гривень | за 1 тонну ----------------------------------------------------------------- авуни 56250
Дині 62500
Гарбузи 37500
Горох овочевий 3913
Квасоля 8750
Огірки 68750
Помідори 162500
Баклажани 225000
Перець 162500
Перець гіркий 193750
Патисони 43750
Кабачки 56250
Кукурудза 3250
Редиска 40000
Редька літня 40000
Кріп 20000
Салат 887
Шпинат 18000
Капуста білоголова 309375
Капуста червоноголова 164250
Буряк столовий 93750
Морква столова 140625
Цибуля 337500
Цибуля-батун 243750
Петрушка 108750
Пастернак 75000
Щавель 42187
Турнепс 37500
Редька зимова 80625
Селера 133125
Ревінь 36562
{ Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. N 325
ПОРЯДОКвикористання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для проведення державних
виставкових заходів у сфері
агропромислового комплексу
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у Державному бюджеті України на 2007 рік ( 489-16 )
для проведення державних виставкових заходів у сфері
агропромислового комплексу (далі - виставкові заходи). Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006, N 262 ( 262-2007-п ) від
21.02.2007 }
2. Кошти державного бюджету використовуються Мінагрополітики
згідно з кошторисами на організацію та проведення виставкових
заходів, зокрема на оплату робіт і послуг, пов'язаних з
обладнанням виставкових площ, часткову оплату оренди виставкової
площі, устатковання, меблів, технічних засобів, комунальних
послуг, витрат на підготовку інформаційних матеріалів та робіт з
технічного облаштування експозицій, а також на забезпечення участі
підприємств, установ і організацій в експозиціях України на
міжнародних виставках-ярмарках.
План виставкових заходів із зазначенням напрямів, обсягів і
вартості робіт та очікуваних результатів затверджується
Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном. { Пункт 2 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 262 ( 262-2007-п ) від
21.02.2007 }
3. Закупівля робіт і послуг для проведення виставкових
заходів та забезпечення участі підприємств, установ і організацій
в експозиціях України на міжнародних виставках-ярмарках
здійснюється Мінагрополітики у порядку, встановленому Законом
України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ).
4. Кошти державного бюджету за розподілом Мінагрополітики
спрямовуються відповідно до Порядку обслуговування державного
бюджету за видатками переможцю процедури закупівлі.
5. Фінансова звітність про використання коштів державного
бюджету складається і подається в установленому порядку.
6. Мінагрополітики подає в місячний строк по закінченні
бюджетного року Мінфіну звіт про використання коштів державного
бюджету.
7. Контроль за використанням коштів державного бюджету
здійснюється державними органами відповідно до законодавства.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. N 325
ПОРЯДОКвикористання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для реформування та розвитку
комунального господарства у сільській місцевості
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у державному бюджеті Мінагрополітики за програмою
"Реформування та розвиток комунального господарства у сільській
місцевості" (далі - бюджетні кошти). Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 172 ( 172-2008-п ) від
12.03.2008 }
2. Одержувачами бюджетних коштів є об'єднання
"Кримсількомунгосп", обласні формування сільського комунального
господарства (далі - облсількомунгоспи), управління
виробничо-технологічної комплектації, що входять до складу
Укрсількомунгоспу та надають житлово-комунальні послуги в
сільській місцевості. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 172
( 172-2008-п ) від 12.03.2008 }
3. Мінагрополітики затверджує напрями розвитку комунального
господарства у сільській місцевості у розрізі регіонів та за
об'єктами.
Розподіл бюджетних коштів здійснюється з урахуванням обсягів
робіт і послуг, виконаних і наданих власними силами підприємств,
що входять до складу облсількомунгоспів; обсягу
житлово-комунальних послуг, наданих сільському населенню;
кількості сільського населення в кожному з регіонів; протяжності
мереж водо-, теплопостачання та водовідведення, що експлуатуються
підвідомчими організаціями, на які спрямовується не менш як 70
відсотків передбачених бюджетних коштів.
Видатки здійснюються за ' об'єктами, переданими у комунальну
власність.
Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном здійснює розподіл
бюджетних коштів у межах бюджетних призначень на відповідний рік
між облсількомунгоспами відповідно до порядку, що затверджується
Мінагрополітики. Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 172 ( 172-2008-п ) від
12.03.2008 }
4. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів,
проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного
бюджету за видатками ( z0716-04 ), затвердженого Державним
казначейством. Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 172 ( 172-2008-п ) від
12.03.2008 }
5. Бюджетні кошти спрямовуються на: { Абзац перший пункту 5
із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 172 ( 172-2008-п )
від 12.03.2008 }
реформування підприємств з ремонту, технічного обслуговування
та експлуатації інженерних мереж і споруд, їх технічне
переоснащення та оновлення обладнання;
заміну обладнання, котлів, насосів з низьким коефіцієнтом
корисної дії на більш ефективні - з меншим обсягом
енергоспоживання і матеріаломісткості та більш високим
коефіцієнтом корисної дії, а також малоефективних теплових мереж
великої протяжності і значними втратами тепла та гарячої води - на
місцеві локальні, автоматизовані котельні;
виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту та
відновлення робочого стану об'єктів інженерного облаштування сіл,
житлового фонду, об'єктів соціальної інфраструктури села,
зовнішніх мереж, тепло-, водопостачання і водовідведення,
ліквідації аварійних ситуацій.
Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти
здійснюється відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів,
робіт і послуг за державні кошти ( 1490-14 ). { Пункт 5 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 172 ( 172-2008-п ) від
12.03.2008 }
6. Фінансова звітність про використання бюджетних коштів
складається і подається в установленому порядку. Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 172
( 172-2008-п ) від 12.03.2008 }
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2005 р. N 325
ПОРЯДОКвикористання коштів державного бюджету, що
спрямовуються для здешевлення вартості страхових премій
(внесків), фактично сплачених суб'єктами аграрного ринку
{ У тексті Порядку слова "Міністерство агропромисловогокомплексу", "управління сільського господарства і
продовольства", "управління промисловості та сільського
господарства", "управління сільського господарства" в
усіх відмінках замінено словами "Міністерство аграрної
політики", "управління агропромислового розвитку" у
відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів,
передбачених у Державному бюджеті України на 2006 рік ( 3235-15 ),
що спрямовуються для здешевлення вартості страхових премій
(внесків), фактично сплачених суб'єктами аграрного ринку
страховикам за застраховані ризики загибелі (втрати)
сільськогосподарської продукції або її частини, шляхом проведення
часткової компенсації таких премій (внесків) (далі - компенсація).
{ Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
2. Мінагрополітики доводить до Міністерства аграрної політики
Автономної Республіки Крим, головних управлінь агропромислового
розвитку обласних та управління агропромислового розвитку
Севастопольської міської держадміністрацій (далі - головні
управління агропромислового розвитку) обсяги коштів, що
передбачаються для компенсації, виходячи з питомої частки посівних
площ сільськогосподарських культур за попередні три роки. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
3. Компенсація виплачується суб'єктам аграрного ринку, що
застрахували ризики загибелі (втрати) сільськогосподарської
продукції (пшениці, жита, суміші пшениці та жита, ячменю, вівса,
кукурудзи, соєвих бобів, льону, ріпаку, соняшнику, хмелю, цукрових
буряків) згідно з правилами комплексного та індексного страхування
(далі - страхувальники) у розмірі 50 відсотків вартості страхових
премій (внесків), фактично сплачених страхувальниками, у межах
страхової премії (внеску), яка не перевищує 5 відсотків суми
застрахованого ризику, розрахованого виходячи з розміру
мінімальної закупівельної ціни зазначеної продукції.
4. Для отримання суми компенсації страхувальники подають
щомісяця до 7 числа наступного періоду Міністерству
аграрної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням
агропромислового розвитку заяву, форма якої затверджується
Мінагрополітики, нотаріально засвідчену копію договору
страхування, копії розрахунково-платіжних документів, що
засвідчують суму фактично сплачених страхових премій (внесків),
звіту про сівбу та наявність насіння ярих культур (форма N 3-сг),
заключного звіту про підсумки сівби під урожай 200 _ року (форма
N 4-сг) і звіту про хід збирання урожаю, наявність насіння озимих
культур та проведення інших польових робіт (форма N 7-сг).
5. Відомості про перелік документів, необхідних для отримання
сум компенсації, та строки їх приймання Міністерство
аграрної політики Автономної Республіки Крим, головні управління
агропромислового розвитку публікують у засобах масової інформації.
6. Міністерство аграрної політики Автономної Республіки Крим,
управління агропромислового розвитку складають та затверджують
реєстр суб'єктів аграрного ринку за відповідними
адміністративно-територіальними одиницями в розрізі
страхувальників та страховиків і протягом п'яти днів подають по
два примірники Мінагрополітики.
Форму реєстру затверджує Мінагрополітики.
7. Мінагрополітики проводить на підставі реєстрів, що
надходять згідно з пунктом 6 цього Порядку, відповідні розрахунки
і подає Державному казначейству в установленому порядку інформацію
про обсяги розподілу коштів за видатками на проведення
компенсації. Державне казначейство перераховує через Міністерство
аграрної політики Автономної Республіки Крим і управління
агропромислового розвитку кошти страхувальникам.
8. Нарахування сум компенсації здійснюється у період з
1 січня по 1 грудня 2006 року. Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 243
( 243-2006-п ) від 02.03.2006 }
9. Фінансова звітність про використання коштів державного
бюджету для проведення компенсації складається і подається в
установленому порядку.
Джерело:Офіційний портал ВРУ