КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 22 березня 2001 р. N 262
Київ
Про утворення Комітету з питань спрощенняформальностей при міжнародних повітряних
перевезеннях
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1528 ( 1528-2001-п ) від 17.11.2001
N 1959 ( 1959-2002-п ) від 25.12.2002
N 1106 ( 1106-2003-п ) від 17.07.2003
N 1402 ( 1402-2003-п ) від 04.09.2003
N 147 ( 147-2006-п ) від 15.02.2006
N 936 ( 936-2009-п ) від 03.09.2009 }
З метою створення сприятливих умов для розвитку міжнародних
повітряних перевезень та відповідно до Міжнародних стандартів та
Рекомендованої практики "Спрощення формальностей" (додаток 9 до
Конвенції про міжнародну цивільну авіацію) ( 995_038 ) Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Утворити Комітет з питань спрощення формальностей при
міжнародних повітряних перевезеннях.
2. Затвердити Положення про Комітет з питань спрощення
формальностей при міжнародних повітряних перевезеннях (далі -
Комітет), що додається.
( Пункт 3 виключено на підставі Постанови КМ N 1959
( 1959-2002-п ) від 25.12.2002 )
4. Голові Комітету:
затвердити в місячний термін персональний склад Комітету;
розробити і подати в двомісячний термін до Кабінету Міністрів
України проект Програми спрощення формальностей при міжнародних
повітряних перевезеннях.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 22 березня 2001 р. N 262
ПОЛОЖЕННЯпро Комітет з питань спрощення
формальностей при міжнародних повітряних
перевезеннях
1. Комітет з питань спрощення формальностей при міжнародних
повітряних перевезеннях (далі - Комітет) є постійно діючим
консультативно-дорадчим органом при Кабінеті Міністрів України,
утвореним для розроблення рекомендацій щодо прискорення навігації
повітряних суден між територіями держав і запобігання затримкам
повітряних суден, екіпажів, пасажирів і вантажів у міжнародних
аеропортах.
2. Комітет у своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України і
Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, цим
Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
3. Основними завданнями Комітету є:
регулярне спостереження за виконанням формальностей в
міжнародних аеропортах;
підготовка рекомендацій з питань спрощення формальностей при
міжнародних повітряних перевезеннях міністерствам та іншим
центральним органам виконавчої влади, діяльність яких пов'язана з
виконанням формальностей при міжнародних повітряних перевезеннях.
4. Комітет відповідно до покладених на нього завдань:
1) сприяє розв'язанню проблем, що виникають при міжнародних
повітряних перевезеннях;
2) вносить пропозиції щодо спрощення формальностей при
міжнародних повітряних перевезеннях в міжнародних аеропортах;
3) розглядає питання, пов'язані з митними, прикордонними та
іншими формальностями, вносить в установленому порядку Кабінетові
Міністрів України проекти відповідних актів законодавства;
4) постійно інформує Кабінет Міністрів України, відповідні
міністерства та інші центральні органи виконавчої влади про зміни
у сфері міжнародної цивільної авіації, пов'язані з процедурами
спрощення формальностей;
5) сприяє введенню в дію національних правил спрощення
формальностей, які відповідають міжнародним стандартам;
6) виробляє для міністерств та інших центральних органів
виконавчої влади рекомендації щодо спрощення формальностей,
координує діяльність та забезпечує взаємодію відповідних
контрольних підрозділів у пунктах пропуску через державний кордон
у міжнародних аеропортах з питань:
здійснення прикордонного і митного контролю, контролю з метою
забезпечення безпеки цивільної авіації, інших видів контролю;
реконструкції та облаштування пасажирських і вантажних
терміналів та складів для приведення міжнародних аеропортів у
відповідність із світовими параметрами;
створення умов для організації коридорів спрощеного пропуску
пасажирів, якісного та прискореного вантажно-розвантажувального
процесу, складання, збереження, контролю, огляду та оформлення
ручної поклажі, багажу, вантажу, що переміщується через державний
кордон;
вжиття заходів для усунення розбіжностей між національною
практикою проведення контрольних процедур і вимогами Міжнародних
стандартів та Рекомендованої практики "Спрощення формальностей"
(додаток 9 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію)
( 995_038 );
7) погоджує розроблені міністерствами та іншими центральними
органами виконавчої влади, діяльність яких пов'язана з виконанням
формальностей при міжнародних повітряних перевезеннях, заходи,
спрямовані на спрощення формальностей;
8) сприяє дотриманню в міжнародних аеропортах вимог
Міжнародних стандартів та Рекомендованої практики "Спрощення
формальностей" (додаток 9 до Конвенції про міжнародну цивільну
авіацію) ( 995_038 ) з питань:
впровадження обладнання, яке забезпечуватиме обслуговування
пасажирів і екіпажів, а також оброблення і оформлення вантажу без
затримок;
прибуття і відправлення пасажирів, ручної поклажі і багажу;
організації транзитних пасажирських та вантажних повітряних
перевезень;
ввезення і вивезення вантажу.
5. Комітет має право:
отримувати безоплатно від органів виконавчої влади,
підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності
інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на
нього завдань;
скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції.
6. До складу Комітету входять заступник Міністра транспорту
та зв'язку - голова Державіаадміністрації - голова Комітету;
заступник Голови Держмитслужби і перший заступник Голови
Держприкордонслужби - заступники голови Комітету; перші заступники
(заступники) Міністра аграрної політики, Міністра внутрішніх
справ, Міністра охорони навколишнього природного середовища,
Міністра охорони здоров'я, заступники Голови Служби безпеки,
начальника Управління державної охорони, голови
Держтуризмкурортів; директор департаменту консульської служби МЗС,
Командувач Повітряних Сил Збройних Сил, голова Державної служби
контролю за переміщенням культурних цінностей через державний
кордон, заступник голови Державіаадміністрації, начальник
управління авіаційної безпеки Державіаадміністрації, начальник
управління авіаційних перевезень та ліцензування
Державіаадміністрації, начальник управління сертифікації
аеродромів та аеропортів Державіаадміністрації (виконавчий
секретар Комітету). { Абзац перший пункту 6 в редакції Постанови
КМ N 1959 ( 1959-2002-п ) від 25.12.2002; із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1106 ( 1106-2003-п ) від 17.07.2003; в
редакції Постанови КМ N 936 ( 936-2009-п ) від 03.09.2009 }
Голова Комітету затверджується Кабінетом Міністрів України.
Персональний склад Комітету затверджується його головою. Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1402
( 1402-2003-п ) від 04.09.2003, N 147 ( 147-2006-п ) від
15.02.2006 )
7. Голова Комітету організовує його роботу і несе
відповідальність за виконання покладених на Комітет завдань.
8. Формою роботи Комітету є засідання, які проводяться в міру
необхідності за рішенням голови Комітету, але не рідше ніж один
раз на квартал.
Засідання вважається правоможним, якщо на ньому присутні
більше половини членів Комітету.
Рішення Комітету приймаються простою більшістю голосів
присутніх на засіданні членів Комітету.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови
Комітету.
9. На засідання Комітету можуть бути запрошені відповідальні
працівники міністерств та інших центральних органів виконавчої
влади.
10. Рішення Комітету, прийняті в межах його повноважень, є
обов'язковими для розгляду органами виконавчої влади,
підприємствами, установами та організаціями.
11. Організаційно-технічне забезпечення роботи Комітету
здійснюється Державіаадміністрацією. Пункт 11 в редакції Постанови КМ N 936 ( 936-2009-п ) від
03.09.2009 }
12. Комітет має бланк із своїм найменуванням.
Джерело:Офіційний портал ВРУ