open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2004 N 354
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

7 травня 2004 р.

за N 574/9173
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

транспорту та зв'язку

N 170 ( z0554-05 ) від 06.05.2005 )
Про внесення змін до Положення про сертифікацію

суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу

авіаційних перевезень на території України

На виконання Указу Президента України від 23 листопада 1996
року N 1120 ( 1120/96 ) "Про рішення Ради національної безпеки і
оборони України від 21 листопада 1996 року "Про невідкладні заходи
щодо впорядкування державного регулювання діяльності авіації в
Україні" та постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня
2000 року N 573 ( 573-2000-п ) "Про утворення Державного
департаменту авіаційного транспорту", з метою приведення
нормативно-правових актів до стандартів і рекомендованої практики
Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) та вдосконалення
системи продажу авіаційних перевезень на території України
Н А К А З У Ю:
1. Внести зміни до Положення про сертифікацію суб'єктів, що
надають агентські послуги з продажу авіаційних перевезень на
території України, затвердженого наказом Міністерства транспорту
України від 27 грудня 1999 року N 629 ( z0082-00 ) та
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2000 року
за N 82/4303 (далі - Зміни), що додаються.
2. Державному департаменту авіаційного транспорту
(Максимов В.О.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію
до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести зазначений наказ до відома авіаперевізників, які
здійснюють авіаційні перевезення в(із) Україну.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра - керівника апарату Корнієнка В.В.
Міністр Г.Кірпа
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Голови Антимонопольного
комітету України Ю.Кравченко
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємства Ю.Авксентьев

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

транспорту України

28.04.2004 N 354
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

7 травня 2004 р.

за N 574/9173

ЗМІНИ

до Положення про сертифікацію суб'єктів, що надають

агентські послуги з продажу авіаційних перевезень

на території України

( z0082-00 )

1. Абзац третій пункту 1.4 викласти в такій редакції: "Положення про Державний спеціалізований фонд фінансування
загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України
в міжнародних авіаційних організаціях, затверджене постановою
Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1993 року N 819
( 819-93-п ) (із змінами), (далі Положення про Державний
Спеціалізований фонд)".
2. У тексті Положення слова "Постанова N 1229
( 1229-2000-п )" у всіх відмінках замінити словами "Положення про
Державний спеціалізований фонд ( 819-93-п )" у відповідному
відмінку.
3. Пункт 1.4 доповнити новим абзацом такого змісту: "Технічні інструкції з безпечного перевезення небезпечних
вантажів по повітрю ІКАО; Резолюція ІАТА 801 ( z0385-00 )".
4. Пункт 1.5 доповнити новим абзацом такого змісту: "Автоматизована система бронювання - термін відповідає
визначенню, зазначеному в "Кодексе поведения по регулированию
использования автоматизированных систем бронирования" Doc. 9587".
5. Пункт 3.4 викласти в такій редакції: "3.4. Для отримання сертифіката агентство подає такі
документи: заяву про видачу сертифіката на право продажу авіаційних
перевезень, яка оформлюється на офіційному бланку агентства за
підписом керівника агентства на ім'я директора Укравіатрансу. У
заяві наводиться така інформація: місцезнаходження агентства, філій агентства; номери телефонів, телефаксів, телексів, адреси АFTN, SITA,
адреси в інших мережах передання даних (указати яких); банківські реквізити (рахунок у гривнях, валютний рахунок). До заяви додаються: статут, установчий договір, свідоцтво про реєстрацію, баланс,
звіт про фінансові результати, акт останньої аудиторської
перевірки або акт останньої перевірки фінансово-господарської
діяльності підприємства податковими органами; документи, які підтверджують акредитацію офісів агентства при
ІАТА (у разі наявності); акт з попередньої перевірки агентства; копії агентських угод між авіаперевізником та агентством; довідка банку про створення агентством резерву у банківських
установах або довідка від авіаперевізника про наявність
депозитного внеску в розмірі, погодженому з авіаперевізником; довідка щодо штату працюючих; документи, які підтверджують кваліфікацію персоналу,
наявність приміщення; відомості про використання автоматизованих систем бронювання,
включаючи офіційне підтвердження уповноваженого представництва
автоматизованої системи бронювання щодо наявності або подальшого
встановлення цієї системи (для агентств з продажу авіавантажних
перевезень у разі наявності). Попередня перевірка агентства здійснюється Укравіатрансом або
акредитованою організацією. У разі незгоди з висновками
попередньої перевірки, виконаної акредитованою організацією,
агентство має право звернутись до Укравіатрансу з обгрунтованим
проханням дозволити провести попередню перевірку повторно силами
іншої акредитованої організації чи Укравіатрансу".
6. Пункт 3.5 доповнити новим абзацом такого змісту: "Заява без повного комплекту документів або письмового
пояснення щодо відсутності документів до розгляду не приймається".
7. Пункт 3.6 викласти в такій редакції: "3.6. Під час розгляду документів Комісія проводить перевірку
достовірності наданої агентством інформації. Виявлення
недостовірної інформації є підставою для відхилення заяви
агентства".
8. Пункт 3.7 викласти в такій редакції: "3.7. Якщо під час розгляду документів Комісією виявлені
недоліки, агентство повинно усунути недоліки в терміни,
установлені Комісією, або подати до Укравіатрансу план-графік
заходів щодо їх усунення. Після усунення недоліків у встановлені
терміни агентство може подати документи вдруге без сплати
державного збору за розгляд заяви щодо видачі Сертифіката. У разі
недотримання встановлених термінів агентство подає заяву на
загальних підставах".
9. Розділ 3 доповнити новими пунктами 3.13 - 3.16 такого
змісту: "3.13. У разі розширення суб'єктом з продажу авіаційних
перевезень мережі підпорядкованих агентству офісів, філій та інших
відокремлених підрозділів до Сертифіката вносяться відповідні
доповнення.
3.14. У разі внесення змін до Сертифіката заявник подає такі
документи: заяву, у якій вказується місцезнаходження офісів, філій та
інших відокремлених підрозділів агентства; номери телефонів, телефаксів, телексів, адреси АFTN, SITA та
інше. До заяви додаються: акт з попередньої перевірки офісу агентства; документи, які підтверджують кваліфікацію персоналу,
наявність приміщення; відомості про використання в офісі агентства автоматизованих
систем бронювання; довідка щодо штату працюючих.
3.15. Відповідні доповнення вносяться в Сертифікат згідно з
рішенням Комісії, яке оформлюється Протоколом та затверджується
Головою Комісії.
3.16. Державні збори за внесення доповнень або змін до
існуючого Сертифіката не стягуються".
10. Розділ 4 викласти в такій редакції: "4. Обов'язки агентства. Порядок анулювання Сертифіката.
4.1 Агентство зобов'язане: надати фінансові гарантії авіаперевізникам для відшкодування
їм можливих збитків, пов'язаних з діяльністю агентства. Фінансові
гарантії надаються агентством шляхом створення резерву у
банківських установах або надання довідки від авіаперевізника про
наявність депозитного внеску в розмірі, погодженому з
авіаперевізником; мати у своєму штаті не менше одного спеціаліста, який
закінчив курси Міжнародної асоціації перевізників повітряного
транспорту (ІАТА) або інші сертифіковані курси з підготовки
персоналу з продажу авіаційних перевезень. Якщо агентство
займається діяльністю, пов'язаною з перевезенням небезпечних
вантажів, воно повинно мати у своєму штаті не менше одного
спеціаліста, який закінчив курси Міжнародної асоціації
перевізників повітряного транспорту (ІАТА) або інші сертифіковані
курси з перевезення небезпечних вантажів повітрям; мати автоматизовані системи бронювання (у кожному офісі), при
здійсненні продажу міжнародних авіаційних перевезень - декілька
міжнародних автоматизованих систем бронювання (для агентств з
продажу авіавантажних перевезень у разі наявності); мати у своєму штаті не менше одного спеціаліста, який має
відповідний документ, що підтверджує право роботи з
автоматизованою системою бронювання ( для агентств з продажу
авіавантажних перевезень у разі підключення до системи); мати спеціальне відокремлене приміщення для здійснення своєї
діяльності, обладнане охоронною сигналізацією ( у кожному офісі); мати відповідне технічне та технологічне обладнання для
забезпечення продажу авіаційних перевезень; мати в кожному офісі сейф для зберігання робочого запасу
бланків суворої звітності та наявних коштів. Біля робочого місця
агента - металеву шафу або сейф, що дає змогу безпечно тимчасово
зберігати бланки суворої звітності, валідатори та кошти для
розрахунку з пасажирами.
4.2. Дотримання агентством вимог пункту 4.1 цього Положення
визначається Укравіатрансом шляхом перевірки агентства не частіше
одного разу на рік, а в разі наявності інформації щодо порушення
агентством вимог пункту 4.1 цього Положення, за кожним фактом
порушення.
4.3. Сертифікат може бути анульований Укравіатрансом, якщо
агентство: порушує вимоги пункту 4.1 цього Положення щодо створення
резерву в банківських установах або наявності депозитного внеску
на рахунку авіаперевізника в розмірі, погодженому з
авіаперевізником; не має передбаченого цим Положенням кваліфікованого
персоналу; порушує умови оформлення перевізних документів та технології
взаєморозрахунків з авіаперевізниками та клієнтами; не дотримується строків звітності і перерахування виручки на
рахунки авіаперевізників; не забезпечує збереження бланків суворої звітності, у тому
числі бланків перевізної документації; не використовує автоматизовані системи бронювання (для
агентств з продажу авіавантажних перевезень у разі наявності).
4.4. У разі анулювання Сертифіката Укравіатранс інформує про
це авіаперевізників, після чого авіаперевізники повинні припинити
дію агентського договору з цим агентством".
Начальник управління міждержавних
угод та авіаційних перевезень М.Кочубей

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: