open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 29 квітня 2004 р. N 576

Київ
Про затвердження Порядку підготовки

та оприлюднення Національної доповіді

про якість питної води та стан питного

водопостачання в Україні
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

N 911 ( 911-2011-п ) від 31.08.2011

N 120 ( 120-2016-п ) від 24.02.2016

N 1065 ( 1065-2019-п ) від 04.12.2019

N 826 ( 826-2020-п ) від 09.09.2020

N 113 ( 113-2021-п ) від 17.02.2021 }

Відповідно до статті 9 Закону України "Про питну воду та
питне водопостачання" ( 2918-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок підготовки та оприлюднення Національної
доповіді про якість питної води та стан питного водопостачання в
Україні, що додається.

{ Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ N 120
( 120-2016-п ) від 24.02.2016 }

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 29 квітня 2004 р. N 576
ПОРЯДОК

підготовки та оприлюднення Національної доповіді

про якість питної води та стан питного

водопостачання в Україні

1. Цей Порядок визначає процедуру щорічної підготовки та
оприлюднення Національної доповіді про якість питної води та стан
питного водопостачання в Україні (далі - Національна доповідь).
2. Підготовка Національної доповіді здійснюється за таким
графіком:
лютий - березень - визначення необхідної інформації та форми
її подання, надсилання Мінрегіоном центральним органам виконавчої
влади, державним колегіальним органам, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським
держадміністраціям листів-запитів щодо підготовки матеріалів;
квітень - травень - підготовка матеріалів центральними
органами виконавчої влади, державними колегіальними органами,
Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською
та Севастопольською міськими держадміністраціями;
червень - аналіз та узагальнення Мінрегіоном поданих
матеріалів;
липень - серпень - підготовка тексту проекту Національної
доповіді;
вересень - жовтень - погодження Мінрегіоном тексту проекту
Національної доповіді із центральними органами виконавчої влади,
державними колегіальними органами, які брали участь у її
підготовці;
листопад - оприлюднення Національної доповіді.{ Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 120 ( 120-2016-п ) від
24.02.2016 }
3. До підготовки Національної доповіді залучаються центральні
органи виконавчої влади, державні колегіальні органи, Рада
міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські держадміністрації, які надають інформацію з
таких питань:
Мінрегіон - забезпечення формування єдиної технічної,
соціально-економічної політики у сфері питної води, питного
водопостачання та водовідведення, якості питної води після споруд
водопідготовки за хімічними і бактеріологічними показниками, а
також технічного стану об’єктів централізованого питного
водопостачання;
МОЗ - проведення моніторингу щодо дотримання санітарних норм
хімічних, бактеріологічних, радіологічних показників водних
об’єктів, призначених для питного водопостачання, та у системах
питного водопостачання;
Міндовкілля - аналізу інформації про стан водних об’єктів, що
використовуються як джерела питного водопостачання, та
прогнозування змін якісного і кількісного стану поверхневих та
підземних джерел централізованого питного водопостачання у місцях
водозаборів;
Міноборони, Мінінфраструктури, Міненерго - якості питної
води, стану джерел, систем питного водопостачання та
водовідведення, фінансово-економічного стану підприємств питного
водопостачання та централізованого водовідведення, що перебувають
у сфері їх управління;
Держводагентство - проведення моніторингу щодо якісного стану
водних об’єктів у місцях водозаборів для централізованого питного
водопостачання за радіологічними та хімічними показниками,
моніторингу масивів поверхневих вод та стану використання водних
ресурсів;
Держгеонадра - стану використання водних ресурсів та
моніторингу масивів підземних вод;
ДСНС - щодо надзвичайних ситуацій, що виникли у сфері питної
води, питного водопостачання та централізованого водовідведення,
здійснення заходів з подолання їх наслідків;
НКРЕКП (за згодою) - встановлення тарифів на централізоване
водопостачання та водовідведення для суб’єктів природних
монополій, ліцензування діяльності яких здійснюється НКРЕКП;
Держпродспоживслужба - щодо державного нагляду (контролю) у
сфері санітарного законодавства щодо безпечного виробництва,
транспортування, зберігання, застосування пестицидів і
агрохімікатів, за вмістом залишкової кількості пестицидів і
агрохімікатів у воді, що використовується для господарсько-питного
постачання;
Держекоінспекція - здійснення державного нагляду (контролю)
за додержанням вимог законодавства щодо охорони, раціонального
використання вод та відтворення водних ресурсів, у тому числі щодо
встановленого режиму господарської діяльності у зонах санітарної
охорони джерел питного водопостачання, очисних та інших
водогосподарських споруд і технічних пристроїв;
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
- щодо технічного стану централізованого питного водопостачання,
фінансово-економічного стану та реформування підприємств питного
водопостачання та централізованого водовідведення, що перебувають
у сфері їх управління.
Інформація надається за формою, встановленою Мінрегіоном.{ Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 113 ( 113-2021-п ) від
17.02.2021 }
4. Мінрегіон аналізує та узагальнює отриману інформацію і
готує Національну доповідь за такими розділами: { Абзац перший
пункту 4 в редакції Постанови КМ N 120 ( 120-2016-п ) від
24.02.2016 }
Джерела питного водопостачання: характеристика поверхневих і
підземних джерел, якість води, динаміка та тенденції до її змін
згідно з вимогами діючих нормативів і стандартів на питну воду та
Положення про державну систему моніторингу довкілля, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1998 р.
N 391 ( 391-98-п ).
Характеристика систем питного водопостачання: загальна
характеристика систем (незалежно від їх форм власності та
підпорядкування), характеристика окремих елементів (водозаборів,
очисних споруд, насосних станцій, мереж та шахтних колодязів),
зміни у них (впровадження нових технологій та обладнання для
очищення і знезараження, заміна насосного обладнання,
перекладання, санація мереж тощо), виникнення надзвичайних
ситуацій протягом звітного року.
Характеристика якості питної води: результати моніторингу
якості питної води, зафіксовані відхилення від вимог діючих
нормативів і стандартів на питну воду в цілому по Україні та в
розрізі окремих регіонів, визначення районів, міст, селищ і сіл,
де ці показники є найгіршими, а питання забезпечення населення
якісною питною водою потребує негайного вирішення, зміни якості
питної води в системах питного водопостачання, епідемічні
ситуації, пов'язані з якістю питної води, заходи, що здійснювалися
для поліпшення забезпечення населення питною водою гарантованої
якості.
Характеристика систем водовідведення: загальна характеристика
комунальних систем водовідведення, характеристика окремих
елементів систем водовідведення (мереж та колекторів, насосних
станцій, очисних споруд), зміни в елементах систем водовідведення
(перекладання мереж і заміна колекторів, заміна насосного
обладнання, впровадження нових технологій та обладнання для
очищення стічних вод).
Характеристика якості очищених стічних вод: загальна
характеристика якості очищених стічних вод, які скидаються у
водойми, та їх вплив на довкілля, виникнення надзвичайних ситуацій
протягом звітного року.
Стан реформування та розвитку водного сектору: впровадження
нових форм управління підприємствами, удосконалення
нормативно-правової бази, фінансово-економічний стан підприємств
питного водопостачання та централізованого водовідведення, шляхи
взаємодії з громадськістю, досвід передових підприємств,
рекомендації з реформування сектору. { Абзац сьомий пункту 4 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 113 ( 113-2021-п ) від
17.02.2021 }
5. Мінрегіон надсилає текст проекту Національної доповіді на
погодження до центральних органів виконавчої влади, державних
колегіальних органів, які брали участь у її підготовці. Після
отримання відповідних погоджень текст Національної доповіді
оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінрегіону.{ Пункт 5 в редакції Постанови КМ N 120 ( 120-2016-п ) від
24.02.2016 }

{ Додаток виключено на підставі Постанови КМ N 120
( 120-2016-п ) від 24.02.2016 }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: