МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2004 N 443
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
11 червня 2004 р.
за N 723/9322
{ Наказ втратив чинність на підставі НаказуДержавної авіаційної служби
N 1460 ( z1503-21 ) від 20.09.2021 }
Про затвердження Порядку розповсюдженняаеронавігаційної інформації щодо стану робочих
площ цивільних аеродромів України
Відповідно до Положення про використання повітряного простору
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
29.03.2002 N 401 ( 401-2002-п ), та на виконання наказу
Міністерства транспорту України від 16.04.2003 N 293 ( z0346-03 )
"Про затвердження Правил польотів повітряних суден та
обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному
просторі України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
05.05.2003 за N 346/7667, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок розповсюдження аеронавігаційної
інформації щодо стану робочих площ цивільних аеродромів України,
який набирає чинності з 16.08.2004, що додається.
2. Державному департаменту авіаційного транспорту
(Максимов В.О.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу в установленому порядку
до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
2.2. Довести вимоги наказу до відома зацікавлених
міністерств, підприємств та організацій.
2.3. Привести нормативно-правові акти Міністерства транспорту
України, які регулюють аеронавігаційне обслуговування, у
відповідність до вимог цього наказу.
3. Вважати, що з уведенням у дію цього наказу пункти
нормативно-правових актів та нормативно-правовий акт, які наведено
в додатку до цього наказу, не застосовуються на території України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Г.Кірпа
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
транспорту України
28.05.2004 N 443
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
11 червня 2004 р.
розповсюдження аеронавігаційної інформації щодо стану
робочих площ цивільних аеродромів України
1. До аеронавігаційної інформації стосовно стану робочої
площі аеродрому належить інформація щодо: проведення будівельних та ремонтних робіт; наявності нерівної або зруйнованої поверхні злітно-посадкової
смуги, рульових доріжок або перону; наявності води, снігу, сльоти або льоду на злітно-посадковій
смузі, рульових доріжках або перонах; наявності снігових заметів у безпосередній близькості до
злітно-посадкової смуги, рульових доріжок або перону; наявності на злітно-посадковій смузі або рульових доріжках
рідких хімічних речовин для попередження або видалення зледеніння; наявності тимчасових перешкод, включно з нерухомими
повітряними суднами; відмови або часткового функціонування візуальних засобів
аеродрому, зокрема маркування злітно-посадкової смуги, рульових
доріжок або перону; коефіцієнта зчеплення на злітно-посадковій смузі та/або умов
гальмування на злітно-посадковій смузі, рульових доріжках або
пероні.
2. Інформацію щодо стану робочої площі аеродрому експлуатант
(власник) аеродрому надає відповідним органам Служби
аеронавігаційної інформації України для публікації у складі
Об'єднаного пакета аеронавігаційної інформації.
3. Інформацію щодо стану робочої площі аеродрому, яка має
експлуатаційне значення, експлуатант (власник) аеродрому надає
органам обслуговування повітряного руху для забезпечення
необхідною інформацією екіпажів повітряних суден. Така інформація має постійно оновлюватися, а будь-які зміни
умов, що спостерігаються, повинні повідомлятися негайно. Порядок надання вищезазначеної інформації узгоджується
експлуатантами (власниками) аеродромів з відповідними органами
обслуговування повітряного руху, уноситься до Інструкції з
виконання польотів у районі аеродрому та здійснюється у
відповідності до технології взаємодії служб забезпечення польотів
при проведенні робіт на робочій площі аеродрому.
4. Інформацію щодо стану злітно-посадкової смуги для
включення до метеорологічних зведень METAR/SPECI експлуатант
(власник) аеродрому надає аеродромному метеорологічному органу в
порядку, установленому чинним законодавством.
5. Командир повітряного судна відповідає за прийняття рішення
про виконання зльоту чи посадки при фактичних метеорологічних
умовах, стані злітно-посадкової смуги та інших відомих йому
факторах, що впливають на безпеку польотів.
6. Експлуатант (власник) аеродрому відповідає за
достовірність та своєчасність надання аеронавігаційної інформації
щодо стану робочої площі аеродрому.
Заступник директора
Укравіатрансу Л.Петрів
Додатокдо п.3 наказу
Міністерства транспорту
України "Про затвердження
Порядку розповсюдження
аеронавігаційної інформації
щодо стану робочих площ
цивільних аеродромів
України"
пунктів нормативно-правових актів
та нормативно-правовий акт, що не застосовуються
в Україні з уведенням у дію Порядку розповсюдження
аеронавігаційної інформації щодо стану робочих
площ цивільних аеродромів України
1. Пункти 4.6.10, 4.6.13, 6.1.7 (вислів "и принимать решение
о начале, ограничении, прекращении и возобновлении полетов" у
першому дефісі), 6.1.8, 6.1.9 (другий дефіс), 6.1.10 (перший
дефіс), 6.1.11 (перший дефіс) "Наставления по производству полетов
в гражданской авиации СССР" (НПП ГА-85), затвердженого наказом
Міністра цивільної авіації СРСР від 8 квітня 1985 року N 77
( v0077400-85 ).
2. Пункти 1.4.5, 2.1.1 (після слів "аэродромная служба"),
2.1.2 (вислів "автомашину РПА" у третьому дефісі та друге
речення), 2.2.3, 2.2.8 (вислови "службы движения", "по требованию
руководителя полетов аэродрома" та перший дефіс), 5.2.3 (друге
речення), 5.2.12 (перший та другий абзаци), додаток 1 (друга
частина), додаток 4 (п'ятий та шостий стовпчики зразка "Журнала
состояния летного поля", друге речення пункту 2 та пункт 13),
додаток 17 "Наставления по аэродромной службе в гражданской
авиации СССР" (НАС ГА-86), затвердженого наказом Міністра
цивільної авіації СРСР від 26 березня 1986 року N 23/И.
3. "Типовая технология взаимодействия службы движения с
аэродромной и другими наземными службами аэропора, обеспечивающими
полеты", що введена в дію згідно із вказівкою Міністерства
цивільної авіації СРСР від 29 грудня 1984 року N 884/у-2 (з
доповненням від 31 липня 1985 року N 527/у).
Заступник директора
Укравіатрансу Л.Петрів
Джерело:Офіційний портал ВРУ