open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 22 січня 2004 р. N 65

Київ
Про затвердження Положення про Державну

інспекцію з контролю якості сільськогосподарської

продукції та моніторингу її ринку

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про Державну інспекцію з контролю
якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку
(додається).
2. Призначити головою Державної інспекції з контролю якості
сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку Білого
Олександра Івановича.
3. Міністерству аграрної політики подати у тримісячний строк
пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у
відповідність із цією постановою.
4. Взяти до відома, що Державна інспекція з контролю якості
сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку
розміщується у м. Києві по вул. Хрещатик, 24.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 22

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 22 січня 2004 р. N 65
ПОЛОЖЕННЯ

про Державну інспекцію з контролю якості

сільськогосподарської продукції та

моніторингу її ринку

1. Державна інспекція з контролю якості сільськогосподарської
продукції та моніторингу її ринку (Держконтрольсільгосппрод) є
урядовим органом державного управління, що діє у складі
Мінагрополітики і підпорядковується йому.
Держконтрольсільгосппрод є правонаступником Головної
державної інспекції якості та сертифікації сільськогосподарської
продукції Мінагрополітики.
2. Держконтрольсільгосппрод у своїй діяльності керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, цим Положенням та наказами
Мінагрополітики.
У межах своїх повноважень Держконтрольсільгосппрод узагальнює
практику застосування законодавства з питань, що належать до його
компетенції, здійснює систематичний контроль за його виконанням,
розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства і вносить їх
на розгляд Міністру аграрної політики.
3. Основними завданнями Держконтрольсільгоппроду є:
1) участь у межах компетенції в реалізації державної політики
у сфері державного контролю якості сільськогосподарської
продукції, зокрема зерна та продуктів його переробки, проведення
моніторингу ринку сільськогосподарської продукції;
2) участь в організації контролю за формуванням державних та
регіональних ресурсів сільськогосподарської продукції, її якості,
сприяння здійсненню заходів щодо державної підтримки
товаровиробників;
3) здійснення державного контролю за додержанням вимог
стандартів, технічних умов, інших нормативних документів,
пов'язаних з якістю, безпекою, сертифікацією сільськогосподарської
продукції під час її заготівлі, зберігання, переробки, реалізації
та здійснення експортно-імпортних операцій.
4. Держконтрольсільгосппрод відповідно до покладених на нього
завдань:
1) забезпечує виконання нормативно-правових актів з питань
контролю якості та безпеки сільськогосподарської продукції;
2) координує роботу з додержання нормативно-правових актів на
підприємствах незалежно від форми власності та господарювання,
здійснення державного контролю якості сільськогосподарської
продукції, додержання технічних умов, вимог технічних регламентів,
державних стандартів та інших нормативно-технічних документів під
час її виробництва, зберігання та реалізації, ведення
технологічних процесів;
3) бере разом з місцевими органами виконавчої влади та
органами місцевого самоврядування участь в організації контролю за
формуванням державних та регіональних ресурсів
сільськогосподарської продукції, проводить моніторинг її ринку,
аналізує стан і додержання статистичної звітності щодо
кількісно-якісного збереження зерна та продуктів його переробки;
4) забезпечує контроль та координацію роботи з визначення
показників якості сільськогосподарської продукції, зокрема зерна
та продуктів його переробки, з видачею сертифікатів якості, які є
обов'язковими під час здійснення експортно-імпортних операцій та
відвантаження її в пункти накопичення для подальшого експорту
та/або за спеціальним призначенням переміщення по території
України;
5) координує в межах своїх повноважень державний контроль за
додержанням закупівельними, переробними, торговельними
підприємствами і організаціями незалежно від форми власності та
господарювання правил торгівлі, реалізації і зберігання
плодоовочевої продукції, готує експертні висновки із спірних на
плодоовочевому ринку питань;
6) проводить моніторинг та здійснює прогнозування кон'юнктури
ринку сільськогосподарської продукції, бере участь в організації
маркетингу і вносить відповідні пропозиції Мінагрополітики;
7) здійснює захист прав суб'єктів ринку та споживачів щодо
забезпечення їх якісною сільськогосподарською продукцією, зокрема
зерном та продуктами його переробки, контролює її відповідність
вимогам державних стандартів, технічним умовам;
8) узагальнює зведені матеріали щодо декларування зерна і
подає відповідну інформацію заінтересованим центральним органам
виконавчої влади в установленому порядку;
9) узагальнює зведені матеріали за актами зачистки на
використані і проінвентаризовані партії зерна та продуктів його
переробки на хлібоприймальних і зернопереробних підприємствах
незалежно від форми власності та господарювання;
10) аналізує та узагальнює показники обстеження якості зерна
нового врожаю, готує і надає відповідну інформацію
Мінагрополітики;
11) аналізує причини зараження зерна та продуктів його
переробки на хлібоприймальних і зернопереробних підприємствах
незалежно від форми власності і господарювання, вживає заходів до
проведення підприємствами необхідних робіт, спрямованих на захист
зерна та продуктів його переробки від шкідників і псування;
12) забезпечує проведення експертизи зерна та продуктів його
переробки, які визнані за результатами лабораторного аналізу
непридатними для продовольчого використання, а також приймає
рішення про можливість їх подальшого використання або знищення в
установленому порядку;
13) бере участь у розробленні планів перегляду та
впровадження державних стандартів, технічних умов, нормативних
документів і методичних рекомендацій, погодження і затвердження
нормативно-технічної документації з питань якості
сільськогосподарської продукції;
14) організовує підвищення кваліфікації спеціалістів
структурних підрозділів Держконтрольсільгосппроду, бере участь у
розробленні навчальних програм, а також у реалізації державної
політики стосовно добору і розстановки кадрів у цій сфері;
15) виконує інші функції відповідно до законодавства;
16) розглядає пропозиції, заяви і скарги товаровиробників,
переробних підприємств, закупівельних та інших організацій, а
також громадян із спірних питань щодо оцінки кількісних та якісних
показників продукції і вживає заходів для об'єктивного їх
вирішення.
5. Держконтрольсільгосппрод має право:
1) у межах своїх повноважень одержувати згідно з інструкціями
та відповідними нормами від хлібоприймальних, закупівельних,
переробних і збутових підприємств та організацій незалежно від
форми власності та господарювання зразки продукції, що
закуповується для державних або регіональних потреб, в обсягах,
передбачених регламентами, які затверджуються
Держспоживстандартом, з метою перевірки її якості на відповідність
державним стандартам, технічним умовам та вимогам іншої
нормативно-технічної документації;
2) координувати та отримувати інформацію щодо додержання
елеваторами, хлібоприймальними, закупівельними та переробними
підприємствами незалежно від форми власності та господарювання
вимог державних стандартів, технічних умов та інших нормативних
документів під час здавання-приймання, транспортування,
розміщення, зберігання сільськогосподарської продукції, а також
правильність розрахунків за неї у процесі формування запасів
державних або регіональних ресурсів;
3) вносити правоохоронним органам пропозиції щодо притягнення
до відповідальності в установленому порядку керівників підприємств
незалежно від форми власності та господарювання, які порушили
порядок проведення закупівель, зберігання, переробки, розрахунків,
визначення якості сільськогосподарської продукції;
4) одержувати в установленому порядку від органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій незалежно від форми власності та господарювання
інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
5) залучати спеціалістів органів виконавчої влади,
підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх
керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
6) використовувати за згодою власників у разі потреби для
визначення якості сільськогосподарської продукції лабораторії та
необхідні технічні засоби підприємств, установ та організацій
незалежно від форми власності та господарювання, які здійснюють
закупівлю, зберігання та переробку цієї продукції;
7) відвідувати підприємства, установи та організації
незалежно від форми власності та господарювання, які здійснюють
закупівлю, зберігання і переробку сільськогосподарської продукції
для державних та регіональних потреб, і видавати приписи про
усунення порушень та недоліків у забезпеченні її якості.
6. Держконтрольсільгосппрод у процесі виконання покладених на
нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами
Мінагрополітики, органами виконавчої влади та органами місцевого
самоврядування, громадськими організаціями.
7. Держконтрольсільгосппрод очолює голова, який одночасно є
Головним державним інспектором якості сільськогосподарської
продукції України. Голова призначається на посаду і звільняється з
посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра аграрної
політики.
Голова Держконтрольсільгосппроду є членом колегії
Мінагрополітики.
8. Голова Держконтрольсільгосппроду має трьох заступників, у
тому числі одного першого, які призначаються на посаду і
звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням
Міністра аграрної політики, погодженим з головою
Держконтрольсільгосппроду.
Розподіл обов'язків між заступниками проводить голова
Держконтрольсільгосппроду.
Заступники голови Держконтрольсільгосппроду одночасно є
заступниками Головного державного інспектора якості
сільськогосподарської продукції України.
9. Голова Держконтрольсільгосппроду - Головний державний
інспектор якості сільськогосподарської продукції України:
здійснює керівництво діяльністю Держконтрольсільгосппроду,
несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів
України і Міністром аграрної політики за виконання завдань,
покладених на Інспекцію;
призначає на посаду і звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників
Держконтрольсільгосппроду (крім заступників голови);
підписує видані в межах компетенції Держконтрольсільгосппроду
накази і організовує перевірку їх виконання;
визначає ступінь відповідальності заступників голови,
керівників структурних підрозділів та працівників
Держконтрольсільгосппроду;
надає спеціалістам Держконтрольсільгосппроду повноваження
державного інспектора якості сільськогосподарської продукції;
розпоряджається майном та коштами Держконтрольсільгосппроду в
межах кошторису згідно із законодавством;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим
Положенням.
10. Держконтрольсільгосппрод для реалізації покладених на
нього завдань за погодженням з Міністром аграрної політики може
утворювати територіальні органи у межах граничної чисельності
працівників Інспекції.
11. З метою забезпечення ефективної діяльності та вирішення
інших питань у Держконтрольсільгосппроді утворюється колегія в
складі голови, його заступників та керівників структурних
підрозділів.
Колегію очолює голова Держконтрольсільгосппроду.
Положення про колегію та її персональний склад затверджує
Міністр аграрної політики.
Рішення колегії проводяться в життя наказами
Держконтрольсільгосппроду.
12. Граничну чисельність працівників
Держконтрольсільгосппроду за поданням його голови затверджує
Міністр аграрної політики в межах граничної чисельності
працівників Мінагрополітики, визначеної Кабінетом Міністрів
України.
13. Структуру Держконтрольсільгосппроду за поданням його
голови затверджує Міністр аграрної політики.
14. Штатний розпис, кошторис Держконтрольсільгосппроду
затверджує його голова за погодженням з Міністром аграрної
політики та Мінфіном.
15. Держконтрольсільгосппрод утримується за рахунок
державного бюджету в межах коштів, передбачених на утримання
Мінагрополітики.
16. Умови оплати праці працівників Держконтрольсільгосппроду
визначаються Кабінетом Міністрів України.
17. Держконтрольсільгосппрод є юридичною особою, має
самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного
казначейства, бланк та печатку із зображенням Державного Герба
України і своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: