open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 238 від 06.08.2002 Зареєстровано в Міністерстві

м. Київ юстиції України

16 серпня 2002 р.

за N 672/6960

Про організацію роботи щодо контролю за додержанням

чинного законодавства при здійсненні закупівель товарів,

робіт і послуг за державні кошти

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
27.09.2000 N 1469 ( 1469-2000-п ) "Про організаційні заходи щодо
функціонування системи державних закупівель" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок здійснення Міністерством економіки та з
питань європейської інтеграції України контролю за додержанням
чинного законодавства України при здійсненні закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти, що додається.
2. Установити, що:
контроль, передбачений цим наказом, здійснюється щодо
закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну 5 тисячам євро (для робіт - 100
тисячам євро); органи державної контрольно-ревізійної служби при проведенні
перевірок та ревізій використовують у роботі переліки питань та
документів (додаток 1, 2), на підставі яких здійснюється контроль
за додержанням вимог чинного законодавства України щодо проведення
закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти; у разі виявлення при проведенні перевірок та ревізій порушень
щодо здійснення державних закупівель Головне контрольно-ревізійне
управління може інформувати про них Міністерство економіки та з
питань європейської інтеграції України та ініціювати участь його
працівників у відповідних перевірках; здійснення контролю, передбаченого цим наказом, щодо
організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і
послуг, що фінансуються за рахунок коштів бюджету Автономної
Республіки Крим чи місцевих бюджетів, здійснюється відповідно
Міністерством економіки Автономної Республіки Крим та головними
управліннями економіки обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій у порядку, установленому цим
наказом; результати контролю, проведеного Міністерством економіки
Автономної Республіки Крим та головними управліннями економіки
обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій, протягом десяти робочих днів після його завершення
надсилаються Міністерству економіки та з питань європейської
інтеграції України.
3. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після реєстрації
в Міністерстві юстиції України.
Міністр економіки та з питань
європейської інтеграції України О.Шлапак

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки

та з питань європейської

інтеграції України

06.08.2002 р. N 238
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

16 серпня 2002 р.

за N 672/6960

ПОРЯДОК
здійснення Міністерством економіки та з питань європейської
інтеграції України контролю за додержанням чинного законодавства

України при здійсненні закупівель товарів,

робіт і послуг за державні кошти

1. Цей Порядок визначає шляхи здійснення Міністерством
економіки та з питань європейської інтеграції України (далі -
Міністерство) контролю за додержанням замовниками чинного
законодавства України щодо закупівель товарів, робіт і послуг за
державні кошти (далі - контроль), а також усунення виявлених
недоліків.
2. Метою здійснення контролю є встановлення відповідності
проведених закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
чинному законодавству України. Основними завданнями контролю є
перевірка додержання вимог актів законодавства, виявлення порушень
та усунення недоліків у сфері закупівель товарів, робіт і послуг
за державні кошти.
3. Контроль, передбачений цим Порядком, здійснюється шляхом
опрацювання документів і матеріалів щодо проведення процедур
державних закупівель, наданих замовниками на вимогу Міністерства,
та підготовки відповідного висновку із зазначенням у ньому
зауважень і пропозицій стосовно усунення виявлених недоліків, а
також шляхом участі представників Міністерства в ревізіях та
перевірках, які проводяться органами державної
контрольно-ревізійної служби.
4. Контроль проводиться щодо замовників:
за дорученням або рішенням Кабінету Міністрів України; за окремими зверненнями правоохоронних органів та інших
органів, уповноважених здійснювати контрольні функції; на підставі скарг щодо порушення процедур закупівель.
5. У разі виявлення порушень законодавства України при
проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
результати контролю, здійсненого відповідно до пункту 3 цього
Порядку, оформлюються у вигляді висновку, що надається керівнику
організації-замовника, щодо якої він проводився, ГоловКРУ та може
подаватися правоохоронним органам у порядку, що визначається
нормативно-правовими актами Міністерства з питань взаємодії з
правоохоронними органами.
6. Висновок Міністерства щодо здійснення контролю за
додержанням замовниками законодавства України щодо закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти може використовуватися
ГоловКРУ для проведення контрольних заходів, передбачених
законодавством, у тому числі шляхом перевірок із залученням
відповідних спеціалістів Міністерства.
7. Міністерство може готувати звернення щодо включення до
планів перевірок та ревізій, які проводяться ГоловКРУ, стосовно
замовників:
у яких у попередньому півріччі за результатами контролю
Міністерством, правоохоронними органами або іншими органами,
уповноваженими здійснювати контрольні функції, виявлено найбільшу
кількість порушень при здійсненні закупівель товарів, робіт та
послуг за державні кошти; які за результатами попереднього півріччя витратили найбільші
обсяги коштів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні
кошти; щодо процедур закупівлі яких за результатами попереднього
півріччя надійшла найбільша кількість скарг постачальників
(виконавців).
8. Працівники Міністерства беруть участь у перевірках, що
здійснюються органами державної контрольно-ревізійної служби на
підставі листа-звернення Головного контрольно-ревізійного
управління та його територіальних підрозділів.
Заступник начальника
управління - начальник відділу
управління державних закупівель О.Шатковський
Додаток 1

до наказу Міністерства

економіки та з питань

європейської інтеграції

України

06.08.2002 р. N 238

ПЕРЕЛІК

питань, які підлягають контролю щодо додержання чинного

законодавства України при здійсненні закупівлі товарів,

робіт і послуг за державні кошти

1. Відповідність використання коштів, спрямованих на
закупівлю товарів, робіт і послуг їх кошторисним призначенням.
2. Організаційні питання щодо здійснення процедур закупівлі: відповідність нормативно-правових актів замовника чинному
законодавству України у сфері державних закупівель; наявність наказу про утворення тендерного комітету (у разі
коли процедури закупівлі здійснюються сторонньою організацією -
наявність рішення про делегування функцій щодо проведення процедур
закупівлі сторонній організації та договору між
організацією-замовником і організатором процедур закупівлі); наявність тендерної документації.
3. Зміст тендерної документації:
інструкція учасникам процедур закупівлі; кваліфікаційні вимоги до виконавців; специфікація предмета закупівлі; основні умови або проект договору про закупівлю.
4. Здійснення процедур закупівлі відповідно до чинного
законодавства України: підстави вибору процедури закупівлі; наявність оголошення в бюлетені "Вісник державних закупівель"
чи запрошення до участі у процедурі закупівлі відповідно до умов,
передбачених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ); обґрунтування встановлення та додержання термінів подання
тендерних пропозицій і доповнень до них; відомості про реєстрацію тендерних пропозицій та протокол їх
розкриття; документальне підтвердження кваліфікації виконавців; оцінка тендерних пропозицій відповідно до визначених
критеріїв та методики їх оцінки; наявність або відсутність доповнень та уточнень у тендерних
пропозиціях під час їх оцінки; відповідність укладеного договору його проекту, наданого
разом з тендерною документацією; відповідність цінових умов укладеного договору кон'юнктурі
цін, діючих на відповідних ринках товарів, робіт і послуг, що є
предметом закупівлі, - у разі застосування процедури закупівлі у
одного виконавця; наявність оголошення про результати процедури закупівлі в
бюлетені "Вісник державних закупівель" або повідомлення про нього
всім учасникам процедур закупівлі; наявність звіту про процедури закупівлі і термін зберігання в
архіві; відповідність державної статистичної звітності за формою
N 1-торги (тендери).
5. Виконання договору про закупівлі:
контроль за здійсненою поставкою відповідно до умов договору
про закупівлю (терміни, кількість, якість); оплата договірних зобов'язань відповідно до умов укладеного
договору про закупівлю.

Додаток 2

до наказу Міністерства

економіки та з питань

європейської інтеграції

України

06.08.2002 р. N 238

ПЕРЕЛІК

документів і матеріалів,

які перевіряються на відповідність чинному законодавству

України щодо здійснення закупівлі товарів,

робіт і послуг за державні кошти

1. Наказ про утворення тендерного комітету.
2. Звіт про результати проведення процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти та відповідні додатки до
нього.
3. Протоколи засідань тендерного комітету.
4. Тендерна документація та документація щодо процедури
попередньої кваліфікації.
5. Копії інформаційних матеріалів замовника та виконавців
(оголошення, запрошення, запити, роз'яснення, повідомлення тощо).
6. Копії документів, наданих виконавцями на запит замовників.
7. Оригінали або копії листів Міністерства економіки та з
питань європейської інтеграції України щодо погодження окремих
процедур закупівлі (інших ніж відкриті торги) у випадках,
передбачених чинним законодавством України.
8. Копії офіційних рішень і листів Міністерства економіки та
з питань європейської інтеграції України у разі його втручання у
процедуру закупівлі внаслідок одержаної скарги виконавця.
9. Копії банківських та фінансових документів у разі надання
тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору.
10. Оригінали всіх тендерних пропозицій, відомості про які
зафіксовані в протоколі розкриття тендерних пропозицій.
11. Оригінал або копія укладеного договору про закупівлю.
12. У разі участі незалежних експертів, консалтингових
організацій - відомості про них та умови їх участі, зокрема
відповідний договір між замовником і залученим експертом.
13. Державна статистична звітність за формою N 1-торги
(тендери).
14. Розрахунок вартості тендерної документації, якщо
замовником вимагалася плата за її надання.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: