open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 17 серпня 2002 р. N 1142

Київ
Про затвердження загальних вимог

до облаштування пунктів пропуску

через державний кордон
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 1402 ( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити загальні вимоги до облаштування пунктів пропуску
через державний кордон, що додаються.

Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 29

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 17 серпня 2002 р. N 1142
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

до облаштування пунктів пропуску

через державний кордон

1. Загальна частина
1. Ці загальні вимоги розроблено відповідно до Законів
України "Про державний кордон України" ( 1777-12 ), "Про Державну
прикордонну службу" ( 661-15 ), "Про охорону навколишнього
природного середовища" ( 1264-12 ), "Про захист населення від
інфекційних хвороб" ( 1645-14 ), "Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про ветеринарну
медицину" ( 2498-12 ), "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), Митного
кодексу України ( 1970-12, 92-14 ), Положення про пункти пропуску
через державний кордон, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 3 серпня 2000 р. N 1203 ( 1203-2000-п ), і є
обов'язковими для врахування під час розроблення технічного
завдання на проектування будівництва та реконструкції пунктів
пропуску через державний кордон. ( Пункт 1 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1402 ( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )
2. Технічним завданням на проектування будівництва та
реконструкції пунктів пропуску через державний кордон (далі -
пункти пропуску) повинне передбачатися забезпечення:
1) пропуску через державний кордон визначеного замовником
потоку осіб, транспортних засобів, вантажів та іншого майна без
виникнення черг, з урахуванням категорій пасажирів, видів і
вантажопідйомності транспортних засобів та інших обставин;
здійснення прикордонного, митного та інших видів контролю
осіб, транспортних засобів, вантажів та іншого майна (далі -
контроль), що переміщуються через державний кордон;
створення належних культурно-побутових і
санітарно-гігієнічних умов для осіб, які перетинають державний
кордон, та працівників відповідних контрольних підрозділів;
збереження матеріальних цінностей, які перевіряються;
забезпечення безпеки праці, протипожежного захисту та охорони
навколишнього природного середовища;
2) облаштування пунктів пропуску:
а) автоматизованими засобами контролю, засобами зв'язку
(у тому числі гучномовними засобами), цілодобовим
електропостачанням (у тому числі дублюючими автономними системами
освітлення), системами телеспостереження, сантехнічним обладнанням
тощо;
б) створення у пунктах пропуску спеціальних зон (місць,
майданчиків) для:
здійснення контролю осіб, транспортних засобів, вантажів та
іншого майна;
зберігання затриманих вантажів;
стоянки транспортних засобів, що перевозять негабаритні,
великовагові та небезпечні вантажі;
проведення дезінфекції вантажів;
встановлення стаціонарних технічних засобів для здійснення
радіаційного контролю, телеспостереження, сигналізації тощо;
утримання службових собак Державної прикордонної служби та
Держмитслужби. ( Абзац підпункту "б" підпункту 2 пункту 2 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1402 ( 1402-2003-п )
від 04.09.2003 )
Обов'язкове облаштування спеціальних зон (місць, майданчиків)
технологічними будівлями та обладнанням, необхідними для
забезпечення надійної і безпечної роботи контрольних підрозділів.
Для затриманих вантажів, які повинні зберігатися в закритих
приміщеннях, необхідно передбачати будівництво складів, які
обладнуються рампами для обслуговування залізничних чи
автомобільних транспортних засобів та механізмами для виконання
вантажно-розвантажувальних робіт.
Для зберігання затриманих харчових продуктів, медикаментів,
хімікатів тощо необхідно передбачати будівництво спеціалізованих
приміщень, які облаштовуються відповідно до встановлених вимог;
в) будівництва приміщень:
службових - для розміщення контрольних підрозділів
Державної прикордонної служби, Держмитслужби, а у відповідних
випадках і працівників інших контрольних підрозділів, а також
розміщення технічних засобів і спеціальної техніки для здійснення
прикордонного, митного та інших видів контролю. Службові
приміщення повинні мати окремий вхід для контрольних підрозділів
Державної прикордонної служби і бути обладнані засобами
сигналізації; ( Абзац другий підпункту "в" підпункту 2 пункту 2 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1402 ( 1402-2003-п )
від 04.09.2003 )
технологічних - для здійснення відповідних видів контролю та
для оформлення документів. До таких приміщень належать також
кабіни паспортного контролю та контрольні павільйони Державної
прикордонної служби; ( Абзац третій підпункту "в" підпункту 2
пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1402
( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )
спеціальних - для тимчасового утримання осіб, затриманих за
під час перетинання державного кордону, відповідно до відомчих
норм проектування спецустанов МВС;
залів - для офіційних делегацій, перебування пасажирів перед
лінією паспортного контролю, посадкою в транспортні засоби, а
також для розміщення транзитних пасажирів.
3. У пунктах пропуску повинні бути розміщені державні
символи.
2. Облаштування пунктів пропуску

для автомобільного сполучення
4. Комплекс технологічних споруд пунктів пропуску для
автомобільного сполучення повинен розміщуватися на автомобільних
магістралях у безпосередній близькості (не більш як 100 метрів)
від лінії державного кордону.
5. На території пунктів пропуску для кожного виду
автотранспортних засобів (автобусів, легкових і вантажних
автомобілів, а також для автомобілів, що перевозять небезпечні
вантажі і вантажі за книжкою МДП) в місцях їх оформлення
передбачаються окремі смуги руху, які обладнуються відповідними
знаками.
6. У зоні прикордонного контролю над смугами руху
транспортних засобів споруджуються навіси, за винятком смуги руху
транспортних засобів, що перевозять негабаритні вантажі.
7. На території пунктів пропуску для регулювання руху
транспортних засобів встановлюються світлофори, спеціальні бар'єри
та шлагбауми, покажчики смуг руху і знаки дорожнього руху.
8. Для пропуску через державний кордон громадян України і
громадян суміжної держави, які проживають у прикордонних областях
(районах), додатково можуть будуватися пішохідні смуги руху.
9. У технічному завданні на проектування будівництва та
реконструкції пунктів пропуску необхідно передбачати облаштування
їх стаціонарними дезкилимами та стаціонарними наливними
дезбар'єрами для дезінфекції взуття та коліс транспортних засобів,
а також встановлення автомобільних тензометричних ваг на окремих
під'їзних шляхах для здійснення контролю вагових параметрів
транспортних засобів.
3. Облаштування пунктів

пропуску для залізничного сполучення
10. Пункти пропуску для залізничного сполучення розміщуються
на території залізничних прикордонних станцій і за призначенням
транспортних перевезень можуть бути пасажирськими, вантажними чи
вантажно-пасажирськими.
Залежно від місцевих умов прикордонна залізнична станція
частково чи повністю включається до складу пункту пропуску.
11. Територія пункту пропуску поділяється на технологічні
контрольні зони, у яких:
відповідні види контролю здійснюються без зупинки поїзда,
(розміщуються перед пунктами пропуску з боку прилеглих перегонів і
повинні мати оглядовий місток та оглядову яму, які обладнані
пристроями освітлення, телеспостереження (для візуального
обстеження згори, збоку і знизу), спеціальними датчиками
інфрачервоного випромінювання, тензометричними вагами - для
контрольного зважування вагонів);
контрольні операції здійснюються після прибуття поїздів на
станцію (повинні мати залізничні колії, кількість та довжина яких
достатня для здійснення відповідних видів контролю вантажних
поїздів у визначений період часу).
Для контрольного огляду наливних цистерн окремі колії
додатково обладнуються спеціальними естакадами.
12. На території пункту пропуску необхідно передбачати колії
для ремонту вагонів, додаткові колії для відстою затриманих
вагонів та окремі - для вагонів з небезпечними вантажами.
4. Облаштування пунктів пропуску

для морського та річкового сполучення
13. У пунктах пропуску на причалах, де здійснюється
прикордонний, митний та інші види контролю, для службових осіб
будуються приміщення, які облаштовуються засобами зв'язку,
засобами рятування на воді та іншим відповідним обладнанням, а
також приміщення для здійснення контролю пасажирів перед посадкою
на судна або після сходження їх із суден: технологічні - для
контрольного огляду пасажирів, службові - для розміщення персоналу
контрольних підрозділів.
14. На території порту для зберігання затриманих вантажів
створюються спеціальні огороджені майданчики поблизу місця стоянки
суден, які підлягають контролю, а також обладнується місце для
приладів радіаційного контролю.
5. Облаштування пунктів

пропуску для повітряного сполучення
15. Оформлення документів для пасажирів закордонного
прямування здійснюється в приміщенні аеропорту або в окремих
спорудах на території аеропорту. Місця для здійснення контролю та
їх кількість визначаються для кожного пункту пропуску окремо.
16. Для здійснення контролю слід передбачати:
службові приміщення для розміщення контрольних підрозділів;
технологічне приміщення для розміщення технічних засобів
контролю та розміщення контрольних підрозділів;
зал-накопичувач для розміщення пасажирів, що відлітають;
зал-накопичувач для розміщення пасажирів, що прилітають;
зал для розміщення транзитних пасажирів;
зал офіційних делегацій.
17. У місцях оформлення пасажирів закордонного прямування
встановлюються кабіни паспортного контролю.
18. Зали-накопичувачі повинні забезпечувати ізоляцію
пасажирів від контактів із сторонніми особами.
19. У вантажному терміналі необхідно передбачати приміщення
для зберігання затриманих вантажів та окреме приміщення - для
зберігання затриманих небезпечних вантажів.
6. Облаштування пунктів

пропуску для пішохідного сполучення
20. Пункти пропуску для пішохідного сполучення повинні мати:
а) для руху пішки:
смуги для руху пішки в зоні прикордонного контролю, які
розміщуються під навісом;
контрольний павільйон закритого типу, який також
встановлюється під навісом;
обладнання для здійснення прикордонного, митного та інших
видів контролю, стенди з інформацією про здійснення пропуску
громадян у спрощеному порядку тощо;
засоби освітлення території пункту пропуску з цілодобовим
режимом роботи;
б) для руху пішки та автомобільного руху додатково
встановлюються світлофори, шлагбауми, покажчики смуг руху, а також
обладнання для контролю автомобільних транспортних засобів.
7. Облаштування пунктів

пропуску для поромного сполучення
21. Пункти пропуску для поромного сполучення залежно від виду
транспортних засобів та вантажів, що перевозяться поромами
(автотранспортні засоби, залізничні вагони, контейнери), повинні
облаштовуватися згідно з вимогами, встановленими для облаштування
пунктів пропуску для автомобільного, залізничного, морського та
річкового сполучення.
22. На в'їзді до пункту пропуску поблизу зони (місця)
оформлення вантажних транспортних засобів на "відхід"
передбачається будівництво майданчика для попереднього огляду
вантажних автомобілів.
23. На кожному причалі, де здійснюється прикордонний, митний
та інші види контролю, встановлюються контрольні павільйони із
засобами рятування на воді.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: