open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 29 січня 2003 р. N 117

Київ
Про Єдиний державний автоматизований реєстр

осіб, які мають право на пільги
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 1402 ( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )

З метою забезпечення умов для заміни системи пільг на адресну
грошову допомогу населенню Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Запровадити Єдиний державний автоматизований реєстр осіб,
які мають право на пільги (далі - Реєстр).
2. Затвердити Положення про Єдиний державний автоматизований
реєстр осіб, які мають право на пільги, що додається.
3. Міністерству праці та соціальної політики:
забезпечити у 2003 році включення до Реєстру інформації про
осіб, які мають право на пільги відповідно до Законів України "Про
статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
( 3551-12 ), "Про основні засади соціального захисту ветеранів
праці та інших громадян похилого віку в Україні" ( 3721-12 );
разом з Міністерством фінансів, Міністерством економіки та з
питань європейської інтеграції, Міністерством з питань
надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи, Міністерством внутрішніх справ,
Міністерством оборони, Службою безпеки, Державним департаментом з
питань виконання покарань, Адміністрацією Державної прикордонної
служби, Управлінням державної охорони та іншими заінтересованими
центральними органами виконавчої влади до 1 липня 2003 р. подати
пропозиції з визначенням джерел фінансування щодо поетапного
включення до Реєстру інформації про осіб, які мають право на
пільги за соціальною ознакою згідно з іншими законами України.
( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 1402 ( 1402-2003-п ) від 04.09.2003 )

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 26

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 29 січня 2003 р. N 117
ПОЛОЖЕННЯ

про Єдиний державний автоматизований

реєстр осіб, які мають право на пільги
1. Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають
право на пільги (далі - Реєстр), - автоматизований банк даних,
створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних
осіб, які мають право на пільги згідно із законами України (далі -
пільговики).
Реєстр складається з баз даних Мінпраці, Міністерства праці
та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головних
управлінь праці та соціального захисту населення обласних,
Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, управлінь
праці та соціального захисту населення районних, районних у містах
Києві та Севастополі держадміністрацій, структурних підрозділів з
питань праці та соціального захисту населення виконавчих органів
міських рад.
2. До Реєстру включається така інформація: загальні відомості
про пільговика (прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік
народження, адреса, склад сім'ї), реквізити паспорта та документа,
що підтверджує право на пільги, а також категорія пільговика,
перелік пільг, на які він має право, інформація про те, якими
пільгами він реально користується.
3. Управління праці та соціального захисту населення
районних, районних у містах Києві та Севастополі
держадміністрацій, структурні підрозділи з питань праці та
соціального захисту населення виконавчих органів міських рад (далі
- уповноважені органи):
організовують збирання, систематизацію і зберігання
зазначеної у пункті 2 цього Положення інформації та забезпечують
її автоматизоване використання для контролю за відомостями, які
подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги, для
розрахунків за надані пільговикам послуги;
ведуть облік пільговиків шляхом формування на кожного
пільговика персональної облікової картки згідно з формою
"1-пільга", в якій використовується індивідуальний
ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі фізичних
осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;
вносять до Реєстру відповідні уточнення у разі визнання
такими, що втратили чинність, чи зупинення дії законодавчих актів,
на підставі яких пільговики отримують пільги;
надають консультації пільговикам, підприємствам та
організаціям, що надають послуги.
4. Уповноважені органи з дотриманням вимог статті 23 Закону
України "Про інформацію" ( 2657-12 ) мають право:
отримувати від пільговиків документи, що підтверджують їх
право на пільги;
проводити перевірку достовірності поданих документів;
отримувати відомості від пільговиків, органів виконавчої
влади, де перебувають на обліку пільговики, підприємств та
організацій, що надають послуги, а також від державних органів
реєстрації актів цивільного стану та житлово-експлуатаційних
організацій з питань, пов'язаних з формуванням Реєстру;
використовувати під час формування Реєстру інші бази даних
щодо персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги.
Розголошення отриманої уповноваженими органами інформації про
пільговика без його згоди забороняється, крім випадків,
передбачених законодавством.
5. Для включення до Реєстру інформації про пільговика він
подає уповноваженому органу заяву, довідку про склад сім'ї, копії
документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім'ї
на пільги (з пред'явленням оригіналів цих документів), копію
довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному
реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових
платежів, пред'являє паспорт та надає інформацію про послуги, щодо
отримання яких він має пільги та реально ними користується.
У сільській місцевості пільговик подає зазначені документи
(копії документів), пред'являє оригінали документів та паспорт, а
також надає інформацію виконавчому органу сільської, селищної
ради. Виконавчий орган приймає подані документи (копії
документів), перевіряє відповідність поданої копії документа, що
підтверджує право на пільги, його оригіналу, фіксує надану
інформацію та реквізити паспорта пільговика і передає їх
відповідному уповноваженому органу.
У разі коли пільговик з поважних причин (хвороба,
інвалідність тощо) самостійно не може з'явитися до уповноваженого
органу, цей орган вживає заходів до включення інформації про нього
до Реєстру.
6. Пільговик, який має право на конкретну пільгу згідно з
кількома законами України, включається до Реєстру як пільговик, що
користується цією пільгою згідно з одним Законом України за його
вибором.
У разі коли фізична особа, яка має і використовує право на
пільги на підставі одного із законів України, використовує також
своє право на інші пільги як член сім'ї пільговика, який має право
на пільги згідно з іншими законами, ця фізична особа включається
до Реєстру також як член сім'ї пільговика.
7. У разі зміни місця проживання пільговик знімається з
обліку в уповноваженому органі за місцем попереднього проживання
та стає на облік за новим місцем проживання.
Уповноважені органи за попереднім місцем проживання
пільговика закривають його персональну облікову картку, а за новим
місцем постійного проживання відкривають нову облікову картку з
дати реєстрації пільговика.
8. У разі коли у складі сім'ї пільговика відбулися зміни, що
потребують коригування включеної до Реєстру інформації, він
повідомляє про це уповноважений орган.
9. Пільговик має право знайомитися з даними, що містяться в
Реєстрі, та у разі незгоди з ними звернутися до уповноваженого
органу із заявою про їх виправлення.
10. Підприємства та організації, що надають послуги, щомісяця
до 25 числа подають уповноваженому органу розрахунки щодо вартості
послуг, наданих пільговикам у минулому місяці, згідно з формою
"2-пільга".
11. Уповноважений орган щомісяця:
1) звіряє інформацію, що міститься в Реєстрі, з інформацією,
яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги,
і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості
пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному
пільговику, не провадить розрахунків, що стосуються виявлених
розбіжностей, до уточнення цієї інформації;
2) після проведення розрахунків з підприємствами та
організаціями, що надають послуги, складає:
реєстр погашення заборгованості перед підприємствами та
організаціями, що надають послуги, згідно з формою "5-пільга" та
реєстр розрахунків згідно з формою "7-пільга";
акти звіряння розрахунків за надані пільговикам послуги
згідно з формою "3-пільга";
3) до 15 числа подає:
фінансовим органам районних, районних у містах Києві та
Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських рад акти
звіряння розрахунків згідно з формою "3-пільга";
Міністерству праці та соціального захисту Автономної
Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту
населення обласних, Київської та Севастопольської міських
держадміністрацій звіти згідно з формами "4-пільга" та "6-пільга".
12. Форми "1-пільга", "2-пільга", "5-пільга" та "7-пільга"
затверджуються Мінпраці за погодженням з Держкомстатом, форма
"3-пільга" - Мінпраці за погодженням з Держкомстатом та Мінфіном,
форми "4-пільга" і "6-пільга" - Мінпраці.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: