МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
20.05.2003 N 129
( z0447-03 )
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
6 червня 2003 р.
щодо заповнення форми звіту про результати здійснення
процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти
Звіт готується державною мовою. Дата заповнюється у порядку: число, місяць, рік. 1. Щодо пункту 1 Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до
бюджетного законодавства. Джерело фінансування закупівлі
визначається відповідно до абзацу п'ятого статті 1 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ). Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість
закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами).
2. Щодо пункту 2 Щодо підпункту 2.1. Замовник визначається відповідно до
абзаців другого і третього статті 1 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). При цьому
замовником вважається суб'єкт, тендерний комітет якого проводить
процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю. Щодо підпункту 2.3. Зазначається найменування населеного
пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область,
Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця,
номер будинку, поштовий індекс.
3. Щодо пункту 3 Інформація про предмет закупівлі зазначається відповідно до
законодавства.
4. Щодо підпункту 5.1 Кінцевий строк подання цінових пропозицій встановлюється
замовником самостійно від дати відправлення запиту.
5. Щодо підпункту 7.3 Зазначається найменування населеного пункту, району,
адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна
Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер
будинку, поштовий індекс.
6. Щодо пункту 8 Пункт 8 заповнюється лише в разі відміни торгів або визнання
їх такими, що не відбулися, із зазначенням причин відповідно до
статті 28 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ).
7. Щодо пункту 11 У цьому пункті замовник зазначає інформацію щодо застосування
умов захисту вітчизняного ринку, інші необхідні, з точки зору
замовника, зауваження та коментарі.
Заступник начальника управління
державних закупівель С.Яременко
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
20.05.2003 N 129
( z0447-03 )
ЗВІТпро результати здійснення процедури запиту цінових
пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів,
робіт і послуг за державні кошти
N ___________ від ______________
Перед заповненням форми уважно ознайомтеся з інструкцією щодо
заповнення форми звіту про результати здійснення процедури запиту
цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти
1. Загальна інформація 1.1. Головний розпорядник коштів (повна назва та
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) 1.2. Джерело фінансування закупівлі 1.3. Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або
очікувана вартість закупівлі
2. Замовник торгів 2.1. Найменування 2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 2.3. Місцезнаходження 2.4. Відповідальний за проведення торгів (прізвище, ім'я, по
батькові, номер телефону, факсу)
3. Опис предмета закупівлі 3.1. Предмет закупівлі 3.2. Кількість (у разі закупівлі товару)
4. Інформування про процедуру закупівлі 4.1. Дата відправлення запиту цінових пропозицій (котирувань) 4.2. Дата відправлення повідомлення учасникам про результат
проведеної процедури
5. Інформація щодо цінових пропозицій 5.1. Кінцевий строк приймання цінових пропозицій (дата і час) 5.2. Кількість отриманих цінових пропозицій (протокол
розкриття цінових пропозицій (форма - 2 зв - додаток 2
( z0447-03 ) зберігається у замовника)
6. Ціна обраної пропозиції - пропозиції, що відповідає
вимогам замовника та має найнижчу ціну (з ПДВ) _______________грн.
словами ____________________________гривень 6.1. Дата акцепту пропозиції
7. Інформація про переможця торгів 7.1. Найменування 7.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 7.3. Місцезнаходження, телефон, факс
8. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися
(заповнюється лише в разі відміни торгів або визнання торгів
такими, що не відбулися) 8.1. Дата прийняття такого рішення 8.2. Причини
9. Кількість поданих оскаржень, позовів (якщо було подано
принаймні 1 скаргу чи позов, - заповнюється форма - 4 зв (додаток
4), яка разом з копією відповіді на скаргу зберігається у
замовника)
10. Інша інформація
11. Склад тендерного комітету(зазначити прізвища, імена, по батькові та посади членів
тендерного комітету)
12. Голова тендерного комітету
Посада, прізвище, ім'я, по батькові __________(підпис) М.П.
Заступник начальника управління
державних закупівель С.Яременко
Джерело:Офіційний портал ВРУ