open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
05.08.2005 N 735
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Київської

регіональної митниці

N 119 ( v0119483-06 ) від 07.02.2006 )
Про внесення змін до наказу Київської регіональної

митниці від 24.12.2004 р. N 1250

На виконання вимог статті 71 Митного кодексу України
( 92-15 ), постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 р.
N 584 ( 584-2003-п ) "Про затвердження Порядку визначення місця
здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що
переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон
України", наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801
( z1522-04 ) "Про затвердження Порядку взаємодії митних органів
при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями", з метою
вдосконалення порядку митного оформлення товарів за
листами-узгодженнями Н А К А З У Ю:
1. Унести зміни до Тимчасового порядку взаємодії Київської
регіональної митниці з іншими митними органами при митному
оформленні товарів за листами-узгодженнями ( v1250483-04 ),
виклавши його в редакції, що додається.
2. Начальникам підрозділів митного оформлення:
2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.
2.2. Забезпечити інформування суб'єктів зовнішньоекономічної
діяльності про введення в дію даного наказу.
3. Вважати такими, що втратили чинність: - наказ Київської регіональної митниці від 05.04.2005 р.
N 264 ( v0264483-05 ); - наказ Київської регіональної митниці від 20.03.2000 р.
N 236 ( v0236342-00 ).
4. Начальнику загального відділу (Балкова Н.В.) довести даний
наказ до підрозділів митного оформлення.
5. Контроль за виконанням даного наказу прокласти на
заступників начальника Київської регіональної митниці згідно з їх
функціональними обов'язками.
Тимчасово виконуючий
обов'язки начальника митниці О.М.Ольховик

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Київської регіональної

митниці

05.08.2005 N 735

ПОРЯДОК

взаємодії Київської регіональної митниці

з іншими митними органами при митному оформленні

товарів за листами-узгодженнями

(далі - Порядок)

1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії Київської
регіональної митниці (далі - КРМ) з іншими митними органами при
здійсненні митного оформлення товарів за листами-узгодженнями і
спрямований на запобігання ухиленням суб'єктів
зовнішньоекономічної діяльності (далі - суб'єкти ЗЕД) від сплати
податків і зборів.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні: посадова особа сектору по оформленню листів-узгоджень відділу
організації митного контролю (далі - посадова особа сектору) -
посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення
листів-узгоджень; керівництво митного підрозділу (далі - керівництво МП) -
начальник відділу організації митного контролю, його заступники
або вповноважена ним особа; посадова особа підрозділу митного оформлення (далі - посадова
особа ПМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення
митного оформлення за листом-узгодженням; керівництво підрозділу митного оформлення (далі - керівництво
ПМО) - начальник підрозділу митного оформлення або вповноважена
ним особа; посадова особа загального відділу (далі - посадова особа ЗВ)
- посадова особа загального відділу, яка проводить облік
листів-узгоджень; керівництво митниці - начальник митниці або його заступники; інша митниця - для посадових осіб сектору та митниці обліку -
це митниця оформлення, для посадових осіб підрозділу митного
оформлення та митниці оформлення - це митниця обліку. Інші терміни, що використовуються в цьому Порядку, визначені
у Митному кодексі України ( 92-15 ), пункті 1.2 наказу
Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801 ( z1522-04 ) та
інших нормативно-правових актах.
1.3. Лист-узгодження застосовується у випадках, передбачених
Порядком визначення місця здійснення митного оформлення товарів і
транспортних засобів, що переміщуються резидентами та
нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою
Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584 ( 584-2003-п ).
1.4. Для оформлення листів-узгоджень в Київській регіональній
митниці (далі - КРМ) створений сектор по оформленню
листів-узгоджень у складі відділу організації митного контролю
(далі - Сектор). Оформлення листів-узгоджень проводиться виключно
посадовими особами сектору, крім випадків оформлення
листів-узгоджень на товари, експорт чи імпорт яких підлягає
експортному контролю.
1.5. Оформлення листів-узгоджень на товари, експорт чи імпорт
яких підлягає експортному контролю, проводиться виключно
вповноваженими посадовими особами вантажного відділу N 8 КРМ,
згідно з положеннями Порядку взаємодії Київської регіональної
митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів
за листами-узгодженнями, затвердженого наказом КРМ
від 24.12.2004 р. N 1250.
1.6. Лист-узгодження заповнюється декларантом за допомогою
персональної електронної обчислювальної машини (далі - ПЕОМ) на
аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в додатку 1 до
цього Порядку. Виправлення, внесення змін та підчистки в ньому не
допускаються. Номер листа-узгодження заповнюється за такою схемою:
xxxxxxxxx /x/ xxxxxxx,

1 2 3
де 1 - код ПМО, у якому проводиться митне оформлення товарів,
згідно з Класифікатором митних органів України та їх структурних
підрозділів, затвердженим наказом Держмитслужби України
від 02.04.2004 N 233 ( v0233342-04 ) (зі змінами й доповненнями); 2 - остання цифра поточного року; 3 - порядковий номер листа-узгодження.
1.7. Листи-узгодження на здійснення митного оформлення поза
зоною діяльності КРМ, можуть надаватися на одну партію товарів або
на весь обсяг контракту.
1.8. Оформлені листи-узгодження формуються в справи, згідно з
номенклатурою справ, зберігаються в секторі на протязі 1 року та
передаються до архіву митниці. Порядок передачі та термін зберігання в архіві митниці
визначається Інструкцією щодо формування та передачі справ до
архіву Київської регіональної митниці, затвердженою начальником
КРМ 10.06.97.
1.9. Для здійснення контролю за результатами митного
оформлення товарів на підставі листів-узгоджень використовується
електронний реєстр листів-узгоджень в Єдиній автоматизованій
інформаційній системі Держмитслужби України (далі - Реєстр).
Реєстр формується у вигляді таблиці. Форма Реєстру наведена у
додатку 2 до наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801
( z1522-04 ).
1.10. Доступ до Реєстру каналами електронного зв'язку
забезпечується посадовим особам сектору та ПМО у межах їх
службових повноважень з метою занесення даних, здійснення контролю
за результатами митного оформлення, а також для актуалізації
Реєстру.
2. Оформлення листа-узгодження в Київській

регіональній митниці
2.1. Декларант, який має намір оформити у митному відношенні
товари в зоні діяльності іншої митниці, ніж митниця обліку, подає
до сектору заяву про необхідність надання листа-узгодження в двох
примірниках на ім'я начальника митниці обліку та митниці
оформлення. Заява повинна містити відомості, необхідні для
заповнення Реєстру та мотивовану причину щодо проведення митного
оформлення у визначеній у даній заяві митниці. Декларантом подається лист-узгодження в трьох примірниках, до
яких долучається магнітний носій інформації, з електронною копією
листа-узгодження, в установленому форматі та два пакети
документів. Пакети документів разом з листом-узгодженням та заявою
прошиваються суб'єктом ЗЕД і завіряються підписом уповноваженої
особи підприємства (суб'єкта підприємницької діяльності) та
печаткою цього підприємства. На зворотному боці останнього аркуша
кожного пакета документів учиняється запис
"Прошито та пронумеровано _______________________________ аркушів.

(цифрами та прописом кількість)
Декларант ____________________________________".

(посада, підпис, ініціали, прізвище)
До пакета документів додаються завірені в установленому
порядку копії таких документів: - зовнішньоекономічний договір (контракт) з додатками до
нього; - договір комісії, доручення тощо (при потребі); - картка реєстрації-обліку контракту або ліцензії (при
потребі). Крім перерахованого вище, посадовій особі сектору надаються
засвідчені в установленому порядку копії документів, які вказують
на необхідність проведення митного оформлення у визначеній
митниці, копія облікової картки суб'єкта ЗЕД, копія про
декларування валютних коштів або довідка про їх відсутність. Для проведення ідентифікації посадовою особою сектору
перерахованих вище документів, декларантом мають надаватися їх
оригінали. У разі подання документів представником підприємства, яке
здійснює декларування на підставі договору, посадовій особі
сектору додатково подаються копії та оригінали документів, які
засвідчують повноваження представника такого підприємства.
2.2. Посадова особа сектору перевіряє повноваження
декларанта, реквізити суб'єкта ЗЕД, відсутність порушень суб'єкта
ЗЕД за місцем державної реєстрації (тимчасове ввезення/вивезення,
інформація від ВКДВ про недоставлення вантажів та інше), можливе
введення режиму індивідуального ліцензування та тимчасового
призупинення зовнішньоекономічної діяльності, відповідність даних
електронної копії листа-узгодження даним, зазначеним у
листі-узгодженні, надані комплекти документів. За відсутності
зауважень у графі "Посадова особа сектору" на всіх екземплярах
листа-узгодження проставляє підпис, прізвище та відбиток ОНП.
Відбиток ОНП проставляється також на зворотному боці останнього
аркуша пакета документів у місці прошивання. Подальше оформлення листа-узгодження до моменту його видачі
проводиться без участі декларанта.
2.3. При порушенні декларантом вимог, наведених у п. 2.1
Порядку, виявленні невідповідності даних електронної та паперової
копії листа-узгодження, невідповідності відомостей зазначених в
листі-узгодженні та підшитих в пакеті документів, лист-узгодження
до розгляду не приймається. Такий лист-узгодження повертається
декларанту для доопрацювання з накладенням резолюції посадової
особи сектору на зворотному боці одного з екземплярів
листа-узгодження щодо причин повернення. При повторному зверненні
до посадової особи сектору з метою оформлення доопрацьованого
листа-узгодження, декларантом надається екземпляр згаданого
листа-узгодження для скорочення часу розгляду документів при
повторному зверненні.
2.4. Після проставлення відміток посадової особи сектору всі
екземпляри листа-узгодження надаються керівництву МП, яке при
відсутності зауважень у графі "Начальник митного підрозділу або
вповноважена ним особа" на всіх примірниках листа-узгодження
проставляє свою посаду, особистий підпис та прізвище.
2.5. Всі екземпляри листа-узгодження з відмітками посадової
особи сектору та керівництва митного підрозділу надаються
посадовій особі загального відділу для реєстрації.
2.6. Якщо лист-узгодження надається на товари, експорт чи
імпорт яких підлягає ліцензуванню і квотуванню або які
переміщуються за зовнішньоекономічними договорами (контрактами),
що підлягають реєстрації в установленому порядку, то посадовій
особі сектору надаються оригінали карток реєстрації-обліку
контракту чи оригінал ліцензії. На оригіналах карток-реєстрації контракту та ліцензії
посадова особа сектору вчиняє запис "Ураховано при оформленні в
__________________ митниці товарів за кодом _________ згідно
з УКТ ЗЕД у кількості _______________ на суму __________________"
і завіряє його відбитком ОНП.__________________ митниці товарів за кодом _________ згідно
з УКТ ЗЕД у кількості _______________ на суму __________________"
і завіряє його відбитком ОНП. Оригінал ліцензії та один з оригіналів картки-реєстрації
контракту реєструється в Журналі реєстрації ліцензій
(карток-реєстрації контракту) та залишається в секторі на
контролі.
2.7. У разі прийняття керівництвом митниці рішення про
відмову в оформленні листа-узгодження, на одному з примірників
листа-узгодження накладається відповідна резолюції, яка
засвідчується відбитком гербової печатки митниці. Всі екземпляри
листа-узгодження через посадову особу сектору повертаються
декларанту.
2.8. При позитивному рішенні та за наявності відміток
керівництва митниці у графі "Начальник митниці обліку"
листа-узгодження, посадова особа загального відділу (далі - ЗВ)
заносить необхідні дані в ПЕОМ та роздруковує картку видачі
документа. На всіх примірниках листа-узгодження особистий підпис
керівництва митниці засвідчується відбитком гербової печатки
митниці. Всі екземпляри листа-узгодження разом з пакетами
документів передаються посадовій особі сектору, яка направляє
засобами електронної пошти до ЄАІС електронну копію
листа-узгодження.
2.9. Після отримання від ЄАІС протоколу прийняття електронної
копії, у якому зазначено номер листа-узгодження, посадова особа
сектору проставляє на примірниках листа-узгодження його номер,
реєструє лист-узгодження в журналі обліку листів-узгоджень на
ПЕОМ, підтверджує розміщення листа-узгодження в Реєстрі та в
подальшому здійснює контроль за результатами митного оформлення
товарів за цим листом-узгодженням. З цього моменту лист-узгодження
вважається оформленим у повному обсязі.
2.10. Один примірник листа-узгодження разом з оригіналом
заяви та пакетом документів зберігається в секторі. Два примірники
листа-узгодження разом з пакетом документів, заявою і магнітним
носієм видаються декларанту, який робить відмітку про отримання
зазначених документів у картці видачі документа.
3. Митне оформлення товарів за листами-узгодженнями

в Київській регіональній митниці
3.1. З метою здійснення митного оформлення товарів за
листами-узгодженнями в Київській регіональній митниці декларант
звертається до посадової особи ЗВ та надає заяву про намір
оформити товари в цій митниці, два примірники листа-узгодження,
завірені гербовою печаткою митниці обліку і пакет документів.
3.2. Посадова особа ЗВ обліковує обидва примірники
листа-узгодження шляхом присвоєння вхідного номера та передає
примірники листа-узгодження і пакет документів на розгляд
керівництву митниці.
3.3. У разі прийняття керівництвом митниці рішення про
можливість митного оформлення товарів та визначення ПМО, де буде
здійснено митне оформлення, обидва примірники листа-узгодження
візуються і засвідчуються відбитком гербової печатки митниці. Один
екземпляр листа-узгодження залишається в загальному відділі
митниці.
3.4. Другий примірник листа-узгодження разом з пакетом
документів та заявою передається декларанту для звернення до
посадової особи визначеного ПМО з метою проведення митного
оформлення товарів. Для чіткого контролю проведення митного
оформленням за листами-узгодженнями керівництво ПМО визначає
посадову особу, яка має доступ до ЄАІС і буде проводити митне
оформлення за листом-узгодженням, шляхом накладення відповідної
резолюції на листі-узгодженні.
3.5. Посадова особа ПМО перевіряє подані документи та
відповідність даних, зазначених у листі-узгодженні, даним в ЄАІС.
За відсутності зауважень, реєструє лист-узгодження в журналі
обліку листів-узгоджень з інших митниць або у електронному вигляді
на ПЕОМ. При виявленні зауважень або розбіжностей наданих
документів з даними в ЄАІС документи до розгляду не приймаються до
внесення відповідних змін в ЄАІС митницею оформлення.
3.6. Під час заповненні ВМД ( 574-97-п ) декларантом, в графі
44 ВМД обов'язково зазначається під кодом "0030" відповідно до
Класифікатора документів, затвердженого наказом Держмитслужби
України від 09.07.97 р. N 307 ( z0443-97 ) (у редакції наказу
Держмитслужби України від 18.04.2002 р. N 207 ( z0462-02 ) і
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.09.97 р.
за N 443/2247, номер, який формується за такою схемою:
xxxxxxxxx /x/ xxxxxx /xxx,

1 2 3
де елементи 1, 2, 3 формуються відповідно до глави 2 Порядку
взаємодії митних органів при митному оформленні товарів за
листами-узгодженнями, затвердженого наказом Держмитслужби від
09.11.2004 N 801 ( z1522-04 ); 4 - відомості з графи 32 ВМД ( 574-97-п ).
3.7. Після завершення оформлення ВМД ( 574-97-п ) посадова
особа ПМО: - робить відповідну відмітку в Реєстрі; - роздруковує витяг з Реєстру, завіряє його ОНП і долучає до
оформленої ВМД ( 574-97-п ), яка зберігається в справах ПМО; - долучає оригінал листа-узгодження до пакета документів
разом з ВМД ( 574-97-п ).
3.8. Якщо лист-узгодження оформлено на весь обсяг товарів у
межах договору (контракту), а декларант заявляє не повний обсяг
цих товарів, оригінал листа-узгодження долучається разом з пакетом
документів до ВМД ( 574-97-п ), по якій було оформлено перший
обсяг товарів. З оригіналу листа-узгодження робиться копія, на
якій посадовою особою ПМО вчинюється напис "Оригінал
листа-узгодження знаходиться разом з ВМД N _______", такий напис
завіряється ОНП посадової особи ПМО. На зворотному боці такої
копії посадовою особою ПМО при кожному митному оформленні за цим
листом-узгодженням вчинюється запис про номер ВМД, за якою була
оформлена ця частина товарів. Кожен запис завіряється ОНП
посадової особи ПМО.
3.9. Якщо декларантом надано до митного оформлення неповний
обсяг товарів у межах договору (контракту) і ним прийнято рішення
про закінчення митного оформлення товарів, що оформлюються поза
місцем державної реєстрації суб'єкта ЗЕД за листом-узгодженням, у
межах договору (контракту), то декларант подає до ПМО письмову
заяву про дострокове припинення дії листа-узгодження. Після
накладення керівництвом митниці оформлення резолюції на заяві
посадова особа ПМО робить відповідну відмітку в Реєстрі про
закінчення дії листа-узгодження. Заява завіряється ОНП посадової
особи ПМО та долучається до пакета документів, який зберігається в
ПМО.
3.10. Якщо керівництвом митниці оформлення приймається
рішення про відмову в митному оформленні товарів, то на
листі-узгодженні накладається відповідна резолюція.
Лист-узгодження передається через посадову особу ЗВ декларанту.
4. Анулювання листа-узгодження
4.1. У разі дострокового припинення дії листа-узгодження за
рішенням керівництва митниці обліку або керівництва митниці
оформлення, якщо є підстави вважати, що товари й транспортні
засоби переміщуються через митний кордон України з порушенням норм
Митного кодексу України ( 92-15 ) та інших законів України з
питань митної справи, на листі-узгодженні накладається відповідна
резолюція керівництва митниці. Митний орган, який ініціював дострокове припинення дії
листа-узгодження, в день прийняття такого рішення, зобов'язує
сектор або відповідний ПМО внести відповідні відмітки до Реєстру
та надати письмове повідомлення суб'єкту ЗЕД про дострокове
припинення дії листа-узгодження із зазначенням причин.
4.2. Лист-узгодження може бути також анульований за письмовою
заявою декларанта. Для анулювання листа-узгодження декларант подає
посадовій особі сектору мотивовану письмову заяву разом з
оригіналом листа-узгодження. Керівництво МП накладає на заяві
резолюцію про анулювання цього листа-узгодження. Посадова особа сектору перевіряє в Реєстрі інформацію про
митне оформлення товарів за цим листом-узгодженням. Анулювання листа-узгодження проводиться лише в разі, якщо
митне оформлення за ним не здійснювалося.
4.3. У разі анулювання листа-узгодження на митне оформлення
товарів, які підлягають ліцензуванню та квотуванню або у разі
реєстрації контрактів у Міністерстві економіки та з питань
європейської інтеграції України, посадова особа сектору, яка
провела анулювання листа-узгодження, на оригіналі ліцензії
(картки-реєстрації контракту) анулює напис про врахування за даним
листом-узгодженням наступним чином: - перекреслює напис; - внизу вчиняє напис "Напис анульовано"; - проставляє підпис (повне прізвище); - вираховує новий залишок (з урахуванням анулювання); - завіряє напис ОНП. Видача оригіналу ліцензії або картки-реєстрації контракту
декларанту, для внесення в неї змін у Міністерстві економіки та з
питань європейської інтеграції України, проводиться тільки на
підставі письмової заяви декларанта при обов'язковому узгодженні
цього питання з керівництвом МП та митниці.
4.4. Анулювання листа-узгодження проводиться посадовою особою
сектору таким чином: лист-узгодження перекреслюється по діагоналі й на ньому
вчиняється запис "Анульовано"; проставляються дата анулювання, прізвище й підпис цієї
посадової особи, які завіряються її ОНП;
4.5. Після проведення анулювання посадова особа МП негайно
повідомляє про це іншу митницю, шляхом внесення даних про
анулювання листа-узгодження до Реєстру. Анульовані
листи-узгодження залишаються у справах митного підрозділу.
5. Прикінцеві положення
Керівництво підрозділів та посадові особи митниці, які беруть
участь у процесі оформлення листів-узгоджень та проводять митне
оформлення за листами-узгодженнями дотримуються вимог даного
Порядку та несуть відповідальність за порушення вказаних вимог
згідно чинного законодавства.

Додаток 1

до наказу Київської

регіональної митниці

05.08.2005 N 735

ЛИСТ-УЗГОДЖЕННЯ N xxxxxxxxx /x/xxxxxxx ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ

МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРІВ У МИТНИЦІ, ПОЗА ЗОНОЮ

ДІЯЛЬНОСТІ ЯКОЇ РОЗТАШОВАНИЙ СУБ'ЄКТ ЗЕД

Начальникові _____________________________________________ митниці

(назва митниці обліку)
Підприємство _____________________________________________________

(повна назва юридичної особи або прізвище, ім'я, __________________________________________________________________

по батькові фізичної особи суб'єкта ЗЕД, __________________________________________________________________

її місцезнаходження чи місце проживання)
код за ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) __________________________,
п/р (грн.) ________ МФО ___________ у банку ______________________

(назва банку та _____________________________,
його місцезнаходження)
п/р (вал.) ________ МФО ___________ у банку ______________________

(назва банку та _____________________________,
його місцезнаходження)
просить дати дозвіл на проведення митного оформлення в ___________ __________________________________________________________________

(назва митниці оформлення)
митниці товарів: _________________________________________________

(найменування товарів, їх коди за УКТ ЗЕД __________________________________________________________________

і кількість у межах контракту або партії товарів) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
фактурна вартість товарів ______________,
валюта платежу _________________________,
у митному режимі _______________________.
Документи, подані для отримання листа-узгодження:
Заява від "___" ____________ 200_ року N _______________,
контракт від "___" ________ 200_ року N ______ і додатки до нього,
картка реєстрації-обліку контракту від "___" ___________ 200_ року
N _________________ (при потребі);
ліцензія від "___" ____________ 200_ року N _______ (при потребі).
Керівник підприємства ___________________________________________

(суб'єкт підприємницької діяльності)
__________________ ______________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)

РІШЕННЯ

Київська регіональна митниця не заперечує проти проведення
митного оформлення товарів, зазначених у листі-узгодженні
N xxxxxxxxx/x/xxxxxxx, у ________________________________ митниці.

(назва митниці оформлення)
Остаточне визначення коду товару за УКТ ЗЕД та його митної
вартості здійснюється при митному оформленні.
Примітки: ________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Посадова особа митного
підрозділу (черговий) _______________ _____________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Посадова особа митного
підрозділу _______________ М.П. _____________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Начальник митного
підрозділу _______________ _____________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Резолюція _______________________________________________________
Начальник Київської
регіональної митниці _______________ М.П. _____________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Резолюція _______________________________________________________
Начальник __________________________ митниці

(назва митниці оформлення)
_________________ М. П. ______________________

(підпис, дата) (ініціали, прізвище)
Номер ВМД ________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: