КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 29 травня 2001 р. N 594
Київ
Про затвердження Положення проСлужбу Першого віце-прем'єр-міністра України,
Віце-прем'єр-міністра України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 1577 ( 1577-2001-п ) від 27.11.2001 )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про Службу Першого віце-прем'єр-міністра
України, Віце-прем'єр-міністра України.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 40
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 29 травня 2001 р. N 594
ПОЛОЖЕННЯпро Службу Першого віце-прем'єр-міністра України,
Віце-прем'єр-міністра України
( У тексті Положення слова "Урядовий Секретар" в усіхвідмінках замінено словами "Державний Секретар" у
відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
N 1577 ( 1577-2001-п ) від 27.11.2001 )
1. Служба Першого віце-прем'єр-міністра України,
Віце-прем'єр-міністра України (далі - Служба) є самостійним
патронатним підрозділом Секретаріату Кабінету Міністрів України
(далі - Секретаріат), який забезпечує діяльність Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра і підпорядковується
йому безпосередньо, а також Державному Секретарю Кабінету
Міністрів України в межах, визначених цим Положенням.
2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, дорученнями Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, цим Положенням, а
також наказами і дорученнями Державного Секретаря щодо порядку
проходження державної служби та організації роботи в Секретаріаті.
3. Основними завданнями Служби є сприяння реалізації
політичних цілей Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра, створення належних умов для його роботи та
забезпечення зв'язку з органами державної влади, органами
місцевого самоврядування, громадськістю, іноземними та
міжнародними організаціями, засобами масової інформації.
4. Відповідно до основних завдань Служба виконує такі
функції:
1) забезпечує надання Першому віце-прем'єр-міністрові,
Віце-прем'єр-міністрові консультацій з політичних та фахових
питань;
2) забезпечує організацію робочого часу Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, опрацьовує його
робочі плани, організовує та забезпечує проведення нарад,
зустрічей та поїздок Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра;
3) здійснює попередній розгляд і аналіз документів, що
надходять на адресу Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра;
4) готує за погодженням з відповідним структурним підрозділом
Секретаріату проекти доручень Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра, здійснює контроль за виконанням певних
доручень та про результати інформує Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра;
5) приймає на підпис і візування Першим
віце-прем'єр-міністром, Віце-прем'єр-міністром документи;
6) організовує підготовку незалежних експертних висновків, а
також прогнозів політичних та соціально-економічних наслідків
прийняття проектів рішень Кабінету Міністрів України, що подаються
на розгляд Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра
(за окремими дорученнями);
7) разом з відповідним структурним підрозділом Секретаріату
узгоджує черговість та готує погодинні графіки розгляду питань на
засіданнях Урядового комітету, очолюваного Першим
віце-прем'єр-міністром, Віце-прем'єр-міністром;
8) організовує підготовку матеріалів та готує тексти для
виступів Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра на
засіданнях Кабінету Міністрів України, колегій центральних органів
виконавчої влади, наукових конференціях, нарадах, а також для
проведення прес-конференцій, публічних виступів і налагодження
зв'язків з громадськістю (у тому числі недержавними організаціями,
профспілками);
9) організовує підготовку та проведення прийомів Першим
віце-прем'єр-міністром, Віце-прем'єр-міністром делегацій і окремих
відвідувачів;
10) координує діяльність радників Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, які працюють на
громадських засадах;
11) виконує інші функції відповідно до доручень Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра і покладених на неї
завдань.
5. Служба має право одержувати від центральних і місцевих
органів виконавчої влади документи та інформацію, необхідні для
виконання покладених на неї завдань.
6. Служба у своїй діяльності взаємодіє із структурними
підрозділами Секретаріату, у тому числі Службою Прем'єр-міністра,
шляхом проведення спільних нарад і консультацій, погодження планів
роботи тощо.
Усі спірні питання, що виникають під час взаємодії Служби з
іншими структурними підрозділами Секретаріату, вирішуються
Державним Секретарем.
7. До складу Служби входять керівник Служби, помічники,
прес-секретар, радники, експерти, головні спеціалісти, провідні
спеціалісти.
8. Службу очолює керівник, який призначається на посаду і
звільняється з посади Державним Секретарем Кабінету Міністрів
України за поданням Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра.
9. Керівник Служби:
1) здійснює керівництво діяльністю Служби і несе персональну
відповідальність за виконання покладених на неї завдань;
2) формує поточні (щоденні) та перспективні (на тиждень,
місяць) плани роботи Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра, встановлює графік особистого прийому ним
громадян;
3) за дорученням Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра бере участь у засіданнях очолюваного ним
Урядового комітету, а також колегій центральних органів виконавчої
влади, діяльність яких у межах своїх повноважень спрямовує,
координує та контролює Перший віце-прем'єр-міністр,
Віце-прем'єр-міністр;
4) подає на підпис і візування Першому
віце-прем'єр-міністрові, Віце-прем'єр-міністрові документи та у
разі потреби дає пояснення з відповідних питань;
5) надсилає у разі потреби документи, які надходять на ім'я
Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, на розгляд
керівників відповідних структурних підрозділів Секретаріату, у
тому числі інших патронатних служб;
6) організовує підготовку нарад, які проводить Перший
віце-прем'єр-міністр, Віце-прем'єр-міністр;
7) співпрацює з питань координації роботи з Державним
Секретарем, інформує його регулярно (щоденно) про графік роботи
Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, а також з
керівниками служб Прем'єр-міністра та інших членів Кабінету
Міністрів України;
8) організовує діловодство в Службі, забезпечує дотримання
режиму секретності та службової таємниці;
9) розподіляє обов'язки між працівниками Служби та затверджує
їх посадові інструкції, проводить роботу з добору працівників і
підвищення їх кваліфікації;
10) забезпечує належну службову дисципліну, вносить Першому
віце-прем'єр-міністрові, Віце-прем'єр-міністрові та Державному
Секретареві пропозиції щодо заохочення, просування по службі,
присвоєння рангу працівникам Служби, а також притягнення їх до
дисциплінарної відповідальності;
11) організовує створення належних умов для роботи
працівників Служби, вносить пропозиції Державному Секретареві щодо
її фінансового та матеріально-технічного забезпечення;
12) виконує інші функції, що випливають з Положення про
Службу та доручень Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра.
10. Помічники:
1) здійснюють попередній розгляд і аналіз документів, що
надходять до Служби, готують разом з відповідним структурним
підрозділом Секретаріату проекти доручень Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, а з питань, що
потребують більш детального опрацювання, оформляють передачу цих
документів керівнику структурного підрозділу Секретаріату;
2) доповідають Першому віце-прем'єр-міністрові,
Віце-прем'єр-міністрові кореспонденцію, щоденно подають
інформацію, складену за результатами огляду преси;
3) допомагають керівникові Служби у формуванні планів роботи
Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра;
4) готують проекти доручень Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра за результатами проведення ним нарад,
прийомів делегацій, окремих відвідувачів;
5) вирішують організаційні питання, пов'язані з відрядженнями
Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра;
6) забезпечують організацію проведення протокольних заходів
за участю Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра;
7) виконують за дорученням керівника Служби його обов'язки у
разі відсутності керівника Служби.
11. Прес-секретар:
1) забезпечує висвітлення діяльності та роз'яснення офіційної
позиції Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра в
засобах масової інформації;
2) бере участь в інформаційному забезпеченні діяльності
Пертого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра;
3) організовує прес-конференції та брифінги Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра з представниками
засобів масової інформації.
12. Радники, експерти, головні спеціалісти:
1) готують експертні висновки і прогнози політичних та
соціально-економічних наслідків прийняття проектів рішень
Кабінету Міністрів України, що подаються на розгляд Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра (за окремими
дорученнями);
2) забезпечують підготовку матеріалів та готують тексти для
виступів Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра на
засіданнях Кабінету Міністрів України, нарадах, у засобах масової
інформації тощо;
3) беруть участь у підготовці проектів протокольних рішень
нарад у Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра та
засідань Урядового комітету;
4) готують аналітичні та інформаційні матеріали з окремих
питань, що належать до компетенції Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра;
5) організовують підготовку експертних висновків до
законопроектів, що вносяться до Верховної Ради України іншими,
крім Кабінету Міністрів України, суб'єктами права законодавчої
ініціативи;
6) координують діяльність радників Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра, які працюють на
громадських засадах.
13. Провідні спеціалісти:
1) забезпечують щоденну роботу Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра;
2) ведуть діловодство в Службі;
3) виконують функції, пов'язані з технічною підготовкою
нарад, прийомів делегацій та окремих відвідувачів Першим
віце-прем'єр-міністром, Віце-прем'єр-міністром, зокрема збирання
необхідних матеріалів, інформування керівників та інших осіб про
час і місце проведення нарад, зустрічей, реєстрація учасників;
4) забезпечують робоче місце Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра необхідними матеріалами та канцелярським
приладдям;
5) організовують телефонні переговори, приймають і передають
телефонограми, здійснюють реєстрацію телефонних дзвінків за
відсутності Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра з
наступним інформуванням про них Першого віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністра або керівника Служби;
6) виконують інші завдання за дорученням Першого
віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністра та керівника Служби.
14. Працівники Служби призначаються на посаду і звільняються
з посади Державним Секретарем за поданням керівника Служби.
15. Штатний розпис Служби затверджується Державним Секретарем
в межах затвердженої Кабінетом Міністрів України граничної
чисельності працівників відповідної Служби.
Джерело:Офіційний портал ВРУ