КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 16 травня 2002 р. N 627
Київ
Про утворення Міжвідомчої координаційноїради з питань ранньої соціальної
реабілітації дітей-інвалідів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 1572 ( 1572-2004-п ) від 17.11.2004 )
З метою координації роботи, пов'язаної із забезпеченням
ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, Кабінет Міністрів
України п о с т а н о в л я є:
1. Утворити Міжвідомчу координаційну раду з питань ранньої
соціальної реабілітації дітей-інвалідів.
2. Затвердити Положення про Міжвідомчу координаційну раду з
питань ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів
(додається).
3. Затвердити головою Міжвідомчої координаційної ради з
питань ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів
Віце-прем'єр-міністра України Семиноженка Володимира Петровича.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 16 травня 2002 р. N 627
ПОЛОЖЕННЯпро Міжвідомчу координаційну раду
з питань ранньої соціальної
реабілітації дітей-інвалідів
1. Міжвідомча координаційна рада з питань ранньої соціальної
реабілітації дітей-інвалідів (далі - Рада) - дорадчий орган,
утворений для координації роботи, пов'язаної із забезпеченням
ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів.
2. У своїй діяльності Рада керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Ради є:
координація діяльності центральних і місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, спрямованої на
забезпечення ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів і
створення цілісної реабілітаційної системи;
підготовка пропозицій щодо формування державної політики та
удосконалення законодавства з питань реабілітації дітей-інвалідів,
забезпечення їм рівних можливостей у суспільстві;
визначення напрямів розвитку та розроблення заходів щодо
ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів;
вивчення світового досвіду роботи, пов'язаної із
забезпеченням ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів;
залучення міжнародної фінансової допомоги для розв'язання
проблем ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів.
4. Рада має право:
аналізувати стан забезпечення ранньої соціальної реабілітації
дітей-інвалідів;
одержувати від центральних і місцевих органів виконавчої
влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій матеріали, необхідні для виконання покладених на неї
завдань;
заслуховувати на своїх засіданнях інформацію керівників
центральних і місцевих органів виконавчої влади про запровадження
та забезпечення ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів;
координувати роботу регіональних міжвідомчих рад з питань
ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, одержувати від
них матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань.
5. У своїй роботі Рада взаємодіє з центральними і місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
громадськими організаціями, а також з відповідними міжнародними
організаціями та органами іноземних держав.
6. Керівництво Радою здійснює голова, яким за посадою є
Віце-прем'єр-міністр України.
Голова Ради має чотирьох заступників, якими за посадою є
Міністр праці та соціальної політики, Міністр охорони здоров'я,
Міністр освіти і науки, а також за згодою голова Комітету
Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та
інвалідів.
До складу Ради входять представники Мінфіну, Мінпраці, МОЗ,
МОН, Міністерства у справах сім'ї, дітей та молоді, Національної
академії наук, Академії педагогічних наук, Академії медичних наук,
Миколаївської облдержадміністрації, які за розподілом
функціональних обов'язків беруть участь у вирішенні питань,
пов'язаних із забезпеченням роботи у сфері соціального захисту
інвалідів, начальники Управління стратегії реформування соціальних
відносин та Управління науково-технічного та гуманітарного
розвитку Департаменту внутрішньої політики Секретаріату Кабінету
Міністрів України, а також за згодою президент Товариства
Червоного Хреста, президент Спілки громадських організацій
інвалідів м. Києва (секретар Ради), голова правління благодійного
товариства допомоги інвалідам та особам з інтелектуальною
недостатністю "Джерела" та інші. ( Абзац третій пункту 6 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1572 ( 1572-2004-п )
від 17.11.2004 )
Персональний склад Ради затверджує її голова.
7. Формою роботи Ради є засідання, які проводяться в міру
потреби, але не рідше ніж один раз на квартал. Члени Ради беруть
участь у її роботі особисто.
8. Засідання Ради вважається правоможним, якщо на ньому
присутні не менше ніж половина її складу.
Засідання Ради проводить її голова, а у разі його
відсутності - один із заступників голови.
9. На засідання Ради можуть запрошуватися представники
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ, організацій та об'єднань
громадян.
10. Рішення Ради вважається прийнятим, якщо за нього
проголосувала більшість її членів, присутніх на засіданні. У разі
рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на
засіданні.
Рішення Ради оформлюється протоколом, який підписує голова
Ради або заступник голови, який головував на засіданні.
11. Рішення Ради, прийняті в межах її повноважень, є
обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами
виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
12. Організаційно-технічне забезпечення діяльності Ради
покладається на Мінпраці.
Джерело:Офіційний портал ВРУ