Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 517 від 17.07.2015}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 742 від 25.05.2006
№ 252 від 10.04.2013
№ 517 від 17.07.2015
№ 455 від 12.05.2021}
Відповідно до статті 13 Закону України "Про страховий фонд документації України" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України (додається).
{Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 517 від 17.07.2015}
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОРЯДОК
ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України
1. Державний реєстр документів страхового фонду документації України (далі - Реєстр) - це автоматизована інформаційна система державного обліку та обробки інформації про документи страхового фонду документації.
2. Реєстр є власністю держави.
Ведення Реєстру - комплекс заходів, що здійснюється держателем Реєстру, посадовими особами, які здійснюють інформаційне наповнення Реєстру, та адміністратором Реєстру з метою створення та ведення бази даних, супроводу програмного забезпечення, надання доступу, захисту та адміністрування бази даних Реєстру.
Держателем Реєстру є Укрдержархів. Держатель Реєстру встановлює організаційні, методологічні принципи ведення Реєстру, забезпечує його функціонування, надає інформаційно-довідкові послуги його користувачам, забезпечує збереження і захист даних, що містяться у Реєстрі, визначає посадових осіб, які здійснюють інформаційне наповнення Реєстру.
Адміністратором Реєстру є Науково-дослідний, проектно-конструкторський та технологічний інститут мікрографії, який належить до сфери управління Укрдержархіву та здійснює супровід програмного забезпечення Реєстру.
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 455 від 12.05.2021}
3. Інформація про документи страхового фонду документації вноситься до Реєстру безоплатно на підставі галузевих і обласних (регіональних) програм створення страхового фонду документації, відомостей спеціальних установ страхового фонду документації та баз зберігання страхового фонду документації щодо виготовлення або прийняття на облік документів страхового фонду документації.
До складу Реєстру входить електронне сховище документів страхового фонду документації.
{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 455 від 12.05.2021}
4. Кожному документу страхового фонду документації, який прийнятий базами зберігання страхового фонду документації на облік та інформація про який внесена до Реєстру, держателем Реєстру надається реєстраційний номер, який зберігається в Реєстрі.
{Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 455 від 12.05.2021}
5. За запитами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та постачальників документів держатель Реєстру безоплатно надає їм інформацію про наявність документів у страховому фонді документації та про реєстраційні номери документів страхового фонду документації в Реєстрі.
{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 455 від 12.05.2021}
6. Реєстраційні номери та інформація про документи страхового фонду документації виключаються з Реєстру на підставі спільного рішення постачальників документів та держателя Реєстру.
{Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 455 від 12.05.2021}
7. Фінансування ведення та функціонування Реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, передбачених Укрдержархіву.
{Пункт 7 в редакції Постанови КМ № 455 від 12.05.2021}
8. Реєстр ведеться відповідно до законодавства про державну та іншу передбачену законом таємницю і технічний захист інформації.
{Порядок в редакції Постанови КМ № 517 від 17.07.2015}