open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2009 N 722

Про затвердження положень

про структурні підрозділи Міністерства

та внесення зміни до наказу Міністерства

від 28.02.2006 N 72
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства

економіки

N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }

Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення, що додається, про юридичний
департамент як самостійний структурний підрозділ Міністерства
економіки України.
2. Затвердити Положення, що додається, про відділ правового
забезпечення державних закупівель у складі юридичного
департаменту.
3. Внести зміну до наказу Міністерства економіки України від
28.02.2006 N 72 ( v0072665-06 ) "Про затвердження положень про
структурні підрозділи Міністерства", виключивши абзац другий
пункту 1.
Міністр Б.М.Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Міністерства

економіки України

17.07.2009 N 722

ПОЛОЖЕННЯ

про юридичний департамент

1. Загальні положення
1.1. Юридичний департамент (далі - департамент) є самостійним
структурним підрозділом центрального апарату Міністерства
економіки України (далі - Міністерство), який підпорядкований
Міністру економіки України (далі - Міністр) відповідно до
розподілу обов'язків.
1.2. Головною метою діяльності департаменту є створення
правових і організаційних основ для ефективної діяльності та
забезпечення законності в роботі Міністерства, запобігання
порушенням прав і законних інтересів Міністерства.
1.3. Завдання департаменту: організація правової роботи, спрямованої на правильне
застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню
вимог законодавства, інших нормативних актів Міністерством та його
підвідомчими організаціями, а також їх керівниками та працівниками
під час виконання покладених на них завдань і функціональних
обов'язків; розроблення та участь у розробленні проектів
нормативно-правових актів з питань, що належить до компетенції
Міністерства; перевірка відповідності законодавству і міжнародним договорам
України проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис
керівництву Міністерства, погодження (візування) їх за наявності
віз керівників заінтересованих структурних підрозділів; проведення юридичної експертизи проектів нормативно-правових
актів, підготовлених структурними підрозділами Міністерства, за
результатами якої підготовка висновків за формою, що
затверджується Міністерством юстиції України, погодження
(візування) їх за наявності віз керівників заінтересованих
структурних підрозділів; розгляд проектів нормативно-правових актів та інших
документів які надійшли для погодження, з питань, що належать до
компетенції Міністерства, та підготовка пропозицій до них; ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів
України, забезпечення підтримання їх у контрольному стані та
зберігання, здійснення інформаційно-правового обслуговування
працівників центрального апарату; збирання інформації про офіційне оприлюднення актів
законодавства в друкованих виданнях; внесення керівництву Міністерства пропозицій щодо подання
нормативно-правового акта на державну реєстрацію, в порядку,
визначеному Міністерством юстиції України; надання правової допомоги структурним підрозділам у роботі з
перегляду нормативно-правових актів та інших документів з питань,
що належать до компетенції Міністерства, з метою приведення їх у
відповідність із чинним законодавством; організація претензійної та позовної роботи, здійснення
контролю за її проведенням, аналіз результатів позовної роботи; представлення в установленому законодавством порядку
інтересів Міністерства в судах, державних органах, підприємствах,
установах, організаціях під час розгляду правових питань і спорів; інформування керівництва Міністерства про необхідність вжиття
заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших
документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або
скасування; здійснення методологічного керівництва правовою роботою в
Міністерстві, на підприємствах, що належать до сфери його
управління, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій
на розгляд Міністру щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні діяльності органу, вжиття заходів до
запровадження новітніх форм і методів діяльності юридичного
департаменту, виконання актів Міністерства юстиції України та його
територіальних органів; погодження кандидатури претендента на посаду керівника
юридичної служби територіального (місцевого, регіонального) органу
Міністерства, урядового органу та його територіальних органів і
підприємств, що належать до сфери управління Міністерства; юридичне забезпечення реалізації Міністерством державної
правової політики у сфері взаємодії з міжнародними фінансовими
організаціями, організаціями іноземних держав, їх угруповань з
метою залучення кредитів, грантів, міжнародної технічної та
гуманітарної допомоги, іноземних інвестицій тощо; вивчення та аналіз законодавства зарубіжних країн, норм
міжнародного права, міжнародних організацій та підготовка
пропозицій стосовно можливості використання досвіду інших країн
при розробленні та опрацюванні нормативно-правових актів України; координація роботи структурних підрозділів Міністерства у
сфері адаптації національного законодавства до законодавства
Європейського Союзу; забезпечення підготовки плану заходів щодо виконання у
відповідному році Загальнодержавної програми адаптації
законодавства України до законодавства Європейського Союзу
( 1629-15 ); підготовка за пропозиціями самостійних структурних
підрозділів Міністерства та подання до Міністерства юстиції
України узагальнених пропозицій до проекту орієнтовного плану
законопроектних робіт на відповідних рік; організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів
(контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів,
спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпечення
захисту майнових прав і законних інтересів Міністерства, а також
погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження
(візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів; координація та забезпечення договірно-правової роботи з
питань укладення міжнародних договорів про сприяння та взаємний
захист інвестицій, щодо співробітництва між Україною та ЄС, угод
про вільну торгівлю та економічне співробітництво, а також інших
угод зовнішньоекономічного характеру; участь у проведенні роботи з правового супроводження
реалізації укладених міжнародних договорів; методична та правова допомога торговельним представництвам,
структурним підрозділам Міністерства, підприємствам, організаціям
установам, що належать до сфери управління Міністерства; правове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності та
торгівлі; правове забезпечення інвестиційної діяльності, питань
формування державного і місцевих бюджетів, податків, зборів
(обов'язкових платежів), виконання державного бюджету за
визначеними у ньому призначеннями, з питань кредитування
підприємств України та у сфері розміщення, зберігання, поповнення
і використання запасів державного матеріального резерву; правове супроводження питань розвитку інфраструктури ринків,
управління державним сектором економіки, державної підтримки
розвитку аграрного сектору економіки, розвитку людського
потенціалу, власності та питань, пов'язаних з реалізацією
Міністерством повноважень державного органу з питань банкрутства,
природоохоронної діяльності та охорони довкілля, оборони та
безпеки, державних закупівель; участь у межах компетенції в забезпеченні реалізації
державної політики у сфері державних закупівель, а також у
забезпеченні здійснення Міністерством функцій спеціально
уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань
координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти; розгляд запитів щодо застосування законодавства України з
питань, що належать до компетенції Міністерства, і в разі
необхідності надання письмових роз'яснень про застосування діючих
норм права; сприяння правильному застосуванню чинного законодавства про
працю в Міністерстві; участі у розгляді матеріалів за наслідками перевірок,
ревізій, інвентаризації, надання правових висновків за фактами
виявлених порушень; систематизація та упорядкування нормативно-правових актів і
приведення їх норм до внутрішньоузгодженої системи; забезпечення літературного редагування нормативно-правових
актів, які розробляються структурними підрозділами Міністерства; виконання інших функцій, необхідних для виконання покладених
на департамент завдань.
1.4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), законами України, указами Президента
України і постановами Верховної Ради України, прийнятими
відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету
Міністрів України, міжнародними договорами України, іншими
нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, а також цим
Положенням. З питань організації та проведення правової роботи юридичний
департамент керується актами Міністерства юстиції України.
1.5. Департамент має права, передбачені законодавством.
1.6. Структура та гранична чисельність департаменту
визначаються відповідно до структури та штатного розпису
Міністерства та затверджуються Міністром.
1.7. До складу департаменту входять такі структурні
підрозділи: відділ правового забезпечення бюджетної та податкової
діяльності - 2401; відділ правового забезпечення структурних та ринкових
перетворень - 2402; відділ правового забезпечення інвестиційної діяльності та
співробітництва з ЄС - 2403; відділ правового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності
- 2404; відділ правового захисту інтересів Міністерства в судових та
інших органах - 2405; відділ правового забезпечення державних закупівель - 2406; сектор систематизації актів законодавства та літературного
редагування документів - 2407.
1.8. Основні завдання, функції та права структурних
підрозділів, що входять до складу департаменту, визначаються у
положеннях про них.
2. Організація управління департаментом
2.1. Департамент очолює директор, якого в установленому
порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр.
2.2. Директор департаменту безпосередньо підпорядкований
Міністру.
2.3. Директору департаменту безпосередньо підпорядковані: заступник директора департаменту; заступник директора департаменту - начальник відділу
правового захисту інтересів Міністерства в судових та інших
органах; начальник відділу правового забезпечення інвестиційної
діяльності та співробітництва з ЄС; начальник відділу правового забезпечення бюджетної та
податкової діяльності; начальник відділу правового забезпечення структурних та
ринкових перетворень; начальник відділу правового забезпечення зовнішньоекономічної
діяльності; начальник відділу правового забезпечення державних
закупівель; завідувач сектору систематизації актів законодавства та
літературного редагування документів.{ Пункт 2.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
3. Функції та повноваження директора департаменту
3.1. Директор департаменту спрямовує, координує та контролює
роботу структурних підрозділів, що входять до складу департаменту.
3.2. Функції директора департаменту: здійснює керівництво роботою департаменту і несе персональну
відповідальність за виконання покладених на департамент завдань та
здійснення ним своїх функцій; організовує і координує підготовку та опрацювання проектів
рішень і документів з питань, що належать до компетенції
департаменту; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені
строки доручень керівництва Міністерства, несе відповідальність за
стан виконавської дисципліни в департаменті; забезпечує додержання працівниками департаменту правил
внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл
обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової
кваліфікації працівників департаменту; забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо
збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про
державну таємницю" ( 3855-12 ), вживає в межах компетенції
необхідних заходів із збереження службової таємниці в
департаменті; співпрацює з керівниками інших структурних підрозділів
Міністерства у питаннях, які потребують спільного розв'язання.
3.3. Повноваження директора департаменту: має право підпису документів і матеріалів, що готуються
департаментом відповідно до адресованих йому окремих доручень
Міністра, його перших заступників та заступників; приймає рішення та підписує листи з питань, що виникають у
сфері діяльності департаменту, в межах повноважень, наданих
керівництвом Міністерства; підписує листи та матеріали, що надсилаються іншим
структурним підрозділам Міністерства; візує документи, підписання яких належить до компетенції
керівництва Міністерства; підписує супровідні листи до проектів законодавчих та
нормативно-правових актів, завізованих керівництвом Міністерства; підписує документи (інформаційно-аналітичні матеріали,
подання щодо включення кандидатур працівників департаменту до
складу робочих груп, запрошення на наради, що проводяться
департаментом тощо), що надсилаються Міністерством до інших
органів виконавчої влади; визначає разом із заінтересованими структурними підрозділами
потребу в юридичних кадрах підприємства, що належить до сфери
управління Міністерства; погоджує кандидатуру претендента на посаду керівника
юридичної служби територіального (місцевого, регіонального) органу
Міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади,
урядового органу та його територіальних органів і підприємств, що
належать до сфери управління Міністерства; погоджує призначення на посади та звільнення з посад
заступника директора департаменту, заступника директора
департаменту - начальника відділу правового захисту інтересів
Міністерства в судових та інших органах, начальників відділів та
їх заступників та інших працівників безпосередньо підпорядкованих
йому структурних підрозділів та вносить пропозиції з цього питання
Міністру; погоджує присвоєння працівникам департаменту відповідних
рангів державних службовців, а також вносить Міністру пропозиції
щодо заохочення та притягнення працівників департаменту до
дисциплінарної відповідальності; погоджує відрядження працівників департаменту в межах країни
і за кордон; сприяє організації навчання працівників департаменту для
підвищення рівня їх правових знань та кваліфікацій; дає згоду на надання відпусток працівникам департаменту та
візує їх заяви з цих питань; звертається до Міністра з пропозиціями щодо проведення
організаційних змін у департаменті; утворює тимчасові робочі групи, що складаються з працівників
департаменту, з метою підготовки і реалізації особливо важливих
завдань; погоджує положення про структурні підрозділи, що входять до
складу департаменту.{ Пункт 3.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
3.4. Директор департаменту виконує покладені на нього
завдання безпосередньо, а також через підлеглих йому заступника
директора департаменту, заступника директора департаменту -
начальника відділу правового захисту інтересів Міністерства в
судових та інших органах, начальників відділів та завідувача
сектору.{ Пункт 3.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
4. Права та обов'язки заступника директора

департаменту, заступника директора

департаменту - начальника відділу правового

захисту інтересів Міністерства в судових та

інших органах, начальників відділів

та завідувача сектору
{ Назва розділу 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
4.1. Під час відсутності директора департаменту його
обов'язки виконує заступник директора департаменту, а в разі його
відсутності - заступник директора департаменту - начальник відділу
правового забезпечення захисту інтересів Міністерства в судових та
інших органах.{ Пункт 4.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
4.2. Заступник директора департаменту: організовує і координує підготовку та опрацювання проектів
рішень і документів з питань, що належать до компетенції
департаменту; візує документи, підписання яких належить до компетенції
керівників Міністерства; підписує документи і матеріали, що готуються департаментом
відповідно до адресованих йому окремих доручень Міністра, його
перших заступників та заступників; підписує листи та матеріали, що надсилаються іншим
структурним підрозділам Міністерства; підписує супровідні листи до проектів законодавчих та
нормативно-правових актів, завізованих керівництвом Міністерства; за відсутності директора департаменту виконує його обов'язки.
4.3. Заступник директора департаменту - начальник відділу
правового захисту інтересів Міністерства в судових та інших
органах: здійснює керівництво безпосередньо підпорядкованим відділом; приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у
сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах
повноважень, наданих директором департаменту; за відсутності директора департаменту та заступника директора
департаменту виконує обов'язки директора, у тому числі візує
документи, підписання яких належить до компетенції керівників
Міністерства. Повноваження та обов'язки заступника директора департаменту -
начальника відділу правового захисту інтересів Міністерства в
судових та інших органах визначаються Положенням про відділ
правового захисту інтересів Міністерства в судових та інших
органах ( v0195665-06 ).{ Пункт 4.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки N 129 ( v0129665-10 ) від 11.02.2010 }
4.4. Начальники відділів, завідувач сектору здійснюють
керівництво у підпорядкованих їм структурних підрозділах згідно з
положенням про відповідний структурний підрозділ.
Директор департаменту А.В.Кондратов

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Міністерства

економіки України

17.07.2009 N 722

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ правового забезпечення державних

закупівель у складі юридичного департаменту

1. Загальні положення
1.1. Відділ правового забезпечення державних закупівель у
складі юридичного департаменту (далі - відділ) є структурним
підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України
(далі - Мінекономіки).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами,
наказами Мінекономіки, дорученнями керівництва Мінекономіки,
Положенням про юридичний департамент, а також цим Положенням.
1.3. Структура та гранична чисельність відділу визначаються
відповідно до структури та штатного розпису Мінекономіки.
1.4. Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись
цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання відділу
Основними завданнями відділу є: організація правової роботи, спрямованої на правильне
застосування законодавства у сфері закупівель; перевірка відповідності чинному законодавству у сфері
закупівель проектів нормативно-правових актів, що готуються та
видаються Мінекономіки, а також нормативно-правових актів, що
надходять на погодження до Мінекономіки з питань закупівель; участь у розробленні та підготовці проектів законів України,
актів Президента України та Кабінету Міністрів України, до
розроблення яких залучається Мінекономіки, та наказів Мінекономіки
з питань закупівель; захист прав і законних інтересів Мінекономіки з питань, що
належать до компетенції відділу. Покладення на відділ обов'язків, що не належать або виходять
за межі компетенції відділу, та вимагання їх виконання не
допускається.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань: бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів
з питань, що належать до компетенції відділу; перевіряє на відповідність законодавству у сфері закупівель
проекти наказів та інших актів з питань закупівель, що подаються
на погодження керівництву, погоджує (візує) їх за наявності віз
керівників заінтересованих структурних підрозділів; бере участь у проведенні юридичної експертизи проектів
нормативно-правових актів у сфері закупівель, підготовлених
структурними підрозділами Мінекономіки, за результатами якої може
готувати висновки, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників
заінтересованих структурних підрозділів; переглядає разом із відповідними структурними підрозділами
Мінекономіки нормативно-правові акти та інші документи з питань,
що належать до компетенції відділу, з метою приведення їх у
відповідність із законодавством; інформує керівництво Мінекономіки про необхідність вжиття
заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших
документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або
скасування; у межах компетенції вносить пропозиції директору юридичного
департаменту щодо подання нормативно-правового акта на державну
реєстрацію; разом з відповідними заінтересованими структурними
підрозділами Мінекономіки узагальнює практику застосування
законодавства у сфері закупівель, готує пропозиції щодо його
вдосконалення, подає їх на розгляд керівництву; бере участь у розгляді проектів нормативно-правових актів та
інших документів, які надійшли на погодження до Мінекономіки з
питань, що належать до компетенції відділу, та готує пропозиції до
них; може здійснювати опрацювання у складі документів, що
подаються до Мінекономіки для погодження застосування процедури
торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника
відповідно до затвердженого Порядку погодження застосування
процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в
одного учасника ( z0221-09 ), виключно проектів основних умов
договору та проектів договорів про закупівлю на відповідність
законодавству у сфері державних закупівель; зауваження в межах
компетенції відділу до проектів основних умов договору та проектів
договорів про закупівлю зазначаються у картці опрацювання; може брати участь у межах компетенції в розгляді проектів
наказів Мінекономіки за результатами розгляду скарг, поданих
учасниками до моменту укладення договору про закупівлю за
наявності візи керівника (заступника керівника) структурного
підрозділу, до функцій якого належить координація закупівель; може розглядати в межах компетенції проекти рішень про
залишення скарг без розгляду за наявності візи керівника
(заступника керівника) структурного підрозділу, до функцій якого
належить координація закупівель; може брати участь відповідно до компетенції у засіданнях щодо
розгляду скарг, які розглядаються Мінекономіки відповідно до
затвердженого Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до
моменту укладення договору про закупівлю ( z0222-09 ); може брати участь у межах компетенції у розгляді й
опрацюванні проектів наказів Мінекономіки за результатами
проведених відповідним структурним підрозділом перевірок щодо
дотримання замовниками вимог законодавства у сфері закупівель,
інших нормативно-правових актів щодо здійснення контролю за
дотриманням законодавства у сфері закупівель за наявності візи
керівника (заступника керівника) структурного підрозділу, до
функцій якого належить координація закупівель; може брати участь у межах компетенції в опрацюванні запитів
щодо застосування законодавства у сфері закупівель; може
здійснювати розгляд роз'яснень щодо застосування законодавства у
сфері закупівель, що надаються за ініціативи Мінекономіки та на
підставі відповідних запитів, за наявності візи керівника
(заступника керівника) структурного підрозділу, до функцій якого
належить координація закупівель; розглядає та опрацьовує методичні
рекомендації у сфері закупівель; здійснює разом з іншими структурними підрозділами юридичного
департаменту методичне керівництво правовою роботою в Мінекономіки
вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо її вдосконалення,
здійснення заходів з упровадження кращих форм і методів роботи
відділу та з реалізації рекомендацій Міністерства юстиції України; готує пропозиції та відповідні матеріали керівництву з
питань, що належать до компетенції відділу.
4. Права відділу
Відділ має право: одержувати в установленому порядку від структурних
підрозділів Мінекономіки інформацію, матеріали, документи,
необхідні для виконання його функцій; одержувати від міністерств, інших центральних органів
виконавчої влади необхідну інформацію для виконання функцій
відділу; відповідно до покладених на нього завдань і в межах
компетенції взаємодіяти з органами державної влади та органами
місцевого самоврядування; користуватися безоплатно базами даних, що створюються та
ведуться органами виконавчої влади; інформувати директора юридичного департаменту в разі
покладення на відділ роботи, що не належить до його компетенції чи
виходить за її межі, а також у випадках, коли відповідні
структурні підрозділи не надають матеріали, необхідні для
вирішення порушених питань; залучати за згодою керівників структурних підрозділів
відповідних спеціалістів для підготовки проектів
нормативно-правових актів та інших документів, а також для
розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом
відповідно до покладених на нього завдань; брати участь у засіданні колегії, інших дорадчих і
колегіальних органів, нарадах, які проводяться в Міністерстві, у
разі розгляду на них питань, віднесених до компетенції відділу; бути залученим при здійсненні в установленому порядку захисту
інтересів Мінекономіки в судових органах та інших державних
органах під час розгляду правових питань і спорів з питань, що
належать до компетенції відділу.
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку
призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України
(далі - Міністр).
5.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований
директору юридичного департаменту.
5.3. Начальник відділу: здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну
відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та
здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені
строки доручень керівництва Мінекономіки та директора юридичного
департаменту, несе відповідальність за стан виконавської
дисципліни у відділі; забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо
збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про
державну таємницю" ( 3855-12 ), вживає в межах компетенції
необхідних заходів щодо збереження службової таємниці у відділі; визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки
працівників відділу; затверджує посадові інструкції працівників відділу; організовує разом з департаментом персоналу роботу з підбору,
розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з
формування кадрового резерву відділу; готує і подає в установленому порядку керівництву
Мінекономіки через директора юридичного департаменту подання про
призначення, переміщення та звільнення працівників відділу,
присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення
і накладення дисциплінарних стягнень; розробляє і вживає заходів з організації та підвищення
ефективності роботи відділу; забезпечує додержання працівниками відділу правил
внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл
обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової
кваліфікації працівників відділу; за дорученням керівництва Мінекономіки та директора
юридичного департаменту здійснює представництво в інших органах
виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з
питань, що належать до компетенції відділу.
5.4. Начальник відділу має право підпису документів, що
надсилаються від імені відділу, з питань, що належать до
компетенції відділу, на адресу інших відділів (секторів)
Мінекономіки.
Начальник відділу М.М.Серьогіна

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: