КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 16 березня 2000 р. N 509
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМN 644 ( 644-2013-п ) від 01.08.2013 }
Про затвердження Положення про Міжвідомчу комісіюз організації укладення та виконання угод про
розподіл продукції
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1119 ( 1119-2000-п ) від 12.07.2000
N 1758 ( 1758-2000-п ) від 29.11.2000
N 792 ( 792-2004-п ) від 21.06.2004
N 499 ( 499-2006-п ) від 12.04.2006
N 754 ( 754-2006-п ) від 25.05.2006
N 1377 ( 1377-2006-п ) від 04.10.2006
N 484 ( 484-2011-п ) від 11.05.2011 }
Відповідно до статті 5 Закону України "Про угоди про розподіл
продукції" ( 1039-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про Міжвідомчу комісію з організації
укладення та виконання угод про розподіл продукції (додається).
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 16 березня 2000 р. N 509
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу комісію з організації укладення та виконанняугод про розподіл продукції
{ У тексті Положення слова "Держкомприродресурсів" і"Держнаглядохоронпраці" замінено відповідно словами
"Мінприроди" і "МНС" згідно з Постановою КМ
N 499 ( 499-2006-п ) від 12.04.2006 }
{ У тексті Положення слово "МНС" замінено словом"Держгірпромнагляд" у відповідному відмінку згідно з
Постановою КМ N 1377 ( 1377-2006-п ) від 04.10.2006 }
Постановою КМ N 1377 ( 1377-2006-п ) від 04.10.2006 }
1. Міжвідомча комісія з організації укладення та виконання
угод про розподіл продукції (далі - Комісія) є постійно діючим
органом Кабінету Міністрів України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
забезпечення і координація роботи з підготовки та узгодження
проектів угод про розподіл продукції (далі - угоди);
організація виконання угод;
здійснення контролю за виконанням угод.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
подає разом з відповідним центральним органом виконавчої
влади Кабінету Міністрів України пропозиції щодо затвердження
Переліку ділянок надр (родовищ корисних копалин), що можуть
надаватися у користування на умовах, визначених угодами про
розподіл продукції;
розглядає звернення інвесторів з пропозиціями про включення
певної ділянки надр до зазначеного Переліку;
публікує Перелік в офіційних друкованих виданнях України та
іноземних засобах масової інформації;
організовує проведення конкурсів на укладення угод;
реєструє заяви інвесторів щодо участі у зазначених конкурсах,
розглядає матеріали, подані їх учасниками, готує і подає
Кабінетові Міністрів України пропозиції про визначення переможців
конкурсів;
організовує проведення експертизи проектів угод щодо їх
відповідності вимогам до укладення таких угод;
погоджує проекти угод з органом місцевого самоврядування, на
території якого розташована ділянка надр, що відповідно до угоди
передається у користування;
розробляє в окремих випадках за рішенням Кабінету Міністрів
України проекти угод та організовує їх переклад англійською мовою,
якщо однією із сторін угод є іноземний інвестор;
розглядає проекти угод та подає Кабінетові Міністрів України
пропозиції щодо їх укладення;
здійснює державну реєстрацію проектів угод;
надає інвесторам висновки, зауваження, результати проведених
експертиз або нову редакцію угод;
перевіряє повноваження представників інвесторів на підписання
угод;
розробляє пропозиції щодо продовження чи дострокового
припинення дії угод, а також договорів передачі прав та обов'язків
за угодами з особами, які беруть на себе такі права та обов'язки;
здійснює контроль за виконанням угод та розглядає хід їх
виконання не рідше одного разу на квартал на засіданнях Комісії,
розробляє відповідні пропозиції та подає їх Кабінетові Міністрів
України.
5. У своїй роботі Комісія взаємодіє з міністерствами, іншими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
виробничими та науковими організаціями, інвесторами.
6. Комісія має право одержувати в установленому порядку від
міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналітичні
та інформаційно-статистичні матеріали, необхідні для виконання
покладених на Комісію завдань.
7. Комісія має право створювати робочі групи і в разі потреби
залучати до її роботи виробничі та наукові організації, експертів,
консультантів.
8. Комісія залучає для проведення експертизи документів,
пов'язаних з укладенням угод, відповідні центральні органи
виконавчої влади та Національну академію наук, зокрема:
наукової - Національну академію наук;
техніко-економічної - Міністерство економічного розвитку і
торгівлі;
фінансово-економічної - Мінфін (з питань проведення
розрахунків з бюджетами та інвесторами);
технічної - Держгеонадра (з питань пошуку та розвідки
корисних копалин), відповідне міністерство разом з Держгеонадра і
Держгірпромнаглядом (з питань видобування та експлуатації
родовищ);
екологічної - Мінприроди і Держгірпромнагляд;
охорони надр - Держгеонадра і Держгірпромнагляд;
безпеки та охорони праці - Держгірпромнагляд.{ Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 792
( 792-2004-п ) від 21.06.2004, N 754 ( 754-2006-п ) від
25.05.2006; в редакції Постанови КМ N 484 ( 484-2011-п ) від
11.05.2011 }
{ Пункт 9 виключено на підставі Постанови КМ N 1119
( 1119-2000-п ) від 12.07.2000 }
{ Пункт 10 виключено на підставі Постанови КМ N 1119
( 1119-2000-п ) від 12.07.2000 }
11. Робочим органом Комісії є Держгеонадра. { Абзац
перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 792 ( 792-2004-п ) від 21.06.2004, N 484 ( 484-2011-п ) від
11.05.2011 } Технічне та організаційне забезпечення роботи Міжвідомчої
комісії щодо реєстрації проектів угоди про розподіл продукції та
державної реєстрації угоди про розподіл продукції здійснюється
Міністерством економічного розвитку і торгівлі. { Пункт 11
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1758 ( 1758-2000-п )
від 29.11.2000; абзац другий пункту 11 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 484 ( 484-2011-п ) від 11.05.2011 }
12. Формою роботи Комісії є засідання, які проводяться у разі
потреби, але не менше ніж один раз на три місяці. Дата проведення
засідання та порядок денний повідомляються членам Комісії не
пізніше ніж за тиждень до засідання. Засідання Комісії є
правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її
членів.
13. У разі коли член Комісії з об'єктивних причин не може
бути присутнім на засіданні, він за попереднім погодженням з
головою Комісії направляє на засідання представника з правом брати
участь у голосуванні.
14. Комісія визначає і затверджує регламент роботи, у межах
своєї компетенції приймає рішення, організовує та контролює їх
виконання.
15. Рішення Комісії приймаються відкритим голосуванням.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала
більшість членів Комісії, які беруть участь в її засіданні. У разі
рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
16. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який
підписується головою Комісії, а з питань організації та проведення
конкурсу або укладення угоди про розподіл продукції протокол
підписується членами Комісії, згодними з таким рішенням. ( Пункт
16 в редакції Постанови КМ N 1758 ( 1758-2000-п ) від 29.11.2000 )
17. Комісія може приймати рішення шляхом опитування. У цьому
разі голова Комісії (чи його заступник) повідомляє членів Комісії
про питання, щодо яких кожен з них повинен подати у визначений
термін аргументовані письмові висновки.
Прийняті шляхом опитування рішення оформлюються протоколом,
який підписується головою Комісії з доданням письмових висновків
членів Комісії.( Положення доповнено пунктом 17 згідно з Постановою КМ N 1758
( 1758-2000-п ) від 29.11.2000 )
Джерело:Офіційний портал ВРУ