КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 3 серпня 2000 р. N 1205
Київ
Про затвердження Порядку розгляду і затвердженняінвестиційних проектів, що реалізуються у
пріоритетних видах економічної діяльності
на територіях пріоритетного розвитку
в Житомирській області
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001
N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002 )
Відповідно до Закону України "Про спеціальний режим
інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку
в Житомирській області" ( 1276-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок розгляду і затвердження інвестиційних
проектів, що реалізуються у пріоритетних видах економічної
діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській
області (додається).
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2000 р. N 1205
ПОРЯДОКрозгляду і затвердження інвестиційних проектів,
що реалізуються у пріоритетних видах економічної
діяльності на територіях пріоритетного
розвитку в Житомирській області
1. Цей Порядок встановлює процедуру розгляду і затвердження
Радою з питань територій пріоритетного розвитку (далі - Рада)
інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами підприємницької
діяльності у пріоритетних видах економічної діяльності на
територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області (далі -
інвестиційний проект).
2. Суб'єкт підприємницької діяльності, який має намір
реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в
установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі
документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з
додатком;
інвестиційний проект, виконаний відповідно до затверджених
Радою вимог, підписаний заявником, прошитий і пронумерований (у
трьох примірниках);
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких
документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи,
що свідчать про реєстрацію іноземної юридичної особи у країні її
місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового
реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до
законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову
та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними
договорами України не передбачено інше. Зазначені документи можуть
бути засвідчені також у посольстві відповідної держави в Україні
та легалізовані в МЗС;
проект договору щодо умов реалізації інвестиційного проекту,
складений відповідно до Типового договору (контракту) на
реалізацію інвестиційного проекту на території пріоритетного
розвитку, в спеціальній (вільній) економічній зоні, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 1999 р. N 1199
( 1199-99-п );
висновки щодо інвестиційного проекту органу місцевого
самоврядування, органів, що здійснюють контроль за додержанням
безпеки виробництва та праці, протипожежної і екологічної безпеки,
інших органів та організацій відповідно до їх компетенції за
переліком, установленим Радою;
довідку органу державної податкової служби за
місцезнаходженням заявника про стан розрахунків із сплати
податків, зборів (обов'язкових платежів) - для юридичних осіб,
зареєстрованих в Україні.
У разі потреби Рада може вимагати від заявника подання інших
документів, що підтверджують його спроможність реалізувати
інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що
міститься у підготовлених ним документах.
3. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну
територію України сировини, матеріалів, устаткування, обладнання
та комплектуючих виробів до них, разом з документами, визначеними
у пункті 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:
переліки та обсяги сировини, матеріалів, устаткування,
обладнання та комплектуючих до них із зазначенням коду товару
згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної
діяльності (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для
реалізації інвестиційного проекту, які є його невід'ємною
частиною;
обгрунтування обсягів ввезення сировини, матеріалів,
устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них. Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 896 ( 896-2001-п ) від
26.07.2001 )
4. Після перевірки комплектності пакета документів,
зазначених у пунктах 2 і 3 цього Порядку, Рада реєструє їх
надходження у спеціальному журналі, присвоює реєстраційний номер
і видає заявникові письмове підтвердження їх одержання. Форма
ведення спеціального журналу встановлюється Радою.
5. Копії зареєстрованих документів надсилаються Радою
Житомирській облдержадміністрації для підготовки висновків про
доцільність реалізації інвестиційного проекту, виходячи з програм
соціально-економічного розвитку міст та районів області, а також
щодо обгрунтування переліків та обсягів ввезення сировини,
матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до
них. ( Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001 )
Копію заяви про розгляд інвестиційного проекту та копію
інвестиційного проекту Рада надсилає у триденний термін
Мінекономіки для проведення за участю Мінфіну, Мінпромполітики,
Мінагрополітики, Державної податкової адміністрації у Житомирській
області експертизи інвестиційного проекту з метою запобігання
негативним наслідкам його реалізації, зокрема щодо виконання
державних програм економічного, науково-технічного та соціального
розвитку, обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою
визначення джерел покриття можливих втрат. ( Абзац другий пункту 5
в редакції Постанови КМ N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002 )
Відповідні висновки мають бути надіслані Раді у місячний
термін.
6. Рада розглядає зареєстровані документи разом з експертними
висновками стосовно визначення доцільності реалізації
інвестиційного проекту і приймає рішення про затвердження або
відмову у затвердженні інвестиційного проекту в термін, який не
може перевищувати 60 днів з дня подання заявником документів.
7. У разі затвердження Радою інвестиційного проекту,
заявникові видається рішення Ради разом з одним примірником
інвестиційного проекту, на титульному листі якого повинні бути
дата і номер рішення Ради про затвердження інвестиційного проекту,
підпис голови Ради та печатка. Один примірник інвестиційного
проекту зберігається у Раді.
Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну
територію України сировини і матеріалів, устаткування, обладнання
та комплектуючих виробів до них, один його примірник, оформлений
згідно із зазначеними в абзаці першому цього пункту нормами,
надсилається відповідному митному органу. ( Абзац другий пункту 7
із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 ( 896-2001-п )
від 26.07.2001 )
8. Рада відмовляє заявникові у затвердженні інвестиційного
проекту, якщо:
інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам
економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в
Житомирській області, затвердженим Кабінетом Міністрів України;
одержано негативні висновки експертизи стосовно
інвестиційного проекту;
у поданих заявником документах виявлено недостовірні
відомості;
суб'єкт підприємницької діяльності має заборгованість із
сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).
Рішення про відмову у затвердженні інвестиційного проекту з
обгрунтуванням причин відмови надсилається заявникові протягом
двох днів після його прийняття.
9. Заявник, якому відмовлено у затвердженні інвестиційного
проекту, має право після усунення причин і недоліків, що
спричинили відмову, доопрацювати інвестиційний проект і повторно
подати його на розгляд Ради.
10. Внесення змін до затвердженого інвестиційного проекту
провадиться у такому ж порядку, як і його затвердження.
11. Після прийняття рішення про затвердження інвестиційного
проекту заявник зобов'язаний у місячний термін укласти з
відповідним органом місцевого самоврядування договір (контракт)
щодо умов реалізації інвестиційного проекту і подати у дводенний
термін до Ради його копію.
Про хід реалізації інвестиційного проекту суб'єкт
підприємницької діяльності звітує перед Радою за формою та у
терміни, встановлені нею.
12. Рада має право скасувати рішення про затвердження
інвестиційного проекту у разі:
порушення суб'єктом підприємницької діяльності терміну
укладення договору (контракту) з відповідним органом місцевого
самоврядування щодо умов реалізації інвестиційного проекту;
розірвання договору (контракту) щодо умов реалізації
інвестиційного проекту.
13. Орган місцевого самоврядування протягом двох днів після
укладення або розірвання з суб'єктом підприємницької діяльності
договору (контракту) щодо умов реалізації інвестиційного проекту
інформує про це відповідний орган державної податкової служби,
митний орган, Раду та Житомирську облдержадміністрацію.
14. У разі одночасного надходження кількох аналогічних
інвестиційних проектів Рада може прийняти рішення про проведення
тендера (конкурсу) для відбору інвестиційного проекту і його
учасників. У таких випадках Рада інформує заявників про умови і
терміни проведення тендера (конкурсу).
15. Рада подає:
у дводенний термін з дня прийняття рішення про затвердження
інвестиційного проекту або його скасування відповідну інформацію
органу місцевого самоврядування, органу державної податкової
служби та митному органу;
до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом,
Мінекономіки та Мінфіну інформацію про стан реалізації суб'єктами
підприємницької діяльності затверджених інвестиційних проектів.
Додатокпро розгляд інвестиційного проекту _________________________________________________________________
(назва проекту )
Заявник _________________________________________________________________(найменування юридичної або прізвище фізичної особи, її _________________________________________________________________
адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери телефонів, телефаксу, _________________________________________________________________
найменування установи обслуговуючого банку, номер рахунка, номери _________________________________________________________________
телефонів установи банку, паспортні дані - для фізичних осіб)
Місце впровадження _______________________________________________(місто, район, підприємство)
Вид економічної діяльності________________________________________ _________________________________________________________________(назва та код згідно з Класифікацією видів економічної
діяльності ДК 009-96)
Розмір інвестицій ________________________________________________
Вид інвестицій ___________________________________________________
Створення нових робочих місць __________
Збереження робочих місць _______________
Термін реалізації проекту ________, у тому числі монтаж та наладка
обладнання ____________, функціонування виробництва___________,
інше _____________________(розшифрування)
Найменування продукції (робіт, послуг) ___________________________
Річний обсяг виробництва _________________________________________
Ринок збуту ______________________________________________________
Обсяг експорту ___________________________________________________
Потреба у виробничих площах ______________________________________
Потреба в енергоносіях ___________________________________________(за видами)
Виконавці будівельно-монтажних робіт _____________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання _________________________________________
сировини, матеріалів _____________________________________________
Середньомісячна заробітна плата одного працівника ________________
Заявник ____________________ _____________________
Джерело:Офіційний портал ВРУ