{Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 407 від 03.06.2013}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1584 від 29.11.2001
№ 391 від 29.03.2002
Наказом Міністерства транспорту
№ 642 від 10.09.2002
Постановою КМ
№ 1069 від 17.07.2003
Наказом Міністерства транспорту
№ 283 від 06.04.2004
Постановою КМ
№ 1758 від 25.12.2004
Наказом Міністерства транспорту та зв'язку
№ 518 від 02.09.2005
Постановами КМ
№ 769 від 20.08.2008
№ 797 від 03.09.2008
№ 1215 від 07.10.2009
№ 1273 від 07.10.2009
№ 1306 від 07.10.2009
№ 230 від 31.01.2011
№ 1069 від 20.10.2011
№ 587 від 27.06.2012}
{У тексті Постанови слова "Міністерством транспорту" замінено словами "Міністерством транспорту та зв'язку" згідно з Постановою КМ № 1758 від 25.12.2004}
Відповідно до статті 84 Кодексу торговельного мореплавства України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про портові збори (додається).
2. Установити, що розміри портових зборів, передбачені затвердженим згідно з пунктом 1 цієї постанови Положенням, є граничними.
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
21. Установити, що порядок обліку та використання коштів від портових зборів, крім адміністративного збору, затверджується Міністерством інфраструктури за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі та Міністерством фінансів.
{Постанову доповнено пунктом 2-1 згідно з Постановою КМ № 391 від 29.03.2002; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 587 від 27.06.2012}
3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
4. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2001 року.
{Встановити до кінця 2002 р. знижку в розмірі 50 відсотків з усіх видів цільових портових зборів, установлених цим Положенням, для суден, що заходять на нафтотермінал "Південний", розташований у морському торговельному порту "Южний", з метою завантаження трубопроводу технологічною нафтою. Ця знижка не поширюється на судна, що заходять на нафтотермінал "Південний" з метою завантаження нафтою. Див. Наказ Міністерства транспорту № 642 від 10.09.2002}
{Встановити на 2004 рік знижку у розмірі 50 відсотків з корабельного, канального, маякового, санітарного портових зборів, встановлених цим Положенням, для суден, що заходять під навантаження нафтою на нафтотермінал "Південний", розташований в акваторії морського торговельного порту "Южний". Див. Наказ Міністерства транспорту № 283 від 06.04.2004}
{Затвердити терміном до 01.10.2006 знижку у розмірі 50 відсотків з портових зборів (крім адміністративного), установлених цим Положенням, для суден, що заходять під навантаження (розвантаження) нафтою на нафтотермінал "Південний", розташований в акваторії морського торговельного порту "Южний". Див. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку № 518 від 02.09.2005}
1. Портові збори (корабельний, канальний, маяковий, причальний, якірний, адміністративний та санітарний) справляються у морських портах із суден зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:
вантажні судна, що заходять у порти для виконання вантажних операцій, та плавучі споруди | група А |
пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на підводних крилах та пороми, що заходять у порти для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані ним | група Б |
ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі (самохідні і несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу "ріка-море" пароплавств, які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р. Дунаї, а також річкові самохідні судна, що заходять в інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна і навпаки | група В |
несамохідні судна (крім барж) | група Г |
судна, що заходять у порт вимушено, для постачання, карантинних потреб, а також судна, що прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази) України | група Д |
службові та військові судна | група Д |
навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває не менш як 50 курсантів, навчально-тренажерні судна | група Д |
наукові, дослідні та швидкісні судна на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім прогулянкових і круїзних рейсів) | група Д |
інші судна (судна судноремонтного заводу, аварійно-рятувальні, підводно-технічні, технічні, госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які проходять ходові випробування, та риболовецькі судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцій) | група Е |
__________ |
2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А. 3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б. 4. Порядок обчислення і справляння зборів поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів). 5. Судна, що заходять у Дніпро-Бузький морський порт, збори визначені цим Положенням, сплачують за умовами їх нарахування морській державній адміністрації порту. |
2. Сплата портових зборів у портах здійснюється до виходу судна з порту, а за транзитний прохід Керч-Єнікальського каналу (КЄК) та каналу Прорва - шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході у КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.
3. Нарахування портових зборів здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розмірення) або документі, що його замінює.
Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.
Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.
Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів, крім санітарного, дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.
Для розрахунку всіх видів зборів умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.
При нарахуванні зборів за добовими ставками час округлюється до 0,5 доби. При цьому час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а 0,5 доби і більше - за 1 добу.
{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 391 від 29.03.2002}
4. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним по виході з нього.
5. Для вантажних суден групи А, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, надається знижка у розмірі 20 відсотків корабельного збору.
6. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:
установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;
закріплення для роботи на лінії типів суден;
установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;
реєстрація лінії Укрморрічінспекцією за поданням адміністрації порту (морського порту).
{Абзац п’ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 587 від 27.06.2012}
7. Для суден, що заходять у порт Южний під навантаження-розвантаження генеральних та навалочних вантажів, порт може застосовувати знижку з усіх видів портових зборів у розмірі 50 відсотків.
У порту Ялта застосовуються такі знижки:
50 відсотків | - із ставки корабельного збору для суден групи А; |
20 відсотків | - із ставок усіх видів портових зборів для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси). |
У порту Одеса застосовується знижка у розмірі 20 відсотків із ставок усіх видів портових зборів для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси).
{Абзац п'ятий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1273 від 07.10.2009}
У період з 15 листопада по 15 березня для круїзних пасажирських суден у закордонному плаванні групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси), що виконують рейси до будь-якого морського порту, застосовується знижка з усіх видів портових зборів у розмірі 50 відсотків.
{Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1273 від 07.10.2009}
8. Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок портових зборів, застосовується тільки найбільша щодо базової ставки.
9. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння портових зборів визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.
10. Сплата портових зборів здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. № 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".
11. На суми портових зборів нараховується податок на додану вартість відповідно до законодавства.
{Пункт 11 в редакції Постанови КМ № 1306 від 07.10.2009, № 230 від 31.01.2011}
12. Для суден груп А, Б і Г нарахування корабельного збору здійснюється за кожний вхід у порт і вихід з нього за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:
Порт | Для суден у закордонному плаванні | Для суден у каботажному плаванні | ||
частина збору, яка сплачується порту | частина збору, яка сплачується казенному підприємству "Морська пошуково-рятувальна служба" | частина збору, яка сплачується порту | частина збору, яка сплачується казенному підприємству "Морська пошуково-рятувальна служба" | |
Білгород-Дністровський | 0,135 | 0,015 | 0,0012 | 0,0001 |
Бердянськ | 0,1197 | 0,0133 | 0,0012 | 0,0001 |
Дніпро-Бузький | 0,1269 | 0,0141 | 0,0059 | 0,0007 |
Євпаторія | 0,1422 | 0,0158 | 0,0066 | 0,0007 |
Ізмаїл | 0,1233 | 0,0137 | 0,0034 | 0,0004 |
Іллічівськ | 0,1566 | 0,0174 | 0,0085 | 0,001 |
Бухта Камишова | 0,1422 | 0,0158 | 0,0054 | 0,0006 |
Керч | 0,1539 | 0,0171 | 0,0059 | 0,0007 |
Маріуполь | 0,1278 | 0,0142 | 0,0034 | 0,0004 |
Міжводне | 0,1323 | 0,0147 | 0,0046 | 0,0005 |
Миколаїв | 0,1269 | 0,0141 | 0,0076 | 0,0009 |
Одеса | 0,1566 | 0,0174 | 0,0076 | 0,0009 |
Октябрський | 0,1422 | 0,0158 | 0,0059 | 0,0007 |
Очаків | 0,1269 | 0,0141 | 0,0073 | 0,0008 |
Рені | 0,1179 | 0,0131 | 0,0029 | 0,0003 |
Севастополь | 0,1422 | 0,0158 | 0,0059 | 0,0007 |
Скадовськ | 0,1251 | 0,0139 | 0,0076 | 0,0009 |
Усть-Дунайськ | 0,1305 | 0,0145 | 0,0111 | 0,0012 |
Феодосія | 0,1098 | 0,0122 | 0,0059 | 0,0007 |
Херсон | 0,1206 | 0,0134 | 0,004 | 0,0004 |
Чорноморськ | 0,1197 | 0,0133 | 0,0046 | 0,0005 |
Южний | 0,3267 | 0,0363 | 0,0205 | 0,0023 |
Ялта | 0,1917 | 0,0213 | 0,0128 | 0,0014 |
Причал ЗАТ "Миколаївський калійний термінал" | 0,1269 | 0,0141 | 0,0076 | 0,0009 |
Інші порти (причали) | 0,1323 | 0,0147 | 0,0061 | 0,0007 |
Примітка: |
|
{Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1584 від 29.11.2001, № 1069 від 17.07.2003, № 769 від 20.08.2008, № 1069 від 20.10.2011}
13. Від сплати корабельного збору звільняються судна груп Д та Е.
Для суден у закордонному плаванні груп А, Б і Г модулем до 10 тис. куб. метрів ставка корабельного збору застосовується з коефіцієнтом 0,8.
{Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1069 від 17.07.2003}
14. Ставки корабельного збору для суден у закордонному плаванні застосовуються незалежно від того, під яким прапором вони плавають.
{Абзац перший пункту 14 в редакції Постанови КМ № 1069 від 17.07.2003}
Ставки корабельного збору для суден у каботажному плаванні застосовуються тільки для суден, що виконують рейси у каботажному плаванні під Державним прапором України.
Якщо максимальна осадка великотоннажних суден, зазначена в обмірному свідоцтві, перевищує допустиму, встановлену для конкретного порту, що призводить до неповного завантаження судна, порт має право при нарахуванні корабельного збору зменшувати висоту борту судна на величину невикористаної осадки.
15. У разі коли судна групи А протягом одного рейсу заходять послідовно у кілька портів України, корабельний збір справляється:
у разі заходження в два порти - із знижкою 50 відсотків базової ставки у кожному порту;
у разі заходження більш як у два порти - у першому порту із знижкою 50, а в кожному наступному - 75 відсотків базової ставки.
16. Із суден групи Б корабельний збір справляється у кожному порту заходження під час входу в порт і виходу з нього за ставками із знижкою 50 відсотків тільки за перший і другий рейси, що виконуються судном протягом календарного року. Під час наступних заходжень у порт протягом календарного року корабельний збір з цих суден не справляється.
Із круїзних пасажирських суден у закордонному плаванні групи Б, які належать одному судновласнику (за винятком суден, що виконують вантажопасажирські рейси), корабельний збір справляється (за вхід судна в порт та вихід з порту) за ставками із знижкою 50 відсотків тільки за перші два рейси, що виконуються будь-якими з таких суден протягом календарного року. У разі виконання суднами, які належать одному судновласнику, наступних рейсів корабельний збір з них не справляється.
{Пункт 16 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1273 від 07.10.2009}
17. Із суден групи В корабельний збір справляється за кожне заходження в порт і вихід з порту за такими ставками:
64 долари США - із судна, буксира;
32 долари США - з одиниці (баржа, ліхтер);
16 доларів США - із судна, буксира;
8 доларів США - з одиниці (баржа, ліхтер).
{Пункт 17 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
18. Нарахування канального збору здійснюється за кожне проходження каналу судном в один кінець і кожне проходження каналу судном транзитом в один кінець за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:
Порт | Для суден у закордонному плаванні | Для суден у каботажному плаванні |
Білгород-Дністровський | 0,1 | 0,01 |
Бердянськ | 0,167 | 0,0167 |
Бухта Камишова | 0,051 | 0,0051 |
Дніпро-Бузький | 0,043 + 0,238* | 0,0041 + 0,0238* |
Іллічівськ | 0,032 | 0,003 |
Керч (включаючи КЄК) | ||
морський торговельний порт | 0,253 | 0,027 |
морський рибний порт та всі інші підприємства Керчі, які виконують вантажно-розвантажувальні операції та обслуговують судна | 0,228** + 0,025*** | 0,0242** + 0,0027*** |
КЄК (транзит) | 0,084 | 0,0098 |
КЄК для транзитних суден, що заходять (виходять) у порт (з порту) "Кавказ" | ||
буй № 1-41 | 0,07 | |
буй № 41-51 | 0,021 | |
Маріуполь | 0,167 | 0,0167 |
Миколаїв (морський) | 0,043 + 0,305* | 0,0041 + 0,0303* |
Причал заводу "Океан" | 0,297* | 0,0297* |
Одеса | 0,017 | 0,002 |
Октябрський | 0,043 + 0,273* | 0,0041 + 0,0271* |
Очаків | 0,043 + 0,037* | 0,0043 + 0,0037* |
Севастополь | 0,051 | 0,0051 |
Скадовськ | 0,051 | 0,0051 |
Усть-Дунайськ | 0,107 | 0,0107 |
Херсон (морський) | 0,158 + 0,183* | 0,0158 + 0,0183* |
Южний | 0,1169 | 0,0117 |
За прохід каналом Прорва | 0,221 | 0,0221 |
Причал ЗАТ "Миколаївський калійний термінал" | 0,043 + 0,28* | 0,0041 + 0,0278* |
Канал Дунай - Чорне море на баровій частині гирла Новостамбульське (Бистре) | 0,14* | 0,014* |
__________
*Сплачується безпосередньо державному підприємству "Дельта-лоцман".
**Сплачується морському торговельному порту Керч.
***Сплачується іншим підприємствам Керчі, які виконують вантажно-розвантажувальні операції та обслуговують судна.
Примітки: |
2. За проходження Бузько-Дніпровсько-лиманського і Херсонського морського каналу без заходження в морські порти (причали) канальний збір сплачується суднами за визначеними ставками відповідно державному підприємству "Дельта-лоцман" та морським торговельним портам Миколаїв і Херсон у розмірах, установлених для портів Миколаїв (морський) і Херсон (морський). 3. Для суден, що згідно з обмірним свідоцтвом з повним вантажем мають осадку не більш як 4,5 метра, ставки канального збору застосовуються з коефіцієнтом 0,38, крім Білгород-Дністровського порту, каналу Прорва, підхідного каналу порту заводу "Азовсталь". 4. Для суден, що проходять підхідним каналом порту заводу "Азовсталь", ставка канального збору застосовується з коефіцієнтом 0,5. |
{Пункт 18 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1584 від 29.11.2001, № 769 від 20.08.2008, № 797 від 03.09.2008, № 1215 від 07.10.2009}
19. Із суден групи Б канальний збір справляється у кожному порту заходження під час входу в порт і виходу з нього за ставками із знижкою 50 відсотків тільки за перший і другий рейси, що виконуються судном протягом календарного року. Під час наступних заходжень протягом календарного року канальний збір з цих суден не справляється.
20. Судна груп В, Д та Е, а також судна групи Г (крім барж), що проходять каналом Прорва, звільняються від сплати канального збору.
21. Для суден груп А і Б маяковий збір нараховується під час кожного заходження судна у порт (завод) або за кожне проходження його транзитом, крім проходження Керч-Єнікальського каналу транзитом, за такими ставками:
0,046 долара США за 1 куб. метр об'єму судна - із суден у закордонному плаванні;
0,0046 долара США за 1 куб. метр об'єму судна - із суден у каботажному плаванні.
Маяковий збір у повному обсязі сплачується безпосередньо державній установі "Держгідрографія".
{Пункт 21 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
22. Судна груп В, Г, Д та Е звільняються від сплати маякового збору.
23. Причальний збір справляється із суден, що стоять біля причалу.
24. Для суден груп А, Б, В (буксири), Г, Д і Е (спортивні судна, приватні яхти, парусні судна та риболовецькі судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцій) застосовуються такі ставки:
Мета стоянки | Для суден у закордонному плаванні | Для суден у каботажному плаванні |
Вантажні операції, що виконуються силами і засобами порту (куб. метрів за суднозаходження) | 0,035 | 0,0035 |
Інші випадки, а також для буксирів, спортивних суден, приватних яхт, парусних суден та риболовецьких суден, що заходять у порти без виконання вантажних операцій (куб. метрів за добу) | 0,0114 | 0,00114 |
Примітка: |
|
{Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 20.08.2008}
25. Із суден групи В (за винятком буксирів) причальний збір справляється за кожну тонну навантаженого або розвантаженого вантажу за такими ставками:
0,19 долара США - із суден у закордонному плаванні;
0,019 долара США - із суден у каботажному плаванні.
Сплата причального збору здійснюється окремо за кожну операцію. У разі коли операція виконується біля необладнаного берега або за варіантом "судно-судно", ставка причального збору застосовується із знижкою 50 відсотків.
{Пункт 25 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
26. Судна, що стоять лагом до іншого судна, ошвартованого біля причалу, або ошвартовані біля причалу носом чи кормою, сплачують 50 відсотків ставки причального збору.
27. Із суден груп А та Б після закінчення вантажних (пасажирських) операцій за простій біля вантажного (пасажирського) причалу з причин, що залежать від судна або судновласника, причальний збір справляється з моменту закінчення навантаження-розвантаження та закріплення вантажу за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:
0,0164 долара США за годину - із суден у закордонному плаванні;
0,00164 долара США за годину - із суден у каботажному плаванні.
{Пункт 27 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
28. Для відстою або закінчення операцій з обслуговування судна за вимогою капітана судна (судновласника) порт зобов'язаний надати судну вільний причал або місце якірної стоянки на рейді.
29. Із суден груп А та Б за стоянку більш як 12 годин на внутрішньому рейді морського порту якірний збір справляється за добовими ставками за 1 куб. метр об'єму судна за фактичний час стоянки:
0,0043 долара США - із суден у закордонному плаванні;
0,00043 долара США - із суден у каботажному плаванні.
{Пункт 29 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
30. Із суден груп В, Г і Е (спортивні судна, приватні яхти, парусні судна та риболовецькі судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцій) якірний збір справляється за 30 діб стоянки з кожного судна на внутрішньому рейді за такими ставками:
28 доларів США - із суден у закордонному плаванні;
2,8 долара США - із суден у каботажному плаванні.
За кожну наступну добу стоянки судна на внутрішньому рейді понад зазначений строк якірний збір справляється з кожного судна за такими ставками:
3,2 долара США - із суден у закордонному плаванні;
1,6 долара США - із суден у каботажному плаванні.
{Пункт 30 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
31. Судна груп Д і Е (крім спортивних суден, приватних яхт парусних суден та риболовецьких суден, що заходять у порти без виконання вантажних операцій) звільняються від сплати якірного збору.
32. Із суден груп А, Б, В і Г адміністративний збір справляється під час кожного заходження судна у порт за такими ставками:
0,022 долара США за 1 куб. - із суден у закордонному плаванні; метр об'єму судна
0,0022 долара США за 1 куб. - із суден у каботажному плаванні. метр об'єму судна
Судна, що заходять у морські порти для здійснення процедур, пов'язаних з пропуском через державний кордон без виконання вантажних операцій, звільняються від сплати адміністративного збору.
Із суден груп А, Б, В і Г, що заходять послідовно у кілька портів України протягом одного рейсу для виконання вантажних операцій, адміністративний збір справляється тільки у першому порту заходження.
Встановлені портами за погодженням із судновласником знижки для суднових зборів на адміністративний збір не поширюються.
{Пункт 32 в редакції Постанови КМ № 769 від 20.08.2008}
33. Судна груп Д і Е звільняються від сплати адміністративного збору.
34. Кошти, одержані портами від адміністративного збору, використовуються відповідно до законодавства.
35. Справляння санітарного збору передбачає:
обов'язкове прийняття портом із судна всіх видів забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в порту, а також виконання своїми силами і за свій рахунок операцій, пов'язаних з прийняттям забруднень (подача і прибирання плавзасобів, надання контейнерів та інших місткостей для збирання сміття, перевантажувальні операції, шлангування, відшлангування тощо);
обов'язкове здавання судном у порту всіх наявних на борту видів забруднень з метою запобігання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвідчується відповідною довідкою порту.
36. Із суден групи А санітарний збір справляється за 1 куб. метр об'єму судна або самохідної частини складеної плавучої споруди за такими ставками:
Порт | Для суден у закордонному плаванні | Для суден у каботажному плаванні | ||
стоянка до 10 діб | стоянка від 10 до 30 діб | стоянка до 10 діб | стоянка від 10 до 30 діб | |
Білгород-Дністровський | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Бердянськ | 0,035 | 0,063 | 0,0035 | 0,0063 |
Дніпро-Бузький | 0,016 | 0,025 | 0,0016 | 0,0025 |
Іллічівськ | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Маріуполь | 0,035 | 0,063 | 0,0035 | 0,0063 |
Миколаїв (морський) | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Одеса | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Севастополь (морський торговельний, рибний) | 0,043 | 0,063 | 0,0043 | 0,0077 |
Феодосія | 0,043 | 0,06 | 0,0043 | 0,006 |
Херсон (морський) | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Южний | 0,022 | 0,036 | 0,0022 | 0,0036 |
Ялта | 0,035 | 0,063 | 0,0035 | 0,0063 |
Примітки: |
2. У портах, які не мають технічних засобів для прийняття всіх забруднень, санітарний збір не справляється. |
{Пункт 36 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 769 від 20.08.2008}
37. Суднам, що обладнані природоохоронним устаткуванням для повної утилізації всіх видів суднових відходів і забруднень та мають міжнародне свідоцтво про запобігання забрудненого моря нафтою, стічними водами і свідоцтво про запобігання забрудненню сміттям (екологічно чистим), надається знижка у сплаті санітарного збору в розмірі 50 відсотків.
38. У разі коли санітарний збір не справляється, порядок платежів за прийняття забруднень регулюється Мінінфраструктури.
{Пункт 38 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 587 від 27.06.2012}
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 квітня 1996 р. № 442 "Про затвердження Положення про портові збори" (ЗП України, 1996 р., № 10, ст. 302).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 989 "Про внесення доповнень до Положення про портові збори, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 1996 р. № 442" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 14).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 8 грудня 1997 р. № 1364 "Про внесення зміни до Положення про портові збори" (Офіційний вісник України, 1997 р., число 50, с. 90).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 10 червня 1998 р. № 847 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань портових зборів" (Офіційний вісник України, 1998 р., № 23, ст. 846).
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 1999 р. № 445 "Про внесення змін і доповнень до Положення про портові збори" (Офіційний вісник України, 1999 р., № 12, ст. 481).
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 1999 р. № 1929 "Про внесення зміни до Положення про портові збори" (Офіційний вісник України, 1999 р., № 42, ст. 2104).
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2000 р. № 700 "Про внесення змін і доповнень до Положення про портові збори" (Офіційний вісник України, 2000 р., № 17, ст. 716).